Dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nietszeggende TVP's en zwaaihandjes worden niet op prijs gesteld (daar is de knop "volg topic" voor), een leuke anekdote of foto is daarentegen altijd welkom
treinverkeer dient in een dergelijk geval gestremd te wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:34 schreef greavy het volgende:
In Duitsland is dit gister echt gebeurd![]()
[ afbeelding ]
Maar of dit zin heeft
Die richting wou ik ook opgaan eigenlijk, maar wat mij betreft mag je m veranderen door even een mod aan zn jaske te trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer van die TT. Ik had iets verwacht met dat geneuk met die puthoer in de 1e klas
Leeuwarden heeft vandaag werkende postbodes hoop ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
![]()
Niks veranderen, want in Leeuwarden is het nu allemaal te beleven
Ik zei toch geen drugs meer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft vandaag werken postbodes hoop ik
ik heb vandaag mijn plicht gedaan en collectie vast ook welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft vandaag werkende postbodes hoop ik
Die heeft "Hemelvaartsdag" wel erg letterlijk geprobeerd te nemen. De zwaartekracht wonquote:
Een aantal mensen was toch beter geīnformeerd dan jij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
gratis rondleiding bij Torcy opstel
Weet je hoe retevette treinen die TER 2N NG zijn....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft "Hemelvaartsdag" wel erg letterlijk geprobeerd te nemen. De zwaartekracht won
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een aantal mensen was toch beter geīnformeerd dan jij?
Ja, maar toen kwam er toch een treinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
treinverkeer dient in een dergelijk geval gestremd te worden
Stond de trein toch stil. Want de machinist moest de overweg sleutelen. Nadat hij de overweg gesleuteld had, is hij toch maar niet verder gereden.quote:
Dit ziet er niet uit als voorbereidde werkzaamhedenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
bij trams willen ze bij werkzaamheden nog wel eens er een tijdelijk spoor overheen leggen
je meent hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Dit ziet er niet uit als voorbereidde werkzaamheden
Gelukkig zwerft dat plaatje al een jaar of 10 -als het niet langer is- over het internet...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
treinverkeer dient in een dergelijk geval gestremd te worden
en wat is voor ons het nadeel danwel voordeel daaraan voor ons rondjesgangers?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik hoor dat de BordRestaurants in de Pimpel weer vervangen gaan worden door BordBistro's.
Terechte klacht toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
op twitter massaal klagers over de inzet van de 'hondekop' (doh) als Intercity.
en waarom klagen ze, er zit geen WiFi in![]()
'Boo hoo, nu moet ik me eens een uurtje met iets anders vermaken dan mn smartphone'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
op twitter massaal klagers over de inzet van de 'hondekop' (doh) als Intercity.
en waarom klagen ze, er zit geen WiFi in![]()
Nu kan ik niet werken en/of studeren wat normaal op dit traject wel mogelijk is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
'Boo hoo, nu moet ik me eens een uurtje met iets anders vermaken dan mn smartphone'![]()
![]()
Want? Al je relevante artikelen heb je niet in PDF op je tablet staan? LOSER!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nu kan ik niet werken en/of studeren wat normaal op dit traject wel mogelijk is.
Als het buiten 15 graden is betekent het iig dat reizigers de raampjes dichthouden. Dan is het qua herrie nog enigszins te overzien. Nog steeds luider dan ander materiaal natuurlijk maar ja, beetje positief blijven :pquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is prima comfortabel materieel en het is 15 graden buiten dus airco is ook onzin. Herrie? Ja dat wel
Waar zijn ze nu weer in IC-dienst te vinden dan? Als ik zo'n ding binnen zie rollen als IC met een lange rit voor de boeg pak ik wel de volgende treinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
op twitter massaal klagers over de inzet van de 'hondekop' (doh) als Intercity.
en waarom klagen ze, er zit geen WiFi in![]()
In de cloud, jeweetog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Al je relevante artikelen heb je niet in PDF op je tablet staan? LOSER!
Mijn cloud (via SkyDrive) is offline gewoon bruikbaar. Wordt weer gesynchroniseerd als je een internetverbinding hebt. Neem aan dat dit bij andere clouddiensten niet anders is.quote:
Er bestaan geen tablets met TB's aan opslagruimte. Daar ben ik veel te productief voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? Al je relevante artikelen heb je niet in PDF op je tablet staan? LOSER!
Als je gewoon die 72 uur porno even verwijdert past het prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er bestaan geen tablets met TB's aan opslagruimte. Daar ben ik veel te productief voor.
Sow jezus manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoppakee, 100MB aan word en Excel-documenten over. Dankuwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Enige hypocrisie is onze vrienden van het gevleugelde wiel niet vreemd inderdaad. Maar hey, what else is new?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:52 schreef LvanLier het volgende:
Column op de FrontPage over de manipulatieve taalspelletjes van de NS...
http://frontpage.fok.nl/c(...)etjes-van-de-ns.html
in Nederland kon het ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
In Polen malen ze niet zo om regeltjes en veiligheid. Gewoon met deuren open rijden is ook doodnormaal daar
Je weet ook hoe lang die lijn wel niet was?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef b2py het volgende:
Het gezegde 'Als in de spoorwereld iets wordt vervangen is het over een jaar weg" heeft al een rijke historie.
In 1937 is station Amsterdam Weesperpoort tot aan het huidige Amstel van bovenleiding voorzien. In 1938 is de lijn gesloten en gesloopt.
Meter of 7501500quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je weet ook hoe lang die lijn wel niet was?
Uiteraard een veelvoud aan bovenleiding want het zal wel niet zo zijn geweest dat er geen wissels lagen...quote:
In Zürich HB rijden ze gewoon met vrachtwagens de stationshal in, zo vanaf de straatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Duvel het volgende:
Mijn opa kon zich dat station (Weesperpoort) nog wel goed herinneren omdat je direct vanaf de straat de perrons op kon lopen.
En dan nog met de deuren aan beide kanten ookquote:
Er ging niet eens iemand dood en de wereld draait ook nog steeds dezelfde kant opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En dan nog met de deuren aan beide kanten ookwtf...
Maar de Ham vraag is, hoe kan dit... creatieve filmer met driehoekssleutel?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er ging niet eens iemand dood en de wereld draait ook nog steeds dezelfde kant opZo boeiend was het allemaal niet
Ja daar weet ik alles vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, wegrijden terwijl de deuren open staanDie troep had daar vast geen beveiliging tegen. ICRm heeft ook jaren gehad dat de deuren alleen aan allebei de kanten tegelijk ont-of vergrendeld konden worden.
Dat is als het goed is nog steeds het geval bij de bakken die in de excuusexpresse rijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, wegrijden terwijl de deuren open staanDie troep had daar vast geen beveiliging tegen. ICRm heeft ook jaren gehad dat de deuren alleen aan allebei de kanten tegelijk ont-of vergrendeld konden worden.
Is dat niet naar het busstation Zuid?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
Staan die auto's op het huidige stadsbus-station? Met rechts van de fotograaf de sporen dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
Nu ik er nog een keer naar kijk, wat een gruwelijk lelijk station is Utrecht toch eigenlijk.. Totaal -10000 uitstraling.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
daar lijkt het op ja. Het lijkt meer op waar nu nog ABS Noord zit, alleen het trappenhuis lijkt niet meer helemaal overeen te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Staan die auto's op het huidige stadsbus-station? Met rechts van de fotograaf de sporen dus
Je zit op die foto al naar een bouwput te kijken... Is dat ooit anders geweest rondom Utrecht Centraal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Nu ik er nog een keer naar kijk, wat een gruwelijk lelijk station is Utrecht toch eigenlijk.. Totaal -10000 uitstraling.
Zelfde Breda is mooier. Of Obdam.
Sinds ik er kom wordt er gebouwd jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je zit op die foto al naar een bouwput te kijken... Is dat ooit anders geweest rondom Utrecht Centraal?
Ik had het er laatst met m'n vader over dat ze al aardig opschieten met de nieuwe overkapping. "Ze hebben toch net een nieuw stationquote:
ik dacht eerst dat ABS Noord er zat, maar nu denk ik dat de Buurtsporen er nu zitten. Dit waren in 1973 nog een stukje noordelijker geplaatst dan nuquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik geloof dat het station in 2016-2017 af moet zijn. Dan komt tegelijk in 2014-2016 de wisselsanering erbij, dus dit wordt nog een mooi klusje. Dat tegelijk met de werkzaamheden op de Westtak en Zuidtak zal wel mooie omleidingen of waardeloze oplossingen opleveren. Uiteindelijk is het stationsgebied pas in 2030 af. Net voor het 200 jarig bestaan van de spoorwegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:06 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met m'n vader over dat ze al aardig opschieten met de nieuwe overkapping. "Ze hebben toch net een nieuw station" was het antwoord dat ik kreeg
![]()
Ja, 20 jaar oud ofzo
"Kijk, wij geven geld uit aan de verkeerde dingen" - Part 99.646quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:09 schreef Mirgeam het volgende:
leuk hoor dat treintjes rijden, maar ik blijf de hele dag zeiken van al die koffie
kwam deze nog tegen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hier inmiddels twee doosjes Fyra-snoep liggen. Eentje met chocolaatjes, de andere met pepermuntjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk, wij geven geld uit aan de verkeerde dingen" - Part 99.646
Ieder pepermuntje is uniek!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pepermuntjes in de vorm van bodemplaten?
Dat je tijdens het rijden de deur kan openmaken betekent niet dat het doodnormaal isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
In Polen malen ze niet zo om regeltjes en veiligheid. Gewoon met deuren open rijden is ook doodnormaal daar
Die trap is de huidige (rol)trap naar spoor 1-4, links op deze foto:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
Dan is dat inderdaad slordig van het personeel.quote:
jup. precies wat ik hierboven al ergens als gedachte zeiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef obolos het volgende:
[..]
Die trap is de huidige (rol)trap naar spoor 1-4, links op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort weer wat treinen in Polen, maar vooral op doorreis naar Oekraīne deze keerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dan is dat inderdaad slordig van het personeel.
Ik heb laatst nog twee treinreizen in Polen gemaakt, van Warschau naar Lodz en terug. De reis beviel me wel, grote comfortabele coupes, alleen dat maakte dat gangpad zo ontzettend smal. Gehannes met koffers en tassen levert dat dan op, laat staan als iemand de andere kant op wil... Maar al met al een goede ervaring gehad
Ik heb wel eens in de zomer met de veenexpres gereden met idd beide deuren open en alle deuren van de cabine ook. Ging prima en waaide lekker doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar de Ham vraag is, hoe kan dit... creatieve filmer met driehoekssleutel?
Moet haast wel, want zo wegrijden zou onmogelijk moeten zijn gezien de machinist bij vertrek altijd naar de groene lamp 'deuren DICHT' moet kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar de Ham vraag is, hoe kan dit... creatieve filmer met driehoekssleutel?
Hij reed ook echt niet weg bij het startstation met de deuren openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Viezze het volgende:
Waarschijnlijk zoiets wat vroeger niet mocht, maar wel kon en waar niemand zich echt druk om maakte. Als tegenwoordig zoiets gebeurt staat direct de inspectie op de stoep.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Moet haast wel, want zo wegrijden zou onmogelijk moeten zijn gezien de machinist bij vertrek altijd naar de groene lamp 'deuren DICHT' moet kijken![]()
Moet er wel bij zeggen dat ik dat materieel nooit heb mee mogen maken dus misschien dat het daar anders was...
Nou ja Veenexpress.. Wadloper.. Dat is niet vroeger dan 2002 geweestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Viezze het volgende:
Waarschijnlijk zoiets wat vroeger niet mocht, maar wel kon en waar niemand zich echt druk om maakte. Als tegenwoordig zoiets gebeurt staat direct de inspectie op de stoep.
Fotostop langs de volle baan, en moesten even wachten tot wij de sporen mochten oversteken. De IC moest eerst gepasseerd zijn. Daarna konden wij het talud gaan beklimmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom ga je in het nevenspoor staan met 200 man?
Vertel ook nog even dat jullie met 18 keukentrapjes en 4 heggescharen aan de gang waren andersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef greavy het volgende:
Vandaag met de TSP-fotoreis de politie nog op ons dak gehad. Een bestuurder van een passerende trein had gebeld, want toen hij met 140 langs kwam, zag hij ineens een man of 200 in het nevenspoor / ballast staan .. Vertrouwde het ff niet.
De politie was vrij snel vertrokken, nadat de organisatie v/d TSP even een babbeltje gemaakt had.
je vergeet de grote ladders en de bouwsteigersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel ook nog even dat jullie met 18 keukentrapjes en 4 heggescharen aan de gang waren anders
Een heggeschaar zou best wel welkom zijn geweest toen ik twee weken terug in Engeland langs de baan stond. Er stond een bosje met hoge takken midden in beeld, en de stam van dat kreng was nog veerkrachtig ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel ook nog even dat jullie met 18 keukentrapjes en 4 heggescharen aan de gang waren anders
Dat vind ik redelijk lang gereden. Toen was het nog niet zo makkelijk om op internet je beklag te doen en was de focus nog niet zo op de NS gericht als nu (voor mijn gevoel dan)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja Veenexpress.. Wadloper.. Dat is niet vroeger dan 2002 geweest
en dan alle 200 dezelfde foto schieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Fotostop langs de volle baan, en moesten even wachten tot wij de sporen mochten oversteken. De IC moest eerst gepasseerd zijn. Daarna konden wij het talud gaan beklimmen.
Er waren géén ladders, trapjes of heggescharen bij de rit tevoorschijn gekomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel ook nog even dat jullie met 18 keukentrapjes en 4 heggescharen aan de gang waren anders
Net zo makkelijk als nu. NS luistert toch niet. Of je nou via Fok je beklag doet of via Fok EN twitter EN facebook EN jemoederquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat vind ik redelijk lang gereden. Toen was het nog niet zo makkelijk om op internet je beklag te doen
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als nu. NS luistert toch niet. Of je nou via Fok je beklag doet of via Fok EN twitter EN facebook EN jemoeder
van je geloof gevallen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Er waren géén ladders, trapjes of heggescharen bij de rit tevoorschijn gekomen.
Dat is zo mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en dan alle 200 dezelfde foto schieten.![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan alle 200 dezelfde foto schieten.![]()
dan zou ik dus achter dat bruggetje gaan staan. En dan een foto door die boog schieten. jwtz.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zo mooi![]()
Beetje dit idee![]()
[ afbeelding ]
Geen vliegende (video)camera's?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja![]()
En als iemand voor een ander zijn beeld gaat staan (voor de fotolijn bijvoorbeeld) werd die in enkele seconden door de andere deelnemers in het Nederlands en Frans vakkundig verteld dat hij dat niet moest doen en maar snel moest opsodemieteren. En als sommigen het iets te vaak deden, werd het wel eens wat grof in taalgebruik
Nee. Er werd geen verbaal geweld gebruikt. De fotostopbegeleider werd soms ook behoorlijk pissig als ze niet luisteren, en werd er wel eens via de megafoon gevloekt. En als ze dan nog niet luisterden, dan gingen de 200 man wel even mee lopen roepen.quote:
want een volk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja![]()
En als iemand voor een ander zijn beeld gaat staan (voor de fotolijn bijvoorbeeld) werd die in enkele seconden door de andere deelnemers in het Nederlands en Frans vakkundig verteld dat hij dat niet moest doen en maar snel moest opsodemieteren. En als sommigen het iets te vaak deden, werd het wel eens wat grof in taalgebruik
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg. Kankermongolen ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef greavy het volgende:
Op de stations gilt hij ook door de megafoon, en dan zie je wel eens reizigers erg vreemd kijken. Zeker als je op een station als Schubbekutteveen een stop hebt, en daar dus de mensen die op een trein staan te wachten echt even verbaasd laat kijken als er 200 man met camera de trein uit komt hollen en naar andere perron gaat ...
pfff val ik even keihard door de mand. tis maar goed dat ik geen spotter ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa dan zie je het niet zo goed. Die brug is natuurlijk wel minstens een meter of 3-4 breed he.
eigenlijk zou je een paar goede boxen mee moeten nemen en je een eindje achter de fotografen op moeten stellen. Als ze een stoomtrein verwachten moet je een goeie stoomfluit laten horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan zou ik dus achter dat bruggetje gaan staan. En dan een foto door die boog schieten. jwtz.
Maar dan wel mét oranje hesje en valhelm op hoor.
Je moet het voor de lol eens een keertje meemaken. EEN keertje, dan weet je waar je over praat. Als je er niet bijgeweest bent kun je het je gewoon echt niet voorstellen. Je gelooft het gewoon niet. Echtquote:
Ik heb dat in Berlijn op Hbf ook meegemaakt, toen een PKP Husarz binnen kwam met een EC. Dat bleef gelukkig bij "Hey, kun je een beetje doorlopen aub?"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg.
kan ook wel een beetje minder, Flesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg. Kankermongolen ook eigenlijk.
PANIEK PANIEK. Dan gaan er doden vallen man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eigenlijk zou je een paar goede boxen mee moeten nemen en je een eindje achter de fotografen op moeten stellen. Als ze een stoomtrein verwachten moet je een goeie stoomfluit laten horen.
Eens kijken hoe snel ze dan omgedraaid en in vertwijfeling zijn
De reizigers werden niet aangesproken hierbij. Die werden met rust gelatenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg. Kankermongolen ook eigenlijk.
Joa.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ook wel een beetje minder, Fles
Wat gaaf, voordat de buurtsporen werden doorgetrokken...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zag vandaag iemand foto's maken van de vervangende bussen tussen Deventer en Enschede.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het voor de lol eens een keertje meemaken. EEN keertje, dan weet je waar je over praat. Als je er niet bijgeweest bent kun je het je gewoon echt niet voorstellen. Je gelooft het gewoon niet. Echt
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef James1988 het volgende:
Ik ben nog nooit met zo'n rit meegeweest in Nederland of België.
Dat klinkt als een toffe bestemmingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjeZe regelen wel dat je op plekken komt waar je anders nooit zou komen, dat moet je ze nageven.
Agreed.quote:Maar hoe het spelletje van sociale interactie werkt, dat blijft lastig. Overigens is het waarschijnlijk ook nog zo dat het publiek dergelijk horkerig optreden gewoon noodzakelijk maakt
Faalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef greavy het volgende:
Terwijl er zeeën met ruimte is, ga je achter lantaarnpaal staan met de loc of vol in de schaduw achter bomen.
Ja, dat weten ze wel. Maar doen ze niks mee. Maar dan gaan ze 2 dagen voor de fotorit pas kijken langs de lijn. De rest van de fotostops haalden ze van Flickr en dergelijkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Faal
Misschien moet je www.suncalc.net maar eens in de ideeënbus stoppen.
Fotoplekken van Flickr halen is een goede manier om een beeld te krijgen bij de foto's die je zou kunnen maken (al kan wel eens blijken dat de realiteit inmiddels anders is), maar als je, als organisatie zijnde, helemaal geen rekening houdt met de stand van de zon, is dat best wel kansloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze wel. Maar doen ze niks mee. Maar dan gaan ze 2 dagen voor de fotorit pas kijken langs de lijn. De rest van de fotostops haalden ze van Flickr en dergelijke
Ja klopt, maar dat was in Roemeniëquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles, je had toch nog een open deur filmpje, herriner ik me vaag....
Dat je m probeer te sluiten, en zelfs DAT ging niet, en dat je mompelt "Hmm, zo gaat dat hier duss..."
Garppig: de term "sociale interactie" gebruiken in een gesprek over treinspotters.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjeZe regelen wel dat je op plekken komt waar je anders nooit zou komen, dat moet je ze nageven. Maar hoe het spelletje van sociale interactie werkt, dat blijft lastig. Overigens is het waarschijnlijk ook nog zo dat het publiek dergelijk horkerig optreden gewoon noodzakelijk maakt
Tsja. Elke variabele kan de waarde nul aannemenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Garppig: de term "sociale interactie" gebruiken in een gesprek over treinspotters.
DAT doet vrijheid van meningsuiting met een straalbezopen camembertvreterquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
De video is op zich wel de moeite van het bekijken waard, al moet je door het over-the-top acteerwerk van de presentator heenkijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT doet vrijheid van meningsuiting met een straalbezopen camembertvreterWel schattig even goed
kan best interessant worden met de Ouigo dusquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |