quote:Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).
Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).
Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).
alsof dat veel uithaalt. Van die algemene borden als: Roda JC - Limburgse Passie!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Roda mag zelf wat meer promotie gaan maken in de regio. Zie meer Aken-borden dan Roda-borden.
dat is niet meer nodig met die reeksen en linksonderin heb je ook een knopje met 'Volg'quote:
Ramzi welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.quote:
Ik moest vooral lachen om :quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
Maar ik vind Harm ook niet bij Feyenoord passen, wel respect hoe hij Roda weer aan het voetballen heeft gekregen.quote:Je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen.
Beide.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen?
quote:-------------------------- Tyton
-------------------------- Prus
-------------------------- Roox
Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte
----------------- Biemans --- Broekhof -- Vukovic
Delorge ---------------- Vormer ---------- Fledderus
Sutchuin ------- ------- Donald ---------- Sutchuin
Donald ------------------ Svärd ----------- Staelens
--------------------------- De Beule
--------------------------- Pluim
--------------------------- Ramzi
--------------Junker-----------------------Pluijm
--------------Hupperts ------------------ Malki
------------- Lebedynski ? ------------ Ramzi
Wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef planethugo het volgende:
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal
die van Plum danquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef cincinnati het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet man.Neem dan gewoon een 2e foto.
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Kn0x het volgende:
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
Hmm, bij Brugge waren ze al vanaf minuut 1 aan het uitdagen in combinatie met ADO Den Haag die natuurlijk aanwezig waren. Er word 1 keer wat terug geroepen bij de 1-0 van Roda en meteen was dat voor hun het signaal het veld te betreden.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef Sasman het volgende:
[..]
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Blijkbaar kwam het sarcasme van dat stukje van mijn post, ondanks dequote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 10:01 schreef DohanJerksen het volgende:
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken. maak ik me nog steeds zorgen over.
Vraag niet hoe maar het is geluktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef RD4 het volgende:
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
Maar vooral toch wel 2 lucky's van onze kant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef iehlaak het volgende:
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
Dat dus. We hebben een echt Roda-elftal. Of ja...meertal, want ook op de bank zitten typische Roda-spelers. Spelers die zelfs met een achterstand blijven voetballen. Tot op het tandvlees.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.
Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
Zo ziet feest dus uit...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef cincinnati het volgende:
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:
[ afbeelding ]
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
Malkiquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
2,5 miljoen... Echt weer iets voor Roda dit...quote:Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV
15/08/2011 08:55
Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.
PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.
De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.
Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton. (Thijs Slegers)
Met deze verdediging is dit al sowieso weg. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze Tyton nog een half jaartje konden houden. Zo als die vent staat te keepen kon het niet anders dan dat hij nu al weg gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:17 schreef RD4 het volgende:
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
quote:Volgens Wielaert sluimert de Eindhovense interesse in Tyton al sinds april. "Vorige week werd het ineens heel concreet. Wij raken 2 weken voor het sluiten van de transferperiode onze keeper kwijt en zullen dus op zoek moeten naar een ander. We hebben vertrouwen in Mateusz Prus, maar willen er een volwaardige keeper voor het eerste elftal bij.”
Heel dom van Roda, imho. Die Ramos is echt wel een goeie, maar wel te weinig speeltijd in het eerste gehad. Maar toch, die jongen heeft al wedstrijden gespeeld tijdens zijn verhuur....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Doublepain het volgende:
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
Dus dat zou betekenen dat die 2,5 miljoen helemaal niet nu Roda's kant op komt, maar pas voor volgend seizoen? En dat er nu eerst huurgeld wordt overgeschreven? In dat geval had ik dus toch echt een jaar gewacht. Dan was Tyton zeker het dubbele waard geweestquote:Omdat het voor Roda JC als club in licentiecategorie I aantrekkelijker is om een speler te verhuren, bestaat de kans dat de Limburgers en PSV een huurkoopconstructie gaan inkleden. In dat geval komt er een bepaling in het contract die PSV verplicht de Poolse goalie in de volgende zomer te kopen. Het totale transferbedrag is naar verluidt 2,5 miljoen euro.
Bron: Vi.nl
ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersomquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef DohanJerksen het volgende:
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
Oh ik reageerde niet direct op jouw bericht maar meer in het algemeen. Mocht er bijvoorbeeld 10% op de doorverkoop ontvangen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersom
wielaert zegt vandaag in het LD dat ze gekregen hebben wat ze wilden en dat die 2.5 'absoluut niet klopt' . Zeg dan gewoon wat je gekregen hebtmaar met psv is afgesproken dat dat niet gezegd wordt...
idd vooral dat creatieve is er totaal niet in dit team, Pluim heeft af en toe nog best wat goeie acties alleen het rendement is 0%quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef planethugo het volgende:
grrrrrrrrrr wat een los zand. zit echt weinig creativiteit en fut in
er zijn natuurlijk heel veel nieuwe spelers en die moeten nog op elkaar ingespeeld raken, maar het gebrek aan creativiteit was echt schrijnend, evenals onze backs van dit jaar, monteyne en hempte zijn echt onthutsend zwak de 1e wedstrijden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:10 schreef Vork87 het volgende:
Zo, totaal niet hatelijk bedoeld maar wat een verschil vanavond ten opzichte van vorig seizoen
Ik kijk de wedstrijden samen met mn stiefpa die is vol roda fan komtuit die omgeving
Maar dit was niet om aan te gluren!
Komt daar volgens de kenners nog verandering in dit seizoen?
Dat kan ik dus niet voor serieus nemen he...quote:
waarom niet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet voor serieus nemen he...
tja bij welke topclub zou hij hier nog terecht kunnen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Het is in Belgiè dan wel een topclub, maar de competitie is toch nog een niveau lager dan hier. En hier stelt het al niet veel meer voor.
Lijkt me daarom sterk dat hij voor Standard zou kiezen.
Standard speelt wel praktisch altijd Europees. Das meer dan Roda kan bieden. Daarnaast zal die daar ook meer kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Het is in Belgiè dan wel een topclub, maar de competitie is toch nog een niveau lager dan hier. En hier stelt het al niet veel meer voor.
Lijkt me daarom sterk dat hij voor Standard zou kiezen.
De enigen waar naar mijn mening witte zakdoekjes op van toepassing zijn, zijn de "supporters" die vorige week al in de 80e minuut huiswaarts keerden. Van Veldhoven moet aan zijn visie vast blijven houden en routine en automatismen in dit elftal gaan krijgen, de vraag is echter of dat snel genoeg kan gaan gebeuren om niet serieus in gevaar te komen...quote:
Dat dus. Iedereen weet dat dit seizoen moeilijk gaat worden. We zijn veel belangrijke spelers kwijt en de nieuwe mensen moeten nog inwerken. Zo simpel is het. Als we rond maart nog steeds te laag staan (13e of lager), DAN mogen we met de zakdoekjes wapperen. Voorlopig ben ik tevree met een plek tussen 7 en 12.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De enigen waar naar mijn mening witte zakdoekjes op van toepassing zijn, zijn de "supporters" die vorige week al in de 80e minuut huiswaarts keerden. Van Veldhoven moet aan zijn visie vast blijven houden en routine en automatismen in dit elftal gaan krijgen, de vraag is echter of dat snel genoeg kan gaan gebeuren om niet serieus in gevaar te komen...
zeker weet iedereen dat, maar we hebben nu 4 wedstrijden gespeeld en eigenlijk waren ze alle 4 hopeloos, oke de 1e met wat geluk gewonnen, maar er zit totaal geen creativiteit in, dat is wat mij het meeste zorgen baart... en de verdediging, en dan met name de backs, monteyne en hempte vallen echt heel zwaar tegen vooralsnogquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat dus. Iedereen weet dat dit seizoen moeilijk gaat worden. We zijn veel belangrijke spelers kwijt en de nieuwe mensen moeten nog inwerken. Zo simpel is het. Als we rond maart nog steeds te laag staan (13e of lager), DAN mogen we met de zakdoekjes wapperen. Voorlopig ben ik tevree met een plek tussen 7 en 12.
Nou... Als je toch 80 minuten naar een belabberd Roda zit te kijken waar niks in zit kan ik me voorstellen dat je liever wat anders wilt doen met de rest van je zaterdag-avond. Ik vind het een ander verhaal als ze goed zouden spelen en dan in de 80-85e minuut de 2-0 om de oren zouden krijgen. Dan ga je met een opgeheven hoofd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De enigen waar naar mijn mening witte zakdoekjes op van toepassing zijn, zijn de "supporters" die vorige week al in de 80e minuut huiswaarts keerden. Van Veldhoven moet aan zijn visie vast blijven houden en routine en automatismen in dit elftal gaan krijgen, de vraag is echter of dat snel genoeg kan gaan gebeuren om niet serieus in gevaar te komen...
Bij Van Dijk kon ik het destijds pas echt niet begrijpen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:50 schreef Kn0x het volgende:
Nu roepen dat we Harm moeten ontslaan na vier slechte wedstrijden. Laat hem maar lekker zitten. Hij heeft vorig jaar goed werk verricht en ik heb nog steeds vertrouwen in deze ploeg en trainer. Ook al voert hij inderdaad belachelijke wissels soms. Vooral de hele liefde voor Djoum snap ik niet maar dat snapt niemand.
Er is in mijn optiek voldoende kwaliteit in huis om in de middenmoot te eindigen, ik denk (en hoop) echter niet dat er een half jaar nodig is voor van Veldhoven om de boel op de rails te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:55 schreef planethugo het volgende:
ook Harm is zo goed als zijn spelers, en die begrijpen het blijkbaar nog niet helemaal of helemaal niet. Het loopt gewoon niet, kwaliteit is er denk ik wel genoeg maar dit team heeft nog zeker een half jaar nodig.
Het voetbal doet me denken aan 2/3 jaar geleden en weten allemaal hoe dat afgelopen is
wat een gewaagde voorspelling!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Professional het volgende:
Met deze selectie moet je je gewoon tussen 1-15 eindigen.
na het rampjaar duurde het ook een half jaar voordat het ging lopen, voor de winterstop was het toen ook nog bitter weinig. Ik hoop dat het nu sneller gaat maar ik vrees ervoor...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er is in mijn optiek voldoende kwaliteit in huis om in de middenmoot te eindigen, ik denk (en hoop) echter niet dat er een half jaar nodig is voor van Veldhoven om de boel op de rails te krijgen.
yes kealquote:Op zaterdag 17 september 2011 02:58 schreef RD4 het volgende:
Foei Planethugo, ik ga iig proberen om 3 punten mee te nemen, al moet ik ze jatten!
waarom rot jij nou niet gewoon op uit dit topic?quote:Op zondag 18 september 2011 02:08 schreef blonchi het volgende:
![]()
Face it: Ga toch gewoon fuseren met Maastricht en Sittard.
Wat boeien die 50 ultra's nou. Het wordt tijd dat Limburg weer eens goed op de kaart wordt gezet.
don't feed the troll.quote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
waarom rot jij nou niet gewoon op uit dit topic?
Woutertje toch...quote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
waarom rot jij nou niet gewoon op uit dit topic?
leuke derby tegen MVV zou wel leuk zijn, toch ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef Kn0x het volgende:
Samenvatting": http://www.rodajc.nl/tv/?id=25186
Het trucje van Pluim op 40 seconden.... Is dat een geplande truc of valt die half over zijn eigen voeten en krijgt die de bal gelukkig mee? Ik kan het namelijk niet goed zien.
Verder een mooie combinatie van Vormer en Wielaert die de bal mooi inkopt.
Door naar de volgende ronde, hopen op een goede tegenstander.
Haha, dat was ook de enige wedstrijd tegen Ajax waarbij het me werkelijk waar geen ene reet meer interesseerde dat ze van dat "heilige" cluppie uit Amsterdam hadden verloren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef planethugo het volgende:
idd waarom moeten ze opeens weer iets bedenken, in andere landen komen ze daar nieteens op maar hier moet weer een of andere vage constructie bedacht worden zodat de grote clubs het vooral niet al te lastig krijgen
Maar helaas ajaxknvb, missie mislukt. Ik zie dit wel met vertrouwen tegenmoet. Lang geleden dat we thuis van ze verloren hebben. Die keer dat de fusie erdoorheen was tel ik dan niet mee, dat was geen wedstrijd
Bovendien speelde Roda toen niet, dat was een andere club waarvan ik de naam niet eens meer zou willen uitspreken...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die keer dat de fusie erdoorheen was tel ik dan niet mee, dat was geen wedstrijd
blonchi kom er maar inquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bovendien speelde Roda toen niet, dat was een andere club waarvan ik de naam niet eens meer zou willen uitspreken...
Deze gehele zin neem ik met onmiddellijke ingang terug.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef DohanJerksen het volgende:
Geheel kansloos zijn we ook weer niet
idd maar wie mij het meeste tegenviel (naast die andere 10) was toch wel Donald... wat was hij slecht zeg...quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Kn0x het volgende:
Zo en nu heb ik het helemaal gehad met Vukovic. Ik gaf hem nog wat speling aangezien hij nieuw is, maar dat is nu ook helemaal op. Die jongen heeft serieus nog niks goeds laten zien. Vooral veel fouten, knullig balverlies. De blanke Addo.
Nee hoor, neutrale toeschouwers zijn doorgaans wat objectiever.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:11 schreef RD4 het volgende:
Heb je het licht gezien of zit je aan de drux?
Was je bij de wedstrijd? Als dat zo is, moet je de volgende keer op de hoogte van de middenlijn gaan zitten, dan kun je het spel wat beter overzien. Je laat je dan ook minder beïnvloeden door die vlagzwaaiende supporters.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:26 schreef Timmie1983 het volgende:
@Blonchi
Het zal niet vaak meer voorkomen denk ik, maar op het fluiten van Braamhaar na ben ik het zowaar met je eens.
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:
Jammer dat blonchi niet even hoi is komen zeggen
Ja, was bij de wedstrijd. Zat vorig seizoen op Zuid 11, vrijwel ter hoogte van de middenlijn, nu Oost 16. Naast het uitvak :-P. Braamhaar zat er overal bovenop, maar naar mijn mening had hij de hele wedstrijd zin om iets in zijn mond te hebben. Tijdens de wedstrijd was dat zijn fluitje, voor- en na de wedstrijd en tijdens de rust was dat...naja, laat maar zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef blonchi het volgende:
[..]
Was je bij de wedstrijd? Als dat zo is, moet je de volgende keer op de hoogte van de middenlijn gaan zitten, dan kun je het spel wat beter overzien. Je laat je dan ook minder beïnvloeden door die vlagzwaaiende supporters.
Braamhaar zat overal met zijn neus bovenop en floot naar verhouding goed.
Neem dat nu maar aan van een neutrale voetballiefhebber.
La Lalalala Lala Lalalalaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Timmie1983 het volgende:
Prima middagje vandaag gehad, maar die DJ...vandaag is het muzikale dieptepunt in de vorm van The La La Song toch echt bereikt. 100x liever de clubliederen Roda los mer joa, 't Sjunste op de welt en Jool is Jool dan die zever. Het Parkstad Limburg Stadion is nog altijd een voetbalstadion, geen discotheek met happy house uit 1995.
Inderdaad, die Malki is een hele leuke speler om naar te kijken. Prima aankoop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een stoflaag op dit topic...
Malki begint hoe langer hoe meer een speler te worden waarvoor ik naar het stadion kom, wát een geweldenaar! Donald was vandaag minder spectaculair als in zijn wedstrijden tot nu toe, maar desondanks was 'ie weer van groot belang. Ondanks de absurd snelle achterstand toch een redelijk goede wedstrijd gezien waarin Roda prima druk zette. Zes punten uit twee wedstrijden verschaffen ons tenminste weer wat lucht.
Net als Junker zeker. Daarom was een fusie ook beter, dan bestond onze selectie alleen maar uit zulke spelers...quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:56 schreef blonchi het volgende:
[..]
Inderdaad, die Malki is een hele leuke speler om naar te kijken. Prima aankoop.
Als hij zich echter zo blijft ontwikkelen, zal hij niet lang bij Roda blijven...
ik was net op tijd ivm eigen voetbal maar hoorde dat idd toen ik de trappen op liep, echt slechtquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Timmie1983 het volgende:
Prima middagje vandaag gehad, maar die DJ...vandaag is het muzikale dieptepunt in de vorm van The La La Song toch echt bereikt. 100x liever de clubliederen Roda los mer joa, 't Sjunste op de welt en Jool is Jool dan die zever. Het Parkstad Limburg Stadion is nog altijd een voetbalstadion, geen discotheek met happy house uit 1995.
gelukkig maar dat Beerens ontbreekt, want anders zou hempte alleen maar het rugnummer van Beerens gezien hebben ben ik bang... nu hoop ik toch wel op een puntjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef planethugo het volgende:
dan moet er wel interesse van zo een subtopper komen. Al denk ik dat vormer ook wel genoegen neemt met alle clubs uit de bundesliga. En dat argument dat zijn familie uit ajacieden bestaat is natuurlijk totaal niet relevant voor een profvoetballer.
zondag heb ik wel een goed gevoel over, az mist holman en beerens. Wij misschien Delorge die bij een counter wel gevaarlijk eruit kan komen.
wordt tijd om de eerste punten buiten kerkrade op te halen!
Ik vond een tweede gele kaart serieus zwaar. Je zag in de herhaling dat het best meeviel, in ieder geval geen tweede-geel-is-rood waard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
er had toch wel wat meer ingezeten misschien vandaag als Fledderus niet zo dom was om ff tegen de grensrechter tekeer te gaan wetende dat je al geel hebt, echt kansloos...
en nog 1 opmerking gericht aan Harm: aub nooit meer Djoum laten spelen, wat een drama, 5 ballen gehad 5 keer balverlies
Hooguit een punt. Het gevoel dat we even 3 punten zouden meenemen heb ik eigenlijk maar heel weinig gehad op dat schot van Donald en de kopbal van Biemans na.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
er had toch wel wat meer ingezeten misschien vandaag als Fledderus niet zo dom was om ff tegen de grensrechter tekeer te gaan wetende dat je al geel hebt, echt kansloos...
winnen denk ik ook niet idd, maar misschien een puntje, tot aan de goal en rode kaart was AZ ook niet zo in vormquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Hooguit een punt. Het gevoel dat we even 3 punten zouden meenemen heb ik eigenlijk maar heel weinig gehad op dat schot van Donald en de kopbal van Biemans na.
Het afmaken ontbrak eraan bij AZ gister. Maargoed.. Op naar woensdag en zaterdag. Weet alleen nog even niet welke ik echt belangrijker ga vindenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
winnen denk ik ook niet idd, maar misschien een puntje, tot aan de goal en rode kaart was AZ ook niet zo in vorm
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef planethugo het volgende:
oh ja, had ik al gezegd dat die 2de gele voor fledderus werkelijk schandalig is. Hij rent op de grens af om verhaal te halen, nieteens op een overdreven manier en aanraken doet hij ook niemand. Zoiets zie je 20x in een wedstrijd. Om voor zoiets onschuldigs een kaart te geven....
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik vond een tweede gele kaart serieus zwaar. Je zag in de herhaling dat het best meeviel, in ieder geval geen tweede-geel-is-rood waard.
en djoum ... tsja. Daar zeggen we niks meer over.
tja de linksback positie blijft toch echt een drama dit seizoen... en ja die 2-3... daar wordt je als supporter ook niet vrolijk van, als die niet valt had er misschien nog wel wat ingezeten, maarja als telt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef DohanJerksen het volgende:
Zo zie je maar weer dat er tegen de KNVB niet op te boksen valt. Eerst met die ongelukkige loting en nu weer met zo'n scheidsrechter.
Je koopt er niks voor maar toch met opgeheven hoofd eruit. Ik zie trouwens geen reden om zaterdag weer te verliezen van dit Ajax.
Ik vind Vukovic niet denderend maar ben bang als Hempte erin was gebleven dat de uitslag wat hoger was geweest of de beslissing eerder was gevallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
tja de linksback positie blijft toch echt een drama dit seizoen... en ja die 2-3... daar wordt je als supporter ook niet vrolijk van, als die niet valt had er misschien nog wel wat ingezeten, maarja als telt niet
proficiat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef blonchi het volgende:
Altijd maar kopen en dat al ruim dertig jaar. Roda heeft zelden tot nooit de moeite genomen om eens echte jeugd te laten doorstromen. In deze donkere financiële dagen moet je juist investeren in de jeugd.
Of fuseren...
wegboksen juist wel, dat is alles wat ie probeert te doen, een bal klemvast pakken lijkt onmogelijk voor deze grabbelaar. Want dat is het imo nu toch echt, hij straalt met zijn postuur wel wat uit, heeft af een toe een aardige redding maar al met al geen geweldige keeper. Gelukkig is ie alleen gehuurd.quote:Op zondag 20 november 2011 18:14 schreef DohanJerksen het volgende:
Klemvast of wegboksen komt ook niet voor in het woordenboek van Kieszek...
het staat zó dicht bij elkaar dat als je, zoals harm zegt, voor de winterstop nog een paar keer wint sta je zomaar redelijk vast op een 8ste plek.quote:Op maandag 21 november 2011 06:36 schreef iehlaak het volgende:
Als we volgende week winnen dan staan we in het linkerrijtje.
Dit schot had ie naar de buitenkant moeten wegboksen. Kan een fladder aan hebben gezeten en hij probeert 'm dan nog te pakken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
wegboksen juist wel, dat is alles wat ie probeert te doen, een bal klemvast pakken lijkt onmogelijk voor deze grabbelaar. Want dat is het imo nu toch echt, hij straalt met zijn postuur wel wat uit, heeft af een toe een aardige redding maar al met al geen geweldige keeper. Gelukkig is ie alleen gehuurd.
Ik breng 'm wel. Alleen op dit moment geen idee wie de opvolger zou kunnen worden. Als hij te betalen zeg ik meteen doen bij Adrie Koster.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:04 schreef Kn0x het volgende:
Tsja...en Harmpje wil weg. Volgend seizoen wordt misschien nog zwaarder dan het huidige
De eerste helft gaven beide ploegen elkaar te weinig ruimte om te voetballen. Daarnaast was het in balbezit bij beide ploegen matig. Heracles was iets beter, maar er waren nauwelijks kansen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef DohanJerksen het volgende:
Helaas niet kunnen gaan en niks kunnen zien. Laatste 10 minuten gehoord via de radio. Maar het schijnt vooral de eerste helft nogal slecht te zijn geweest?
Als we dan ook nog eens weten te winnen van De Graafschap en VVV staan we zowat weer in het linkerrijtje bij wat meevallers van de concurrenten.
dat is niet zo moeilijk, je bent meer niet dan wel geweest dit seizoenquote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef Professional het volgende:
Valt wel op, telkens als ik niet ga dan winnen ze. Ga ik wel dan spelen ze gelijk of verliezen ze. Ga gewoon niet meer denk ik
3quote:Op zondag 4 december 2011 08:00 schreef iehlaak het volgende:
Lekkere winst gisteren. En, eerlijk is eerlijk, Kieszek pakt twee punten voor ons.
quote:ma 05 dec 2011, 05:50
Vormer: Feyenoord op één
Van onze speciale verslaggevers
ROTTERDAM - Ruud Vormer (23) geeft voorlopig de voorkeur aan Feyenoord boven Vitesse. „We zitten deze week met Martin van Geel om tafel”, bevestigt Vormers zaakwaarnemer Winny Haatrecht.
„We weten dat Feyenoord niet meer de salarissen betaalt van tien jaar geleden. Maar als de aanbieding goed is en het voetbalverhaal Ruud aan staat, praten we niet meer met andere clubs. Dat hebben we Vitesse ook netjes gemeld. Mochten we er niet uitkomen met Feyenoord, dan komt Vitesse weer in beeld.”
Eerdere berichten dat Vormer al rond is met Feyenoord, zijn volgens Haatrecht „beslist niet waar”.
Leuk gebaar van je. Ook voor wat betreft je inzicht. Kan me niet voorstellen dat iemand geld wil neertellen voor deze 'topper'quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[AANGEBODEN] 2 kaartjes Roda JC - Excelsior
Excelsior zal voor minimaal een punt gaan en dus wel iets van 4-5-1 ofzo gaan spelen... Wordt een lekker partijtje als je niet door de defensie heen komt...Verwacht wel als je 1 of 2 keer scoort dat je erna er overheen kunt walsen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Moet te doen zijn straks... Beetje voetballende tegenstander, thuisvoordeel, laatste wedstrijd voor de winterstop.... Goed afsluiten deze seizoenshelft zal goed doen en vertrouwen geven.
In het linkerrijtje blijven staan!!!
Come on JC!!!
Gelukkig is dit uitgekomen. Sjezus, wat was dat Excelsior slecht zeg! Maargoed, eindelijk de 0, lekker aan het doelpuntensaldo gewerkt en als 9e of 10e de winterstop in. Na die slechte start zou ik er gelijk voor getekend hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Excelsior zal voor minimaal een punt gaan en dus wel iets van 4-5-1 ofzo gaan spelen... Wordt een lekker partijtje als je niet door de defensie heen komt...Verwacht wel als je 1 of 2 keer scoort dat je erna er overheen kunt walsen.
Ik was er ook. Hoge amusementswaarde.quote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
erg leuke wedstrijd. Na de 4-0 was het hek van de dam.
Ik zie een Donald wel een linie lager spelen en De Beule daarvoor. Volgend jaar moeten we in ieder geval kijken naar een goede doelman, een goede linksmid en een DM.quote:Op maandag 19 december 2011 13:31 schreef planethugo het volgende:
tja zat er aan te komen, lachwekkend hoe panisch er gereageerd werd toen de nos dit anderhalve maand geleden op teletekst plaatste
hopelijk kan er een goede vervanger gehaald worden, hij is misschien wel de belangrijkste speler van het team van vorig jaar die vertrekt
En wel steeds het hoogste woord hierzo?quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zo na 2,5 jaar ook weer eens wezen kijken en wat een alleraardigste terugkeer...bladibla...
?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:00 schreef blonchi het volgende:
[..]
En wel steeds het hoogste woord hierzo?
Ron Jans voelt zich te goed voor een 'kleine club' als Roda JC. We staan dan wel vaak rond dezelfde plek als een Grunn of Heerenveen maar heel Nederland kijkt toch neer op het zuidelijke zwarte zwaantje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef planethugo het volgende:
nou, áls Harm besluit om na dit seizoen te vertrekken dan is er iig genoeg alternatief:
- Alfons Groenendijk vertrekt bij Den Bosch
- Ron Jans idem bij Heerenveen
Tsja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:17 schreef planethugo het volgende:
Bron?
Jans kon na groningen niet naar de gewenste topclub, laat staan na zijn redelijk geflopte tijd in heerenveen. Bovendien heeft hij nog altijd wat met RJC. Kan me herinneren toen we op degraderen stonden en het AD een rondje maakte wat feyenoord-roda ging worden. Jans zei dat Roda ging winnen, niet dat hij dat werkelijk dacht maar hij hoopte het wel. Roda mocht niet eruit vliegen, hij had er ooit met veel plezier gespeeld en sindsdien een warme band met de club, aldus Jans.
Een fan die al heeft wat hij zou willen hebben uit de fan-shopquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Om te zeggen dat 2-0 tegen AZ verdiend was!
Inderdaad... De eerste helft toch echt niet. 2e helft misschien meer balbezit, maar daar was ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Kn0x het volgende:
Mensen die zeggen dat AZ de bovenliggende partij was
dat heb ik werkelijk niemand horen zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Kn0x het volgende:
Mensen die zeggen dat AZ de bovenliggende partij was
Sno lijkt me alleen te langzaam en hij heeft niet zo'n goede pass als Vormer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:38 schreef planethugo het volgende:
Roda heeft interesse in Sno als opvolger van Vormer. Lijkt me de ideale vervanger maar denk dat Utreg wat meer kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |