abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:16 #1
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99360138

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99360467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Roda mag zelf wat meer promotie gaan maken in de regio. Zie meer Aken-borden dan Roda-borden.
alsof dat veel uithaalt. Van die algemene borden als: Roda JC - Limburgse Passie!

nee daar trek je volle stadions mee. Het enige waar je hier nog extra toeschouwers door haalt is goede prestaties. Al die marketingpraatjes geloof ik bij roda allang niet meer in. Heel limburg weet roda wel te vinden als ze dat willen
pi_99360996
Het zou wel kunnen helpen om bijvoorbeeld nu, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, wat vaker oefenwedstrijden tegen midden-Limburgse amateurclubs te spelen ipv het zoveelste oefenpotje in Landgraaf of Heerlen. Zowel MVV, als Fortuna hebben inmiddels tegen EVV gespeeld, dat was volgens mij ook een mooie tegenstander voor ons geweest. Of op een amateuraccomodatie in de omgeving van Roermond tegen bijv. Gladbach.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_99361880
hoor altijd dat dat evv ook niks voorstelt kwa achterban, daar zijn hooguit een handjevol toeschouwers per wedstrijd. Maar idd er mag best wat meer in midden limburg gedaan worden, over een paar dagen spelen ze trouwens wel tegen en Weerter selectie dus ze zijn er wel mee bezig. Vorig jaar volgens mij ook wedstrijd in nederweert gespeeld.

zie trouwens net dat de http://www.rodajc.nl compleet vernieuwd is. Uurtje geleden was het nog de oude rammelende site :P ziet er mooi uit :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:48:56 #5
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362280
De OP mag ook wel eens aangepast worden ;)
pi_99362384
was ik net aan het denken om dat even te doen :), kan knox die code even ergens neerzetten in [code]?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:53:15 #7
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362456
pi_99362899
Meulens trouwens naar Almere City :')

had hem wel willen houden maar als de graafschap en alemannia hem aftesten en hij dan maar bij almere tekent denk ik dat de technische staf het toch goed heeft gezien
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:03:32 #10
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_99375414
volgpost..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_99380847
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef TheYoung1 het volgende:
volgpost..
dat is niet meer nodig met die reeksen en linksonderin heb je ook een knopje met 'Volg' ;)

ramzi zegt vandaag in het ld dat ie in aken een stuk meer kon verdienen maar dat ie liever naar roda gaat. Ook omdat ie zo goed ontvangen was en het dan eigenlijk not-done is om naar de buurman te verkassen. Erg netjes van 'm zo een teksten ^O^
pi_99380967
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
pi_99381665
Het had idd dan beter "waar we de ene Marokkaan voor de andere verruilen" kunnen zijn. À propos "ene Marokkaan"; hoe zit eigenlijk met Hadouir's transfer naar Engeland?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:12:05 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99403093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
Ramzi wel ;)
En hij neemt vast broertjes mee :')
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99405401
been weg bij feyenoord, als van geel maar niet van veldhoven weghaalt... Niet dat het zonder hem opeens stukken minder gaat maar wel omdat hij de selectie naar zijn speelwijze heeft gemodelleerd. bij een opvolger krijg je daar gezeik mee
pi_99405757
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
pi_99405776
Kutsmartphone...

[ Bericht 85% gewijzigd door DDDDDaaf op 13-07-2011 11:41:30 (dubbele post) ]
pi_99406850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
:D
pi_99408136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
pi_99408203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
Ik moest vooral lachen om :

quote:
Je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen.
Maar ik vind Harm ook niet bij Feyenoord passen, wel respect hoe hij Roda weer aan het voetballen heeft gekregen.
pi_99408449
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
pi_99408478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
Beide. :)
pi_99612170
Malki komt dus ook,Lokeren ziet af van een transfersom maar had wel wat aanvullende eisen. Zal wel zijn dat als roda hem verkoopt er een percentage afgestaan moet worden.

En die pool met die ingewikkelde naam ziet harm ook wel zitten. Dan is de selectie toch meer dan rond! En dan krijgt Pluim toch nog een hele kluif om een basisplaats te veroveren....

quote:
-------------------------- Tyton
-------------------------- Prus
-------------------------- Roox

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte
----------------- Biemans --- Broekhof -- Vukovic

Delorge ---------------- Vormer ---------- Fledderus
Sutchuin ------- ------- Donald ---------- Sutchuin
Donald ------------------ Svärd ----------- Staelens

--------------------------- De Beule
--------------------------- Pluim
--------------------------- Ramzi

--------------Junker-----------------------Pluijm
--------------Hupperts ------------------ Malki
------------- Lebedynski ? ------------ Ramzi
  maandag 18 juli 2011 @ 11:13:27 #24
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99612359
Tsja, dan wordt het inderdaad lastig. Ik hoop niet dat die geen kans krijgt en uiteindelijk na een jaar weer vertrekt. Laat Ramzi maar op de bank beginnen ipv Pluim

-------------------------- Tyton

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte

------------------------- Vormer ---------------
Delorge ------- ------- ---------- Fledderus
----------------------- Donald -------------------

--------------Junker-----------------------Pluijm

Is wel een mooie zo.
pi_99612801
ramzi achter de spits ipv donald. En dan heb je ook Monteyne nog. Vind het maar verdacht stil rond feyenoord. Niet dat van geel in het geheim met van veldhoven bezig is.... hij heeft nu de complete selectie naar zijn speelstijl kunnen inrichten met ook persoonlijke favorieten. Zou een schande zijn als dat echt gebeurd
pi_99641035
Zelf zit ik nog altijd in mijn maag met Vormer, gaat hij nog bijtekenen voor een jaar, kunnen we voor die paar tonnen wat je nu nog zou kunnen krijgen hem beter houden.

Want als je hem nu verkoopt, krijg je natuurlijk transfersom, al is dat niet veel je hoeft natuurlijk ook een jaarsalaris niet te betalen. Daar tegenover mis je natuurlijk wel een aanjager op het middenveld, wellicht een van je belangrijkste spelers. Al zal dat niet het verschil zijn tussen plek 6 en de 15e plek zijn. Zelf zou ik Vormer gewoon houden, en hopen dat die nog bijtekent. Nu is die amper wat waard omdat iedereen weet dat die over een jaar gratis te halen valt.

We gaan voor de 7 - 10e plek als je het mij vraagt.
Of saté?
pi_99660252
die tekent never niet bij, kan idd misschien beter verkocht worden voor een miljoen ofzo. Snap niet dat utrecht hem niet gepakt heeft maar liever gaat voor wat zweden
pi_99663019
Een miljoen? Niet gaan dromen aub, een speler met een jaarcontract bij een middenmoter die al heeft aangegeven niet te gaan bijtekenen gaat echt niet voor een miljoen weg. Daarnaast is een centrale middenvelder als hem, weinig aanvallend werk, veel verdedigend al sowieso niet veel waard, dus ik denk dat een club nog geen half miljoen betaald.
Of saté?
pi_99668518
maar dan heb je wel de beste speler van vorig seizoen... utrecht kan dat nu wel betalen, verder niemand. Twente misschien maar die hebben brama en kwamen vorig jaar bij willem janssen niet verder dan een half miljoen. Wat Van Geel terecht afwees, dat is gewoon te weinig voor een janssen/vormer. Ook al hebben ze nog maar een jaar contract
pi_99672370
En de eerste Syrier in de Nederlandse competitie is een feit :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99688997
'de tank van damascus' :')

ben benieuwd. 3x was scheepsrecht, dat ie ook maar laat zien van waarde te zijn dan :Y
pi_99716575

volgens mij hebben we de opvolger van Junker binnengehaald. Goals door de benen van de keeper, in de rebound, een schot dat van richting veranderd, intikkertjes etc :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:19:05 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99726281
Hey, als die scoort vind ik het prima. De manier waarop zal me een zorg zijn :P
pi_99772269

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:58:55 #35
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99773143
Dit is idd een van de mindere uit die serie...
pi_99773263
dit is de wiljan vloet look
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:05:51 #37
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784407
Bij sommige spelers vind ik het ook totaal niet staan. Maar bij Harm is het gewoon lachwekkend. Die goedlachse Belg die even kwaad en serieus in een camera moet kijken :')

Overigens vind ik het wel weer een keer fris dan altijd die lachende foto's die op het veld worden genomen. Ben benieuwd of deze ook worden gebruikt voor de voetbalplaatjes :D

Ruudje en Mads staat het nog altijd het beste ;)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:14:59 #38
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784534
En een nieuwe commercial:
pi_99784597
dat limburgse passie vind ik maar een goedkope en nietszeggende slogan maar die commercial is best aardig, zeker als je het vergelijkt met die standaard troep van vroeger
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:58 #40
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99788269
Ik vind het een lekkere commercial. Hij valt op, zitten mooie goals in, het spandoek van Kah en Junker die niet kan glijden op droog gras :P

Vooral het zwart-wit/geel vind ik mooi gedaan.
pi_99849226
Relluh !
pi_99849562
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:02:39 #43
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99849884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef planethugo het volgende:
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
Wat is er precies gebeurd?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_99855455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef cincinnati het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
die van Plum dan :')

pi_99855487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef LDS het volgende:

[..]

Wat is er precies gebeurd?
voor zover ik het zag, een aantal brugge fans het veld op geklommen via de oost tribune
pi_99856266
Broekhof heeft 45 minuten warm gelopen, dat je dit in de competitie doet, ok, maar in een oefenwedstrijd? Hopelijk mag die zich tegen Malaga laten zien ipv Vukovic. Vond verder De Beule en Monteyne wel aardig, Djoum speelde een prima eerste helft en Tyton weer fantastisch natuurlijk.
pi_99856504
Raar volk, die Belgen. Niks aan de hand en dan toch met behoorlijk wat man het veld op stormen om ons te provoceren. :?
pi_99857275
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 24 juli 2011 @ 01:27:04 #49
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99863848
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
  zondag 24 juli 2011 @ 11:15:09 #50
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99870107
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Kn0x het volgende:
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Trotse Belg.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:31:26 #51
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99870405
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef Sasman het volgende:

[..]

Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Hmm, bij Brugge waren ze al vanaf minuut 1 aan het uitdagen in combinatie met ADO Den Haag die natuurlijk aanwezig waren. Er word 1 keer wat terug geroepen bij de 1-0 van Roda en meteen was dat voor hun het signaal het veld te betreden.

Voor de wedstrijd is zonder reden ook al de aanwezige beloftenploeg van KV Mechelen al bedreigd geworden door Bruggeaanhangers vertelde oud Rodaspeler Sven Vandenbroeck(tegenwoordig beloftentrainer van KV Mechelen) me, die zijn dus ook al eerder weggegaan. En dat was maar goed ook.

Na de wedstrijd moesten alle Rodafans uiteraard weer bij 1 ingang naar buiten die meteen na de wedstrijd werd bestormd door Club en ADO aanhangers. Vlogen direct op iedereen af op vaders, moeders met kinderen enzo moesten in veiligheid gebracht worden. Ik heb er in ieder geval een gebroken neus en hersenschudding eraan over gehouden.

@Kn0x, Brugge is inderdaad het Feyenoord van Belgie.
Forza Roda
pi_99875037
Voor de voorbereiding op volgend seizoen dus maar een leuke club uit de Bundesliga uitzoeken ipv zo'n krauwclub uit België. Flink wat biertaps, vette hapkramen, stehtische en banken voor het stadion neerzetten en er gewoon een gezellige happening met de Duitse supporters van maken.

De veldbestorming van de Brugge-supporters gisteren (alhoewel ik er ernstige twijfels bij heb of het daadwerkelijk Brugge-supporters waren) sloeg he-le-maal nergens op; vanaf de aftrap stonden de Brugge-supporters liedjes te zingen in de trant van "Amai, wa' zijt gij precies een beetje stil zunne!" en "Zing svp eens een liedje voor ons, we hebben niet voor niks honderden kilometers gereisd!", allemaal best grappig en totaal niks aan de hand dus. Vervolgens schiet Vormer de 1-0 uit een penalty in, wat dan eindelijk resulteerde in het langverwachte liedje. Meer als "Wat zijn die Belgen stil!" werd er echter niet gezongen, maar blijkbaar werd dat als zó aanstootgevend ervaren dat men en masse het veld bestormde om de Roda-supporters op zuid te gaan provoceren en met banken, cornervlaggen en losgesloopte stukken staal te gaan smijten. Dan trek ik de voorzichtige conclusie dat het krauw, dat gisteravond onder het mom van "Brugge-supporter" in ons stadion zat, al op voorhand op een confrontatie en rotzooi uit was. Blijkbaar zaten er ook flink wat ADO-mannen met een stadionverbod tussen.

Ik kan alleen maar een welgemeend chapeau uitdelen aan de heer van Erp, dat 'ie deze wedstrijd onder deze omstandigheden (Brugge-supporters in de Roda-vakken op oost) en tegen deze tegenstander heeft laten spelen. Hulde! :')
  zondag 24 juli 2011 @ 15:01:26 #53
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99877653
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.

Al dagen van tevoren waren er al signalen dat ze vanuit Bruggekant op rotzooi uit waren! Hier is totaal niets mee gedaan en gewoon in de prullenbak geworpen.

Ook de signalen voor de wedstrijd waren al duidelijk aanwezig. Op de markt in Kerkrade waren ze al op zoek naar amok, hebben ze de fanshop al voor de wedstrijd moeten sluiten vanwege ADO aanhangers. En er was ook de beloftenploeg van KV Mechelen aanwezig met Sven Vandenbroeck als coach. Even met hem gesproken en hij gaf ook al aan dat ze voor de wedstrijd door die gasten van Brugge zijn bedreigd geworden.

Na de wedstrijd hadden die gasten van Club Brugge een half uur - 3 kwartier gewoon moeten wachten voordat ze het stadion uit konden. Dit is absoluut niet gebeurd! Van Erp heeft ze meteen laten vertrekken door de poorten op te gooien.
Forza Roda
pi_99878254
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.

[..]
Blijkbaar kwam het sarcasme van dat stukje van mijn post, ondanks de :') -smiley, niet helemaal over... ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 15:36:28 #55
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99879140
Excuus, had het smiley niet echt erbij gelezen! Één ding is zeker, optyfen met die gast!
Forza Roda
  zondag 24 juli 2011 @ 16:14:58 #56
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99880817
Zo'n aanval op vaders/moeders met kinderen is natuurlijk triest. Ik ben een NEC-supp en we hebben het meegemaakt tegen Germinal dat de hoofdtribune in Groesbeek(op het veld van de Treffers) werd aangevallen. Enig verschil dat er helemaal geen harde kern van ons aanwezig was op dat moment, die stond toen ergens anders op diezelfde lui te wachten. Erg jammer ook voor de 'gewone' Brugger-supp, de club krijgt meteen een naam in Nederland. En het is natuurlijk onbegrijpelijk dat de autoriteiten niet hebben ingegrepen, door bijvoorbeeld de wedstrijd af te gelasten.

[ Bericht 12% gewijzigd door LDS op 24-07-2011 16:23:19 ]
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100133648
hoe was het voetbal gisteren?
  zondag 31 juli 2011 @ 10:01:06 #58
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100150352
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken.
  zondag 31 juli 2011 @ 17:46:43 #59
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100162453
Meh het enige waar ik me over zorgen maak zijn Vukovic en Djoum. Ik ben nog niet echt onder de indruk van Vukovic. Veel fouten, onnodig balverlies en onnodige tackles. Djoum lijkt me logisch. Ik hoop dat Harm Fledderus prefereert boven Djoum, anders word ik echt gek.
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:50:50 #60
154193 TheYoung1
pi_100190272
Weet iemand mss waarom de fan-site al een poosje niet meer bereikbaar is?
Patat, dat is het!!
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:16:37 #61
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100193050
Nieuwe site en verhuizing van server. Alleen jammer dat dat zo lang moet duren...
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:46:29 #62
154193 TheYoung1
pi_100194088
Oke, thnx.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:06:09 #63
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100393072
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
pi_100394591
Inderdaad, fijn dat het balletje weer rolt. Forza Roda!
pi_100401619
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:28:46 #66
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100402654
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:01 schreef DohanJerksen het volgende:
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken. maak ik me nog steeds zorgen over.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef RD4 het volgende:
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
Vraag niet hoe maar het is gelukt :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef iehlaak het volgende:
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
Maar vooral toch wel 2 lucky's van onze kant.

Die Malki trouwens. Wat een beest! Het liefste zou ik hem met Junker in de spits willen zien en daarachter Pluijm of Ramzi.
pi_100402812
Groot gedeelte heel slecht natuurlijk, maar ik heb nog nooit zo hard staan springen bij een goal, geweldig!

Tyton O+
pi_100404782
Groningen overklast ons in principe natuurlijk het grootste deel van de wedstrijd, maar puur op karakter en vechtlust wordt er toch nog een schitterende 2-1 overwinning bij elkaar geknokt. Je kon overigens nog duidelijk merken dat het team nog niet op elkaar ingespeeld is, ik heb veel vragende blikken en handgebaren in elkaars richting gezien. Dat ziet er over een paar weken hopelijk anders uit.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:44:18 #69
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100405192
Alleen op beelden gebaseerd: Niet verdiend, wel gewonnen. Jammer van de rode kaart, twee poepgoaltjes die wel tellen. Blij met de overwinning. Ik ben ook blij met de opstelling. Ze moeten nog erin komen maar de combinatie Pluim, Fledderus, Vormer en Delorge vind ik wel fijn.
pi_100412909
Hmmm heel fijn die malki en pluim ook de beule was wel hoopvol alleen de verdediging is drama met broekhof en hempte vooraan. Fledderus was wel aardig het is allemaal nog passen en meten en ben benieuwd naar vukovic. Verdediging kan ons opbreken dit seizoen ik durf geen voorspelling te doen.
Of saté?
pi_100419774
so hey wat een lekkere overwinning zeg! maar euhm hempte was wel heel erg slecht aan het verdedigen gisteren...
pi_100428892
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.

Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:22:07 #73
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100433332
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.

Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
Dat dus. We hebben een echt Roda-elftal. Of ja...meertal, want ook op de bank zitten typische Roda-spelers. Spelers die zelfs met een achterstand blijven voetballen. Tot op het tandvlees.
pi_100484457
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:

dinsdag 9 augustus 2011 @ 06:47:10 #75
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100496398
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef cincinnati het volgende:
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:

[ afbeelding ]
Zo ziet feest dus uit...
pi_100502251
vette foto idd :D

de wedstrijd zelf moeten maar snel vergeten. Tegen Brugge en Malaga was het aanvallend in orde maar oogde het verdedigend nog niet stabiel. Tegen groningen werd dat pijnlijk zichtbaar. Hempte had zijn dag niet maar die zal zich wel weer herstellen. Monteyne bevalt tot nu toe best aardig maar men moet nog erg aan elkaar wennen. Biemans was in de 2de helft trouwens een meevaller.

Pluim oogt nog onwennig maar ik heb nog steeds vertrouwen in hem, wel pijnlijk dat het opeens een stuk beter ging toen De Beule erin kwam. Malki vind ik nu al een held, dat commentaar ook naderhand met een brede grijns: nee ik heb weleens een lelijkere goal gemaakt Mocht Junker volgend jaar vertrekken dan is de opvolger alvast in huis _O_
pi_100687511
opstelling: Tyton - Monteyne, Wielaert, Vukovic, Hempte - Sutchuin Djoum, Delorge, Fledderus, de Beule - Junker, Ramzi
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:18:53 #78
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100691880
Ok.. Wie gelooft er dan nu nog wel in Hempte? Sowieso al 2 goals schuld tegen Feyenoord. Ga straks ook nog eens heimwee krijgen naar Lachambre. Het moet niet gekker worden!

Prutser eerste klas. En dat vond ik vorig jaar ook al. Dekt te kort, aan de buitenkant of compleet verkeerd en is daarbij veel te langzaam.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:06:57 #79
154193 TheYoung1
pi_100705860
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
Patat, dat is het!!
pi_100705900
Lachambre wat een prutser was dat :D Doe dan Addo dat is ten minste een cultspeler :P
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:30:35 #81
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100706297
Heel slecht gisteren...
pi_100710308
Wat een gatenkaas gister! Gauw vergeten die wedstrijd en 3 punten tegen RKC halen.
pi_100712718
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:07:33 #84
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100716749
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
Malki :D
pi_100723299
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:07 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Malki :D
8-)
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:13 #86
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100749722
quote:
Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV
15/08/2011 08:55

Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.

PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.

De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.

Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton. (Thijs Slegers)
2,5 miljoen... Echt weer iets voor Roda dit...
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:17:16 #87
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100750813
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:18:15 #88
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100754319
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:17 schreef RD4 het volgende:
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
Met deze verdediging is dit al sowieso weg. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze Tyton nog een half jaartje konden houden. Zo als die vent staat te keepen kon het niet anders dan dat hij nu al weg gaat.
Maar als Roda zijnde moet je hier een keer de hoofdprijs voor durven te vragen. Niet zo'n slappe 2,5 miljoen. Een Tyton moet zeker 4/5 opbrengen en dan evt een clausule bij doorverkoop.

Prus is er nog niet klaar voor. Althans... Vond 'm in de wedstrijden die ik heb gezien vorig seizoen wat onbesuisd. Een Cillissen zal heus niet naar Roda komen als hij in beeld is bij Ajax...
pi_100754661
denk toch dat het prus gaat worden... jammer dat velthuizen al terug is bij vitesse. wel zwaar klote dat tyton niet nog een seizoen blijft, als ie het op het ek goed gedaan had, dan had je zeker 5 gekregen. die 2.5 is imo echt te weinig (of hij moet een clausule hebben???)

ajax biedt 3 voor cilissen en dat wordt geweigerd!
pi_100755227
Had zeker 4 miljoen moeten opleveren. :{ Was beter geweest als we Prus nog een jaartje hadden kunnen klaarstomen. Mag trouwens hopen dat ze die Vukovic niet gratis erbij doen.
pi_100756272
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
pi_100758447
als ik er meer over nadenk moet tyton wel een clausule gehad hebben. Hij tekende vorig jaar voor 2 jaar bij en dat moet met die clausule gebeurd zijn want toen was er ook al lichte interesse van de topclubs. 2.5 is beter dan niets, want dat was gebeurd als ie niet bijgetekend had. dan was ie in mei al vertrokken.

blijft toch een aderlating. In Prus heb ik niet zoveel vertrouwen eerlijk gezegd
pi_100762860
Wielaert:
quote:
Volgens Wielaert sluimert de Eindhovense interesse in Tyton al sinds april. "Vorige week werd het ineens heel concreet. Wij raken 2 weken voor het sluiten van de transferperiode onze keeper kwijt en zullen dus op zoek moeten naar een ander. We hebben vertrouwen in Mateusz Prus, maar willen er een volwaardige keeper voor het eerste elftal bij.”
pi_100765709
Wanneer we Tyton voor een 5 à 6 miljoen richting Engeland hadden uitgezwaaid was ik een uitermate tevreden mens geweest, maar - wanneer de 2,5 miljoen euro klopt - lachen ze zich bij PSV de ballen uit de broek. Na het vertrek van Stekelenburg hadden we met Tyton nl. misschien wel de beste keeper van de eredivisie in huis. Ik kan alleen maar hopen dat de transfersom ons het laatste zetje richting categorie 2 geeft en niet nodig is om Roda bijv. überhaupt de winterstop of het einde van het seizoen te halen...
pi_100765796
ik wacht tot iemand aan wielaert gevraagd heeft of tyton een clausule had, als dat niet het geval is dan heb ik absoluut geen vertrouwen meer in zowel wielaert als van den bunder
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:42:26 #96
154193 TheYoung1
pi_100768034
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Doublepain het volgende:
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
Heel dom van Roda, imho. Die Ramos is echt wel een goeie, maar wel te weinig speeltijd in het eerste gehad. Maar toch, die jongen heeft al wedstrijden gespeeld tijdens zijn verhuur....
En 2,5 miljoen is een lachtertje, slecht zaken gedaan door ons bestuur.
Patat, dat is het!!
pi_100768097
die ramos moet het allemaal nog laten zien, de keren dat ie een kans kreeg oogde hij erg onzeker. Bovendien neem je dan ook het (non EU) salaris over en dat past niet meer bij ons
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:51:15 #98
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100787350
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:41:26 #99
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100796671
quote:
Omdat het voor Roda JC als club in licentiecategorie I aantrekkelijker is om een speler te verhuren, bestaat de kans dat de Limburgers en PSV een huurkoopconstructie gaan inkleden. In dat geval komt er een bepaling in het contract die PSV verplicht de Poolse goalie in de volgende zomer te kopen. Het totale transferbedrag is naar verluidt 2,5 miljoen euro.

Bron: Vi.nl
Dus dat zou betekenen dat die 2,5 miljoen helemaal niet nu Roda's kant op komt, maar pas voor volgend seizoen? En dat er nu eerst huurgeld wordt overgeschreven? In dat geval had ik dus toch echt een jaar gewacht. Dan was Tyton zeker het dubbele waard geweest
pi_100799107
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef DohanJerksen het volgende:
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersom

wielaert zegt vandaag in het LD dat ze gekregen hebben wat ze wilden en dat die 2.5 'absoluut niet klopt' . Zeg dan gewoon wat je gekregen hebt :( maar met psv is afgesproken dat dat niet gezegd wordt...
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:00:47 #101
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100830232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersom

wielaert zegt vandaag in het LD dat ze gekregen hebben wat ze wilden en dat die 2.5 'absoluut niet klopt' . Zeg dan gewoon wat je gekregen hebt :( maar met psv is afgesproken dat dat niet gezegd wordt...
Oh ik reageerde niet direct op jouw bericht maar meer in het algemeen. Mocht er bijvoorbeeld 10% op de doorverkoop ontvangen worden. ;).
pi_100843181
en die pool is nu ook binnen. Die moet dan toch wel een talent zijn want de voorhoede is nu al propjevol
pi_100958148
Tja... wat een drama...
pi_100959781
grrrrrrrrrr wat een los zand. zit echt weinig creativiteit en fut in
pi_100961731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef planethugo het volgende:
grrrrrrrrrr wat een los zand. zit echt weinig creativiteit en fut in
idd vooral dat creatieve is er totaal niet in dit team, Pluim heeft af en toe nog best wat goeie acties alleen het rendement is 0%
pi_100962332
Zo, totaal niet hatelijk bedoeld maar wat een verschil vanavond ten opzichte van vorig seizoen
Ik kijk de wedstrijden samen met mn stiefpa die is vol roda fan komtuit die omgeving

Maar dit was niet om aan te gluren!
Komt daar volgens de kenners nog verandering in dit seizoen?
pi_100994795
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:10 schreef Vork87 het volgende:
Zo, totaal niet hatelijk bedoeld maar wat een verschil vanavond ten opzichte van vorig seizoen
Ik kijk de wedstrijden samen met mn stiefpa die is vol roda fan komtuit die omgeving

Maar dit was niet om aan te gluren!
Komt daar volgens de kenners nog verandering in dit seizoen?
er zijn natuurlijk heel veel nieuwe spelers en die moeten nog op elkaar ingespeeld raken, maar het gebrek aan creativiteit was echt schrijnend, evenals onze backs van dit jaar, monteyne en hempte zijn echt onthutsend zwak de 1e wedstrijden...
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:06:04 #108
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_101012820
Het gaat er weliswaar nooit van komen, maar menig Limburger blijft dromen van iets wat ons allen bindt:

O+
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_101013469
:')
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:46:43 #110
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101021072
OMG! Roda speelt een topseizoen en Blonchi is nergens te bekennen. We hebben drie slechte wedstrijden gespeeld en hij laat zijn gezicht zien. Faalhaas, ga toch naar Fortuna toe :')
pi_101030462
Donald is een van de weinige lichtpuntjes. Harm mag zijn naam de volgende keer als eerste op het wedstrijdformulier invullen. Ik heb het gevoel dat als we hem plus Vormer voor de verdediging laten spelen we een redelijk blok hebben.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_101032600
Donald viel me idd wel op, viel (relatief) goed in. Goede balbehandeling ook. Monteyne valt me ook wel mee.

Maar in het algemeen gaan simpele dingen grandioos fout: kaats komt net niet aan, balletje breed te hard waardoor er of balverlies is of de snelheid is uit de aanval. Het loopt gewoon niet lekker. Er zit volgens mij kwaliteit genoeg in de groep. De meeste aankopen waren ook al vanaf het begin vd voorbereiding erbij dus ik dacht dat we daarmee een voorsprong op de rest hadden waar nu nog vanalles gebeurd. Maar het tegenovergestelde is waar: los zand.
pi_101034862
Meer als geduld opbrengen, hopen dat van Veldhoven er (liefst nog vóór de winterstop) een hecht collectief van weet te smeden en vanaf de tribunes het elftal blijven steunen, kunnen we als supporters toch niet. Ik blijf hopen dat dit team over een paar speelrondes (beter) op elkaar ingespeeld is, waardoor een afgang als vrijdag ons de rest van het seizoen ons bespaard blijft. Ik weiger ook te geloven dat deze selectie te kwaliteitsarm is om uit de degradatiezorgen te blijven, ik hou vooralsnog vast aan een plaats hoog in het rechterrijtje.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:51:56 #114
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101040697
Vormer misschien naar Standard :'(
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:38:22 #115
154193 TheYoung1
pi_101046608
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Kn0x het volgende:
Vormer misschien naar Standard :'(
Dat kan ik dus niet voor serieus nemen he...
Patat, dat is het!!
pi_101069020
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet voor serieus nemen he...
waarom niet?
pi_101074928
standard is gewoon een topclub in belgie dus hij zal er zeker op vooruit gaan. Zou een aderlating zijn, dan zijn van de dragende spelers van vorig seizoen alleen nog junker en wielaert over...

maar ook: als standard anderhalf miljoen ofzo op de tafel legt dan kan je dat niet weigeren. Hopelijk niet voor een habbekrats als een half miljoen
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:47:32 #118
154193 TheYoung1
pi_101082374
Het is in Belgiè dan wel een topclub, maar de competitie is toch nog een niveau lager dan hier. En hier stelt het al niet veel meer voor.
Lijkt me daarom sterk dat hij voor Standard zou kiezen.
Patat, dat is het!!
pi_101089972
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Het is in Belgiè dan wel een topclub, maar de competitie is toch nog een niveau lager dan hier. En hier stelt het al niet veel meer voor.
tja bij welke topclub zou hij hier nog terecht kunnen dan?
ik denk dat vormer deze kans met beide handen aangrijpt
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:32:15 #120
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101091215
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Standard speelt wel praktisch altijd Europees. Das meer dan Roda kan bieden. Daarnaast zal die daar ook meer kunnen verdienen.
pi_101127806
Roda komt er niet uit met keeper en blijft zoeken naar opvolger Tyton

Roda JC Kerkrade is er vooralsnog niet in geslaagd om een opvolger te vinden voor de naar PSV vertrokken doelman Przemyslaw Tyton. De Limburgers hadden het voorzien op Glenn Verbauwhede van Club Brugge en hadden al een akkoord met de Belgische club, maar een transfer komt er niet.

Verbauwhede is zelf namelijk niet tot overeenstemming gekomen met Roda, meldt Het Laatste Nieuws woensdag. De Eredivisieclub wilde de Belgische keeper voor een jaar vastleggen, maar dat voorstel was voor de Club-goalie niet toereikend. “Ik heb altijd gezegd dat ik bij mijn nieuwe club voor minstens twee seizoenen wil tekenen”, legde de 26-jarige goalie uit.

Het voorstel dat Roda de Belg deed ging echter niet verder dan een contract voor één jaar. De Limburgse club weet nog niet of Tyton na het huidige seizoen terugkeert in Kerkrade; de Pool is naar PSV vertrokken, maar wordt voor een jaar gehuurd. De Eindhovenaren hebben wel de mogelijkheid om de doelverdediger daarna definitief over te nemen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:01:28 #122
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101128620
Jonge jonge, haal die jongen dan ook gewoon voor twee jaar. Tyton gaat zeker weg, op dit moment de beste keeper van de Ere, en dan gaan wij zeuren om een extra seizoen voor een vaste nummer één keeper :')
pi_101131724
een contract voor één seizoen met een optie voor nogeens twee seizoenen lijkt me beter. Straks is die gast hier wat het prutsen en ligt ie nog een jaar vast, daar zit niemand op te wachten

die verbauwhede moet beseffen dat ie bij brugge niet gewenst is en blij moet zijn met een aanbieding als deze, zeker omdat veel clubs al voorzien zijn
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:20:54 #124
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101162591
Achterlijke gast die Verbauwhede... Dat ie lekker verder gaat wegrotten op de tribune bij Brugge... Je krijgt de kans om te spelen en dan neem je 'm nog niet aan.
pi_101164931
nu dus ene Kieszek op proef, alweer een pool, deze keer van Porto. Na een tip van de nederlandse keeperstrainer van porto... hebben ze zelf geen schaduwlijstje?

Al is het zoeken naar een transfervrije keeper die ook nog een beetje kan keepen eind augustus niet makkelijk, dat geef ik wel toe.
pi_101251007
vanavond gelijkspelletje? paar wijzigingen volgens de krant, Biemans erin ipv Vukovic, Donald ook in de basis ipv geblesseerde delorge
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:44:38 #127
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101268092
Utrecht moeten we eigenlijk oprollen. Normaliter zou ik blij zijn met een gelijkspel maar met al hun verkopen/blessures moeten we ze goed aankunnen. Maar dat dacht ik ook van RKC :')
pi_101270189
roda bedankt :') :') :') biemans viel positief op daar wil ik het wel bij houden
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:52:56 #129
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101270620
pi_101297778
quote:
De enigen waar naar mijn mening witte zakdoekjes op van toepassing zijn, zijn de "supporters" die vorige week al in de 80e minuut huiswaarts keerden. Van Veldhoven moet aan zijn visie vast blijven houden en routine en automatismen in dit elftal gaan krijgen, de vraag is echter of dat snel genoeg kan gaan gebeuren om niet serieus in gevaar te komen...
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:59:05 #131
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101308858
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De enigen waar naar mijn mening witte zakdoekjes op van toepassing zijn, zijn de "supporters" die vorige week al in de 80e minuut huiswaarts keerden. Van Veldhoven moet aan zijn visie vast blijven houden en routine en automatismen in dit elftal gaan krijgen, de vraag is echter of dat snel genoeg kan gaan gebeuren om niet serieus in gevaar te komen...
Dat dus. Iedereen weet dat dit seizoen moeilijk gaat worden. We zijn veel belangrijke spelers kwijt en de nieuwe mensen moeten nog inwerken. Zo simpel is het. Als we rond maart nog steeds te laag staan (13e of lager), DAN mogen we met de zakdoekjes wapperen. Voorlopig ben ik tevree met een plek tussen 7 en 12.
pi_101318430
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Dat dus. Iedereen weet dat dit seizoen moeilijk gaat worden. We zijn veel belangrijke spelers kwijt en de nieuwe mensen moeten nog inwerken. Zo simpel is het. Als we rond maart nog steeds te laag staan (13e of lager), DAN mogen we met de zakdoekjes wapperen. Voorlopig ben ik tevree met een plek tussen 7 en 12.
zeker weet iedereen dat, maar we hebben nu 4 wedstrijden gespeeld en eigenlijk waren ze alle 4 hopeloos, oke de 1e met wat geluk gewonnen, maar er zit totaal geen creativiteit in, dat is wat mij het meeste zorgen baart... en de verdediging, en dan met name de backs, monteyne en hempte vallen echt heel zwaar tegen vooralsnog
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:34:53 #133
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101323904
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nou... Als je toch 80 minuten naar een belabberd Roda zit te kijken waar niks in zit kan ik me voorstellen dat je liever wat anders wilt doen met de rest van je zaterdag-avond. Ik vind het een ander verhaal als ze goed zouden spelen en dan in de 80-85e minuut de 2-0 om de oren zouden krijgen. Dan ga je met een opgeheven hoofd.

En als je als trainer zijnde nog niet in ziet dat je linksback al 4 wedstrijden niet fatsoenlijk presteert en al 3 jaar wissels doorvoert waar geen mens wat van snapt.. Waarom een prima spelende Donald er uit halen voor die langzame Djoum? Spits voor een spits? Ga aanvallen!

Laten we eerlijk zijn.. Tegen Groningen was het ook al niet goed, maar heb je geluk dat je en Tyton nog had, dat die 0-2 van Groningen uitbleef en dat die 2 goals ook wel erg lucky waren.
Daarbij heeft Harmpje de hele voorbereiding met deze ploeg kunnen werken.

Maargoed... Laat 'm nog maar ff zitten. Er is toch geen geld om 'm te ontslaan...
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:50:53 #134
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101324269

Nu roepen dat we Harm moeten ontslaan na vier slechte wedstrijden. Laat hem maar lekker zitten. Hij heeft vorig jaar goed werk verricht en ik heb nog steeds vertrouwen in deze ploeg en trainer. Ook al voert hij inderdaad belachelijke wissels soms. Vooral de hele liefde voor Djoum snap ik niet maar dat snapt niemand.
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:16:40 #135
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101324804
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:50 schreef Kn0x het volgende:

Nu roepen dat we Harm moeten ontslaan na vier slechte wedstrijden. Laat hem maar lekker zitten. Hij heeft vorig jaar goed werk verricht en ik heb nog steeds vertrouwen in deze ploeg en trainer. Ook al voert hij inderdaad belachelijke wissels soms. Vooral de hele liefde voor Djoum snap ik niet maar dat snapt niemand.
Bij Van Dijk kon ik het destijds pas echt niet begrijpen..

Maargoed... Ik heb het al 3 jaar niet zo op Harm, dus daar kan het ook aan liggen. Altijd die verkeerde wissels en opstellingen. Dat schijterige voetbal bij een voorsprong etc. Heb meer het gevoel gehad dat er bij de spelers een knop om is gegaan na het hele nacompetitie drama.

Zal me er verder rustig over houden tot aan het eind van het seizoen, dan oordeel ik weer verder over 'm ;)
pi_101327437
ook Harm is zo goed als zijn spelers, en die begrijpen het blijkbaar nog niet helemaal of helemaal niet. Het loopt gewoon niet, kwaliteit is er denk ik wel genoeg maar dit team heeft nog zeker een half jaar nodig.

Het voetbal doet me denken aan 2/3 jaar geleden en weten allemaal hoe dat afgelopen is :(
pi_101332357
Kreeg Wielaert eigenlijk een kaart voor die schandalige overtreding op Mulenga ?

Zo niet, dan hoop ik dat ie alsnog wordt geschorst voor een wedstrijd of 4...

edit:
kon 't zelf ook even checken natuurlijk, geen kaart voor Wielaert, ben benieuwd of er nog een vooronderzoek komt dan...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101336779
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:55 schreef planethugo het volgende:
ook Harm is zo goed als zijn spelers, en die begrijpen het blijkbaar nog niet helemaal of helemaal niet. Het loopt gewoon niet, kwaliteit is er denk ik wel genoeg maar dit team heeft nog zeker een half jaar nodig.

Het voetbal doet me denken aan 2/3 jaar geleden en weten allemaal hoe dat afgelopen is :(
Er is in mijn optiek voldoende kwaliteit in huis om in de middenmoot te eindigen, ik denk (en hoop) echter niet dat er een half jaar nodig is voor van Veldhoven om de boel op de rails te krijgen.
pi_101371797
Met deze selectie moet je je gewoon tussen 1-15 eindigen. ;)
pi_101374567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Professional het volgende:
Met deze selectie moet je je gewoon tussen 1-15 eindigen. ;)
wat een gewaagde voorspelling!!! :|W
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Er is in mijn optiek voldoende kwaliteit in huis om in de middenmoot te eindigen, ik denk (en hoop) echter niet dat er een half jaar nodig is voor van Veldhoven om de boel op de rails te krijgen.
na het rampjaar duurde het ook een half jaar voordat het ging lopen, voor de winterstop was het toen ook nog bitter weinig. Ik hoop dat het nu sneller gaat maar ik vrees ervoor...
pi_101407699
Kieszek komt definitief een jaartje keepen. Hoop dat het ie beter is dan Prus, want die was tegen utrecht weer erg onzeker en dat helpt de ook onzekere verdedigers natuurlijk niet
pi_101409334
gaat Vormer vandaag nog weg?
pi_101411462
Ik denk dat Vormer blijft, maar dan krijgen we in de winterstop weer hetzelfde spelletje. Nu is zijn prijs nog redelijk, in de winterstop is zijn waarde flink gedaald. Het is gewoon een feit dat Roda inkomsten gaat mislopen als ze hem vandaag niet verkopen (ik zie het liever ook niet gebeuren voor het sportieve aspect).
pi_101429172
Komend weekend maar eens ff op en af naar Kirchroa; mijn exemplaar van '24 bange maanden' ligt, voorzien van Kah's handtekening, klaar in de fanshop.

Jammer dat Vormer nu vrijwel zeker gratis vertrekt na dit seizoen, maar dan mag 'ie wel zijn stinkende best doen om ons in de eredivisie te houden.
pi_101445425
blijkbaar ziet men het toch niet zo zitten in vormer, anders was er vast wel een club geweest met serieuze interesse. Nu is er alleen dat berichtje van standard luik geweest en dat was het. Als ie 30cm groter was geweest was ie allang weg
pi_101681533
Westerlo haalt voormalig Roda JC-aanvaller

Westerlo heeft aanvaller Jeanvion Yulu-Matondo weer naar België gehaald. Beide partijen kwamen een dienstverband voor een seizoen met een optie voor een extra jaar overeen.

De 25-jarige Yulu-Matondo komt bij Westerlo opnieuw onder Jan Ceulemans te werken. De Belg van Congolese afkomst kent de trainer nog van zijn periode bij Club Brugge, waar hij drie jaar speelde.

Yulu-Matondo kwam in Nederland enkele jaren uit voor Roda JC. Daarna ging de aanvaller bij het Bulgaarse Levski Sofia aan de slag. Sinds deze zomer zat hij zonder contract.
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:20:21 #147
154193 TheYoung1
pi_101796259
_O_ _O_ _O_
Patat, dat is het!!
pi_101797272
Aan Donald gaan we nog plezier beleven! De aanval die tot de 2-1 leidde was schitterend!
  zondag 11 september 2011 @ 00:50:06 #149
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101803904
Klasse! ^O^

Dit moet toch wel een boost geven aan de groep!
  zondag 11 september 2011 @ 22:03:06 #150
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_101836415
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de goals toen net. Speelden ze ook goed of was het een ROD-GRO scenario?
  zondag 11 september 2011 @ 23:19:30 #151
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_101840940
Het voetbal was beter als de laatste 3 wedstrijden.
pi_101850975
beste en meest geconcentreerd roda tot nu toe. Twente was eerste helft beter maar werd ook niet heel vaak gevaarlijk, 2de helft drukte de tukkers ook weer maar op één of twee momenten na heb ik ze niet gevaarlijk gezien.

Gelijkspel was wellicht het meest verdiend geweest maar gezien de 2de helft waren de punten ook zeker niet gestolen, ook omdat het makkelijk nog 3-1 had kunnen worden.

Man of the match was zeker Donald, niet alleen vanwege zijn fantastische doelpunt (wat een aanname _O_ ) maar ook zeker vanwege zijn kwaliteiten. Hij is balvast, wordt niet snel nerveus, toont lef en is ondanks zijn fystieke gestalte niet langzaam. Hij heeft me tot nu toe best verrast, dacht dat ie aanvankelijk voor de positie van vormer gehaald was...
pi_101852337
Ik heb echt een prachtige wedstrijd gezien. Donald was zeker de beste speler op het veld, al viel me wel op hoe technisch Pluim eigenlijk is. Ik dacht echt dat hij een statische lange aanvaller was die voor oorlog in de 16 moest zorgen. Maar die slalom actie van hem was echt geniaal.
Of saté?
pi_102001223
en wat denken we ervan morgen? nog mensen die die kant op gaan?
pi_102011054
nee ik ben er niet bij
pi_102011071
en heb geen flauw idee wat we kunnen verwachten...

niet van roda maar ook niet van vitesse
  zaterdag 17 september 2011 @ 02:58:34 #157
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_102045652
Foei Planethugo, ik ga iig proberen om 3 punten mee te nemen, al moet ik ze jatten!
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:56:44 #158
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102047211
Wanneer halen ze Daemen eens op bij MVV?

Hup vanavond! *O*
pi_102054518
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:58 schreef RD4 het volgende:
Foei Planethugo, ik ga iig proberen om 3 punten mee te nemen, al moet ik ze jatten!
yes keal

succes!!!
pi_102069314
wat een ongelofelijk kansloze bende daar bij roda, 2e helft :') :') :') :')

ga je ff heel diep schamen.. Hempte :') rot ff lekker op en neem die andere 10 mee :')
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:03:15 #161
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102070592
:X

Hempte :X :X :X
  zondag 18 september 2011 @ 02:08:42 #162
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102083059
_O-

Face it: Ga toch gewoon fuseren met Maastricht en Sittard.

Wat boeien die 50 ultra's nou. Het wordt tijd dat Limburg weer eens goed op de kaart wordt gezet.

^O^
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_102085766
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 02:08 schreef blonchi het volgende:
_O-

Face it: Ga toch gewoon fuseren met Maastricht en Sittard.

Wat boeien die 50 ultra's nou. Het wordt tijd dat Limburg weer eens goed op de kaart wordt gezet.

^O^
waarom rot jij nou niet gewoon op uit dit topic?
  zondag 18 september 2011 @ 10:47:53 #164
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_102087826
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

don't feed the troll.
  maandag 19 september 2011 @ 10:06:30 #165
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102131673
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Woutertje toch... :{
pi_102132544
Wie mij vooral tegenviel was Kieszek. Een matig afstandsschot bokste hij slecht weg, bij de andere vijf schoten op doel van Vitesse raakte hij de bal niet eens aan.
pi_102217404
we zijn in ieder geval door
pi_102217665
Samenvatting": http://www.rodajc.nl/tv/?id=25186
Het trucje van Pluim op 40 seconden.... Is dat een geplande truc of valt die half over zijn eigen voeten en krijgt die de bal gelukkig mee? Ik kan het namelijk niet goed zien.

Verder een mooie combinatie van Vormer en Wielaert die de bal mooi inkopt.

Door naar de volgende ronde, hopen op een goede tegenstander.
pi_102218339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef Kn0x het volgende:
Samenvatting": http://www.rodajc.nl/tv/?id=25186
Het trucje van Pluim op 40 seconden.... Is dat een geplande truc of valt die half over zijn eigen voeten en krijgt die de bal gelukkig mee? Ik kan het namelijk niet goed zien.

Verder een mooie combinatie van Vormer en Wielaert die de bal mooi inkopt.

Door naar de volgende ronde, hopen op een goede tegenstander.
leuke derby tegen MVV zou wel leuk zijn, toch ? ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 23:52:02 #170
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102284905
Wat is dit voor een stront loting systeem? Gooi toch gewoon alles in 1 pot!
Maargoed.. Geheel kansloos zijn we ook weer niet :P
pi_102296968
idd waarom moeten ze opeens weer iets bedenken, in andere landen komen ze daar nieteens op maar hier moet weer een of andere vage constructie bedacht worden zodat de grote clubs het vooral niet al te lastig krijgen :r

Maar helaas ajaxknvb, missie mislukt. Ik zie dit wel met vertrouwen tegenmoet. Lang geleden dat we thuis van ze verloren hebben. Die keer dat de fusie erdoorheen was tel ik dan niet mee, dat was geen wedstrijd :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:11:42 #172
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102303582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef planethugo het volgende:
idd waarom moeten ze opeens weer iets bedenken, in andere landen komen ze daar nieteens op maar hier moet weer een of andere vage constructie bedacht worden zodat de grote clubs het vooral niet al te lastig krijgen :r

Maar helaas ajaxknvb, missie mislukt. Ik zie dit wel met vertrouwen tegenmoet. Lang geleden dat we thuis van ze verloren hebben. Die keer dat de fusie erdoorheen was tel ik dan niet mee, dat was geen wedstrijd :)
Haha, dat was ook de enige wedstrijd tegen Ajax waarbij het me werkelijk waar geen ene reet meer interesseerde dat ze van dat "heilige" cluppie uit Amsterdam hadden verloren.
pi_102308525
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

Die keer dat de fusie erdoorheen was tel ik dan niet mee, dat was geen wedstrijd :)
Bovendien speelde Roda toen niet, dat was een andere club waarvan ik de naam niet eens meer zou willen uitspreken...
pi_102322456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Bovendien speelde Roda toen niet, dat was een andere club waarvan ik de naam niet eens meer zou willen uitspreken...
blonchi kom er maar in :')
pi_102341319
tja, Malki viel wel aardig in, zo alle plusplunten van deze avond weer samengevat... :') :') :')
pi_102341687
Mijn hoop op een goede afloop van dit seizoen begint langzaam, maar zeker, te slinken. We hebben een selectie die in principe in de middenmoot moet kunnen eindigen, we hebben een prima trainer die uit die selectie een team kan smeden, maar uiteindelijk zou het ons wel eens aan tijd kunnen gaan ontbreken...
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:26:22 #177
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102346611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef DohanJerksen het volgende:
Geheel kansloos zijn we ook weer niet :P
Deze gehele zin neem ik met onmiddellijke ingang terug.
  zondag 25 september 2011 @ 00:18:00 #178
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_102348582
Zo en nu heb ik het helemaal gehad met Vukovic. Ik gaf hem nog wat speling aangezien hij nieuw is, maar dat is nu ook helemaal op. Die jongen heeft serieus nog niks goeds laten zien. Vooral veel fouten, knullig balverlies. De blanke Addo.
pi_102361406
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Kn0x het volgende:
Zo en nu heb ik het helemaal gehad met Vukovic. Ik gaf hem nog wat speling aangezien hij nieuw is, maar dat is nu ook helemaal op. Die jongen heeft serieus nog niks goeds laten zien. Vooral veel fouten, knullig balverlies. De blanke Addo.
idd maar wie mij het meeste tegenviel (naast die andere 10) was toch wel Donald... wat was hij slecht zeg...
pi_102391050
Tegen PSV is verliezen geen drama, alleen de manier hoe zaterdag verloren is, daar maak ik me zorgen over. Met mentaliteit kun je veel goedmaken, maar daar ontbreekt het ook een beetje aan.

Plus, we moeten gewoon af van die 4-5-1 opstelling. Junker staat volkomen alleen op een eiland, als hij al de bal krijgt kan hij nergens heen en heeft dan 2 opties: of terugspelen of hij laat zich vallen. Let maar eens op hoevaak Junker gaat liggen als hij al de bal krijgt. Daarnaast is Junker absoluut geen spits die je alleen moet neerzetten. Hij is te langzaam en heeft geen actie in huis. Hij is het type spits dat gewoon op de juiste plaats staat, dat weten we ondertussen wel. Geen goede tactische zet van Harm.
pi_102391347
junker staat idd helemaal alleen, maar het probleem ligt toch echt in de verdediging, aan de buitenkant dekken was zaterdag eerder regel dan uitzondering, binnen 30 seconden had psv al 2 grote kansen, dat mag echt niet. Hempte was er niet bij maar het leek wel alsof er dan maar helemaal geen back op die plek stond, wat een zooitje ongeregeld, gelukkig dat ik niet naar eindhoven geweest ben, ik had niet voor mezelf ingestaan. Wat een amateurs
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:39:38 #182
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_102597007
Mooie overwinning. Jammer van de tegengoals, maar ik ben blij dat Malki lekker op dreef raakt. Wat een heerlijke speler.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:53:51 #183
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102597489
7 Doelpunten. Leuke avond voor de neutrale toeschouwer.

Roda verdiend gewonnen, hoewel ze op een gegeven moment de gelijkmaker op zich afriepen. De verdediging van beide partijen mag als zorgwekkend worden bestempeld. Wat een zatte harmonie.

Braamhaar floot goed, biertje was ook lekker.

Jammer dat de grasmat erg los zit.

Blonchi verliet tevreden het stadion . :)

[ Bericht 5% gewijzigd door blonchi op 02-10-2011 00:03:35 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 00:11:55 #184
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_102598103
Heb je het licht gezien of zit je aan de drux?
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:34:17 #185
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_102601861
KAMPIOENEN! :')

Malki _O_ Wordt daar, net als Anastasiou, al een sjaal voor gemaakt?
  zondag 2 oktober 2011 @ 08:17:06 #186
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102603404
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:11 schreef RD4 het volgende:
Heb je het licht gezien of zit je aan de drux?
Nee hoor, neutrale toeschouwers zijn doorgaans wat objectiever. ;)
  zondag 2 oktober 2011 @ 09:26:50 #187
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_102603721
@Blonchi
Het zal niet vaak meer voorkomen denk ik, maar op het fluiten van Braamhaar na ben ik het zowaar met je eens.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:05:20 #188
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_102605024
Jammer dat blonchi niet even hoi is komen zeggen
pi_102616079
nou 3 punten binnen in ieder geval... vind NAC ook wel een heel erg zwakke ploeg zeg, toch wel matig eigenlijk dat ze 3 doelpunten tegen kregen
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:39:43 #190
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102635622
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:26 schreef Timmie1983 het volgende:
@Blonchi
Het zal niet vaak meer voorkomen denk ik, maar op het fluiten van Braamhaar na ben ik het zowaar met je eens.
Was je bij de wedstrijd? Als dat zo is, moet je de volgende keer op de hoogte van de middenlijn gaan zitten, dan kun je het spel wat beter overzien. Je laat je dan ook minder beïnvloeden door die vlagzwaaiende supporters.

Braamhaar zat overal met zijn neus bovenop en floot naar verhouding goed.

Neem dat nu maar aan van een neutrale voetballiefhebber. ;)
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:40:18 #191
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_102635647
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:
Jammer dat blonchi niet even hoi is komen zeggen
Hoi :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:04:19 #192
206623 Timmie1983
pi_102640589
quote:
12s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef blonchi het volgende:

[..]

Was je bij de wedstrijd? Als dat zo is, moet je de volgende keer op de hoogte van de middenlijn gaan zitten, dan kun je het spel wat beter overzien. Je laat je dan ook minder beïnvloeden door die vlagzwaaiende supporters.

Braamhaar zat overal met zijn neus bovenop en floot naar verhouding goed.

Neem dat nu maar aan van een neutrale voetballiefhebber. ;)
Ja, was bij de wedstrijd. Zat vorig seizoen op Zuid 11, vrijwel ter hoogte van de middenlijn, nu Oost 16. Naast het uitvak :-P. Braamhaar zat er overal bovenop, maar naar mijn mening had hij de hele wedstrijd zin om iets in zijn mond te hebben. Tijdens de wedstrijd was dat zijn fluitje, voor- en na de wedstrijd en tijdens de rust was dat...naja, laat maar zitten.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_103158752
Wat een stoflaag op dit topic...

Malki begint hoe langer hoe meer een speler te worden waarvoor ik naar het stadion kom, wát een geweldenaar! Donald was vandaag minder spectaculair als in zijn wedstrijden tot nu toe, maar desondanks was 'ie weer van groot belang. Ondanks de absurd snelle achterstand toch een redelijk goede wedstrijd gezien waarin Roda prima druk zette. Zes punten uit twee wedstrijden verschaffen ons tenminste weer wat lucht.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:59:56 #194
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103158956
Ik ben toch nog steeds geen fan van Donald. Hij is in mijn ogen gewoon geen Roda-speler. Hij rent alleen als er een doelkans is, niet als die moet verdedigen. En dat hebben we wel nodig.
pi_103163194
Malki. Wat een baas.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:23:32 #196
206623 Timmie1983
pi_103167829
Prima middagje vandaag gehad, maar die DJ...vandaag is het muzikale dieptepunt in de vorm van The La La Song toch echt bereikt. 100x liever de clubliederen Roda los mer joa, 't Sjunste op de welt en Jool is Jool dan die zever. Het Parkstad Limburg Stadion is nog altijd een voetbalstadion, geen discotheek met happy house uit 1995.
pi_103172179
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Timmie1983 het volgende:
Prima middagje vandaag gehad, maar die DJ...vandaag is het muzikale dieptepunt in de vorm van The La La Song toch echt bereikt. 100x liever de clubliederen Roda los mer joa, 't Sjunste op de welt en Jool is Jool dan die zever. Het Parkstad Limburg Stadion is nog altijd een voetbalstadion, geen discotheek met happy house uit 1995.
La Lalalala Lala Lalalala
Lalalalalallalalla LALA! :D
U MAD?
  maandag 17 oktober 2011 @ 03:56:51 #198
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_103177497
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een stoflaag op dit topic...

Malki begint hoe langer hoe meer een speler te worden waarvoor ik naar het stadion kom, wát een geweldenaar! Donald was vandaag minder spectaculair als in zijn wedstrijden tot nu toe, maar desondanks was 'ie weer van groot belang. Ondanks de absurd snelle achterstand toch een redelijk goede wedstrijd gezien waarin Roda prima druk zette. Zes punten uit twee wedstrijden verschaffen ons tenminste weer wat lucht.
Inderdaad, die Malki is een hele leuke speler om naar te kijken. Prima aankoop.
Als hij zich echter zo blijft ontwikkelen, zal hij niet lang bij Roda blijven...
pi_103177625
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 03:56 schreef blonchi het volgende:

[..]

Inderdaad, die Malki is een hele leuke speler om naar te kijken. Prima aankoop.
Als hij zich echter zo blijft ontwikkelen, zal hij niet lang bij Roda blijven...
Net als Junker zeker. Daarom was een fusie ook beter, dan bestond onze selectie alleen maar uit zulke spelers... :')
pi_103186311
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Timmie1983 het volgende:
ik was net op tijd ivm eigen voetbal maar hoorde dat idd toen ik de trappen op liep, echt slecht :')

en daarna ging ik een biertje bestellen waar dat breedbeeldscherm ophangt en ik dus de aftrap nog net kon meepikken. En dat was weer :')

daarna is er gelukkig erg goed gespeeld. ADO was nergens, alleen verdedigend is het nog niet helemaal zeker maar het middenveld en aanval beginnen goed op elkaar ingespeeld te worden. Mooi om te zien hoe Malki voor elke bal wil gaan en dat zich dat ook uitbetaalt. Echt een baas :P
pi_103186702
Prachtige wedstrijd, Vormer gaat zowaar nog een keer scoren, hoop nog altijd dat hij verlengt met 2 jaar en dat we hem volgend jaar kunnen verkopen. Maar de kans dat Roda kampioen wordt is denk ik nog groter.

Hoe kan je Donald nu geen aantrekkelijke speler vinden (op voetbalgebied he ;)) want hij is zeker een van de betere spelers dit seizoen. Malki is echt een mislukking qua talent en toch zal hij er wel 15 inleggen dit seizoen. Enorme drive, perfect spelertje voor ons.
Of saté?
pi_103196038
Donald is idd erg belangrijk, balvast, technisch en heeft overzicht.

Vormer is wel erg nadrukkelijk meer voor zijn eigen kansen het gaan, meer dan vorig seizoen iig. Hij gaat gewoon weg na dit seizoen en weet dat als ie een stuk of 6 goals als verdedigende middenvelder haalt dat clubs zoiets over de streep kan trekken
pi_103318609
Vormer , die gaat gewoon gratis naar feijenoord , naar van geel toe ..

wij moeten daar een nieuwe voor terug zien te krijgen .
op dit moment blij dat we malki en donald hebben..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:04:18 #204
206623 Timmie1983
pi_103379463
Mwah, geloof het niet zo. De familie van Vormer bestaat grotendeels uit Ajaccieden, dus een overgang naar Feyenoord zal hem niet in dank worden afgenomen. Vormer past prima bij een subtopper in de Bundesliga. Dat niveau kan hij zeker aan.
pi_103381741
dan moet er wel interesse van zo een subtopper komen. Al denk ik dat vormer ook wel genoegen neemt met alle clubs uit de bundesliga. En dat argument dat zijn familie uit ajacieden bestaat is natuurlijk totaal niet relevant voor een profvoetballer.

zondag heb ik wel een goed gevoel over, az mist holman en beerens. Wij misschien Delorge die bij een counter wel gevaarlijk eruit kan komen.

wordt tijd om de eerste punten buiten kerkrade op te halen!
pi_103392797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef planethugo het volgende:
dan moet er wel interesse van zo een subtopper komen. Al denk ik dat vormer ook wel genoegen neemt met alle clubs uit de bundesliga. En dat argument dat zijn familie uit ajacieden bestaat is natuurlijk totaal niet relevant voor een profvoetballer.

zondag heb ik wel een goed gevoel over, az mist holman en beerens. Wij misschien Delorge die bij een counter wel gevaarlijk eruit kan komen.

wordt tijd om de eerste punten buiten kerkrade op te halen!
gelukkig maar dat Beerens ontbreekt, want anders zou hempte alleen maar het rugnummer van Beerens gezien hebben ben ik bang... nu hoop ik toch wel op een puntje
pi_103458291
er had toch wel wat meer ingezeten misschien vandaag als Fledderus niet zo dom was om ff tegen de grensrechter tekeer te gaan wetende dat je al geel hebt, echt kansloos...

en nog 1 opmerking gericht aan Harm: aub nooit meer Djoum laten spelen, wat een drama, 5 ballen gehad 5 keer balverlies :')
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:40:58 #208
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103478124
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
er had toch wel wat meer ingezeten misschien vandaag als Fledderus niet zo dom was om ff tegen de grensrechter tekeer te gaan wetende dat je al geel hebt, echt kansloos...

en nog 1 opmerking gericht aan Harm: aub nooit meer Djoum laten spelen, wat een drama, 5 ballen gehad 5 keer balverlies :')
Ik vond een tweede gele kaart serieus zwaar. Je zag in de herhaling dat het best meeviel, in ieder geval geen tweede-geel-is-rood waard.

en djoum ... tsja. Daar zeggen we niks meer over.
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:55:18 #209
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103479114
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:

Hooguit een punt. Het gevoel dat we even 3 punten zouden meenemen heb ik eigenlijk maar heel weinig gehad op dat schot van Donald en de kopbal van Biemans na.
pi_103481558
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Hooguit een punt. Het gevoel dat we even 3 punten zouden meenemen heb ik eigenlijk maar heel weinig gehad op dat schot van Donald en de kopbal van Biemans na.
winnen denk ik ook niet idd, maar misschien een puntje, tot aan de goal en rode kaart was AZ ook niet zo in vorm
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:00:13 #211
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103488255
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

winnen denk ik ook niet idd, maar misschien een puntje, tot aan de goal en rode kaart was AZ ook niet zo in vorm
Het afmaken ontbrak eraan bij AZ gister. Maargoed.. Op naar woensdag en zaterdag. Weet alleen nog even niet welke ik echt belangrijker ga vinden :P
pi_103488876
az was niet flitsend maar we zijn zelf ook nauwelijks over de middenlijn geweest. Er wordt zo angstig gespeeld in uitwedstrijden. Alsof men er zelf niet ingeloofd zodra we de bal hebben op de helft vd tegenstander. Paar keer passen en dan maar naar voren rammen in de hoop dat ie goed valt.
pi_103494954
weet iemand trouwens of ik de seizoenkaart online op kan waarderen voor woensdag?

als ik zo een e-ticket wil bestellen dan wordt er steeds 17,50 als prijs opgegeven :(
pi_103495286
oh ja, had ik al gezegd dat die 2de gele voor fledderus werkelijk schandalig is. Hij rent op de grens af om verhaal te halen, nieteens op een overdreven manier en aanraken doet hij ook niemand. Zoiets zie je 20x in een wedstrijd. Om voor zoiets onschuldigs een kaart te geven....
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:15:25 #215
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103496468
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef planethugo het volgende:
oh ja, had ik al gezegd dat die 2de gele voor fledderus werkelijk schandalig is. Hij rent op de grens af om verhaal te halen, nieteens op een overdreven manier en aanraken doet hij ook niemand. Zoiets zie je 20x in een wedstrijd. Om voor zoiets onschuldigs een kaart te geven....
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ik vond een tweede gele kaart serieus zwaar. Je zag in de herhaling dat het best meeviel, in ieder geval geen tweede-geel-is-rood waard.

en djoum ... tsja. Daar zeggen we niks meer over.
pi_103496506
zijn we het dus eens ;)

denk dat de AZ fans daar net zo over denken
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:25:01 #217
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103607825
Zo zie je maar weer dat er tegen de KNVB niet op te boksen valt. Eerst met die ongelukkige loting en nu weer met zo'n scheidsrechter.

Je koopt er niks voor maar toch met opgeheven hoofd eruit. Ik zie trouwens geen reden om zaterdag weer te verliezen van dit Ajax.
pi_103607923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef DohanJerksen het volgende:
Zo zie je maar weer dat er tegen de KNVB niet op te boksen valt. Eerst met die ongelukkige loting en nu weer met zo'n scheidsrechter.

Je koopt er niks voor maar toch met opgeheven hoofd eruit. Ik zie trouwens geen reden om zaterdag weer te verliezen van dit Ajax.
tja de linksback positie blijft toch echt een drama dit seizoen... en ja die 2-3... daar wordt je als supporter ook niet vrolijk van, als die niet valt had er misschien nog wel wat ingezeten, maarja als telt niet
pi_103608255
Ik mis Tyton inmiddels; die had nl. nog wel eens een bal vast ipv à la Kieszek alles weg te boksen. De derde Ajax-goal heeft ons de das om gedaan...
pi_103610446
Niet alleen de linksbackpositie is een probleem, de hele verdediging schuttert al weken.
Wielaert raakt al weken geen bal meer goed en laat zich eenvoudig uitspelen bij de 1-2, Hempte was licht geblesseerd en speelt al tijdje zwaar ongelukkig (assist bij doelpunten tellen niet mee, eerst verdedigend werk verrichten dan pas aanvallend), Biemans is een klein lichtpuntje, Vukovic heeft werkelijk nog geen één bal goed geraakt en Monteyne kan mij ook niet bekoren. Minpunt van Monteyne vind ik wel dat hij geen duel durft aan te gaan en alle fysieke duels vermijd.
Helaas voor Kieszek blijft hij ook nog een beetje schutteren. Fout kan gebeuren, maar ik begin hem zowaar te vergelijken met Castro. Soms magnifieke reddingen afwisselend met grote fouten.

Ik denk dat het komende zaterdag, als Ajax ook weer aantreedt met Van der Wiel en Eriksen, weer een zware bedoeling wordt. Veldspel van beide kanten was niet super, maar Roda heeft niet voor niets al 31 tegendoelpunten in 11 wedstrijden.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:59:29 #221
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103611311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

tja de linksback positie blijft toch echt een drama dit seizoen... en ja die 2-3... daar wordt je als supporter ook niet vrolijk van, als die niet valt had er misschien nog wel wat ingezeten, maarja als telt niet
Ik vind Vukovic niet denderend maar ben bang als Hempte erin was gebleven dat de uitslag wat hoger was geweest of de beslissing eerder was gevallen.
Gevaarlijk mannetje die rechtsbuiten, Hempte dekte die gast veel te kort en stapte steeds te vroeg in, waardoor hij die actie kon maken of er overheen kon lopen na een pass. Vukovic hield 'm voor zich, al was het op snelheid natuurlijk niet bij te benen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:50:18 #222
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103616434
Vukovic schoffelde Lukoki 1x onderuit en toen durfde Lukoki niet meer.
Hempte begint nu toch wel hard te falen, vooral tegen snelle, technische spelers. En ik blijf erbij dat Donald veel meer terug moet vallen, hij rent praktisch niks in defensief opzicht.
pi_103619358
Hempte wordt idd een triest geval als ie zo doorgaat. Dan kan je hem misschien nog beter als backup voor de linkshalf positie gebruiken want verdedigend heeft hij het tegen iedereen moeilijk. Was nog het geluk dat niet Sulejmani maar die jeugdspeler daar stond. Gelukkig wist die zich vaak geen raad met alle ruimte.

een onnodige nederlaag. Kieszcek moet die 3de goal gewoon hebben of écht wegstompen. Zo hard was dat zwabberschot ook weer niet. Zonde want er waren genoeg mogelijkheden om die pot te winnen.

en de 1-1: het was a) geen overtreding en b) lette ik al voordat de vrije trap genomen werd op vertongen want die stond alleen, dan verwacht je dat daar iemand bij komt staan want: vertongen. Maar nee hij kon net zo vrij inkoppen als hoe hij al die tijd stond. Té slecht
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:31:22 #224
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103677996
ER BESTAAT EEN GOD!
http://www.limburger.nl/a(...)AJC01/111029630/1030

Hempte geblesseerd en Delorge weer fit. Fledderus geschorst. Delorge zal dan wel de plaats innemen van Fledderus en afwisselen van kant met Ramzi.

Denk ik
pi_103707205
toen ik t op teletekst zag dacht ik idd hetzelfde. Maar daarna bedenk je dat we eigenlijk geen alternatief hebben. Vukovic dan maar, maarja die heeft in elke wedstrijd wel iets vreemds gedaan.

Vormer is er misschien ook niet bij, dat zou wel desastreus zijn. Hij zet dit seizoen toch wel de lijnen uit

straks wel gewoon even met 2-1 winnen
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:04:51 #226
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103725692
Nee nee... Dit was niet goed...

Vukovic :') Stuur die gast alsjeblieft meteen weer terug naar Eindhoven... bahbah...
Kieszek... Te klein, komt net altijd verkeerd in bij 1 op 1 situaties. Laat te veel los. Heeft niet veel. Van mij mag Prus gewoon weer een kans krijgen.

Biemans valt me wel positief op moet ik eerlijk zeggen..

Komt niet gauw voor dat ik een wedstrijd eerder verlaat maar vandaag was het zo ver... Zat niks in. Geen opgestroopte mouwen.. Niks, nada noppes...

Gvd... blijf maar editten

[ Bericht 19% gewijzigd door DohanJerksen op 30-10-2011 00:10:05 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:20:56 #227
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_103735984
Biemans is een typische verdediger. Opbouwend is hij niet zo sterk maar verdedigend maakt hij bijna geen fouten. Hij valt totaal niet op in een wedstrijd en dat is prima voor een verdediger. En Djoum...ik heb er nu eens extra op gelet, maar die jongen staat altijd (ALTIJD) op de verkeerde plek. 5 meter van zijn man af en als we aanvallen gaat die tussen twee ajaxcieden staan :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:19:19 #228
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_103769156
Het seizoen duurt nog lang laten we maar zeggen...
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:39:34 #229
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_103776313
Seizoen duurt nog heel lang, maar beetje trainen op verdedigen is wel een vereiste voor dit Roda.
Zat zelf helaas niet in het stadion, maar heb gisteravond de samenvatting gezien en daar werd ik ook niet bepaald vrolijk van. 1ste goal lopen 2 spelers van Ajax door het midden richting de goal, 2de goal spelen ze buitenspel en dat was het echt niet (helaas), 3de was een goed uitgespeelde counter, 4de verdedigend Monteyne als een wijf en dat die dan ook nog eens door de benen van Kieszek gaat is nog extra zuur.

Harmpje heeft nog heel veel werk te doen!
pi_103777354
de verdediging is nog steeds los zand, hopen dat in de winterstop ergens een verdediger uit de categorie kruijswijk gehuurd kan worden want zo kan het echt niet langer. Ajax was ook niet goed en kreeg buiten die goals (waarvan er zeker 3 weggevertjes waren) ook niet echt kansen. Als je dan toch 8 goals in 2 wedstrijden tegenkrijgt ben je weer terug bij af :(

Vormer werd ook heel hard gemist, hopen dat ie weer snel fit is
pi_103778985
Ik vraag me serieus af hoe PSV Vukovic in vredesnaam ooit heeft kunnen scouten. Veel verdedigers zijn iedere wedstrijd wel op een blunder te betrappen, Vukovic is op hooguit één goede aktie per wedstrijd te betrappen. Wat een karikatuur van een profvoetballer...
pi_103779906
hij heeft een goed wk onder 20 gespeeld en op basis daarvan hebben ze hem gescout. zoiets als rigters ;)

kiescek heeft na een reeks wedstrijden me toch niet zo weten te overtuigen. Erg onrustig, vreemde passes, af en toe een redding maar punten heeft ie niet gepakt. Zie dat Room weg wil bij vitesse als velthuizen eerste keus blijft. Laat die maar komen dan
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:28:12 #233
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_103814304
Altijd maar kopen en dat al ruim dertig jaar. Roda heeft zelden tot nooit de moeite genomen om eens echte jeugd te laten doorstromen. In deze donkere financiële dagen moet je juist investeren in de jeugd.

Of fuseren...

:{
pi_103821768
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef blonchi het volgende:
Altijd maar kopen en dat al ruim dertig jaar. Roda heeft zelden tot nooit de moeite genomen om eens echte jeugd te laten doorstromen. In deze donkere financiële dagen moet je juist investeren in de jeugd.

Of fuseren...

:{
proficiat.

doei
  maandag 7 november 2011 @ 00:29:55 #235
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_104061502
Jeetje wat een rust hier.

Niemand die hier zijn beklag komt doen over de 0-1?
Daar ging toch een overtreding van Heerenveen aan vooraf? Of zag ik dat verkeerd?
pi_104067565
zelden zo een onverdiende en onnodige nederlaag gezien. Hoewel we een dramatische verdediging hebben is de 15de plaats echt te laag. Maar gelukkig staat alles nog dicht bij elkaar

dan over 2 weken maar de eerste uit-punten pakken in nijmegen
  maandag 7 november 2011 @ 13:57:11 #237
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_104073693
Zorg is nu dat we snel van die 15de plaats afkomen, want zodra we daar lang op bivakkeren gaat alles weer tegen zitten en ik wil niet nogmaals zo'n situatie als paar seizoenen geleden.

Punt was absoluut verdiend, maar feit blijft wel weer dat de doelpunten ontzettend makkelijk worden weggegeven. Blijft elke week een drama!
  zondag 20 november 2011 @ 17:05:25 #238
154193 TheYoung1
pi_104592497
Eerste uitoverwinning en er wordt nog niet eens een JOEPIE!! ofzo gepost?....
Vooruit dan... JOEPIE!!!!
Patat, dat is het!!
  zondag 20 november 2011 @ 18:14:32 #239
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104595295
Joepie enzo, maar die laatste 10 minuten hadden niet eens zo spannend hoeven te zijn. NEC in deze staat verdiende een afslachting.

Klemvast of wegboksen komt ook niet voor in het woordenboek van Kieszek...
pi_104618102
Als we volgende week winnen dan staan we in het linkerrijtje.
pi_104622013
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef DohanJerksen het volgende:

Klemvast of wegboksen komt ook niet voor in het woordenboek van Kieszek...
wegboksen juist wel, dat is alles wat ie probeert te doen, een bal klemvast pakken lijkt onmogelijk voor deze grabbelaar. Want dat is het imo nu toch echt, hij straalt met zijn postuur wel wat uit, heeft af een toe een aardige redding maar al met al geen geweldige keeper. Gelukkig is ie alleen gehuurd.

geen geweldige wedstrijd van roda maar we waren wel duidelijk beter dan NEC dat me echt tegenviel. Als het voorin iets beter uitgespeeld wordt win je zomaar met 0-3 0-4
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2011 06:36 schreef iehlaak het volgende:
Als we volgende week winnen dan staan we in het linkerrijtje.
het staat zó dicht bij elkaar dat als je, zoals harm zegt, voor de winterstop nog een paar keer wint sta je zomaar redelijk vast op een 8ste plek.

- Heracles thuis >> 3 punten
- De Graafschap uit >> moeilijk te voorspellen aangezien we het daar vaak moeilijk gehad hebben
- VVV uit >> 3 punten
- Excelsior thuis >> 3 punten

met een beetje geluk ga je Ajax nog voorbij, die staan 6 punten voor :')
  maandag 21 november 2011 @ 17:42:15 #242
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104637446
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

wegboksen juist wel, dat is alles wat ie probeert te doen, een bal klemvast pakken lijkt onmogelijk voor deze grabbelaar. Want dat is het imo nu toch echt, hij straalt met zijn postuur wel wat uit, heeft af een toe een aardige redding maar al met al geen geweldige keeper. Gelukkig is ie alleen gehuurd.

Dit schot had ie naar de buitenkant moeten wegboksen. Kan een fladder aan hebben gezeten en hij probeert 'm dan nog te pakken.
Ik vind dat hij juist weinig uitstraalt met zijn postuur. Veel te klein. Geen puntenpakker helaas...
pi_104796722
en ook vitesse wil vormer, na dit seizoen...
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:04:18 #244
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_104798220
Tsja...en Harmpje wil weg. Volgend seizoen wordt misschien nog zwaarder dan het huidige ;(
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:00:39 #245
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104808335
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:04 schreef Kn0x het volgende:
Tsja...en Harmpje wil weg. Volgend seizoen wordt misschien nog zwaarder dan het huidige ;(
Ik breng 'm wel. Alleen op dit moment geen idee wie de opvolger zou kunnen worden. Als hij te betalen zeg ik meteen doen bij Adrie Koster.

Vormer gaat denkelijk wel naar Feyenoord/Van Geel. Of Vitesse moet al zoveel bieden wat Feyenoord uiteraard niet heeft.
pi_104810421
Vitesse ziet Vormer het liefst in de winterstop komen... aldus vi
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:09:51 #247
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_104811019
Dus volgend jaar geen Vormer, Junker en Harm meer. Zijn we praktisch al onze spelers kwijt van vorig seizoen ;(
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:38:05 #248
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104862505
Helaas niet kunnen gaan en niks kunnen zien. Laatste 10 minuten gehoord via de radio. Maar het schijnt vooral de eerste helft nogal slecht te zijn geweest?

Als we dan ook nog eens weten te winnen van De Graafschap en VVV staan we zowat weer in het linkerrijtje bij wat meevallers van de concurrenten.
pi_104869198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef DohanJerksen het volgende:
Helaas niet kunnen gaan en niks kunnen zien. Laatste 10 minuten gehoord via de radio. Maar het schijnt vooral de eerste helft nogal slecht te zijn geweest?

Als we dan ook nog eens weten te winnen van De Graafschap en VVV staan we zowat weer in het linkerrijtje bij wat meevallers van de concurrenten.
De eerste helft gaven beide ploegen elkaar te weinig ruimte om te voetballen. Daarnaast was het in balbezit bij beide ploegen matig. Heracles was iets beter, maar er waren nauwelijks kansen.

In de tweede helft schoven de backs van Roda door, waardoor er veel meer druk kwam. Eigenlijk kon je erop wachten dat Roda zou scoren en dat gebeurde ook. Niet vanwege meer kwaliteit, maar vanwege het maken van minder fouten.

De meeste spelers van Roda haalden wel een 6 - 7, zelfs Kieszek speelde redelijk. De enige tegenvaller vond ik wederom Ramzi. Hij heeft de hele eerste helft niets goed gedaan.
pi_104915056
Niks kunnen zien, zat gezellig op de tribune van Manchester United, maar toch blij dat er weer 3 punten zijn.

Valt wel op, telkens als ik niet ga dan winnen ze. Ga ik wel dan spelen ze gelijk of verliezen ze. Ga gewoon niet meer denk ik :P
pi_104915438
Ramzi viel idd tegen, is geen schim van wat ie ooit was. Het was een gezapig potje, niemand die erbovenuitstak maar al met al toch een verdiende overwinning. Had nooit het idee dat Heracles beter was of echt dreiging uitstraalde.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef Professional het volgende:

Valt wel op, telkens als ik niet ga dan winnen ze. Ga ik wel dan spelen ze gelijk of verliezen ze. Ga gewoon niet meer denk ik :P
dat is niet zo moeilijk, je bent meer niet dan wel geweest dit seizoen ;)
pi_104918171
Laatste drie wedstrijden voor de winterstop is tegen de huidige nummer 16 tot en met 18. Dat moeten gewoon 9 punten zijn en dan ga je gewoon netjes als 6-9e de winter in.
Ik vind het echt jammer dat Junker een andere rol heeft vergeleken met vorig seizoen, ik gunde hem zo die 18-22 goals dit seizoen. Al is Malki ook een cultheld geworden.

Die Kiezcek is echt een prutser, ik kan me echt niet voorstellen dat Prusz nog slechter is. Hij is namelijk wel jong en getalenteerd. Ook is Prusz vast bij ons en die Kiezcek op huurbasis.

Vormer gaan we volgend jaar echt missen hopelijk vertrekt hij niet in de winterstop. Dat scheelt zo vier plaatsen op de ranglijst gok ik.
Of saté?
pi_104919600
wat kan het ons schelen of junker of malki die goals maakt? Junker zegt vandaag in de krant dat hij best open staat om te verlengen maar dat het voor hem belangrijk is dat ook Harm blijft.

Van mij mogen ze allebei blijven maar als Junker weg gaat is dat niet zo een ramp. Met Malki is de vervanger al in huis. Daar kan je dan een meer technische spits naast zetten.

Voor Vormer heb ik ook geen oplossing maar de laatste 10 jaar hebben we op die positie nooit een probleem gehad. Van Dijk >> Meeuwis >> Vormer. Al heeft Vormer zich wel ontwikkeld van een simpele balafpakker tot een spelbepalende speler met een fantastische pass
pi_105157877
Lekkere winst gisteren. En, eerlijk is eerlijk, Kieszek pakt twee punten voor ons.
  zondag 4 december 2011 @ 13:48:22 #255
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_105164257
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 08:00 schreef iehlaak het volgende:
Lekkere winst gisteren. En, eerlijk is eerlijk, Kieszek pakt twee punten voor ons.
3 ;)
Wat een klasse keeper!! ;)
pi_105201738
idd klasse redding van kieszek. Maar het had natuurlijk nooit zo ver mogen komen, had allang 3 of 4-0 moeten staan.

hoe dan ook prima reeks, nu nog in venlo en tegen excelsior winnen en je doet gewoon mee voor plaats 5 t/m 9 na de winterstop. Hoe slecht de verdediging ook is :D
pi_105201779
quote:
ma 05 dec 2011, 05:50
Vormer: Feyenoord op één
Van onze speciale verslaggevers
ROTTERDAM - Ruud Vormer (23) geeft voorlopig de voorkeur aan Feyenoord boven Vitesse. „We zitten deze week met Martin van Geel om tafel”, bevestigt Vormers zaakwaarnemer Winny Haatrecht.

„We weten dat Feyenoord niet meer de salarissen betaalt van tien jaar geleden. Maar als de aanbieding goed is en het voetbalverhaal Ruud aan staat, praten we niet meer met andere clubs. Dat hebben we Vitesse ook netjes gemeld. Mochten we er niet uitkomen met Feyenoord, dan komt Vitesse weer in beeld.”

Eerdere berichten dat Vormer al rond is met Feyenoord, zijn volgens Haatrecht „beslist niet waar”.
_O-
wat een toneelspel om maar te verhullen dat ie écht nog niet getekend heeft, want dat mag niet volgens de regels.

Tussen 1 en 5 januari komt er een bericht naar buiten dat ie getekend heeft. Wedden?
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:18:22 #258
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_105241135
Vormer gaat naar Feyenoord, is ie ook wel het type speler voor. Ik gun het hem ook wel.....
pi_105241964
zou t? denk je? Maar ze hebben nog noooooit met elkaar gesproken. Echt niet! Neehee!
  zondag 11 december 2011 @ 21:04:09 #260
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_105469206
Ach, er heeft in ieder geval een Limburgse ploeg gewonnen.... :s)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:45:27 #262
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_105527508
Nu dan toch een keer met slecht spelen verloren.

Biemans 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Geen prettig nieuws. Beetje geluk dat het meeste in de winterstop valt.
  woensdag 14 december 2011 @ 22:35:02 #263
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_105597136
quote:
Leuk gebaar van je. Ook voor wat betreft je inzicht. Kan me niet voorstellen dat iemand geld wil neertellen voor deze 'topper'

>:O
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:43:10 #264
154193 TheYoung1
pi_105697738
Moet te doen zijn straks... Beetje voetballende tegenstander, thuisvoordeel, laatste wedstrijd voor de winterstop.... Goed afsluiten deze seizoenshelft zal goed doen en vertrouwen geven.
In het linkerrijtje blijven staan!!!

Come on JC!!!
Patat, dat is het!!
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:58:26 #265
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_105698159
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Moet te doen zijn straks... Beetje voetballende tegenstander, thuisvoordeel, laatste wedstrijd voor de winterstop.... Goed afsluiten deze seizoenshelft zal goed doen en vertrouwen geven.
In het linkerrijtje blijven staan!!!

Come on JC!!!
Excelsior zal voor minimaal een punt gaan en dus wel iets van 4-5-1 ofzo gaan spelen... Wordt een lekker partijtje als je niet door de defensie heen komt...Verwacht wel als je 1 of 2 keer scoort dat je erna er overheen kunt walsen.
  zondag 18 december 2011 @ 00:13:10 #266
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_105711447
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Excelsior zal voor minimaal een punt gaan en dus wel iets van 4-5-1 ofzo gaan spelen... Wordt een lekker partijtje als je niet door de defensie heen komt...Verwacht wel als je 1 of 2 keer scoort dat je erna er overheen kunt walsen.
Gelukkig is dit uitgekomen. Sjezus, wat was dat Excelsior slecht zeg! Maargoed, eindelijk de 0, lekker aan het doelpuntensaldo gewerkt en als 9e of 10e de winterstop in. Na die slechte start zou ik er gelijk voor getekend hebben ^O^ ^O^ ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 13:43:56 #267
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_105721765
erg leuke wedstrijd. Na de 4-0 was het hek van de dam.
Net efkes anges
  maandag 19 december 2011 @ 00:10:30 #268
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_105753109
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
erg leuke wedstrijd. Na de 4-0 was het hek van de dam.
Ik was er ook. Hoge amusementswaarde.
Maar net zoals hierboven al vermeld liep Excelsior wel heel erg Eredivisieonwaardig te voetballen.
Snel eruit met die ploeg.

Verder zou dit zomaar eens impuls kunnen geven voor na de winterstop. AZ kan zijn borst nat maken.
  maandag 19 december 2011 @ 13:24:14 #269
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105768445
Ruudje naar Feyenoord. Verwacht. Jamemr.
pi_105768668
tja zat er aan te komen, lachwekkend hoe panisch er gereageerd werd toen de nos dit anderhalve maand geleden op teletekst plaatste

hopelijk kan er een goede vervanger gehaald worden, hij is misschien wel de belangrijkste speler van het team van vorig jaar die vertrekt
  maandag 19 december 2011 @ 13:42:15 #271
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105769047
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:31 schreef planethugo het volgende:
tja zat er aan te komen, lachwekkend hoe panisch er gereageerd werd toen de nos dit anderhalve maand geleden op teletekst plaatste

hopelijk kan er een goede vervanger gehaald worden, hij is misschien wel de belangrijkste speler van het team van vorig jaar die vertrekt
Ik zie een Donald wel een linie lager spelen en De Beule daarvoor. Volgend jaar moeten we in ieder geval kijken naar een goede doelman, een goede linksmid en een DM.
pi_105770696
dacht toen donald kwam dat hij als stand-in van vormer zou dienen maar na de eerste seizoenshelft kan ik wel concluderen dat hij meer een 10 is. Voor een verdedigende middenvelder is hij denk ik iets te laconiek en niet wendbaar genoeg maar stel dat zou werken dan zou dat geweldig zijn, iemand met zijn techniek op die positie
pi_105771407
zo na 2,5 jaar ook weer eens wezen kijken en wat een alleraardigste terugkeer, 7-0... gelukkig viel de 4-0 nog anders was het waarschijnlijk nog 3-1 ofzo geworden
pi_105772504
2.5 jaar? Sv?
pi_105774667
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:19 schreef planethugo het volgende:
2.5 jaar? Sv?
ja idd
pi_105810528
welkom terug dan maar ;)
pi_105832286
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef planethugo het volgende:
welkom terug dan maar ;)
dank u ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 08:00:32 #278
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_105855468
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zo na 2,5 jaar ook weer eens wezen kijken en wat een alleraardigste terugkeer...bladibla...
En wel steeds het hoogste woord hierzo?
pi_105998937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:00 schreef blonchi het volgende:

[..]

En wel steeds het hoogste woord hierzo?
?
pi_106440050
nou, áls Harm besluit om na dit seizoen te vertrekken dan is er iig genoeg alternatief:
- Alfons Groenendijk vertrekt bij Den Bosch
- Ron Jans idem bij Heerenveen
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:13:12 #281
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_106440171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef planethugo het volgende:
nou, áls Harm besluit om na dit seizoen te vertrekken dan is er iig genoeg alternatief:
- Alfons Groenendijk vertrekt bij Den Bosch
- Ron Jans idem bij Heerenveen
Ron Jans voelt zich te goed voor een 'kleine club' als Roda JC. We staan dan wel vaak rond dezelfde plek als een Grunn of Heerenveen maar heel Nederland kijkt toch neer op het zuidelijke zwarte zwaantje.
pi_106440289
Bron?

Jans kon na groningen niet naar de gewenste topclub, laat staan na zijn redelijk geflopte tijd in heerenveen. Bovendien heeft hij nog altijd wat met RJC. Kan me herinneren toen we op degraderen stonden en het AD een rondje maakte wat feyenoord-roda ging worden. Jans zei dat Roda ging winnen, niet dat hij dat werkelijk dacht maar hij hoopte het wel. Roda mocht niet eruit vliegen, hij had er ooit met veel plezier gespeeld en sindsdien een warme band met de club, aldus Jans.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:18:53 #283
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_106440317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:17 schreef planethugo het volgende:
Bron?

Jans kon na groningen niet naar de gewenste topclub, laat staan na zijn redelijk geflopte tijd in heerenveen. Bovendien heeft hij nog altijd wat met RJC. Kan me herinneren toen we op degraderen stonden en het AD een rondje maakte wat feyenoord-roda ging worden. Jans zei dat Roda ging winnen, niet dat hij dat werkelijk dacht maar hij hoopte het wel. Roda mocht niet eruit vliegen, hij had er ooit met veel plezier gespeeld en sindsdien een warme band met de club, aldus Jans.
Tsja...

We zullen het zien. Als Harm weggaat, is Junker ook weg en ben je, met Vormer, drie hele belangrijke krachten kwijt.
pi_106863703
Roda in Malaga:
http://www.l1.nl/video/tr(...)an-2012#.TxPy5vmIRI4

Alleen jammer dat Maurice de Heus denkt dat ie voor het jeugdjournaal een reportage maakt, wat een kinderachtig toontje. Bleh
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:07:47 #285
154193 TheYoung1
pi_106908014
Heb bij de vriendenloterij een kadokaart van 60 euro voor de fanshop gewonnen. Iemand overnemen voor 50 euro?
Patat, dat is het!!
pi_106908747
wat ben jij dan voor fan?!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:08:05 #287
154193 TheYoung1
pi_107036649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef planethugo het volgende:
wat ben jij dan voor fan?!
Een fan die al heeft wat hij zou willen hebben uit de fan-shop ;)

- 1-2 - :P
Patat, dat is het!!
  maandag 30 januari 2012 @ 21:28:52 #288
154193 TheYoung1
pi_107417831
Om te zeggen dat 2-0 tegen AZ verdiend was! _O_
Patat, dat is het!!
pi_107417888
quote:
6s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Om te zeggen dat 2-0 tegen AZ verdiend was! _O_
^O^
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:54:44 #290
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_107430677
Mensen die zeggen dat AZ de bovenliggende partij was :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:32:23 #291
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_107431379
Hup Roda!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:17:33 #292
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_107432316
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Kn0x het volgende:
Inderdaad... De eerste helft toch echt niet. 2e helft misschien meer balbezit, maar daar was ook alles mee gezegd.

Ik moet, in tegenstelling tot eerdere reacties, toch mijn mening over Harmpje steeds meer gaan bijstellen. Hij heeft er toch weer wat van weten te maken! ^O^
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:21:30 #293
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_107432409
Ik ben ook verrast over de voortgang van zowel Vuckovic als Donald. Donald doet het echt goed, al had hij een waardeloze tweede helft. Verdedigend is hij nog wat zwak, maar aanvallend zeker niet slecht. En Vuckovic had ik een beetje mijn twijfels bij maar ik vind hem steeds beter spelen. Die kan een Biemans of Wielaert makkelijk vervangen.
pi_107433434
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Kn0x het volgende:
dat heb ik werkelijk niemand horen zeggen :?

gewoon een verdiende overwinning, daar was zelfs die brompot uit alkmaar het over eens. De verdediging oogde wat zekerder dus dat is alleen maar goed. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer, tegen twente thuis wonnen we ook en was de verdediging ook goed bezig maar daarna kregen we alsnog weer te makkelijk goals tegen.

Hoe dan ook doet het team het gewoon goed, 5 punten voor op de nummer 10, 1 achter op de rest.
pi_107472764
Roda heeft interesse in Sno als opvolger van Vormer. Lijkt me de ideale vervanger maar denk dat Utreg wat meer kan betalen
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:48:48 #296
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_107473107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:38 schreef planethugo het volgende:
Roda heeft interesse in Sno als opvolger van Vormer. Lijkt me de ideale vervanger maar denk dat Utreg wat meer kan betalen
Sno lijkt me alleen te langzaam en hij heeft niet zo'n goede pass als Vormer.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:55:45 #297
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_107588344
Zuur... Een gelijkspel was de meest terechte uitslag. Jammer dat die Vandenbusche opeens de juiste stuiptrekkingen kreeg in de laatste seconde...
pi_107588878
Malki gaat wel de doelpuntentotalen van Junker overtreffen dit jaar.
Jammer van het verlies, maar tegen dit Heerenveen met die geniale aanval tegen onze verdediging kan je verliezen.
Of saté?
pi_107596908
nondeju wat een wedstrijd zeg. Het had net zo goed 8-8 kunnen zijn, veel kansen van beide kanten en een gelijkspel was het meest logisch. Frustrerend hoe je de goals weggeeft, die Kiesczek word ik schijtziek van, wat een clown
pi_107832337
jaja bijna
pi_107832400
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')