Nee, nee, de acht planeten die door de IAU worden erkend zijn: Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, en Neptunus. Pluto schijnt een dwergplaneetje te zijn toch, een transneptunisch object zoals men dat noemt. Na jah, wat maakt het uit, mijn opmerking was wel duidelijk neem ik aan.quote:
Hoe flauw, en zonder betreffende uitspraken gelezen te hebben dunkt me..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:48 schreef iBenny het volgende:
Dat wordt geen aanval. Assad is namelijk met z'n kop in de media verschenen en heeft daardoor te maken met pesterijen, gevechten in zijn land en heeft moeten stoppen met zijn studie. Dan is hij al genoeg gestraft en krijgt hij dus strafvermindering.
Gifgasaanval? 300 uur schoffelen. Zo gaat dat tegenwoordig.
Mijn kinderlijke reacties zouden wegblijven... dat was een serieuze reactiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Je zou wegblijven
2. Meervoud/enkelvoud
Ok. Dan nog zou je mogen letten op punt 2.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn kinderlijke reacties zouden wegblijven... dat was een serieuze reactie
Oh, dat is waar ook ja. Pluto is inderdaad gedegradeerd een aantal jaar gelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, de acht planeten die door de IAU worden erkend zijn: Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, en Neptunus. Pluto schijnt een dwergplaneetje te zijn toch, een transneptunisch object zoals men dat noemt. Na jah, wat maakt het uit, mijn opmerking was wel duidelijk neem ik aan.
Hm, zonde het ontbreekt nog weleens aan een "ervaringsdeskundige" vind ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdgebrek, mijn baas vind het leuk om wekelijks mijn rooster om te gooien helaas, volg het wel zoveel ik kan.
Belgie erbij is een flinke kostenpost. Moeten wij al die wegen gaan herasfalteren...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
........ en wij maken van de gelegenheid en algehele verwarring gebruik om België te bezetten, Yes
Ok, dat was het...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Belgie erbij is een flinke kostenpost. Moeten wij al die wegen gaan herasfalteren...
Ik choqueer weleens mensen als ik een foto van mij en Moaz Al-Khatib laat zien aan vrienden, kennissen, was mijn leraar destijds.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hm, zonde het ontbreekt nog weleens aan een "ervaringsdeskundige" vind ikMaar je kent ook mensen die destijds gedemonstreerd hebben?
wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag
Voorlopig gaat een gewapende interventie niet door en op 9 september krijgt Obama, als er in de tussentijd geen gekke dingen gebeuren, waarschijnlijk de handen niet op elkaar in het Congres. Persoonlijk vind ik dat wel positief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:56 schreef Geralt het volgende:
Het ziet er allemaal niet rooskleurig uit moet ik zeggen
Interessant. Ik weet dat die man een tijd in Nederland heeft gespendeerd, toen gaf hij je les? Ik vond hem altijd overkomen als een verstandige, verenigende man. Ik was teleurgesteld over zijn opvolger, Sabra. Ik heb het idee dat Jarba het tot nu toe ook wel redelijk doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik choqueer weleens mensen als ik een foto van mij en Moaz Al-Khatib laat zien aan vrienden, kennissen, was mijn leraar destijds.
Tsja vervelende zaak. Hebben ze wel hoop dat het goedkomt? Waar woonde je eigenlijk.quote:Jup, hoewel de meeste mensen die ik ken zijn ze of gevlucht of voorzichtig zijn met hoe ze zich uiten op internet / telefoon.
Ah, interessant. Arabist is een kant die ik ook best op zou willen, weet alleen niet of ik er de hersens voor heb. Heb al een lange tijd interesse in het Midden-Oosten.quote:Mijn werk is eigenlijk een pseudo-Arabist / Islamoloog zijn, overheid informeren over moslim-denkwijze / mentaliteit.
Vermoed dat er nog wel wat gaat gebeuren in 9 dagen.quote:Op zondag 1 september 2013 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Voorlopig gaat een gewapende interventie niet door en op 9 september krijgt Obama, als er in de tussentijd geen gekke dingen gebeuren, waarschijnlijk de handen niet op elkaar in het Congres. Persoonlijk vind ik dat wel positief.
quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Interessant. Ik weet dat die man een tijd in Nederland heeft gespendeerd, toen gaf hij je les? Ik vond hem altijd overkomen als een verstandige, verenigende man. Ik was teleurgesteld over zijn opvolger, Sabra. Ik heb het idee dat Jarba het tot nu toe ook wel redelijk doet.
[..]
Tsja vervelende zaak. Hebben ze wel hoop dat het goedkomt? Waar woonde je eigenlijk.
[..]
Ah, interessant. Arabist is een kant die ik ook best op zou willen, weet alleen niet of ik er de hersens voor heb. Heb al een lange tijd interesse in het Midden-Oosten.
Nope, heb les gehad van hem in Syrië, nog voor de revolutie enzo. Van Jarba heb ik eigenlijk alleen maar her en der een interview gezien, niet echt veel over zijn activiteiten, maar denk wel beter dan Sabra idd.quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Interessant. Ik weet dat die man een tijd in Nederland heeft gespendeerd, toen gaf hij je les? Ik vond hem altijd overkomen als een verstandige, verenigende man. Ik was teleurgesteld over zijn opvolger, Sabra. Ik heb het idee dat Jarba het tot nu toe ook wel redelijk doet.
Diegenen die Syrië zijn ontvlucht niet echt, die zeggen met name dat het overal puin is en ze niet met de vinger kunnen wijzen wie het nou echt heeft gedaan, Assad of een groep uit de oppositie. Zelf 3 jaar in Damascus gebleven, halfjaar in Aleppo.quote:Tsja vervelende zaak. Hebben ze wel hoop dat het goedkomt? Waar woonde je eigenlijk.
Met affiniteit moet het wel lukken denk ik, al zou ik wel goed nadenken of dit het moment is dat jet het wilt doen, door ook de landen te bezoeken o.a.quote:Ah, interessant. Arabist is een kant die ik ook best op zou willen, weet alleen niet of ik er de hersens voor heb. Heb al een lange tijd interesse in het Midden-Oosten.
Ik denk niet dat Obama op dit moment snel het Congres naast zich zal neerleggen, dan zal ie zich daarna moeten verantwoorden en de leden zullen dan niet erg vergevingsgezind zijn over het feit dat ze schijnbaar niet serieus worden genomen (zo zal men het waarschijnlijk uitleggen)quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef practics het volgende:
[..]
Vermoed dat er nog wel wat gaat gebeuren in 9 dagen.Raar maar toch vermoed ik dat er nog iets gebeurt ten voordele van een aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |