Ik heb dat in Berlijn op Hbf ook meegemaakt, toen een PKP Husarz binnen kwam met een EC. Dat bleef gelukkig bij "Hey, kun je een beetje doorlopen aub?"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg.
kan ook wel een beetje minder, Flesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg. Kankermongolen ook eigenlijk.
PANIEK PANIEK. Dan gaan er doden vallen man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eigenlijk zou je een paar goede boxen mee moeten nemen en je een eindje achter de fotografen op moeten stellen. Als ze een stoomtrein verwachten moet je een goeie stoomfluit laten horen.
Eens kijken hoe snel ze dan omgedraaid en in vertwijfeling zijn
De reizigers werden niet aangesproken hierbij. Die werden met rust gelatenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als de "gewone reizigers" dan even door de megafoon toegebulderd wordt dat ze op moeten sodemieteren. Hoef je niet eens voor naar België trouwens, de NVBS is net zo erg. Kankermongolen ook eigenlijk.
Joa.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan ook wel een beetje minder, Fles
Wat gaaf, voordat de buurtsporen werden doorgetrokken...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Foto van het oude stationsgebouw van Utrecht. Herkent iemand de trap in het midden? [ http://img849.imageshack.us/img849/5311/1973stationsplein9.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zag vandaag iemand foto's maken van de vervangende bussen tussen Deventer en Enschede.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet het voor de lol eens een keertje meemaken. EEN keertje, dan weet je waar je over praat. Als je er niet bijgeweest bent kun je het je gewoon echt niet voorstellen. Je gelooft het gewoon niet. Echt
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef James1988 het volgende:
Ik ben nog nooit met zo'n rit meegeweest in Nederland of België.
Dat klinkt als een toffe bestemmingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjeZe regelen wel dat je op plekken komt waar je anders nooit zou komen, dat moet je ze nageven.
Agreed.quote:Maar hoe het spelletje van sociale interactie werkt, dat blijft lastig. Overigens is het waarschijnlijk ook nog zo dat het publiek dergelijk horkerig optreden gewoon noodzakelijk maakt
Faalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef greavy het volgende:
Terwijl er zeeën met ruimte is, ga je achter lantaarnpaal staan met de loc of vol in de schaduw achter bomen.
Ja, dat weten ze wel. Maar doen ze niks mee. Maar dan gaan ze 2 dagen voor de fotorit pas kijken langs de lijn. De rest van de fotostops haalden ze van Flickr en dergelijkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Faal
Misschien moet je www.suncalc.net maar eens in de ideeënbus stoppen.
Fotoplekken van Flickr halen is een goede manier om een beeld te krijgen bij de foto's die je zou kunnen maken (al kan wel eens blijken dat de realiteit inmiddels anders is), maar als je, als organisatie zijnde, helemaal geen rekening houdt met de stand van de zon, is dat best wel kansloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze wel. Maar doen ze niks mee. Maar dan gaan ze 2 dagen voor de fotorit pas kijken langs de lijn. De rest van de fotostops haalden ze van Flickr en dergelijke
Ja klopt, maar dat was in Roemeniëquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles, je had toch nog een open deur filmpje, herriner ik me vaag....
Dat je m probeer te sluiten, en zelfs DAT ging niet, en dat je mompelt "Hmm, zo gaat dat hier duss..."
Garppig: de term "sociale interactie" gebruiken in een gesprek over treinspotters.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vaak zat. Met een Plan U een zinkfabriek binnen rijden, best lachen voor een keertjeZe regelen wel dat je op plekken komt waar je anders nooit zou komen, dat moet je ze nageven. Maar hoe het spelletje van sociale interactie werkt, dat blijft lastig. Overigens is het waarschijnlijk ook nog zo dat het publiek dergelijk horkerig optreden gewoon noodzakelijk maakt
Tsja. Elke variabele kan de waarde nul aannemenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Garppig: de term "sociale interactie" gebruiken in een gesprek over treinspotters.
DAT doet vrijheid van meningsuiting met een straalbezopen camembertvreterquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
De video is op zich wel de moeite van het bekijken waard, al moet je door het over-the-top acteerwerk van de presentator heenkijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT doet vrijheid van meningsuiting met een straalbezopen camembertvreterWel schattig even goed
kan best interessant worden met de Ouigo dusquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
Keren op Hoofddorpquote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je misschien Duivendrecht of Bijlmer ArenA als eindstation en geen stop op Schiphol
JOA!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan best interessant worden met de Ouigo dus
Heb je misschien Duivendrecht of Bijlmer ArenA als eindstation en geen stop op Schiphol
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik stel een nieuwe regel voor voor in dit topic: alleen foto's met sluitseinen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |