abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:16 #1
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99360138

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99360467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:
Roda mag zelf wat meer promotie gaan maken in de regio. Zie meer Aken-borden dan Roda-borden.
alsof dat veel uithaalt. Van die algemene borden als: Roda JC - Limburgse Passie!

nee daar trek je volle stadions mee. Het enige waar je hier nog extra toeschouwers door haalt is goede prestaties. Al die marketingpraatjes geloof ik bij roda allang niet meer in. Heel limburg weet roda wel te vinden als ze dat willen
pi_99360996
Het zou wel kunnen helpen om bijvoorbeeld nu, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, wat vaker oefenwedstrijden tegen midden-Limburgse amateurclubs te spelen ipv het zoveelste oefenpotje in Landgraaf of Heerlen. Zowel MVV, als Fortuna hebben inmiddels tegen EVV gespeeld, dat was volgens mij ook een mooie tegenstander voor ons geweest. Of op een amateuraccomodatie in de omgeving van Roermond tegen bijv. Gladbach.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_99361880
hoor altijd dat dat evv ook niks voorstelt kwa achterban, daar zijn hooguit een handjevol toeschouwers per wedstrijd. Maar idd er mag best wat meer in midden limburg gedaan worden, over een paar dagen spelen ze trouwens wel tegen en Weerter selectie dus ze zijn er wel mee bezig. Vorig jaar volgens mij ook wedstrijd in nederweert gespeeld.

zie trouwens net dat de http://www.rodajc.nl compleet vernieuwd is. Uurtje geleden was het nog de oude rammelende site :P ziet er mooi uit :Y
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:48:56 #5
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362280
De OP mag ook wel eens aangepast worden ;)
pi_99362384
was ik net aan het denken om dat even te doen :), kan knox die code even ergens neerzetten in [code]?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:53:15 #7
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99362456
pi_99362899
Meulens trouwens naar Almere City :')

had hem wel willen houden maar als de graafschap en alemannia hem aftesten en hij dan maar bij almere tekent denk ik dat de technische staf het toch goed heeft gezien
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:03:32 #10
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_99375414
volgpost..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_99380847
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef TheYoung1 het volgende:
volgpost..
dat is niet meer nodig met die reeksen en linksonderin heb je ook een knopje met 'Volg' ;)

ramzi zegt vandaag in het ld dat ie in aken een stuk meer kon verdienen maar dat ie liever naar roda gaat. Ook omdat ie zo goed ontvangen was en het dan eigenlijk not-done is om naar de buurman te verkassen. Erg netjes van 'm zo een teksten ^O^
pi_99380967
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
pi_99381665
Het had idd dan beter "waar we de ene Marokkaan voor de andere verruilen" kunnen zijn. À propos "ene Marokkaan"; hoe zit eigenlijk met Hadouir's transfer naar Engeland?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:12:05 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99403093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef planethugo het volgende:
van waar eigenlijk de TT? Malki is geen Marokkaan ;)
Ramzi wel ;)
En hij neemt vast broertjes mee :')
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_99405401
been weg bij feyenoord, als van geel maar niet van veldhoven weghaalt... Niet dat het zonder hem opeens stukken minder gaat maar wel omdat hij de selectie naar zijn speelwijze heeft gemodelleerd. bij een opvolger krijg je daar gezeik mee
pi_99405757
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
pi_99405776
Kutsmartphone...

[ Bericht 85% gewijzigd door DDDDDaaf op 13-07-2011 11:41:30 (dubbele post) ]
pi_99406850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Van Veldhoven is zelf hopelijk ook wel zo slim om niet naar Rotterdam te vertrekken; je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen. Harm is volgens mij veel te zachtaardig en gemoedelijk om bij zo'n harde club te aarden.
:D
pi_99408136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:D
je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
pi_99408203
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt wel lachen maar denk wel dat ie gelijk heeft. Harm had het al heeeeel moeilijk toen ie in het eerste seizoen van alle kanten kritiek kreeg. Hij past daar denk ik totaal niet.
Ik moest vooral lachen om :

quote:
Je kunt het bij die doorgesnoven paupers, die zich "het legioen" noemen, nl. toch nooit goed doen.
Maar ik vind Harm ook niet bij Feyenoord passen, wel respect hoe hij Roda weer aan het voetballen heeft gekregen.
pi_99408449
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
pi_99408478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
dat gedeelte van het snuiven of dat het nooit goed kan bij het legioen? ;)
Beide. :)
pi_99612170
Malki komt dus ook,Lokeren ziet af van een transfersom maar had wel wat aanvullende eisen. Zal wel zijn dat als roda hem verkoopt er een percentage afgestaan moet worden.

En die pool met die ingewikkelde naam ziet harm ook wel zitten. Dan is de selectie toch meer dan rond! En dan krijgt Pluim toch nog een hele kluif om een basisplaats te veroveren....

quote:
-------------------------- Tyton
-------------------------- Prus
-------------------------- Roox

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte
----------------- Biemans --- Broekhof -- Vukovic

Delorge ---------------- Vormer ---------- Fledderus
Sutchuin ------- ------- Donald ---------- Sutchuin
Donald ------------------ Svärd ----------- Staelens

--------------------------- De Beule
--------------------------- Pluim
--------------------------- Ramzi

--------------Junker-----------------------Pluijm
--------------Hupperts ------------------ Malki
------------- Lebedynski ? ------------ Ramzi
  maandag 18 juli 2011 @ 11:13:27 #24
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99612359
Tsja, dan wordt het inderdaad lastig. Ik hoop niet dat die geen kans krijgt en uiteindelijk na een jaar weer vertrekt. Laat Ramzi maar op de bank beginnen ipv Pluim

-------------------------- Tyton

Monteyne ---- Wielaert ---- Vukovic ---- Hempte

------------------------- Vormer ---------------
Delorge ------- ------- ---------- Fledderus
----------------------- Donald -------------------

--------------Junker-----------------------Pluijm

Is wel een mooie zo.
pi_99612801
ramzi achter de spits ipv donald. En dan heb je ook Monteyne nog. Vind het maar verdacht stil rond feyenoord. Niet dat van geel in het geheim met van veldhoven bezig is.... hij heeft nu de complete selectie naar zijn speelstijl kunnen inrichten met ook persoonlijke favorieten. Zou een schande zijn als dat echt gebeurd
pi_99641035
Zelf zit ik nog altijd in mijn maag met Vormer, gaat hij nog bijtekenen voor een jaar, kunnen we voor die paar tonnen wat je nu nog zou kunnen krijgen hem beter houden.

Want als je hem nu verkoopt, krijg je natuurlijk transfersom, al is dat niet veel je hoeft natuurlijk ook een jaarsalaris niet te betalen. Daar tegenover mis je natuurlijk wel een aanjager op het middenveld, wellicht een van je belangrijkste spelers. Al zal dat niet het verschil zijn tussen plek 6 en de 15e plek zijn. Zelf zou ik Vormer gewoon houden, en hopen dat die nog bijtekent. Nu is die amper wat waard omdat iedereen weet dat die over een jaar gratis te halen valt.

We gaan voor de 7 - 10e plek als je het mij vraagt.
Of saté?
pi_99660252
die tekent never niet bij, kan idd misschien beter verkocht worden voor een miljoen ofzo. Snap niet dat utrecht hem niet gepakt heeft maar liever gaat voor wat zweden
pi_99663019
Een miljoen? Niet gaan dromen aub, een speler met een jaarcontract bij een middenmoter die al heeft aangegeven niet te gaan bijtekenen gaat echt niet voor een miljoen weg. Daarnaast is een centrale middenvelder als hem, weinig aanvallend werk, veel verdedigend al sowieso niet veel waard, dus ik denk dat een club nog geen half miljoen betaald.
Of saté?
pi_99668518
maar dan heb je wel de beste speler van vorig seizoen... utrecht kan dat nu wel betalen, verder niemand. Twente misschien maar die hebben brama en kwamen vorig jaar bij willem janssen niet verder dan een half miljoen. Wat Van Geel terecht afwees, dat is gewoon te weinig voor een janssen/vormer. Ook al hebben ze nog maar een jaar contract
pi_99672370
En de eerste Syrier in de Nederlandse competitie is een feit :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99688997
'de tank van damascus' :')

ben benieuwd. 3x was scheepsrecht, dat ie ook maar laat zien van waarde te zijn dan :Y
pi_99716575

volgens mij hebben we de opvolger van Junker binnengehaald. Goals door de benen van de keeper, in de rebound, een schot dat van richting veranderd, intikkertjes etc :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:19:05 #33
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99726281
Hey, als die scoort vind ik het prima. De manier waarop zal me een zorg zijn :P
pi_99772269

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:58:55 #35
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_99773143
Dit is idd een van de mindere uit die serie...
pi_99773263
dit is de wiljan vloet look
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:05:51 #37
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784407
Bij sommige spelers vind ik het ook totaal niet staan. Maar bij Harm is het gewoon lachwekkend. Die goedlachse Belg die even kwaad en serieus in een camera moet kijken :')

Overigens vind ik het wel weer een keer fris dan altijd die lachende foto's die op het veld worden genomen. Ben benieuwd of deze ook worden gebruikt voor de voetbalplaatjes :D

Ruudje en Mads staat het nog altijd het beste ;)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  vrijdag 22 juli 2011 @ 09:14:59 #38
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99784534
En een nieuwe commercial:
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_99784597
dat limburgse passie vind ik maar een goedkope en nietszeggende slogan maar die commercial is best aardig, zeker als je het vergelijkt met die standaard troep van vroeger
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:58 #40
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99788269
Ik vind het een lekkere commercial. Hij valt op, zitten mooie goals in, het spandoek van Kah en Junker die niet kan glijden op droog gras :P

Vooral het zwart-wit/geel vind ik mooi gedaan.
pi_99849226
Relluh !
pi_99849562
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:02:39 #43
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_99849884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef planethugo het volgende:
loopt flink uit de hand ja, iig geen zoetsappig zomeravondvoetbal :D
Wat is er precies gebeurd?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_99855455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:44 schreef cincinnati het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan toch niet man. :') Neem dan gewoon een 2e foto.
die van Plum dan :')

pi_99855487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef LDS het volgende:

[..]

Wat is er precies gebeurd?
voor zover ik het zag, een aantal brugge fans het veld op geklommen via de oost tribune
pi_99856266
Broekhof heeft 45 minuten warm gelopen, dat je dit in de competitie doet, ok, maar in een oefenwedstrijd? Hopelijk mag die zich tegen Malaga laten zien ipv Vukovic. Vond verder De Beule en Monteyne wel aardig, Djoum speelde een prima eerste helft en Tyton weer fantastisch natuurlijk.
pi_99856504
Raar volk, die Belgen. Niks aan de hand en dan toch met behoorlijk wat man het veld op stormen om ons te provoceren. :?
pi_99857275
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 24 juli 2011 @ 01:27:04 #49
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_99863848
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
  zondag 24 juli 2011 @ 11:15:09 #50
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99870107
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Kn0x het volgende:
Wat een debielen. Was er een aanleiding voor of is Brugge gewoon het Feyenoord van Belgie?
Blijkbaar waren Roda fans die van Brugge aan het uitdagen en ook deden de stewards niks tot die van Brugge op het veld kwamen. Allée dat heb ik gehoord.
Trotse Belg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')