Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef DeParo het volgende:
NWS / Laatste getuige van een held overleden
TT??
En als een willekeurige ander user zoiets post? Heb je die behoefte dan wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.
Heb niet zo'n behoefte om dat aan te gaan passen, misschien een collega.
Dit. TS ken ik langer dan dit topic, gaat om de TT, rest boeit verder weinig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is geen antwoord. Ik stoor me ook aan de TT, ongeacht wie het geschreven heeft en hoeveel bier in de TS zit.
Je vindt Hitler ook een held?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.
Heb niet zo'n behoefte om dat aan te gaan passen, misschien een collega.
Het ging me dan ook om de opmerking die hij hier maakte dat hij niet de behoefte voelde om die TT aan te passen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:28 schreef sp3c het volgende:
hij heeft het gister al aangepast Remlof
put your shirt back on
Soms heb je weleens een schijtlollige bui.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om de opmerking die hij hier maakte dat hij niet de behoefte voelde om die TT aan te passen.
Ik vind er weinig grappig aan om Hitler als held te bestempelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms heb je weleens een schijtlollige bui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |