Doelde meer op een nieuwe gifgas aanval, of iets wat niet genegeerd kan worden.quote:Op zondag 1 september 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Obama op dit moment snel het Congres naast zich zal neerleggen, dan zal ie zich daarna moeten verantwoorden en de leden zullen dan niet erg vergevingsgezind zijn over het feit dat ze schijnbaar niet serieus worden genomen (zo zal men het waarschijnlijk uitleggen)
Nou, ik denk meer dat je je moet kunnen inleven in een andere cultuur/ een ander geloof en daar veelvuldig mee in aanraking moet zijn gekomen. Als je zelf geen moslim bent that is.. Verder is enig niveau wél belangrijk om eea te kunnen analyseren/doorgronden.quote:Op zondag 1 september 2013 00:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is toch een universitair niveau voor nodig, ik zit op het hbo. En hoewel ik mijn propedeuse makkelijk heb gehaald, twijfel ik aan mijn niveau snap je?Dus ik ga eerst mijn studie afronden.
Ik weet niet of de rebellen zoiets zo snel weer in scene kunnen zetten .......quote:Op zondag 1 september 2013 00:18 schreef practics het volgende:
[..]
Doelde meer op een nieuwe gifgas aanval, of iets wat niet genegeerd kan worden.
Kan en moet genegeerd worden hoe krom het ook klinkt..quote:Op zondag 1 september 2013 00:18 schreef practics het volgende:
[..]
Doelde meer op een nieuwe gifgas aanval, of iets wat niet genegeerd kan worden.
Turkije en Israël zijn vast bereid om hierin een handje te helpen. Of ga ik nu teveel naar het alu hoedjes denkwijze?quote:Op zondag 1 september 2013 00:19 schreef Jian het volgende:
I
[..]
Ik weet niet of de rebellen zoiets zo snel weer in scene kunnen zetten .......
Dank voor deze 'insider' info.quote:Op zondag 1 september 2013 00:14 schreef Triggershot het volgende:
Diegenen die Syrië zijn ontvlucht niet echt, die zeggen met name dat het overal puin is en ze niet met de vinger kunnen wijzen wie het nou echt heeft gedaan, Assad of een groep uit de oppositie.
quote:Op zondag 1 september 2013 00:21 schreef practics het volgende:
[..]
Turkije en Israël zijn vast berijd bereid om hierin een handje te helpen. Of ga ik nu teveel naar het DE alu hoedjes denkwijze?
quote:
Berijd was wel goed?quote:
Nee, inmiddels ook verbeterdquote:
Klinkt boeiend. Van Jarba heb ik tot nu toe gelezen dat hij meer voor elkaar krijgt dan Sabra. De SNC is een stuk stabieler en heeft enkele wapenleveranties voor elkaar gekregen die de meer gematigden rebellen ten goede kwamen.quote:Op zondag 1 september 2013 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, heb les gehad van hem in Syrië, nog voor de revolutie enzo. Van Jarba heb ik eigenlijk alleen maar her en der een interview gezien, niet echt veel over zijn activiteiten, maar denk wel beter dan Sabra idd.
quote:Diegenen die Syrië zijn ontvlucht niet echt, die zeggen met name dat het overal puin is en ze niet met de vinger kunnen wijzen wie het nou echt heeft gedaan, Assad of een groep uit de oppositie. Zelf 3 jaar in Damascus gebleven, halfjaar in Aleppo.
Tsja, ik heb nog nooit een moslimland bezocht. Egypte stond in de planning, maar gaat om logische redenen niet meer door. Turkije wel, dit jaar.quote:Met affiniteit moet het wel lukken denk ik, al zou ik wel goed nadenken of dit het moment is dat jet het wilt doen, door ook de landen te bezoeken o.a.
Nee hoor, ik acht in elk geval Israël daar toe in staat.quote:Op zondag 1 september 2013 00:21 schreef practics het volgende:
[..]
Turkije en Israël zijn vast bereid om hierin een handje te helpen. Of ga ik nu teveel naar het alu hoedjes denkwijze?
Ik heb geen "nieuws" gehoord hoor..quote:Op zondag 1 september 2013 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens proberen wat vragen te laten beantwoorden als die er zijn in dit topic.
En ik niet van 10-16 sept..quote:Op zondag 1 september 2013 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil trouwens geen gedoe op 9 september.
Klopt, alleen heeft de coalitie niet kunnen voorkomen, met alle 3 de leiders dat er steeds een tegenargument kwam tegen de oppositie, omdat het vooral op dit moment een ongeorganiseerde boel is waarbij ook de Jihadisten onder diezelfde groep worden geschaard helaas.quote:Op zondag 1 september 2013 00:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Klinkt boeiend. Van Jarba heb ik tot nu toe gelezen dat hij meer voor elkaar krijgt dan Sabra. De SNC is een stuk stabieler en heeft enkele wapenleveranties voor elkaar gekregen die de meer gematigden rebellen ten goede kwamen.
Inderdaad, meerdere historische monumenten en gebouwen zijn verwoest daardoor.quote:doodzonde gewoon. Vooral Aleppo is nu een puinzooi.
Istanbul?quote:Tsja, ik heb nog nooit een moslimland bezocht. Egypte stond in de planning, maar gaat om logische redenen niet meer door. Turkije wel, dit jaar.
Veelvuldig in aanraking komen is wel een probleem. Ik denk dat het met het analyseren en doorgronden wel redelijk goed zit, is op mijn opleiding ook een vereiste.quote:Op zondag 1 september 2013 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik denk meer dat je je moet kunnen inleven in een andere cultuur/ een ander geloof en daar veelvuldig mee in aanraking moet zijn gekomen. Als je zelf geen moslim bent that is.. Verder is enig niveau wél belangrijk om eea te kunnen analyseren/doorgronden.
Israël is een kutland, en ik heb er nog familie wonen ook..quote:Op zondag 1 september 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik acht in elk geval Israël daar toe in staat.
Voor nieuws heb je Reuters, CNN en BBC, ik heb liever belevingen en informatie van binnen die er midden in zitten, dat hoeft niet voor jou een voorkeur te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen "nieuws" gehoord hoor..
Precies in feite heeft de SNC niet/nauwelijks macht in Syrië. Maar dat men zo moeilijk de verschillen ziet in de rebellen/oppositie is wel het grootste probleem inderdaad, mensen hebben hier enorm de neiging te generaliseren.quote:Op zondag 1 september 2013 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft de coalitie niet kunnen voorkomen, met alle 3 de leiders dat er steeds een tegenargument kwam tegen de oppositie, omdat het vooral op dit moment een ongeorganiseerde boel is waarbij ook de Jihadisten onder diezelfde groep worden geschaard helaas.
jup. Is volgens jaar trouwens, niet dit jaarquote:Istanbul?
Gaat niet om "voorkeur". Gaat er om dan niemand feitelijk iets schijnt te weten, ook al dan niet gevluchte burgers niet. En al zeggen ze van wel:quote:Op zondag 1 september 2013 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor nieuws heb je Reuters, CNN en BBC, ik heb liever belevingen en informatie van binnen die er midden in zitten, dat hoeft niet voor jou een voorkeur te zijn.
Gaat niet om "voorkeur". Niemand schijnt feitelijk iets te weten, ook gevluchte burgers niet. En als ze doen alsof ze het wél weten is het niet te controleren..quote:Op zondag 1 september 2013 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor nieuws heb je Reuters, CNN en BBC, ik heb liever belevingen en informatie van binnen die er midden in zitten, dat hoeft niet voor jou een voorkeur te zijn.
Ik moet bekennen dat ik, ondanks hun vaak starre opstelling en meedogenloze daden, toch met nogal wat bewondering kijk naar Israëlquote:Op zondag 1 september 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israël is een kutland, en ik heb er nog familie wonen ook..
Mee eens idd.quote:Op zondag 1 september 2013 00:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Precies in feite heeft de SNC niet/nauwelijks macht in Syrië. Maar dat men zo moeilijk de verschillen ziet in de rebellen/oppositie is wel het grootste probleem inderdaad, mensen hebben hier enorm de neiging te generaliseren.
[..]
jup. Is volgens jaar trouwens, niet dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |