Hè hè, eindelijk weer eens een slotjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
NWS / Niemand haalt toelatingsexamen universiteit Liberia
NWS / Alle studenten in Liberia gezakt
Hè hè, eindelijk weer eens een dubbelaartje.
?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:12 schreef Drugshond het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #38:We zullen zien
Succes dudes, happy hunting.
[ afbeelding ]
Thxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:12 schreef Drugshond het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #38:We zullen zien
Succes dudes, happy hunting.
[ afbeelding ]
Ik snap jou nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Als je een woordenboek nodig hebt, moet je bij paddy zijn. Die begrijpt drugshond altijd, ik zelden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef paddy het volgende:
Drugshond vertaling. Maak je maar klaar voor moderatie wanneer het losgaat daar.
Of ik heb het dit keer ook niet begrepen
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een idee in de week leggen dat ik al een tijdje heb. Het is iets dat vooral in NWS speelt, vandaar dat ik het ideetje ook hier neerleg. Het gaat over (terechte) topic-kicks bij lopende zaken.
Het valt mij op dat relevante topic-updates niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Een goed voorbeeld is deze post: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat is een update van het nieuwsbericht in de OP, namelijk één van de daders moet psychisch worden behandeld. Het gevolg is echter dat het topic weer bovenaan staat en dat mensen gaan reageren op het oorspronkelijke nieuwsbericht uit maart. Zie bijvoorbeeld deze reactie: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Is het niet mogelijk om berichten als deze: NWS / Homo's mishandeld in de trein meer te laten opvallen? Bijvoorbeeld door een andere achtergrondkleur, een verwijzing in de OP, etc?
Het alternatief is dat mensen voor elke nieuwe ontwikkeling in een zaak weer nieuwe topics gaan aanmaken, maar ik weet niet of dat wel zo wenselijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |