abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:16 #1
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99360138

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99360467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Roda mag zelf wat meer promotie gaan maken in de regio. Zie meer Aken-borden dan Roda-borden.
alsof dat veel uithaalt. Van die algemene borden als: Roda JC - Limburgse Passie!

nee daar trek je volle stadions mee. Het enige waar je hier nog extra toeschouwers door haalt is goede prestaties. Al die marketingpraatjes geloof ik bij roda allang niet meer in. Heel limburg weet roda wel te vinden als ze dat willen
pi_99360996
Het zou wel kunnen helpen om bijvoorbeeld nu, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, wat vaker oefenwedstrijden tegen midden-Limburgse amateurclubs te spelen ipv het zoveelste oefenpotje in Landgraaf of Heerlen. Zowel MVV, als Fortuna hebben inmiddels tegen EVV gespeeld, dat was volgens mij ook een mooie tegenstander voor ons geweest. Of op een amateuraccomodatie in de omgeving van Roermond tegen bijv. Gladbach.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_99361880
hoor altijd dat dat evv ook niks voorstelt kwa achterban, daar zijn hooguit een handjevol toeschouwers per wedstrijd. Maar idd er mag best wat meer in midden limburg gedaan worden, over een paar dagen spelen ze trouwens wel tegen en Weerter selectie dus ze zijn er wel mee bezig. Vorig jaar volgens mij ook wedstrijd in nederweert gespeeld.

zie trouwens net dat de http://www.rodajc.nl compleet vernieuwd is. Uurtje geleden was het nog de oude rammelende site :P ziet er mooi uit :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:48:56 #5
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362280
De OP mag ook wel eens aangepast worden ;)
pi_99362384
was ik net aan het denken om dat even te doen :), kan knox die code even ergens neerzetten in [code]?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:53:15 #7
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362456
pi_99362899
Meulens trouwens naar Almere City :')

had hem wel willen houden maar als de graafschap en alemannia hem aftesten en hij dan maar bij almere tekent denk ik dat de technische staf het toch goed heeft gezien
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:03:32 #10
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_99375414
volgpost..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_99380847
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef TheYoung1 het volgende:
volgpost..
dat is niet meer nodig met die reeksen en linksonderin heb je ook een knopje met 'Volg' ;)

ramzi zegt vandaag in het ld dat ie in aken een stuk meer kon verdienen maar dat ie liever naar roda gaat. Ook omdat ie zo goed ontvangen was en het dan eigenlijk not-done is om naar de buurman te verkassen. Erg netjes van 'm zo een teksten ^O^
pi_99380967
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
pi_99381665
Het had idd dan beter "waar we de ene Marokkaan voor de andere verruilen" kunnen zijn. À propos "ene Marokkaan"; hoe zit eigenlijk met Hadouir's transfer naar Engeland?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:12:05 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99403093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
Ramzi wel ;)
En hij neemt vast broertjes mee :')
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99405401
been weg bij feyenoord, als van geel maar niet van veldhoven weghaalt... Niet dat het zonder hem opeens stukken minder gaat maar wel omdat hij de selectie naar zijn speelwijze heeft gemodelleerd. bij een opvolger krijg je daar gezeik mee
pi_99405757
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
pi_99405776
Kutsmartphone...

[ Bericht 85% gewijzigd door DDDDDaaf op 13-07-2011 11:41:30 (dubbele post) ]
pi_99406850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
:D
pi_99408136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
pi_99408203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
Ik moest vooral lachen om :

quote:
Je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen.
Maar ik vind Harm ook niet bij Feyenoord passen, wel respect hoe hij Roda weer aan het voetballen heeft gekregen.
pi_99408449
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
pi_99408478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
Beide. :)
pi_99612170
Malki komt dus ook,Lokeren ziet af van een transfersom maar had wel wat aanvullende eisen. Zal wel zijn dat als roda hem verkoopt er een percentage afgestaan moet worden.

En die pool met die ingewikkelde naam ziet harm ook wel zitten. Dan is de selectie toch meer dan rond! En dan krijgt Pluim toch nog een hele kluif om een basisplaats te veroveren....

quote:
-------------------------- Tyton
-------------------------- Prus
-------------------------- Roox

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte
----------------- Biemans --- Broekhof -- Vukovic

Delorge ---------------- Vormer ---------- Fledderus
Sutchuin ------- ------- Donald ---------- Sutchuin
Donald ------------------ Svärd ----------- Staelens

--------------------------- De Beule
--------------------------- Pluim
--------------------------- Ramzi

--------------Junker-----------------------Pluijm
--------------Hupperts ------------------ Malki
------------- Lebedynski ? ------------ Ramzi
  maandag 18 juli 2011 @ 11:13:27 #24
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99612359
Tsja, dan wordt het inderdaad lastig. Ik hoop niet dat die geen kans krijgt en uiteindelijk na een jaar weer vertrekt. Laat Ramzi maar op de bank beginnen ipv Pluim

-------------------------- Tyton

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte

------------------------- Vormer ---------------
Delorge ------- ------- ---------- Fledderus
----------------------- Donald -------------------

--------------Junker-----------------------Pluijm

Is wel een mooie zo.
pi_99612801
ramzi achter de spits ipv donald. En dan heb je ook Monteyne nog. Vind het maar verdacht stil rond feyenoord. Niet dat van geel in het geheim met van veldhoven bezig is.... hij heeft nu de complete selectie naar zijn speelstijl kunnen inrichten met ook persoonlijke favorieten. Zou een schande zijn als dat echt gebeurd
pi_99641035
Zelf zit ik nog altijd in mijn maag met Vormer, gaat hij nog bijtekenen voor een jaar, kunnen we voor die paar tonnen wat je nu nog zou kunnen krijgen hem beter houden.

Want als je hem nu verkoopt, krijg je natuurlijk transfersom, al is dat niet veel je hoeft natuurlijk ook een jaarsalaris niet te betalen. Daar tegenover mis je natuurlijk wel een aanjager op het middenveld, wellicht een van je belangrijkste spelers. Al zal dat niet het verschil zijn tussen plek 6 en de 15e plek zijn. Zelf zou ik Vormer gewoon houden, en hopen dat die nog bijtekent. Nu is die amper wat waard omdat iedereen weet dat die over een jaar gratis te halen valt.

We gaan voor de 7 - 10e plek als je het mij vraagt.
Of saté?
pi_99660252
die tekent never niet bij, kan idd misschien beter verkocht worden voor een miljoen ofzo. Snap niet dat utrecht hem niet gepakt heeft maar liever gaat voor wat zweden
pi_99663019
Een miljoen? Niet gaan dromen aub, een speler met een jaarcontract bij een middenmoter die al heeft aangegeven niet te gaan bijtekenen gaat echt niet voor een miljoen weg. Daarnaast is een centrale middenvelder als hem, weinig aanvallend werk, veel verdedigend al sowieso niet veel waard, dus ik denk dat een club nog geen half miljoen betaald.
Of saté?
pi_99668518
maar dan heb je wel de beste speler van vorig seizoen... utrecht kan dat nu wel betalen, verder niemand. Twente misschien maar die hebben brama en kwamen vorig jaar bij willem janssen niet verder dan een half miljoen. Wat Van Geel terecht afwees, dat is gewoon te weinig voor een janssen/vormer. Ook al hebben ze nog maar een jaar contract
pi_99672370
En de eerste Syrier in de Nederlandse competitie is een feit :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99688997
'de tank van damascus' :')

ben benieuwd. 3x was scheepsrecht, dat ie ook maar laat zien van waarde te zijn dan :Y
pi_99716575

volgens mij hebben we de opvolger van Junker binnengehaald. Goals door de benen van de keeper, in de rebound, een schot dat van richting veranderd, intikkertjes etc :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:19:05 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99726281
Hey, als die scoort vind ik het prima. De manier waarop zal me een zorg zijn :P
pi_99772269

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:58:55 #35
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99773143
Dit is idd een van de mindere uit die serie...
pi_99773263
dit is de wiljan vloet look
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:05:51 #37
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784407
Bij sommige spelers vind ik het ook totaal niet staan. Maar bij Harm is het gewoon lachwekkend. Die goedlachse Belg die even kwaad en serieus in een camera moet kijken :')

Overigens vind ik het wel weer een keer fris dan altijd die lachende foto's die op het veld worden genomen. Ben benieuwd of deze ook worden gebruikt voor de voetbalplaatjes :D

Ruudje en Mads staat het nog altijd het beste ;)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:14:59 #38
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784534
En een nieuwe commercial:
pi_99784597
dat limburgse passie vind ik maar een goedkope en nietszeggende slogan maar die commercial is best aardig, zeker als je het vergelijkt met die standaard troep van vroeger
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:58 #40
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99788269
Ik vind het een lekkere commercial. Hij valt op, zitten mooie goals in, het spandoek van Kah en Junker die niet kan glijden op droog gras :P

Vooral het zwart-wit/geel vind ik mooi gedaan.
pi_99849226
Relluh !
pi_99849562
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:02:39 #43
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99849884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef planethugo het volgende:
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
Wat is er precies gebeurd?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_99855455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef cincinnati het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
die van Plum dan :')

pi_99855487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef LDS het volgende:

[..]

Wat is er precies gebeurd?
voor zover ik het zag, een aantal brugge fans het veld op geklommen via de oost tribune
pi_99856266
Broekhof heeft 45 minuten warm gelopen, dat je dit in de competitie doet, ok, maar in een oefenwedstrijd? Hopelijk mag die zich tegen Malaga laten zien ipv Vukovic. Vond verder De Beule en Monteyne wel aardig, Djoum speelde een prima eerste helft en Tyton weer fantastisch natuurlijk.
pi_99856504
Raar volk, die Belgen. Niks aan de hand en dan toch met behoorlijk wat man het veld op stormen om ons te provoceren. :?
pi_99857275
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 24 juli 2011 @ 01:27:04 #49
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99863848
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
  zondag 24 juli 2011 @ 11:15:09 #50
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99870107
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Kn0x het volgende:
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Trotse Belg.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:31:26 #51
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99870405
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef Sasman het volgende:

[..]

Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Hmm, bij Brugge waren ze al vanaf minuut 1 aan het uitdagen in combinatie met ADO Den Haag die natuurlijk aanwezig waren. Er word 1 keer wat terug geroepen bij de 1-0 van Roda en meteen was dat voor hun het signaal het veld te betreden.

Voor de wedstrijd is zonder reden ook al de aanwezige beloftenploeg van KV Mechelen al bedreigd geworden door Bruggeaanhangers vertelde oud Rodaspeler Sven Vandenbroeck(tegenwoordig beloftentrainer van KV Mechelen) me, die zijn dus ook al eerder weggegaan. En dat was maar goed ook.

Na de wedstrijd moesten alle Rodafans uiteraard weer bij 1 ingang naar buiten die meteen na de wedstrijd werd bestormd door Club en ADO aanhangers. Vlogen direct op iedereen af op vaders, moeders met kinderen enzo moesten in veiligheid gebracht worden. Ik heb er in ieder geval een gebroken neus en hersenschudding eraan over gehouden.

@Kn0x, Brugge is inderdaad het Feyenoord van Belgie.
Forza Roda
pi_99875037
Voor de voorbereiding op volgend seizoen dus maar een leuke club uit de Bundesliga uitzoeken ipv zo'n krauwclub uit België. Flink wat biertaps, vette hapkramen, stehtische en banken voor het stadion neerzetten en er gewoon een gezellige happening met de Duitse supporters van maken.

De veldbestorming van de Brugge-supporters gisteren (alhoewel ik er ernstige twijfels bij heb of het daadwerkelijk Brugge-supporters waren) sloeg he-le-maal nergens op; vanaf de aftrap stonden de Brugge-supporters liedjes te zingen in de trant van "Amai, wa' zijt gij precies een beetje stil zunne!" en "Zing svp eens een liedje voor ons, we hebben niet voor niks honderden kilometers gereisd!", allemaal best grappig en totaal niks aan de hand dus. Vervolgens schiet Vormer de 1-0 uit een penalty in, wat dan eindelijk resulteerde in het langverwachte liedje. Meer als "Wat zijn die Belgen stil!" werd er echter niet gezongen, maar blijkbaar werd dat als zó aanstootgevend ervaren dat men en masse het veld bestormde om de Roda-supporters op zuid te gaan provoceren en met banken, cornervlaggen en losgesloopte stukken staal te gaan smijten. Dan trek ik de voorzichtige conclusie dat het krauw, dat gisteravond onder het mom van "Brugge-supporter" in ons stadion zat, al op voorhand op een confrontatie en rotzooi uit was. Blijkbaar zaten er ook flink wat ADO-mannen met een stadionverbod tussen.

Ik kan alleen maar een welgemeend chapeau uitdelen aan de heer van Erp, dat 'ie deze wedstrijd onder deze omstandigheden (Brugge-supporters in de Roda-vakken op oost) en tegen deze tegenstander heeft laten spelen. Hulde! :')
  zondag 24 juli 2011 @ 15:01:26 #53
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99877653
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.

Al dagen van tevoren waren er al signalen dat ze vanuit Bruggekant op rotzooi uit waren! Hier is totaal niets mee gedaan en gewoon in de prullenbak geworpen.

Ook de signalen voor de wedstrijd waren al duidelijk aanwezig. Op de markt in Kerkrade waren ze al op zoek naar amok, hebben ze de fanshop al voor de wedstrijd moeten sluiten vanwege ADO aanhangers. En er was ook de beloftenploeg van KV Mechelen aanwezig met Sven Vandenbroeck als coach. Even met hem gesproken en hij gaf ook al aan dat ze voor de wedstrijd door die gasten van Brugge zijn bedreigd geworden.

Na de wedstrijd hadden die gasten van Club Brugge een half uur - 3 kwartier gewoon moeten wachten voordat ze het stadion uit konden. Dit is absoluut niet gebeurd! Van Erp heeft ze meteen laten vertrekken door de poorten op te gooien.
Forza Roda
pi_99878254
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.

[..]
Blijkbaar kwam het sarcasme van dat stukje van mijn post, ondanks de :') -smiley, niet helemaal over... ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 15:36:28 #55
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_99879140
Excuus, had het smiley niet echt erbij gelezen! Één ding is zeker, optyfen met die gast!
Forza Roda
  zondag 24 juli 2011 @ 16:14:58 #56
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99880817
Zo'n aanval op vaders/moeders met kinderen is natuurlijk triest. Ik ben een NEC-supp en we hebben het meegemaakt tegen Germinal dat de hoofdtribune in Groesbeek(op het veld van de Treffers) werd aangevallen. Enig verschil dat er helemaal geen harde kern van ons aanwezig was op dat moment, die stond toen ergens anders op diezelfde lui te wachten. Erg jammer ook voor de 'gewone' Brugger-supp, de club krijgt meteen een naam in Nederland. En het is natuurlijk onbegrijpelijk dat de autoriteiten niet hebben ingegrepen, door bijvoorbeeld de wedstrijd af te gelasten.

[ Bericht 12% gewijzigd door LDS op 24-07-2011 16:23:19 ]
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100133648
hoe was het voetbal gisteren?
  zondag 31 juli 2011 @ 10:01:06 #58
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100150352
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken.
  zondag 31 juli 2011 @ 17:46:43 #59
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100162453
Meh het enige waar ik me over zorgen maak zijn Vukovic en Djoum. Ik ben nog niet echt onder de indruk van Vukovic. Veel fouten, onnodig balverlies en onnodige tackles. Djoum lijkt me logisch. Ik hoop dat Harm Fledderus prefereert boven Djoum, anders word ik echt gek.
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:50:50 #60
154193 TheYoung1
pi_100190272
Weet iemand mss waarom de fan-site al een poosje niet meer bereikbaar is?
Patat, dat is het!!
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:16:37 #61
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100193050
Nieuwe site en verhuizing van server. Alleen jammer dat dat zo lang moet duren...
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:46:29 #62
154193 TheYoung1
pi_100194088
Oke, thnx.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:06:09 #63
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100393072
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
pi_100394591
Inderdaad, fijn dat het balletje weer rolt. Forza Roda!
pi_100401619
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:28:46 #66
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100402654
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:01 schreef DohanJerksen het volgende:
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken. maak ik me nog steeds zorgen over.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef RD4 het volgende:
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
Vraag niet hoe maar het is gelukt :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef iehlaak het volgende:
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
Maar vooral toch wel 2 lucky's van onze kant.

Die Malki trouwens. Wat een beest! Het liefste zou ik hem met Junker in de spits willen zien en daarachter Pluijm of Ramzi.
pi_100402812
Groot gedeelte heel slecht natuurlijk, maar ik heb nog nooit zo hard staan springen bij een goal, geweldig!

Tyton O+
pi_100404782
Groningen overklast ons in principe natuurlijk het grootste deel van de wedstrijd, maar puur op karakter en vechtlust wordt er toch nog een schitterende 2-1 overwinning bij elkaar geknokt. Je kon overigens nog duidelijk merken dat het team nog niet op elkaar ingespeeld is, ik heb veel vragende blikken en handgebaren in elkaars richting gezien. Dat ziet er over een paar weken hopelijk anders uit.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:44:18 #69
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100405192
Alleen op beelden gebaseerd: Niet verdiend, wel gewonnen. Jammer van de rode kaart, twee poepgoaltjes die wel tellen. Blij met de overwinning. Ik ben ook blij met de opstelling. Ze moeten nog erin komen maar de combinatie Pluim, Fledderus, Vormer en Delorge vind ik wel fijn.
pi_100412909
Hmmm heel fijn die malki en pluim ook de beule was wel hoopvol alleen de verdediging is drama met broekhof en hempte vooraan. Fledderus was wel aardig het is allemaal nog passen en meten en ben benieuwd naar vukovic. Verdediging kan ons opbreken dit seizoen ik durf geen voorspelling te doen.
Of saté?
pi_100419774
so hey wat een lekkere overwinning zeg! maar euhm hempte was wel heel erg slecht aan het verdedigen gisteren...
pi_100428892
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.

Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:22:07 #73
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_100433332
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.

Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
Dat dus. We hebben een echt Roda-elftal. Of ja...meertal, want ook op de bank zitten typische Roda-spelers. Spelers die zelfs met een achterstand blijven voetballen. Tot op het tandvlees.
pi_100484457
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:

dinsdag 9 augustus 2011 @ 06:47:10 #75
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100496398
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef cincinnati het volgende:
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:

[ afbeelding ]
Zo ziet feest dus uit...
pi_100502251
vette foto idd :D

de wedstrijd zelf moeten maar snel vergeten. Tegen Brugge en Malaga was het aanvallend in orde maar oogde het verdedigend nog niet stabiel. Tegen groningen werd dat pijnlijk zichtbaar. Hempte had zijn dag niet maar die zal zich wel weer herstellen. Monteyne bevalt tot nu toe best aardig maar men moet nog erg aan elkaar wennen. Biemans was in de 2de helft trouwens een meevaller.

Pluim oogt nog onwennig maar ik heb nog steeds vertrouwen in hem, wel pijnlijk dat het opeens een stuk beter ging toen De Beule erin kwam. Malki vind ik nu al een held, dat commentaar ook naderhand met een brede grijns: nee ik heb weleens een lelijkere goal gemaakt Mocht Junker volgend jaar vertrekken dan is de opvolger alvast in huis _O_
pi_100687511
opstelling: Tyton - Monteyne, Wielaert, Vukovic, Hempte - Sutchuin Djoum, Delorge, Fledderus, de Beule - Junker, Ramzi
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:18:53 #78
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100691880
Ok.. Wie gelooft er dan nu nog wel in Hempte? Sowieso al 2 goals schuld tegen Feyenoord. Ga straks ook nog eens heimwee krijgen naar Lachambre. Het moet niet gekker worden!

Prutser eerste klas. En dat vond ik vorig jaar ook al. Dekt te kort, aan de buitenkant of compleet verkeerd en is daarbij veel te langzaam.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:06:57 #79
154193 TheYoung1
pi_100705860
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
Patat, dat is het!!
pi_100705900
Lachambre wat een prutser was dat :D Doe dan Addo dat is ten minste een cultspeler :P
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:30:35 #81
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100706297
Heel slecht gisteren...
pi_100710308
Wat een gatenkaas gister! Gauw vergeten die wedstrijd en 3 punten tegen RKC halen.
pi_100712718
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:07:33 #84
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100716749
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
Malki :D
pi_100723299
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:07 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Malki :D
8-)
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:13 #86
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100749722
quote:
Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV
15/08/2011 08:55

Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.

PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.

De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.

Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton. (Thijs Slegers)
2,5 miljoen... Echt weer iets voor Roda dit...
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:17:16 #87
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_100750813
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:18:15 #88
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100754319
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:17 schreef RD4 het volgende:
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
Met deze verdediging is dit al sowieso weg. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze Tyton nog een half jaartje konden houden. Zo als die vent staat te keepen kon het niet anders dan dat hij nu al weg gaat.
Maar als Roda zijnde moet je hier een keer de hoofdprijs voor durven te vragen. Niet zo'n slappe 2,5 miljoen. Een Tyton moet zeker 4/5 opbrengen en dan evt een clausule bij doorverkoop.

Prus is er nog niet klaar voor. Althans... Vond 'm in de wedstrijden die ik heb gezien vorig seizoen wat onbesuisd. Een Cillissen zal heus niet naar Roda komen als hij in beeld is bij Ajax...
pi_100754661
denk toch dat het prus gaat worden... jammer dat velthuizen al terug is bij vitesse. wel zwaar klote dat tyton niet nog een seizoen blijft, als ie het op het ek goed gedaan had, dan had je zeker 5 gekregen. die 2.5 is imo echt te weinig (of hij moet een clausule hebben???)

ajax biedt 3 voor cilissen en dat wordt geweigerd!
pi_100755227
Had zeker 4 miljoen moeten opleveren. :{ Was beter geweest als we Prus nog een jaartje hadden kunnen klaarstomen. Mag trouwens hopen dat ze die Vukovic niet gratis erbij doen.
pi_100756272
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
pi_100758447
als ik er meer over nadenk moet tyton wel een clausule gehad hebben. Hij tekende vorig jaar voor 2 jaar bij en dat moet met die clausule gebeurd zijn want toen was er ook al lichte interesse van de topclubs. 2.5 is beter dan niets, want dat was gebeurd als ie niet bijgetekend had. dan was ie in mei al vertrokken.

blijft toch een aderlating. In Prus heb ik niet zoveel vertrouwen eerlijk gezegd
pi_100762860
Wielaert:
quote:
Volgens Wielaert sluimert de Eindhovense interesse in Tyton al sinds april. "Vorige week werd het ineens heel concreet. Wij raken 2 weken voor het sluiten van de transferperiode onze keeper kwijt en zullen dus op zoek moeten naar een ander. We hebben vertrouwen in Mateusz Prus, maar willen er een volwaardige keeper voor het eerste elftal bij.”
pi_100765709
Wanneer we Tyton voor een 5 à 6 miljoen richting Engeland hadden uitgezwaaid was ik een uitermate tevreden mens geweest, maar - wanneer de 2,5 miljoen euro klopt - lachen ze zich bij PSV de ballen uit de broek. Na het vertrek van Stekelenburg hadden we met Tyton nl. misschien wel de beste keeper van de eredivisie in huis. Ik kan alleen maar hopen dat de transfersom ons het laatste zetje richting categorie 2 geeft en niet nodig is om Roda bijv. überhaupt de winterstop of het einde van het seizoen te halen...
pi_100765796
ik wacht tot iemand aan wielaert gevraagd heeft of tyton een clausule had, als dat niet het geval is dan heb ik absoluut geen vertrouwen meer in zowel wielaert als van den bunder
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:42:26 #96
154193 TheYoung1
pi_100768034
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Doublepain het volgende:
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
Heel dom van Roda, imho. Die Ramos is echt wel een goeie, maar wel te weinig speeltijd in het eerste gehad. Maar toch, die jongen heeft al wedstrijden gespeeld tijdens zijn verhuur....
En 2,5 miljoen is een lachtertje, slecht zaken gedaan door ons bestuur.
Patat, dat is het!!
pi_100768097
die ramos moet het allemaal nog laten zien, de keren dat ie een kans kreeg oogde hij erg onzeker. Bovendien neem je dan ook het (non EU) salaris over en dat past niet meer bij ons
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:51:15 #98
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100787350
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:41:26 #99
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_100796671
quote:
Omdat het voor Roda JC als club in licentiecategorie I aantrekkelijker is om een speler te verhuren, bestaat de kans dat de Limburgers en PSV een huurkoopconstructie gaan inkleden. In dat geval komt er een bepaling in het contract die PSV verplicht de Poolse goalie in de volgende zomer te kopen. Het totale transferbedrag is naar verluidt 2,5 miljoen euro.

Bron: Vi.nl
Dus dat zou betekenen dat die 2,5 miljoen helemaal niet nu Roda's kant op komt, maar pas voor volgend seizoen? En dat er nu eerst huurgeld wordt overgeschreven? In dat geval had ik dus toch echt een jaar gewacht. Dan was Tyton zeker het dubbele waard geweest
pi_100799107
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef DohanJerksen het volgende:
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersom

wielaert zegt vandaag in het LD dat ze gekregen hebben wat ze wilden en dat die 2.5 'absoluut niet klopt' . Zeg dan gewoon wat je gekregen hebt :( maar met psv is afgesproken dat dat niet gezegd wordt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')