Met jihadisten aan het roer nu: die willen niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
De VS mag het opknappen. De regering daar kan of wil het kennelijk niet?
Ik volg het al jaren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij het nieuws pas sinds een paar weken. IS is altijd groot geweest in Syrië en is heel moeilijk uit te roeien. Assad en de Russen is dat ook helemaal niet gelukt, sterker nog, zij werkten regelmatig samen. Net als met andere fracties overigens.
De VS heeft veel meer mogelijkheden qua inlichtingenverzamelen en aanvallen uitvoeren en zijn veel beter georganiseerd. Verrassend genoeg.
De manieren waarop dat gespuis weet anderen om te brengen grenst aan het diabolische.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Met jihadisten aan het roer nu: die willen niet.
Ik ben alleen een lurker in dit topic, tot nu, maar jij hebt het vaak niet over een andere mening maar over andere feiten. Je bent verbaasd dat IS in Syrië zit, dat is geen mening maar gaat over feiten. En een feit wat gewoon algemeen bekend is. Zoals ik zei, Rusland en Assad hebben ze ook niet weg kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg het al jaren.
Ben geen expert overigens.
Maar mij valt op dat als je een andere mening in dit topic hebt, je als ongeïnformeerd weggezet wordt.
Jammer wel. Blijft toch een persoonlijke aanval.
Beter stopt men daarmee.
Dat is dan volledig jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik ben alleen een lurker in dit topic, tot nu, maar jij hebt het vaak niet over een andere mening maar over andere feiten. Je bent verbaasd dat IS in Syrië zit, dat is geen mening maar gaat over feiten. En een feit wat gewoon algemeen bekend is. Zoals ik zei, Rusland en Assad hebben ze ook niet weg kunnen krijgen.
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden wordenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De manieren waarop dat gespuis weet anderen om te brengen grenst aan het diabolische.
Mijn interpretatie dat IS nooit weg is geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is dan volledig jouw interpretatie.
Ik ben niet van plan het tegenovergestelde te gaan bewijzen. Succes ermee.
Dat is het hè. Een andere vorm van hetzelfe boek. Hup dood. Ik vind het echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden worden![]()
![]()
Vroeger kon ik er nog wel tegen, dat soort filmpjes.
Gelukkig tegenwoordig niet meer.
En dat, in het geval van Syrië, alleen maar omdat iemand niet in het juiste sprookjesboek gelooft, of zelfs niet in de juiste versie van het sprookjesboek
Nee. Jouw interpretatie over mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Mijn interpretatie dat IS nooit weg is geweest
https://icct.nl/publication/threat-isis-fragmentated-syria
Eerste hit op Google, nog in het Nederlands ook nog.
Succes!quote:Volgens mij volg jij het nieuws pas sinds een paar weken.
Verder ook (totaal) niet boeiend voor dit topic dus laten we het er maar bij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Jouw interpretatie over mij.
[..]
Succes!
Laten we verders vooral on topic blijven.
Nouja, het is een paradox. In de omliggende landen lukt het (vaak) niet, maar diezelfde bevolkingsgroepen kunnen in Israël blijkbaar wel redelijk samenleven. Over de oorzaken daarvan zijn boeken volgeschreven.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Je vraagt je af waarom dat in de omliggende landen niet lukt. Burgerrechten voor je burgers, mannen en vrouwen.
Waarom kan jij daar niet bij met alle nieuwsvoorzieningen van vandaag de dag? Daar kan ik niet bij. Je ziet niet alleen Syriërs, maar ook westerlingen, zelfs joden, religieuze als seculiere, Holocaust-overleveraars en hun nakomelingen protesteren tegen de gruwelheden van Israël, waarom zouden Syriërs dat niet doen, bij wie dat in de achtertuin gebeurt? Die zien nog beter hoe Israël als een beest te keer gaat in die regio en direct na de val van Assad bijna duizend aanvallen heeft uitgevoerd op Syrië en daar ook gebieden heeft geannexeerd / is binnengevallen. De nieuwe regering van Syrië heeft geprobeerd het conflict tussen de Druzen en bedoeïenen te de-escaleren en doen er alles aan om verschillende groepen en bevolkingen in het land te verenigen en samen te laten werken, na decennia van dictatuur en oorlog. Waarom zouden ze dat niet steunen?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:59 schreef Qarrad het volgende:
https://1zwolle.nl/nieuws(...)p-israel-en-sdf.html
Hier kan ik echt niet bij. De Druzen worden afgeslacht, maar het probleem is... Israël. Laten we de daders steunen!
Gebrainwashed door Islam, al dan niet in combinatie met een beperkte ontwikkeling is de achterliggende reden.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:59 schreef Qarrad het volgende:
https://1zwolle.nl/nieuws(...)p-israel-en-sdf.html
Hier kan ik echt niet bij. De Druzen worden afgeslacht, maar het probleem is... Israël. Laten we de daders steunen!
Het wordt aangewakkerd door de media. De NOS kwam recent met dit bijzondere artikel: Druzische bewoners durven weer naar buiten in Sweida: 'Het ruikt naar de dood'quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gebrainwashed door Islam, al dan niet in combinatie met een beperkte ontwikkeling is de achterliggende reden.
Volspuiten met amfetamine zodat je bij kennis blijft en dan je knieschijven doorboren met een boormachine.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef StateOfMind het volgende:
De Mexicaanse kartels idem, die zijn misschien nog wel wreder, met levend villen terwijl ze bij kennis gehouden worden
Dat zijn geen koekenbakkersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volspuiten met amfetamine zodat je bij kennis blijft en dan je knieschijven doorboren met een boormachine.![]()
Dat is wel next level hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |