Op Musicmeter (een website waar mensen over muziek kunnen discussiëren) is er een optie om je bericht aan te merken als een review. Wellicht kun je zo'n optie ook in NWS inbouwen, maar dan voor updates. Of dat je een topic report plaatst, zodat de mods er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.
Maar hoe je zo'n update zichtbaarder kan maken, zonder dat het (de mods) teveel werk oplevert weet ik niet.
Ik vind het best leuke ideetjes enzo, maar is het niet een stuk makkelijker gewoon de OP te editten, zodat het nieuwsbericht in de OP compleet is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een idee in de week leggen dat ik al een tijdje heb. Het is iets dat vooral in NWS speelt, vandaar dat ik het ideetje ook hier neerleg. Het gaat over (terechte) topic-kicks bij lopende zaken.
Het valt mij op dat relevante topic-updates niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Een goed voorbeeld is deze post: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat is een update van het nieuwsbericht in de OP, namelijk één van de daders moet psychisch worden behandeld. Het gevolg is echter dat het topic weer bovenaan staat en dat mensen gaan reageren op het oorspronkelijke nieuwsbericht uit maart. Zie bijvoorbeeld deze reactie: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Is het niet mogelijk om berichten als deze: NWS / Homo's mishandeld in de trein meer te laten opvallen? Bijvoorbeeld door een andere achtergrondkleur, een verwijzing in de OP, etc?
Het alternatief is dat mensen voor elke nieuwe ontwikkeling in een zaak weer nieuwe topics gaan aanmaken, maar ik weet niet of dat wel zo wenselijk is.
Je kan dan een oud topic schoppen met de update, en bovenstaand middel gebruiken zodat de update ook in de OP staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.
Maar hoe je zo'n update zichtbaarder kan maken, zonder dat het (de mods) teveel werk oplevert weet ik niet.
Ik denk dat het de vermoeidheid is maar ik snap echt niks van dit topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een idee in de week leggen dat ik al een tijdje heb. Het is iets dat vooral in NWS speelt, vandaar dat ik het ideetje ook hier neerleg. Het gaat over (terechte) topic-kicks bij lopende zaken.
Het valt mij op dat relevante topic-updates niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Een goed voorbeeld is deze post: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat is een update van het nieuwsbericht in de OP, namelijk één van de daders moet psychisch worden behandeld. Het gevolg is echter dat het topic weer bovenaan staat en dat mensen gaan reageren op het oorspronkelijke nieuwsbericht uit maart. Zie bijvoorbeeld deze reactie: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Is het niet mogelijk om berichten als deze: NWS / Homo's mishandeld in de trein meer te laten opvallen? Bijvoorbeeld door een andere achtergrondkleur, een verwijzing in de OP, etc?
Het alternatief is dat mensen voor elke nieuwe ontwikkeling in een zaak weer nieuwe topics gaan aanmaken, maar ik weet niet of dat wel zo wenselijk is.
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het de vermoeidheid is maar ik snap echt niks van dit topic
Ik zag het ergens vandaag ook al. Eigenlijk vind ik dat wij als moderators en jullie als topicstarters gewoon moeten zorgen dat OP's up to date zijn. Lijkt me niet heel lastig. Behalve als ik er niets van snap, dat gebeurt wel eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.
Dit is maar een voorbeeld; het gebeurt veel vaker. Mensen lezen de update niet en gaan reageren op het oorspronkelijke, vaak al gedateerde, nieuwsbericht.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.
Dit is maar een voorbeeld; het gebeurt veel vaker. Mensen lezen de update niet en gaan reageren op het oorspronkelijke, vaak al gedateerde, nieuwsbericht.
Leest Assad ook nooit updates?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
YES
Sp3c is het met me eens. BRB even een tissue pakken
*fapfapfap
Sorry, maar je noemt het niet voor niets niet disanaculair maar sp3ctaculair hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
Maar ik was 't ook met 'm eens (user feedback, hartstikke constructief!!) en daar fapt ie niet op
post pics van je tetten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
Maar ik was 't ook met 'm eens (user feedback, hartstikke constructief!!) en daar fapt ie niet op
Ik dacht dat de users koning waren. En koningin natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, maar je noemt het niet voor niets niet disanaculair maar sp3ctaculair he
hehehehe aaaaaw wat schattigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat de users koning waren. En koningin natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Denk dat de developers hier ook erg veel zin in hebben.
Hee, Spec, kun je deze TT even aanpassen in POL: POL / Waarom is de mdlimbroederschap zo slecht?quote:
Ja, Spec ga jij eens fijn topics in POL aanpassen. Werken voor je geld meerdere tagjes enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, Spec, kun je deze TT even aanpassen in POL: POL / Waarom is de mdlimbroederschap zo slecht?
Bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |