quote:Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).
Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).
Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).
alsof dat veel uithaalt. Van die algemene borden als: Roda JC - Limburgse Passie!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Roda mag zelf wat meer promotie gaan maken in de regio. Zie meer Aken-borden dan Roda-borden.
dat is niet meer nodig met die reeksen en linksonderin heb je ook een knopje met 'Volg'quote:
Ramzi welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.quote:
Ik moest vooral lachen om :quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
Maar ik vind Harm ook niet bij Feyenoord passen, wel respect hoe hij Roda weer aan het voetballen heeft gekregen.quote:Je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen.
Beide.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen?
quote:-------------------------- Tyton
-------------------------- Prus
-------------------------- Roox
Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte
----------------- Biemans --- Broekhof -- Vukovic
Delorge ---------------- Vormer ---------- Fledderus
Sutchuin ------- ------- Donald ---------- Sutchuin
Donald ------------------ Svärd ----------- Staelens
--------------------------- De Beule
--------------------------- Pluim
--------------------------- Ramzi
--------------Junker-----------------------Pluijm
--------------Hupperts ------------------ Malki
------------- Lebedynski ? ------------ Ramzi
Wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef planethugo het volgende:
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal
die van Plum danquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef cincinnati het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet man.Neem dan gewoon een 2e foto.
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Kn0x het volgende:
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
Hmm, bij Brugge waren ze al vanaf minuut 1 aan het uitdagen in combinatie met ADO Den Haag die natuurlijk aanwezig waren. Er word 1 keer wat terug geroepen bij de 1-0 van Roda en meteen was dat voor hun het signaal het veld te betreden.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef Sasman het volgende:
[..]
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Blijkbaar kwam het sarcasme van dat stukje van mijn post, ondanks dequote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Hulde voor Van Erp??? Dat gaat al helemaal te ver! Hij is diegene die dit juist had kunnen voorkomen maar dat niet heeft gedaan.
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 10:01 schreef DohanJerksen het volgende:
De aanval gaat goed komen dit seizoen. Het middenveld is nog gewoon top. Defensief ga ik me nu echt serieuze zorgen maken. maak ik me nog steeds zorgen over.
Vraag niet hoe maar het is geluktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef RD4 het volgende:
We mogen weer, 3 punten en niks minder....
Maar vooral toch wel 2 lucky's van onze kant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef iehlaak het volgende:
Wat een wedstrijd: Diepe dalen, hoge toppen. Genieten dit.
Dat dus. We hebben een echt Roda-elftal. Of ja...meertal, want ook op de bank zitten typische Roda-spelers. Spelers die zelfs met een achterstand blijven voetballen. Tot op het tandvlees.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hempte komt tegen bepaalde tegenstanders snelheid tekort, maar toch zie ik het in hem nog zitten. Linssen vond ik indertijd pas écht een drama, Hempte durft in tegenstelling tot hem tenminste wél een duel aan te gaan.
Malki gaat vrijwel zeker een persoonlijke favoriet worden, ik mag dat wel: spitsen die - als het moet - dwars door hun tegenstander richting doel gaan. In hem hebben we hoogstwaarschijnlijk ook een spits die zijn kopduels vrijwel altijd wint. Maar het belangrijkste is dat we een elftal vol mannen met karakter hebben, karakter waarmee gisteren met tien man tóch nog gewonnen werd!
Zo ziet feest dus uit...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef cincinnati het volgende:
Vond Hempte vorig jaar anders verdedigend nog wel meevallen, laten we hopen dat het een dipje is.
Aardige foto dit trouwens:
[ afbeelding ]
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet alleen Hempte, hoewel die echt alles langs liet. Maar de hele verdediging is los zand. Daar moet echt wat gebeuren.
Malkiquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dit dus, na drama hempte viel toch ook op dat Wielaert op z'n retour is en Vukovic nog niet de versterking is wat ik had gehoopt dat ie zou zijn.. maar goed wie was wel goed gister...
2,5 miljoen... Echt weer iets voor Roda dit...quote:Roda JC-goalie Tyton medisch gekeurd bij PSV
15/08/2011 08:55
Przemyslaw Tyton staat op het punt de overstap naar PSV te maken. De Poolse doelman van Roda JC Kerkrade zal na een medische keuring een meerjarige verbintenis in Eindhoven ondertekenen.
PSV meldde zich twee weken geleden voor het eerst in Limburg voor de goalie. Inmiddels zijn de onderhandelingen in de afrondende fase. Met de overgang is een transfersom van 2,5 miljoen euro gemoeid.
De Eindhovenaren deden anderhalf jaar geleden ook al een poging om Tyton bij Roda JC los te weken. Destijds verkoos de Pool zekere speeltijd bij Roda in plaats van een concurrentiestrijd met Andreas Isaksson, die momenteel nog steeds onder de lat staat bij PSV.
Het huidige keepersbestand van PSV bestaat momenteel al uit drie keepers. Behalve Isaksson staan ook Cássio Ramos en Khalid Sinouh in Eindhoven onder contract. Ramos heeft van de Eindhovense clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de komst van Tyton. (Thijs Slegers)
Met deze verdediging is dit al sowieso weg. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze Tyton nog een half jaartje konden houden. Zo als die vent staat te keepen kon het niet anders dan dat hij nu al weg gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:17 schreef RD4 het volgende:
Tyton weg, seizoen weg, mark my words.....
quote:Volgens Wielaert sluimert de Eindhovense interesse in Tyton al sinds april. "Vorige week werd het ineens heel concreet. Wij raken 2 weken voor het sluiten van de transferperiode onze keeper kwijt en zullen dus op zoek moeten naar een ander. We hebben vertrouwen in Mateusz Prus, maar willen er een volwaardige keeper voor het eerste elftal bij.”
Heel dom van Roda, imho. Die Ramos is echt wel een goeie, maar wel te weinig speeltijd in het eerste gehad. Maar toch, die jongen heeft al wedstrijden gespeeld tijdens zijn verhuur....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Doublepain het volgende:
psv had cassio aangeboden, maar roda het psv bedankt en nee gezegd.
Dus dat zou betekenen dat die 2,5 miljoen helemaal niet nu Roda's kant op komt, maar pas voor volgend seizoen? En dat er nu eerst huurgeld wordt overgeschreven? In dat geval had ik dus toch echt een jaar gewacht. Dan was Tyton zeker het dubbele waard geweestquote:Omdat het voor Roda JC als club in licentiecategorie I aantrekkelijker is om een speler te verhuren, bestaat de kans dat de Limburgers en PSV een huurkoopconstructie gaan inkleden. In dat geval komt er een bepaling in het contract die PSV verplicht de Poolse goalie in de volgende zomer te kopen. Het totale transferbedrag is naar verluidt 2,5 miljoen euro.
Bron: Vi.nl
ik heb het over een clausule toen hij zijn contract verlengde met een gelimiteerde transfersomquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:51 schreef DohanJerksen het volgende:
En dan nog heb je weinig aan een clausule als ie voor "maar" 10 milj. wordt doorverkocht.
Het is allemaal heel fijn als je hiermee dichterbij cat.2 komt, maar Tyton in deze staat is de hoofdprijs waard.
Tegen Feyenoord heeft ie er wel voor gezorgd dat we niet af gingen met een 5/6 goals tegen. Tegen Groningen win je zo'n wedstrijd dan ook nog eens met puur geluk erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |