Joh, Spec is wel een kid toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de leeftijden niet eigenlijk. Van sommige wel ja maar niet van allemaal.
Maar goed, feedback en zoRyan.
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, Spec is wel een kid toch?
Maar goed FB: thanx....
Je past 1 lettertje aan in een TT en je krijgt er 4x joh en een aidsverhaal voor terugquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, Spec is wel een kid toch?
Maar goed FB: thanx....
Iig niet Scorpion.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je past 1 lettertje aan in een TT en je krijgt er 4x joh en een aidsverhaal voor terug![]()
En wie is Spec: sp3c of Specularium?
Dank u!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Peunage het volgende:
Dubbel
NWS / Noord-Korea shocking news: 'Ex van Kim geëxecuteerd'
deze is ouder
NWS / Kim Jong-un's ex gedood om sekstape
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef Arcee het volgende:
NWS / Sigaret Hans Teeuwen krijgt staartje
NWS / Sigaret Hans Teeuwen krijgt staartje #2: VPRO mogelijk in beroep
Reeks graag.
Iimho bijten ze elkaar niet, het is nu ook niet zo dat NWS overspoelt wordt met topics.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef Disana het volgende:
NWS / Teeven maakt gevangenissen soberder.
NWS / Heeft zo iemand een dikke plaat voor z'n kop ?
Ik zie niet in waarom het tweede niet in het eerste topic had gekund. Bovendien heeft het weer zo'n vage titel waaruit je niet kunt opmaken waarover het gaat.
Ik wijzig heel die user ff met z'n linkdumps zonder bron.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:26 schreef sp3c het volgende:
klopt, was een artikel van trouw die ik heb vervangen
titel vergeten te wijzigen
Oké, maar het is in het algemeen wel handig om vrijwel identieke nieuwtjes in één topic te houden omdat er anders veel dubbel wordt gepost in meerdere topics.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iimho bijten ze elkaar niet, het is nu ook niet zo dat NWS overspoelt wordt met topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |