abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:25:30 #1
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94515322

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_94517538
eindelijk weer een topic vol ^O^
pi_94517620
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef De-Hamster het volgende:
Daarom keek ik ook naar ons wedstrijdschema, al deze 3 teams hebben op papier een lastiger programma.
dat is zeker waar, maar als wij bij twente verliezen en az wint dan is het 8 punten en dus echt onhaalbaar.Ik hoop het ook, en men moet daar ook zeker nog voor gaan, maar of het te halen is weet ik niet.

En hopen dat het met tyton meevalt :(
weten we ook eens hoe een bayern zich steeds voelt met robben
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:37:46 #4
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_94518267
Tyton, schouderblesure waar hij al eerder last van heeft gehad toch?
Gelukkig is er nu ff geen competitievoetbal, zal een kaarsje voor hem (en ons) aansteken!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_94525245
Zou toch niet ernstig zijn?
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:48:56 #6
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_94527253
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is zeker waar, maar als wij bij twente verliezen en az wint dan is het 8 punten en dus echt onhaalbaar.Ik hoop het ook, en men moet daar ook zeker nog voor gaan, maar of het te halen is weet ik niet.

En hopen dat het met tyton meevalt :(
weten we ook eens hoe een bayern zich steeds voelt met robben
Alleen is Robben van glas... Hoop dat het allemaal meevalt. Maar Prus zie ik vaker voor de wedstrijd ook wel aardige ballen eruit houden en wat ik heb horen vertellen moet dat ook een donders goede keeper zijn.

Topictitel is wel goed van toepassing. Heb echt totaal geen probleem met dat vuurwerk, maar die achterlijke knallen mogen ze van mij achterwege laten.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:20:02 #7
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94532618
Nee man die knallen is juist waar wij op wachten :P
Tyton ;( Misschien einde seizoen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:56:59 #8
60704 LeonH
pi_94537513
Van de site:

quote:
Roda JC Kerkrade versterkt zich met Mark-Jan Fledderus

Roda JC Kerkrade kan uitzien naar de komst van Mark-Jan Fledderus. Vanaf 1 juli 2011 zal de 28-jarige linksbenige middenvelder deel gaan uitmaken van de selectie van Harm van Veldhoven. Fledderus tekent een contract voor drie jaar en komt transfervrij over van Heracles Almelo. Hij speelde tot dusver 170 wedstrijden voor achtereenvolgens SC Heerenveen, Telstar, FC Groningen en Heracles Almelo.

Martin van Geel over Mark-Jan Fledderus: Mark-Jan is een geweldige voetballer die perfect past binnen het profiel van Roda JC Kerkrade. Het is een jongen met een geweldig loopvermogen, veel diepgang en heeft hij een fantastisch linkerbeen. Daarnaast beschikt hij ook nog eens over de juiste mentaliteit en scoort hij regelmatig.
Top!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_94545598
Fledderus is een geweldige versterking voor Roda!

Nu maar hopen dat Tyton niet al te lang uit de running is, al kunnen we dan wel eens zien wat Prus in huis heeft.
pi_94546644
Fledderus gaf dus afgelopen zaterdag 2 prima assists en krijgt als punt een 6 in de vi. Vreemd.

Maar idd gewoon een goede versterking voor het linkermiddenveld. Eentje die je meteen kan inzetten zonder ernaar om te kijken. Bovendien (weer) een nederlander
pi_94555191
fledderus weet ik nog niet maar elke versterking is prima, als het zo doorgaat zitten we redelijk breed in de middenvelders volgend jaar, iemand al ideeen voor de opstelling?

tyton
de fauw ? wielaart? hempte
vormer (als hij weggaat donald of svard)
delorge djoum
pluim

junker meulens

daar staat dan nog best een solide team wat het helemaal niet minder zou hoeven te doen als dit jaar!
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:43:39 #12
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94555362
Tyton

Die nieuwe rechtsback -- De Fauw -- Wielaert -- Hempte

------------------------vormer----------------------------------------------

Delorge----------------------------------------------------------------Fledderus

---------------------------------Pluim/Hadouir/die nieuwe belg

---------------------junker----------------------Skoubo-----------
pi_94555671
skoubo houden ik weet het niet hoor, heeft volgens mij een hoog salaris en is de helft van de tijd geblesseerd. combineert soms goed met junker, maar prutst ook veel. meulens is hongerig, wordt tijd dat hij de kans krijgt vind ik
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:46:16 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94557778
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef dog_mask het volgende:
skoubo houden ik weet het niet hoor, heeft volgens mij een hoog salaris en is de helft van de tijd geblesseerd. combineert soms goed met junker, maar prutst ook veel. meulens is hongerig, wordt tijd dat hij de kans krijgt vind ik
Meulens moet je op de rechtshalf plaatsen vind ik, heeft die meer ruimte om te kloten.
pi_94558931
is opzich een idee, maar ik wil delorge niet uit de basis halen en die staat rechts op het middenveld het beste op zijn plaats denk ik.
pi_94561647
meulens is idd meer een rechtsbuiten dan een spits, maar roda speelt nu ook veel met maar 1 echte spits. Hadouir is geen echte spits, daarvoor kan pluim dan gaan spelen.

Denk dat veel afhangt of wielaert blijft. Die draagt de verdediging toch wel. Aanvallend zit het wel goed, als skoubo niet blijft dan zal er nog wel iemand gehaald worden. Misschien weet papa wielaert nog wel ergens een aardige jonge spits uit te halen. Junker gaat hierna ook zijn laatste contractjaar in en hij heeft al vaker gezegd dat ie daarna terugwil naar denemarken om van andere dingen dan voetbal te genieten.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:39:03 #17
154193 TheYoung1
pi_94561986
Vandaag even bij de training op Kaalheide gekeken... Tyton was er niet bij en niemand kon of wilde zeggen hoe het nu met hem is...
Patat, dat is het!!
pi_94563263
dat klinkt niet best..gelukkig is die Prus ook veelbelovend
pi_94564230
achja we horen het wel. Toch niets aan te doen, kan prus idd wat ervaring opdoen als ie straks tyton moet gaan opvolgen.

Vond Tyton de laatste maand trouwens wat minder keepen, maar dat is geen schande op zijn leeftijd
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:52:10 #20
60704 LeonH
pi_94567684
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef dog_mask het volgende:
Skoubo is niet iemand met een passeerbeweging of iemand die veel moet pingelen met een bal. Daarentegen heeft hij wel lengte, kan een bal goed afschermen en vasthouden en ik merk ook vaak bij hem op dat hij regelmatig een bal goed kan neerleggen of kaatsen. Het minpunt is uiteraard dat hij erg blessuregevoelig is...

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Kn0x het volgende:

Meulens moet je op de rechtshalf plaatsen vind ik, heeft die meer ruimte om te kloten.
Dan maar rechtsbuiten, al is dat moeilijk te combineren met een Delorge die juist vaak die ruimte in gaat. Toch zie ik in hem geen slechte speler. Iemand die je lekker met het balletje moet laten kloten. Ze zijn beide snel, maarja Delorge heeft meer ervaring.

Vormer en Hadouir zijn weg denk ik wel weg na dit seizoen. Denk dat Svard en Pluijm die plekken gaan invullen. Fledderus links, Delorge rechts. Pluijm achter de spitsen.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef planethugo het volgende:
Vond Tyton de laatste maand trouwens wat minder keepen, maar dat is geen schande op zijn leeftijd
Mwoa... Hij heeft er wat meer door gelaten dan in het begin, maar heeft genoeg punten gered voor Roda! Als er een tegenaanval is zit ik in ieder geval veeeeel rustiger dan in de tijd van Castro.
pi_94576805

mag deze in de OP trouwens?
  zondag 27 maart 2011 @ 18:38:23 #22
154193 TheYoung1
pi_94681110
Ik had gaarne wat nieuws over Tyton....
Patat, dat is het!!
pi_94698286
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik had gaarne wat nieuws over Tyton....
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141516
pi_94699321
dat is echt slecht nieuws.. klote interlands..
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:12:23 #25
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_94756252
Dus in seizoen 2011/2012 spelen we in Rotterdam tegen zowat de helft van de Roda-selectie van dit seizoen?

Tyton is heel misschien geluk bij ongeluk. Als zijn herstel de hele zomer kan duren acht ik de kans klein dat een club hem koopt. Hebben we hem iig nog tot de winterstop. Echter komt het voor ons heel slecht uit dat het vlak voor de play-offs gebeurt.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_94756696
vlak voor de playoffs? dat duurt nog wel een paar weken. Maar zoals het eruit ziet gaat ie dit seizoen idd niet meer keepen. Hopelijk kost ons dit geen europees voetbal, want daar ben ik echt weereens aan toe!
pi_94759354
wat wordt er trouwens zo groot uitgepakt overal dat er zoveel spelers weggaan en dat we komend seizoen 'een compleet ander roda' te zien krijgen

Van de absolute basisspelers vertrekken alleen Kah, Hadouir en Janssen terwijl Kah eigenlijk alleen basisspeler is omdat Horsten het niveau nog niet aankan en dus De Fauw op rechts speelt. Bovendien was het al bijna een jaar duidelijk dat deze spelers weg gingen op het einde van hun contract. Ook van Bodor, Addo, Lachambre en Huysegems was wel bekend dat ze weg moesten.

De enige waarvan het pas recent bekend is is, Meulens. Wat ik trouwens wel kut vind. Geef die jongen toch nog 1 jaar de kans om zich te bewijzen. Zeker als ook Skoubo weggaat heb je voorin weinig alternatieven meer over.
pi_94759891
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef planethugo het volgende:
wat wordt er trouwens zo groot uitgepakt overal dat er zoveel spelers weggaan en dat we komend seizoen 'een compleet ander roda' te zien krijgen

Van de absolute basisspelers vertrekken alleen Kah, Hadouir en Janssen terwijl Kah eigenlijk alleen basisspeler is omdat Horsten het niveau nog niet aankan en dus De Fauw op rechts speelt. Bovendien was het al bijna een jaar duidelijk dat deze spelers weg gingen op het einde van hun contract. Ook van Bodor, Addo, Lachambre en Huysegems was wel bekend dat ze weg moesten.

De enige waarvan het pas recent bekend is is, Meulens. Wat ik trouwens wel kut vind. Geef die jongen toch nog 1 jaar de kans om zich te bewijzen. Zeker als ook Skoubo weggaat heb je voorin weinig alternatieven meer over.
ja idd alhoewel ik vooralsnog niet gecharmeerd ben van Meulens, zou ik em idd nog een kans geven, als Skoubo ook nog weggaat blijft alleen Junker over voorin? of zou dan 1 van die stankovs eindelijk eens een x een kans krijgen? of ze kunnen Pluim als ie blijft voorin gebruiken.

evenals achterin eigenlijk, nu kah en addo weggaan, de fauw centraal komt en die belg rechts, en hopelijk Wielaert blijft hebben we eigenlijk helemaal niks achter de hand? behalve rechtsback Horsten
pi_94760520
pluim moet wel blijven want anders heb je geen vervanger voor hadouir. Achterin is het idd krapjes. Kan Svard niet ook centraal achterin spelen? Of zou de technische staf eindelijk eens vertrouwen hebben in de jeugd als eerste backup (en niet als 5de backup om de bank te vullen)
pi_94793493
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef planethugo het volgende:
pluim moet wel blijven want anders heb je geen vervanger voor hadouir. Achterin is het idd krapjes. Kan Svard niet ook centraal achterin spelen? Of zou de technische staf eindelijk eens vertrouwen hebben in de jeugd als eerste backup (en niet als 5de backup om de bank te vullen)
ze hebben toch de Beule>? oh nee dat is de vervanger van Janssen he... Pluim de opvolger van Hadouir? hmm ben eens benieuwd... maar evenals voorin hoop ik idd ook dat ze achterin eens een x de jeugd een kans geven (in ieder geval in de voorbereiding) mocht het dan echt niks zijn kunnen ze altijd nog op zoek naar een transfervrije verdediger..

geen idee eerlijk gezegd of Svard ook achterin kan spelen, maar delorge vond ik ook niet zo'n succes op rechtsback;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:02:27 #31
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94797193
Ik wil Stankov verdomme. Die kerel is retesnel en heeft een aardige dribbel. Waarom krijgt hij nooit een kans ;(
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:31:14 #32
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_94836739
Linksbenige verdediger Leon Noordhof Broekhof komt over van De Graafschap. Nooit van gehoord. Kunnen ze hem tenminste ook over 2 jaar geen contract meer aanbieden omdat ze deze jongen te weinig kansen hebben gegeven. Zie Meulens...

[ Bericht 6% gewijzigd door DohanJerksen op 31-03-2011 09:24:53 ]
pi_94841424
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef DohanJerksen het volgende:
Linksbenige verdediger Leon Noordhof komt over van De Graafschap. Nooit van gehoord. Kunnen ze hem tenminste ook over 2 jaar geen contract meer aanbieden omdat ze deze jongen te weinig kansen hebben gegeven. Zie Meulens...
deze bedoelde je? Broekhof?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141790

wel al paar wedstrijden gespeeld dit seizoen maar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:24:38 #34
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_94843869
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 01:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

deze bedoelde je? Broekhof?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141790

wel al paar wedstrijden gespeeld dit seizoen maar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Ach... waarom zeg en typ ik steeds Noordhof...
Die bedoelde ik ja. De Graafschap supporters gaan hem blijkbaar wel missen. Dus ben net als bij de andere aankopen razend benieuwd!
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:32:34 #35
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94844040
Het is een jonge speler en daar ben ik wel blij mee. Het is geen toptalent maar ik hoop wel dat hij nog kan groeien. Mits ze hem opstellen. Hij is gehaald als vervanging voor Wielaert en De Fauw maar ik stiekem dat hij meer wedstrijden gaat spelen en kan groeien.
pi_94850985
dit seizoen 15 wedstrijden gespeeld maar mij nog nooit opgevallen. Maar dat is met wel meer verdedigers. Ben ook benieuwd, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Lijkt me trouwens wel eerder een aankoop van de nieuwe TD Wielaert dan van Van Geel aangezien die eigenlijk nooit talenten gehaald heeft
pi_94854968
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil Stankov verdomme. Die kerel is retesnel en heeft een aardige dribbel. Waarom krijgt hij nooit een kans ;(
:Y
pi_94870101
Wat een nieuwe gezichten hier. Of kom ik hier gewoon te weinig?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_94870870
idd paar nieuwe gezichten, alleen maar prima toch

ik snap nog steeds niet waarom plato etc nooit meer posten op fok
pi_94932677
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef planethugo het volgende:
idd paar nieuwe gezichten, alleen maar prima toch

ik snap nog steeds niet waarom plato etc nooit meer posten op fok
oud zeer blijkbaar omdat er toen een of andere user een ban kreeg waar de helft van VBL het niet mee eens was en daarom zitten ze nu op dat andere ding waarvan me de naam ontschoten is
pi_94933978
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 02:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
oud zeer blijkbaar omdat er toen een of andere user een ban kreeg waar de helft van VBL het niet mee eens was en daarom zitten ze nu op dat andere ding waarvan me de naam ontschoten is
Jammer. Opmerkelijk dat mensen zich zo laten meetrekken met hetgeen online gebeurt. Dat interesseert met echt geen hol.

Enfin, helaas kan ik de wedstrijd vanavond niet zien. Ben er desondanks volledig van overtuigd dat Roda kansloos verliest. Dit is echt zo een wedstrijd waarin Roda het laat liggen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_94934001
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef planethugo het volgende:

Meulens heeft welgeteld een goede wedstrijd gespeeld. Dat was uit tegen Vitesse als ik mij niet vergis. Verder heeft hij vooral laten zien het niveau niet aan te kunnen. Desalniettemin lijkt het er wel op de dat de selectie van 2011/2012 weinig spelers hebben die diepte kunnen bieden.
pi_94937048
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2011 08:37 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Jammer. Opmerkelijk dat mensen zich zo laten meetrekken met hetgeen online gebeurt. Dat interesseert met echt geen hol.
idd. ik kan er niet wakker van liggen als een of andere user een ban krijgt, om wat voor reden dan ook. dan maar een user minder, om fok dan maar meteen te boycotten vind ik kinderachtig. Mensen moeten zo een forum, of in het algemeen wat op internet gebeurt, niet te serieus nemen :')

maar idd, dit is zo een wedstrijd waarvan ik ook geen goed gevoel krijg. Maar bij willem II hebben we al vaak genoeg gewonnen, dus waarom vanavond niet. Als die zo spelen als tegen vvv hoeven we ons iig geen zorgen te maken dat ze een goal scoren.
pi_94937140
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Meulens heeft welgeteld een goede wedstrijd gespeeld. Dat was uit tegen Vitesse als ik mij niet vergis. Verder heeft hij vooral laten zien het niveau niet aan te kunnen. Desalniettemin lijkt het er wel op de dat de selectie van 2011/2012 weinig spelers hebben die diepte kunnen bieden.
ik zeg ook niet dat meulens een topper is/wordt maar een echte kans heeft ie ook nog niet gehad. En dan bedoel ik niet een keer meedoen tegen GAE voor de beker of 10 minuten invallen als de wedstrijd al gespeeld is. Ik zou hem gewoon nog een jaar de kans geven, hij zal niet duur zijn en als ie dan alweer geen basisplaats afdwingt heb je toch nog 'iets' achter de hand voor de flank. Of men heeft iemand anders op het oog. Las dat die Mitea graag terugwil naar nederland, misschien is die bruikbaar al heeft ie al jaren amper gespeeld
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:05:52 #45
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94937318
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Hij heeft nog geen opvallende wedstrijden gespeeld, maar je merkt wel dat het spel vloeiender loopt als hij erin komt. Aanvallen lopen wat beter, er is meer gevaar en hij heeft best een aardige dribbel in zich. Het is idd jammer dat hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen.
pi_94937694
Ik ben dus overduidelijk niet alleen in mijn teleurstelling over Meulen's vetrek. Die stoethaspel van een Matondo heeft kans op kans gekregen, waarom krijgt deze jongen dan alleen maar wat invalbeurten van hooguit tien minuten om zich te bewijzen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_94960894
Lekker hoor. Drie puntjes erbij. :9
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:55:14 #48
154193 TheYoung1
pi_94961527
Jaaaaaaaaaa idd..
Maar wat een hilarische pot.

Compliementje voor de Roda-fans die daar waren ^O^
Patat, dat is het!!
  zondag 3 april 2011 @ 12:14:10 #49
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_94973474
Wat een wedstrijd...
pi_94976260
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef iehlaak het volgende:
Lekker hoor. Drie puntjes erbij. :9
idd, en mooi uitgespeelde goals ook, maar aan andere kant 4 tegen krijgen tegen Willem 2 is ook niet echt best, maar goed zelf 5 maken is dan wel weer heel goed...

lekkere tackle ook van die gast van tilburg
  zondag 3 april 2011 @ 22:03:09 #51
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95000066
YES!

Eindelijk heeft Vormer weer gescoord. Wat gun ik het die jongen! Hulde!
pi_95018398
vond vormer vrij matig spelen maar daarna maakt ie er gewoon 2 dus zal ie wel weer een goed punt krijgen bovenaan blijven bij het vi-klassement :)

wel een vreemde, slechte en spectaculaire wedstrijd. Vrijwel alles ging er aan beide kanten in en gelukkig hadden we een marge van 2 opgebouwd. Punten bijschrijven en hopen op een puntje tegen twente.

jammer dat az en ado gewonnen hebben in een zware uitwedstrijd, vrees dat we de 4de plek nu kunnen vergeten. De play-offs zijn nu, met 10 punten voorsprong, toch wel zeker dus lekker vrij voetballen en hopen dat die 2 alsnog punten verspelen
pi_95024845
en swinkels heeft dus 3 wedstrijden gekregen. Dat zijn er evenveel als addo. Leg die 2 overtredingen maareens naast elkaar en je snapt er niets meer van
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:09:39 #54
154193 TheYoung1
pi_95077201
Weet iemand wat daar na afloop van de wedstrijd in Tilburg gebeurt is?
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:18:06 #55
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95077569
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef TheYoung1 het volgende:
Weet iemand wat daar na afloop van de wedstrijd in Tilburg gebeurt is?
Hoezo? Geruchten gehoord?
pi_95097699
Stenenregen levert zes gewonden op

Zes Roda-supporters zijn zaterdag gewond geraakt na het uitduel tegen Willem II.
Voetbal
Van onze verslaggever

Het zestal liep onder meer hoofdwonden op. Na afloop van de door Roda met 4-5 gewonnen wedstrijd werd het uitvak bekogeld door supporters van Willem II die met stenen gooiden. Volgens Rodas veiligheidscoördinator Jean van Erp konden de Kerkraadse aanhangers die naar boven vluchtten het vak niet uit. ,,De deur was afgesloten. Dat mag nooit gebeuren", aldus Van Erp.
De politie Kerkrade (die met enkele agenten in burger ook van de partij was en het hele voorval heeft geregistreerd) heeft slachtoffers en andere getuigen opgeroepen aangifte te doen. Een aantal fans (onder wie de zes gewonden) heeft daaraan gehoor gegeven.
pi_95110894
zijn ze nog erg laat mee dat ze daar 3 dagen later mee naar buiten komen
  woensdag 6 april 2011 @ 17:58:37 #58
154193 TheYoung1
pi_95128340
Maandag stond er nog een oproep op de fan-site, anders had ik het ook niet geweten.
Waarom het bericht weer verwijderd is, is mij evenmin bekend.... In het bericht werd om getuigen van de incidenten gevraagd. Een echt duidelijke omschrijving van het gebeuren stond er niet in.
Patat, dat is het!!
  woensdag 6 april 2011 @ 19:29:34 #59
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95132376
Allemaal zwaar overdreven, waren hoogstens 15 man wat beneden stonden. Jammer dat er kinderen geraakt zijn door de stenen.

zondag 10 april 2011 @ 00:21:29 #60
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95284309
Keurig binnen de top 7.

Volg de eredivisie al heel lang en denk toch wel dat je kan zeggen dat Roda de meest constante subtopper is.
"Ik quote graag mezelf."
pi_95304598
Goed gespeeld tegen Twente. Twee onterechte pingels tegen de landskampioen, tien man, derde keeper in het veld en toch nog een puntje. Lekker.
  zondag 10 april 2011 @ 20:12:44 #62
154193 TheYoung1
pi_95313822
Jammer dat in de laatste seconden nog een rode kaart komt. Als die actie door had mogen gaan....
Verder wel echt weer knap van Roda. Heul lang met de billen knijpen, maar Twente ronde niets af.

Play-offs zijn zo goed als binnen!!
Patat, dat is het!!
  zondag 10 april 2011 @ 23:02:23 #63
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_95324459
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 16:28 schreef iehlaak het volgende:
Goed gespeeld tegen Twente. Twee onterechte pingels tegen de landskampioen, tien man, derde keeper in het veld en toch nog een puntje. Lekker.
Wat een misselijk beugelbekkie is het toch... Lijkt wel de nieuwe Suarez.
Van te voren meteen getekend voor dit punt! Hoop wel dat die rode kaart van Rosales zwaarder bestraft wordt dan Prus. Dat was geen pootje haken, maar zo hard mogelijk proberen om de tegenstander neer te halen zoals die benen rondzwaaide...
pi_95334487
die penalty plus rode kaart vond ik echt belachelijk. Ruiz loopt zelf op Prus af. Tikt de bal met zijn laatste kracht langs prus maar kan nóóit meer op tijd erbij komen en loopt dus slim tegen prus aan.

maar prima eerste helft en in de 2de was het idd paar keer even mzzl hebben maar al met al een verdiend punt
  maandag 11 april 2011 @ 11:48:11 #65
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_95336574
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef planethugo het volgende:
die penalty plus rode kaart vond ik echt belachelijk. Ruiz loopt zelf op Prus af. Tikt de bal met zijn laatste kracht langs prus maar kan nóóit meer op tijd erbij komen en loopt dus slim tegen prus aan.

maar prima eerste helft en in de 2de was het idd paar keer even mzzl hebben maar al met al een verdiend punt
In de eerste helft was een soortgelijke situatie, kwam hij er ook al niet meer bij.
Dan zou ik hem nog eerder geven voor het licht toucheren door Delorge in de 1e helft. Al maakte die showduik het wel erg ongeloofwaardig..

[ Bericht 0% gewijzigd door DohanJerksen op 11-04-2011 20:15:45 ]
  maandag 11 april 2011 @ 13:51:08 #66
154193 TheYoung1
pi_95340960
Eis van de aanklager tegen Rosales is 2 plus 1 voorwaardelijk. Pruss 1 wedstrijd...
Patat, dat is het!!
  maandag 11 april 2011 @ 15:27:20 #67
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95344268
Net pas de beelden gezien. Ik had getekend voor een punt en gezien het spelbeeld ook wel geluk voor ons. Kut voor die laatste rode kaart waardoor we Collin moeten opstellen volgende keer. Jammer van die laatste actie, ik had liever een goal gehad dan de kaart :(
pi_95353062
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Eis van de aanklager tegen Rosales is 2 plus 1 voorwaardelijk. Pruss 1 wedstrijd...
hoe kansloos, 2 wedstrijden :') alsof er enige intentie inzat om de bal te spelen, hij schopt janssen gewoon van achter op z'n kuitbeen
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:44:13 #69
340967 Idrial
Dreaming comes so easily
pi_95404737
Ik begin toch erg benieuwd te worden wie plaats 4 nog gaat pakken dit seizoen, ADO heeft van de 4 kanshebbers veruit het zwaarste programma en Roda op papier het gemakkelijkste.. jammer van die 6 punten achterstand..
28-5 Emporium
First State Feat Sarah Howells - Reverie (First State's Pounding Club Mix)
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:12:20 #70
154193 TheYoung1
pi_95546472
quote:
Secerovic terug naar Roda

Adnan Secerovic keert in de zomer terug naar Roda JC. NEC heeft de Kerkraadse club laten weten geen beroep meer te willen doen op de 19-jarige middenvelder.

Voetbal
Van onze verslaggever

De Bosniër werd het afgelopen seizoen verhuurd aan NEC, maar speelde geen minuut voor de ploeg van Wiljan Vloet. Secerovic heeft nog een contract tot medio 2014 bij Roda. Hij is wel eigendom van Nol Hendriks, die het salaris voor zijn rekening neemt en in ruil daarvoor de rechten bezit op de speler.
Patat, dat is het!!
pi_95553675
wat een wereldtalent is dat toch, die hendriks haalt echt alleen maar toppers binnen!
vraag maar in venlo!

de 4de plaats wordt toch wel heel lastig. Ado halen we misschien nog wel in maar AZ niet vrees ik, die hebben o.a. nog de graafschap thuis
pi_95586198
vanavond gaan we gewoon HARD en collin van eijk gaat gewoon lekker de 0 houden in zijn eredivisie basisdebuut! hopelijk zit het stadion goed vol (tegen vvv meestal wel en de sfeer is ook goed altijd) en winnen we met ruime cijfers, ik heb er zin en vertrouwen in.

en secerovic tja wat kan je erover zeggen. als hij blijft hoop ik dat hij zich ineens ontpopt tot een topspeler, maar die kans is vrij klein.
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:29:13 #73
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_95598923
Pa Modou Rooney! _O_
Klasse, inpakken en door naar NAC volgende week!
pi_95601099
Linkje naar de goal?
Noot noot.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:09:51 #75
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95601249
Was wel een mooie.
AFC AJAX
pi_95601281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef DohanJerksen het volgende:
Pa Modou Rooney! _O_
Klasse, inpakken en door naar NAC volgende week!
Kah: 'Puur toeval'

wat een brute held
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:10:36 #77
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95601299
Als iemand een foto heeft van dat moment, dan ga ik hem even verwerken naar een UI.
We laantal dubieuze goaltjes maar wat maakt het uit. KAH POW!
pi_95601382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Kn0x het volgende:
Als iemand een foto heeft van dat moment, dan ga ik hem even verwerken naar een UI.
We laantal dubieuze goaltjes maar wat maakt het uit. KAH POW!
Kah, de man die met zijn hoofd hands kan maken, wat een brute held
_O_
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:28:57 #80
154193 TheYoung1
pi_95602409
:)
Patat, dat is het!!
pi_95605670
heerlijek wedstrijd tegen een onthutsend zwak vvv. Wereldgoal van Kah, het stadion ontplofte helemaal, heerlijk geluid.
pi_95613551
Memorabel avondje weer; ondanks de AZ-klappertjes toch een goede sfeer in het stadion, nog altijd in de race voor een onverwacht hoge eindklassering en last, but definately not least, een absurd mooi doelpunt van Kah. Heb me trouwens kapot gelachen om de twee gasten op zuid met het Jupiler-doek, de "Jupiler-grap" is inmiddels misschien afgezaagd, maar hij blijft leuk op deze manier! :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_95616923
ja die gasten met dat Jupiler doek waren idd hilarisch. Denk dat ze zelf ook niet verwacht hadden dat ze zo massaal toegejuicht zouden worden _O-

die klappers daarentegen.... verschrikkelijk :r
  zondag 17 april 2011 @ 13:01:37 #84
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95616959
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
ja die gasten met dat Jupiler doek waren idd hilarisch. Denk dat ze zelf ook niet verwacht hadden dat ze zo massaal toegejuicht zouden worden _O-

die klappers daarentegen.... verschrikkelijk :r
Niet opgevallen dat er op West nauwelijk klappers waren ;) ?
pi_95617000
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef RD4 het volgende:

[..]

Niet opgevallen dat er op West nauwelijk klappers waren ;) ?
dacht dat er helemaal geen waren en dat dat bewust zo gedaan was?
  zondag 17 april 2011 @ 13:03:29 #86
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95617021
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

dacht dat er helemaal geen waren en dat dat bewust zo gedaan was?
Klappers lagen door het hele stadion, alleen op West zijn ze weggeflikkerd ;)
pi_95617062
geweldig! De boodschap moet zo toch wel duidelijk zijn bij ons geweldige bestuur
pi_95617580
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef RD4 het volgende:

[..]

Klappers lagen door het hele stadion, alleen op West zijn ze weggeflikkerd ;)
Ik "miste" ze idd al bij ons op de tribune en aan de meeste mensen om ons heen te horen, was niemand daar echt rouwig om. Wat stond er trouwens op het grote spandoek onderaan West3 te lezen?

Edit: De goal van Kah gaat inmiddels de wereld over:

http://www.101greatgoals.(...)a-v-vvv-venlo/91065/

[ Bericht 15% gewijzigd door DDDDDaaf op 17-04-2011 13:25:14 ]
pi_95620465
collin van eijk lekker debuut, jammer van die 2 tegengoals maar veel kon hij daar niet aan doen, hij keepte zelfverzekerd en had in de eerste helft een HENDIG fiene redding die hij net nog met zijn vingertoppen kon doen.

veldspelers gingen weer voor elkaar door het vuur, verdediging, middenveld en aanval sloten allemaal op elkaar aan, het was gewoon hartverwarmend om te zien hoe men voor elkaar werkte. dubieuze goals ja, maarja mogen wij ook eens geluk hebben? vormer had alles waar hij voor ging, junker is onze eigen inzaghi, voorzetten van hempte zijn niet meer weg te denken uit het spel, delorge vervulde belangrijk werk zonder op te vallen (ook een kwaliteit) en wat kan ik nog zeggen over kah? beter geven ze hem een nieuw contract..

vond het alleen een beetje smakeloos dat mensen gerrie senden wonderland gingen zingen met robbie wielaart als naam, met alle respect voor wielaart, goeie speler, maar een roda-legende is hij nog lang niet en helemaal niet als hij een slag om de arm blijft houden omtrent het aanblijven bij roda of niet..

eervolle vermelding voor Pluim ook trouwens, ik ben echt nu al heel erg op hem gesteld. beer van een vent maar toch technisch, jong, kan voorgeven maar ook afmaken (pech dat die vvv doelman nu eens wel op de goeie plaats stond..) die optie tot koop snel lichten! desnoods allemaal een tientje inleggen..
  zondag 17 april 2011 @ 17:07:55 #90
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95627624
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik "miste" ze idd al bij ons op de tribune en aan de meeste mensen om ons heen te horen, was niemand daar echt rouwig om. Wat stond er trouwens op het grote spandoek onderaan West3 te lezen?

Edit: De goal van Kah gaat inmiddels de wereld over:

http://www.101greatgoals.(...)a-v-vvv-venlo/91065/
Op het doek wat ophing stond "Voetbal is van ons" en op het iets kleinere doek na de 1-0 stond "Volgend seizoen periodekampioen?"
  zondag 17 april 2011 @ 19:44:01 #91
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95634178
pi_95635150
Als echte teleteksthooligan de wedstrijd weer op TV gekeken. Ik heb me -opvallend genoeg- niet geamuseerd. VVV was werkelijk dramatisch slecht en 5-2 was eigenlijk te weinig. De goal van Kah was uiteraard wel weer briljant.
  maandag 18 april 2011 @ 16:27:15 #93
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95672144
pi_95695842
Gewoon, omdat het zo'n schitterende avond was:

pi_95705938
het was idd een schitterende avond. Lekker makkelijke overwinning met goed voetbal en een fantastische goal waar ik nog altijd van het nagenieten ben. Heb nooit eerder zo een vreugde explosie van het hele stadion gehoord, en dat voor een 5-0 :D

trouwens wel een erg vet spandoek van Kah!
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:33:50 #96
154193 TheYoung1
pi_95713423
Kah verdiend iig een afscheidswedstrijd. Ik zal hem serieus gaan missen komend seizoen. Ondanks zijn regelmatige stupiditeiten is het een held voor Roda. Ook juist dóór die dingen boezemt hij gevaar in voor veel tegenstanders. Zijn uitstraling, karakter, aanjager en tomeloze inzet.
Heeft altijd.. alles gegeven ondanks de kritieken of tijdens de periode van het overlijden van zijn vrouw. Dat hij geen echte topper is, neem ik voor goed. Voor mij was hij bij Roda iig wel een topper!!
Allez bon, da's mijn mening...

Zou wel een poll willen zien over hoeveel mensen hem liever zien gaan, of blijven...
Patat, dat is het!!
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:34:42 #97
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_95715897
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef TheYoung1 het volgende:

Zou wel een poll willen zien over hoeveel mensen hem liever zien gaan, of blijven...
In het kader van de bezuinigingen zie ik hem liever gaan, aangezien hij nog een salaris heeft uit de tijd dat voor Roda de bomen nog tot de hemel groeiden. Als ie flink wil inleveren mag ie blijven. Hetzelfde geld voor Skoubo, die verdient ook een vorstelijk salaris (wel betaald door Utrecht, maar toch).
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:44:34 #98
154193 TheYoung1
pi_95716350
Het is idd zn loonstrookje dat zwaar weegt nu...
Zou hij met van Geel meegaan? Ik denk van wel..
Patat, dat is het!!
pi_95717606
Nee man Van Geel kijkt wel uit. Bij een club als feyenoord worden de idiote(en punten kostende) acties van kah niet vergeven (bovendien in combinatie met Bahia een clowneske vertoning). Hij is een goede mandekker maar door zijn karakter vergeet ie weleens waarvoor ie op het veld staat en gaat zijn strijd ten koste van zijn concentratie. En dat heeft me toch wel vaak de avond verpest. Al met al mag ie imo best blijven, als ie idd fors inlevert maar dat gaat echt niet gebeuren. Hij heeft zelf al vaker aangegeven aan iets nieuws toe te zijn en verdedigend is ie wel vervangbaar. Met die monteyne op rechts en de fauw weer in het centrum kan het ook prima.

Neemt niet weg dat Kah wel een echt cultfiguur is waar we vast nog wel met weemoed naar terug denken. Zoiets als Vrede
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:00:10 #100
154193 TheYoung1
pi_95719988
Meer heb ik daar niet aan toe te voegen..
Patat, dat is het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')