quote:
In zo'n goedlopende reeks kan je nooit voorkomen dat er ook posts tussen zitten die niet geheel ontopic zijn, randdiscussies hoeven van mij ook niet gemeden te worden bij zo'n hot item.quote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef -jos- het volgende:
Kunnen de mods het Syrië topic een beetje opschonen? Ik begrijp dat het in het weekend savonds of snachts wat lastig is als vrijwilliger maar de reeks lijkt nu meer een slowchat reeks te worden i.p.v. een nieuwstopic. Alvast bedankt.
Ook bijvoorbeeld persoonlijke aanvallen worden niet geschuwd:
[..]
Ik kan er gewoon kijken. Hebben meerdere users hier last van?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topicchain/377
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Als ik op de link van Arcee klik, krijg ik ook die melding. Maar als ik op het topic klik, kom ik er gewoon in.quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon kijken. Hebben meerdere users hier last van?
Jawel, het ging alleen om die reeks-link.quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef Disana het volgende:
Als ik op de link van Arcee klik, krijg ik ook die melding. Maar als ik op het topic klik, kom ik er gewoon in.
Werkt dit wel, Arcee:
NWS / Crisis in Syrië #52
In dat geval heb ik ook geen toegang.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, het ging alleen om die reeks-link.
Ja, dat lukte ze wel NWS / [NWS FeedBack & SC] voor al uw vragen en opmerkingenquote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef sp3c het volgende:
vaag
kun je wel nog de individuele topics aanklikken?
zoals deze
NWS / Crisis in Syrië #46: Oorlog
Zelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Niet voor NWSquote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef Reya het volgende:
NWS / Kind lastiggevallen door spelende kinderen als Taliban
Ik vond het wel een mooie discussie. Ook een uiterst relevant onderwerp.
kickje --> MLNquote:Op maandag 2 september 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
MLN / Waar was jij op 31 augustus 1997?
Misschien meer iets voor MLN?
Graag heropening van het topic. Bijgaand AD-artikel kan worden toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
we hebben liever een daadwerkelijk NWS artikel want iedereen lult maar een eind weg op Twitter en niemand weet nog wat waar is en wat niet
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtmlquote:Taliban-kinderen 'terroriseren' Sliedrecht
’Vroeger speelden we cowboytje, maar dit gaat te ver’
Bart Baars uit Sliedrecht wist niet wat hem zaterdag overkwam: zijn zoontje kwam overstuur thuis nadat hij door een groep 'Taliban-kinderen' lastig was gevallen in de wijk De Horst in Sliedrecht. Het ventje van acht jaar oud werd door de verklede meute van een speelapparaat getrokken en bedreigd met stokken.
'Kijk vroeger speelden we allemaal wel eens cowboy en indiaantje, maar dit leek me toch te ver gaan. Ik ging daarop naar buiten om verhaal te halen en trof daar die groep verklede kinderen aan, de oudste was niet ouder dan een jaar of elf. Een normaal gesprek was niet mogelijk met ze, dus ging ik maar weer terug naar huis. Die groep 'Taliban-kinderen' was overigens erg gevarieerd: er zat een Hollandse jongen tussen, maar ook wat Somalische en Turkse en Marokkaanse kinderen.'
Foto's
Maar de vrouw van Bart Baars liet het er niet bij zitten en ging ook op haar beurt verhaal halen bij de groep. Toen de groep zich tegen haar dreigde te keren, liep ze weer terug naar huis.
'Ik kookte toen van woede, vertelt Bart Baars aan AD.nl. 'Ik ging weer terug naar die jongens en heb toen die foto's gemaakt die ik op Twitter heb gezet.' Maar enige conversatie bleek niet mogelijk. Ze bleven maar vragen waar mijn zoontje was. Ook moest ik stoppen met foto's nemen, maar dat deed ik natuurlijk niet.'
Aangifte of melding
Vandaag heeft Baars gesproken met de buurtagent in Sliedrecht. 'Ik had de keuze, melding maken of aangifte doen, maar bij aangifte moet mijn zoontje ook mee naar het politiebureau en dat wil ik hem niet aandoen. Ik houd het voorlopig even bij een melding.'
Uit de OP van dit topic:quote:
Ongelofelijkquote:Op maandag 2 september 2013 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag heropening van het topic. Bijgaand AD-artikel kan worden toegevoegd aan de OP.
[..]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Wat is deze?quote:
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
Als Frutsel het een tweede kans heeft gegeven waren de kansen nu wel een keer op.
Nee, hoeft niet meer, laat maar.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
Omdat ik het zeg.
Wil vanavond nog wel even kijken of er iets te redden valt aan dat topic maar ik denk het niet.
als het goed is werkt het weer?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Nee: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Voorlijke?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef Disana het volgende:
NWS / Nederland krijgt gratis Duits gesubsidieerd gas
NWS / De Duitsers zijn baas
Die voorlijke Duitsers toch.
als iemand of iets zich sneller ontwikkelt dan anderen of iets andersquote:
Nee serieus: bekijk die laatste reactie van me nog eens uit dat topic (als dat kan): die was gewoon on topic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het ook een beetje jammer allemaal.
Arme randomquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:12 schreef Tem het volgende:
Specularium is weer random aan het deleten.
quote:
ok nu!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |