kan best interessant worden met de Ouigo dusquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
Keren op Hoofddorpquote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je misschien Duivendrecht of Bijlmer ArenA als eindstation en geen stop op Schiphol
JOA!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan best interessant worden met de Ouigo dus
Heb je misschien Duivendrecht of Bijlmer ArenA als eindstation en geen stop op Schiphol
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik stel een nieuwe regel voor voor in dit topic: alleen foto's met sluitseinen plaatsen.
Jemoederquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als nu. NS luistert toch niet. Of je nou via Fok je beklag doet of via Fok EN twitter EN facebook EN jemoeder
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan maar al die kutstokbroodvreters uitlachen die "AMSTERDAM AEROPORT" zoeken en "Haarlemmermeer" in moeten toetsen HA!![]()
Ja man toch fantastisch. Tweederangs kutvolk laten weten dat ze uiteindelijk ook maar tweederangs kutvolk zijnquote:
In Euskal Herria denk je wel 10 x na om het spoor van de metro te betredenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:42 schreef Viezze het volgende:
Dat bleek ook tijdens een bedrijfsbezoek. De (overigens Nederlandse) directeur ter plaatse gaf indirect toe dat veiligheid niet op nummer 1 stond daar. Er gebeurden daar dingen waarbij in Nederland de hele fabriek al tien keer stil was gelegd door de inspectie.
Mooi filmpje. Ook doodnormaal schijnbaar om het spoor over te steken dus.
Net of een zelfmoordenaar wakker ligt van 6000 euroquote:Op zondag 12 mei 2013 01:36 schreef bork het volgende:
[..]
In Euskal Herria denk je wel 10 x na om het spoor van de metro te betreden
[ link | afbeelding ]
Dit is meer het oversteken/afsnijden Fles, niet gelijk zo hard roepen. Het was eigenlijk bedoeld om aan te geven hoe de verhoudingen zijn Baskenland vs Polen qua veiligheid, jij maakt er gelijk zo'n hoop bombarie over, relax eventjes aub,quote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of een zelfmoordenaar wakker ligt van 6000 euroEcht als je gelooft dat zo'n getalletje wat uithaalt, welkom to teh real world
Welk deel houd je hoog dan? je steekt over, 2 seconden. Kans dat iemand je ziet is nul. Kans dat iemand je met 280 km/h aan smithereens rijdt is het grootste risico.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:39 schreef bork het volgende:
[..]
Dit is meer het oversteken/afsnijden Fles, niet gelijk zo hard roepen.
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
BORK hebben we al overnachting in Berlin geregeld voor juni? vgs mij niet
Precies, genau, richtig.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:57 schreef James1988 het volgende:
Die spoorwijziging staat niet echt duidelijk aangegeven, je moet maar net op het juiste moment dat witte balkje lezen...
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef bork het volgende:
[..]
Precies, genau, richtig.
Als bonus liepen er mensen over het spoor (vertragingen) en waren er een hoop Bundesliga-wedstrijden zodat er Schalke- , Hannover 96- en Dusseldorf-types rondliepen, echt bizar.
Sterker nog, ik was wat eten scoren en the missus wist me te melden dat er mensen werden geweigerd voor de ICE naar Berlijn omdat deze vol zat, bovendien rolden ze uit de ICE vanaf Dusseldorf (ook bomvol) en het gekanker op de DB klonk zoals hier op de NS.![]()
![]()
Gaaf!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:06 schreef James1988 het volgende:
Vandaag reed er een Sonderzug van Stuttgart naar Gelsenkirchen in verband met een voetbalwedstrijd. De tractie werd geleverd door een nieuwkomer, Vectron-locomotief 193 803 (van Railpool) had de eer om deze trein te mogen trekken:
[ afbeelding ]
Leuke video, alleen onder die sloerie op MLV een balkje met Gare de Lyon neerzetten is natuurlijk dikke faalquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
Guillaume Pépy (CEO SNCF): "Als Ouigo een succes wordt, breiden we de lijst met bestemmingen misschien uit naar Brussel, Amsterdam en Londen."
Dan is het in Nederland toch duidelijker, met gewoon de volgende trein op de TBP en in een balkje eronder: 19:07 IC Schubbekutteveen van spoor 3quote:Op zondag 12 mei 2013 01:57 schreef James1988 het volgende:
Die spoorwijziging staat niet echt duidelijk aangegeven, je moet maar net op het juiste moment dat witte balkje lezen...
En anders hebben we nog complexe getallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja. Elke variabele kan de waarde nul aannemen
Bijna hetzelfde -> http://en.wikipedia.org/wiki/H-Bahnquote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Lijkt erg op deze waar ik van de week nog in zat:
Waarom hebben wij in Nederland niet van die übercoole dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Lijkt erg op deze waar ik van de week nog in zat:
Donderen steeds bodemplaten vanafquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom hebben wij in Nederland niet van die übercoole dingen.
Omdat Duitsers technische opperbazen zijn. Wij hebben al ongekende moeite met een tunneltje van noord naar zuidquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom hebben wij in Nederland niet van die übercoole dingen.
Ja gek he. Duitsers hebben gewoon graniet waar je tunnels in kan borenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat Duitsers technische opperbazen zijn. Wij hebben al ongekende moeite met een tunneltje van noord naar zuid.
'Wij' hebben daar helemaal geen probleem mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat Duitsers technische opperbazen zijn. Wij hebben al ongekende moeite met een tunneltje van noord naar zuid.
In Roffa lukt dat prima hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het station waar ik mn koffer vergat in de treinquote:Op zondag jkt12 mei 2013 16:24 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Heute sind Kenner gefragt – wer weiß, aus welchem deutschen Bahnhof dieser ICE gerade ausfährt?
DB fb
Daar kwam een Russisch fotomodel de weg vragen aan mij, dit overkomt mij overdreven vaak, mensen die de weg aan mij vragen terwijl ik er op bezoek ben, en dan vaak nog weten ookquote:Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het station waar ik mn koffer vergat in de trein
Hoe weet je dat het een Russisch fotomodel was? Haar naam was Zydypoesnjetniet ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef bork het volgende:
[..]
Daar kwam een Russisch fotomodel de weg vragen aan mij, dit overkomt mij overdreven vaak, mensen die de weg aan mij vragen terwijl ik er op bezoek ben, en dan vaak nog weten ook. (dus niet dat Russische fotomodellen op mij afkomen
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |