abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2025 @ 21:38:09 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218323156
Herinneren jullie je nog dat in 2014 de straten volstonden met demonstranten die de ellende in Syrië veroordeelden?

Nee.

Ik ook niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218323182
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:35 schreef capricia het volgende:

[..]
De VS mag het opknappen. De regering daar kan of wil het kennelijk niet?
Met jihadisten aan het roer nu: die willen niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 21:42:33 #178
236264 crew  capricia
pi_218323205
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:38 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Volgens mij volg jij het nieuws pas sinds een paar weken. IS is altijd groot geweest in Syrië en is heel moeilijk uit te roeien. Assad en de Russen is dat ook helemaal niet gelukt, sterker nog, zij werkten regelmatig samen. Net als met andere fracties overigens.

De VS heeft veel meer mogelijkheden qua inlichtingenverzamelen en aanvallen uitvoeren en zijn veel beter georganiseerd. Verrassend genoeg.
Ik volg het al jaren.
Ben geen expert overigens.

Maar mij valt op dat als je een andere mening in dit topic hebt, je als ongeïnformeerd weggezet wordt.
Jammer wel. Blijft toch een persoonlijke aanval.

Beter stopt men daarmee.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 25 juli 2025 @ 21:43:32 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218323220
"How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy."

Winston Churchill
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 25 juli 2025 @ 21:45:59 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218323255
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Met jihadisten aan het roer nu: die willen niet.
De manieren waarop dat gespuis weet anderen om te brengen grenst aan het diabolische.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218323276
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik volg het al jaren.
Ben geen expert overigens.

Maar mij valt op dat als je een andere mening in dit topic hebt, je als ongeïnformeerd weggezet wordt.
Jammer wel. Blijft toch een persoonlijke aanval.

Beter stopt men daarmee.
Ik ben alleen een lurker in dit topic, tot nu, maar jij hebt het vaak niet over een andere mening maar over andere feiten. Je bent verbaasd dat IS in Syrië zit, dat is geen mening maar gaat over feiten. En een feit wat gewoon algemeen bekend is. Zoals ik zei, Rusland en Assad hebben ze ook niet weg kunnen krijgen.

En het gaat uiteraard over je toon van posten waarom dat je opmerkingen krijgt over ongeinformeerdheid. Iedereen kan weleens mis zitten of iets wat algemeen bekend is vragen, ik ook.
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 21:48:29 #182
236264 crew  capricia
pi_218323296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik ben alleen een lurker in dit topic, tot nu, maar jij hebt het vaak niet over een andere mening maar over andere feiten. Je bent verbaasd dat IS in Syrië zit, dat is geen mening maar gaat over feiten. En een feit wat gewoon algemeen bekend is. Zoals ik zei, Rusland en Assad hebben ze ook niet weg kunnen krijgen.
Dat is dan volledig jouw interpretatie.
Ik ben niet van plan het tegenovergestelde te gaan bewijzen. Succes ermee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218323369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De manieren waarop dat gespuis weet anderen om te brengen grenst aan het diabolische.
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden worden :X :X :X

Vroeger kon ik er nog wel tegen, dat soort filmpjes.
Gelukkig tegenwoordig niet meer.

En dat, in het geval van Syrië, alleen maar omdat iemand niet in het juiste sprookjesboek gelooft, of zelfs niet in de juiste versie van het sprookjesboek :N
A murky, forgotten land.
pi_218323411
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is dan volledig jouw interpretatie.
Ik ben niet van plan het tegenovergestelde te gaan bewijzen. Succes ermee.
Mijn interpretatie dat IS nooit weg is geweest :?

https://icct.nl/publication/threat-isis-fragmentated-syria

Eerste hit op Google, nog in het Nederlands ook nog.
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 21:57:13 #185
236264 crew  capricia
pi_218323415
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden worden :X :X :X

Vroeger kon ik er nog wel tegen, dat soort filmpjes.
Gelukkig tegenwoordig niet meer.

En dat, in het geval van Syrië, alleen maar omdat iemand niet in het juiste sprookjesboek gelooft, of zelfs niet in de juiste versie van het sprookjesboek :N
Dat is het hè. Een andere vorm van hetzelfe boek. Hup dood. Ik vind het echt ongelooflijk.
Dit zijn gewoon ook Islamieten. Die hun landgenoten en geloofsgenoten ombrengen.
Wat een naar geloof is dat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 25 juli 2025 @ 21:58:15 #186
236264 crew  capricia
pi_218323424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Mijn interpretatie dat IS nooit weg is geweest :?

https://icct.nl/publication/threat-isis-fragmentated-syria

Eerste hit op Google, nog in het Nederlands ook nog.
Nee. Jouw interpretatie over mij. :D

quote:
Volgens mij volg jij het nieuws pas sinds een paar weken.
Succes!
Laten we verders vooral on topic blijven.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218323454
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee. Jouw interpretatie over mij. :D
[..]
Succes!
Laten we verders vooral on topic blijven.
Verder ook (totaal) niet boeiend voor dit topic dus laten we het er maar bij.

IS in Syrië is in ieder geval niet raar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juli 2025 @ 10:49:09 #188
862 Arcee
Look closer
pi_218326394
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 28 juli 2025 @ 09:59:45 #189
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218350220
https://1zwolle.nl/nieuws(...)p-israel-en-sdf.html

Hier kan ik echt niet bij. De Druzen worden afgeslacht, maar het probleem is... Israël. Laten we de daders steunen!
  maandag 28 juli 2025 @ 10:24:47 #190
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218350383
Lekker is dat, we hebben hier dus gewoon een behoorlijk stel van die extremisten rondlopen. Dat moet vanzelf een keer fout gaan, daar kun je op wachten.
pi_218356888
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Je vraagt je af waarom dat in de omliggende landen niet lukt. Burgerrechten voor je burgers, mannen en vrouwen.
Nouja, het is een paradox. In de omliggende landen lukt het (vaak) niet, maar diezelfde bevolkingsgroepen kunnen in Israël blijkbaar wel redelijk samenleven. Over de oorzaken daarvan zijn boeken volgeschreven.
Incelfrikandel
pi_218358220
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:59 schreef Qarrad het volgende:

Hier kan ik echt niet bij. De Druzen worden afgeslacht, maar het probleem is... Israël. Laten we de daders steunen!
Waarom kan jij daar niet bij met alle nieuwsvoorzieningen van vandaag de dag? Daar kan ik niet bij. Je ziet niet alleen Syriërs, maar ook westerlingen, zelfs joden, religieuze als seculiere, Holocaust-overleveraars en hun nakomelingen protesteren tegen de gruwelheden van Israël, waarom zouden Syriërs dat niet doen, bij wie dat in de achtertuin gebeurt? Die zien nog beter hoe Israël als een beest te keer gaat in die regio en direct na de val van Assad bijna duizend aanvallen heeft uitgevoerd op Syrië en daar ook gebieden heeft geannexeerd / is binnengevallen. De nieuwe regering van Syrië heeft geprobeerd het conflict tussen de Druzen en bedoeïenen te de-escaleren en doen er alles aan om verschillende groepen en bevolkingen in het land te verenigen en samen te laten werken, na decennia van dictatuur en oorlog. Waarom zouden ze dat niet steunen?
  dinsdag 29 juli 2025 @ 08:05:21 #193
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218358991
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:59 schreef Qarrad het volgende:

Gebrainwashed door Islam, al dan niet in combinatie met een beperkte ontwikkeling is de achterliggende reden.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 08:20:15 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218359046
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gebrainwashed door Islam, al dan niet in combinatie met een beperkte ontwikkeling is de achterliggende reden.
Het wordt aangewakkerd door de media. De NOS kwam recent met dit bijzondere artikel: Druzische bewoners durven weer naar buiten in Sweida: 'Het ruikt naar de dood'

Een artikel met nogal gruwelijke details over hoe het volgens bewoners over 'naar bloed zou ruiken' en er massagraven zijn. Maar nergens wordt vervolgens duidelijk wie de daders zijn van de aangerichte slachtpartijen en het is ook niet alsof we dat niet weten want er is meer dan genoeg schokkend beeldmateriaal te vinden.

De NOS reduceert het echter tot 'strijders' in slechts twee zinnen.

'Strijders liepen door de straten en schreeuwden inwoners via luidsprekers toe'.
'Volgens ooggetuigen kwamen strijders van verschillende groepen hier de afgelopen tien dagen naartoe om de controle over te nemen.'

Een eerlijke en objectieve verslaggeving zou natuurlijk iets schrijven als:

'Gewapende moslimfundamentalisten geallieerd aan het leger van interim-president Ahmed al-Sharaa hebben een bloedbad aangericht in Druzische dorpen. Op social media zijn verscheidene videos te vinden waarin gewapende mannen oproepen voor geweld tegen Druzen en op de beelden is te zien hoe Druzische mannen worden vernederd door het afscheren hun snor. Daarnaast is er sprake van martelingen en executies tegen Druzen, waaronder vrouwen en kinderen'

Maar dat doet men natuurlijk niet, want ja, het betreft moslims, dus dient de boel met de mantel der liefde te worden bedekt en wordt de waarheid verzwegen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:41:44 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_218359754
De ware aard van de moslims komt weer eens bovendrijven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218360576
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden worden
Volspuiten met amfetamine zodat je bij kennis blijft en dan je knieschijven doorboren met een boormachine. >:)

Dat is wel next level hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218360615
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volspuiten met amfetamine zodat je bij kennis blijft en dan je knieschijven doorboren met een boormachine. >:)

Dat is wel next level hoor.
Dat zijn geen koekenbakkers :{w :X

Al durf ik niet te zeggen of zij in hun vrije tijd geen koekjes bakken :7
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')