En dan komt ie zeggen "zo, we hebben een beslissing." en morgen komt ie terug om de beslissing bekend te maken? Soort Voice of Holland of dat soort ongeinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan dus zijn dat dat proces is afgerond.
precies. Het volksvermaak gaat altijd voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
Nog een uurtje en ze verliezen kijkers. Dan begint Ik hou van Holland
iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Nibb-it het volgende:
Die quote mag wel uit de OP, hoor. Anders krijgt mutant bij elk nieuw deel een alert.
https://www.piratenpartij(...)n-oorlog-de-waarheidquote:Het eerste slachtoffer van oorlog is de waarheid
De militaire logica in de Syrië-kwestie is, zoals altijd, onverbiddelijk; wapens moeten met wapens bestreden worden. Een aantal NGO's, waaronder Novib, kiezen voor het benadrukken van de situatie waarin gewone burgers verkeren, en de gevolgen voor deze gewone burgers wanneer een nieuwe partij zich met wapens in het conflict mengt. Maar deze stem lijkt me ondergesneeuwd in de wirwar aan beschikbare informatie over het conflict.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
Nog een uurtje en ze verliezen kijkers. Dan begint Ik hou van Holland
Misschien hebben we geluk, en maakt hij die beslissing wel direct bekend. Wat een verwennerij zou dat zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan komt ie zeggen "zo, we hebben een beslissing." en morgen komt ie terug om de beslissing bekend te maken? Soort Voice of Holland of dat soort ongein
Idd dan hebben we wat te kijken vannachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien hebben we geluk, en maakt hij die beslissing wel direct bekend. Wat een verwennerij zou dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |