quote:Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).
Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).
Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).
dat is zeker waar, maar als wij bij twente verliezen en az wint dan is het 8 punten en dus echt onhaalbaar.Ik hoop het ook, en men moet daar ook zeker nog voor gaan, maar of het te halen is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef De-Hamster het volgende:
Daarom keek ik ook naar ons wedstrijdschema, al deze 3 teams hebben op papier een lastiger programma.
Alleen is Robben van glas... Hoop dat het allemaal meevalt. Maar Prus zie ik vaker voor de wedstrijd ook wel aardige ballen eruit houden en wat ik heb horen vertellen moet dat ook een donders goede keeper zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is zeker waar, maar als wij bij twente verliezen en az wint dan is het 8 punten en dus echt onhaalbaar.Ik hoop het ook, en men moet daar ook zeker nog voor gaan, maar of het te halen is weet ik niet.
En hopen dat het met tyton meevalt
weten we ook eens hoe een bayern zich steeds voelt met robben
Top!quote:Roda JC Kerkrade versterkt zich met Mark-Jan Fledderus
Roda JC Kerkrade kan uitzien naar de komst van Mark-Jan Fledderus. Vanaf 1 juli 2011 zal de 28-jarige linksbenige middenvelder deel gaan uitmaken van de selectie van Harm van Veldhoven. Fledderus tekent een contract voor drie jaar en komt transfervrij over van Heracles Almelo. Hij speelde tot dusver 170 wedstrijden voor achtereenvolgens SC Heerenveen, Telstar, FC Groningen en Heracles Almelo.
Martin van Geel over Mark-Jan Fledderus: Mark-Jan is een geweldige voetballer die perfect past binnen het profiel van Roda JC Kerkrade. Het is een jongen met een geweldig loopvermogen, veel diepgang en heeft hij een fantastisch linkerbeen. Daarnaast beschikt hij ook nog eens over de juiste mentaliteit en scoort hij regelmatig.
Meulens moet je op de rechtshalf plaatsen vind ik, heeft die meer ruimte om te kloten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef dog_mask het volgende:
skoubo houden ik weet het niet hoor, heeft volgens mij een hoog salaris en is de helft van de tijd geblesseerd. combineert soms goed met junker, maar prutst ook veel. meulens is hongerig, wordt tijd dat hij de kans krijgt vind ik
Skoubo is niet iemand met een passeerbeweging of iemand die veel moet pingelen met een bal. Daarentegen heeft hij wel lengte, kan een bal goed afschermen en vasthouden en ik merk ook vaak bij hem op dat hij regelmatig een bal goed kan neerleggen of kaatsen. Het minpunt is uiteraard dat hij erg blessuregevoelig is...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef dog_mask het volgende:
skoubo houden ik weet het niet hoor, heeft volgens mij een hoog salaris en is de helft van de tijd geblesseerd. combineert soms goed met junker, maar prutst ook veel. meulens is hongerig, wordt tijd dat hij de kans krijgt vind ik
Dan maar rechtsbuiten, al is dat moeilijk te combineren met een Delorge die juist vaak die ruimte in gaat. Toch zie ik in hem geen slechte speler. Iemand die je lekker met het balletje moet laten kloten. Ze zijn beide snel, maarja Delorge heeft meer ervaring.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Kn0x het volgende:
Meulens moet je op de rechtshalf plaatsen vind ik, heeft die meer ruimte om te kloten.
Mwoa... Hij heeft er wat meer door gelaten dan in het begin, maar heeft genoeg punten gered voor Roda! Als er een tegenaanval is zit ik in ieder geval veeeeel rustiger dan in de tijd van Castro.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:41 schreef planethugo het volgende:
Vond Tyton de laatste maand trouwens wat minder keepen, maar dat is geen schande op zijn leeftijd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141516quote:Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik had gaarne wat nieuws over Tyton....
ja idd alhoewel ik vooralsnog niet gecharmeerd ben van Meulens, zou ik em idd nog een kans geven, als Skoubo ook nog weggaat blijft alleen Junker over voorin? of zou dan 1 van die stankovs eindelijk eens een x een kans krijgen? of ze kunnen Pluim als ie blijft voorin gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef planethugo het volgende:
wat wordt er trouwens zo groot uitgepakt overal dat er zoveel spelers weggaan en dat we komend seizoen 'een compleet ander roda' te zien krijgen
Van de absolute basisspelers vertrekken alleen Kah, Hadouir en Janssen terwijl Kah eigenlijk alleen basisspeler is omdat Horsten het niveau nog niet aankan en dus De Fauw op rechts speelt. Bovendien was het al bijna een jaar duidelijk dat deze spelers weg gingen op het einde van hun contract. Ook van Bodor, Addo, Lachambre en Huysegems was wel bekend dat ze weg moesten.
De enige waarvan het pas recent bekend is is, Meulens. Wat ik trouwens wel kut vind. Geef die jongen toch nog 1 jaar de kans om zich te bewijzen. Zeker als ook Skoubo weggaat heb je voorin weinig alternatieven meer over.
ze hebben toch de Beule>? oh nee dat is de vervanger van Janssen he... Pluim de opvolger van Hadouir? hmm ben eens benieuwd... maar evenals voorin hoop ik idd ook dat ze achterin eens een x de jeugd een kans geven (in ieder geval in de voorbereiding) mocht het dan echt niks zijn kunnen ze altijd nog op zoek naar een transfervrije verdediger..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef planethugo het volgende:
pluim moet wel blijven want anders heb je geen vervanger voor hadouir. Achterin is het idd krapjes. Kan Svard niet ook centraal achterin spelen? Of zou de technische staf eindelijk eens vertrouwen hebben in de jeugd als eerste backup (en niet als 5de backup om de bank te vullen)
deze bedoelde je? Broekhof?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef DohanJerksen het volgende:
Linksbenige verdediger Leon Noordhof komt over van De Graafschap. Nooit van gehoord. Kunnen ze hem tenminste ook over 2 jaar geen contract meer aanbieden omdat ze deze jongen te weinig kansen hebben gegeven. Zie Meulens...
Ach... waarom zeg en typ ik steeds Noordhof...quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
deze bedoelde je? Broekhof?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141790
wel al paar wedstrijden gespeeld dit seizoen maar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Kn0x het volgende:
Ik wil Stankov verdomme. Die kerel is retesnel en heeft een aardige dribbel. Waarom krijgt hij nooit een kans
oud zeer blijkbaar omdat er toen een of andere user een ban kreeg waar de helft van VBL het niet mee eens was en daarom zitten ze nu op dat andere ding waarvan me de naam ontschoten isquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef planethugo het volgende:
idd paar nieuwe gezichten, alleen maar prima toch
ik snap nog steeds niet waarom plato etc nooit meer posten op fok
Jammer. Opmerkelijk dat mensen zich zo laten meetrekken met hetgeen online gebeurt. Dat interesseert met echt geen hol.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
oud zeer blijkbaar omdat er toen een of andere user een ban kreeg waar de helft van VBL het niet mee eens was en daarom zitten ze nu op dat andere ding waarvan me de naam ontschoten is
Meulens heeft welgeteld een goede wedstrijd gespeeld. Dat was uit tegen Vitesse als ik mij niet vergis. Verder heeft hij vooral laten zien het niveau niet aan te kunnen. Desalniettemin lijkt het er wel op de dat de selectie van 2011/2012 weinig spelers hebben die diepte kunnen bieden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef planethugo het volgende:
wat wordt er trouwens zo groot uitgepakt overal dat er zoveel spelers weggaan en dat we komend seizoen 'een compleet ander roda' te zien krijgen
Van de absolute basisspelers vertrekken alleen Kah, Hadouir en Janssen terwijl Kah eigenlijk alleen basisspeler is omdat Horsten het niveau nog niet aankan en dus De Fauw op rechts speelt. Bovendien was het al bijna een jaar duidelijk dat deze spelers weg gingen op het einde van hun contract. Ook van Bodor, Addo, Lachambre en Huysegems was wel bekend dat ze weg moesten.
De enige waarvan het pas recent bekend is is, Meulens. Wat ik trouwens wel kut vind. Geef die jongen toch nog 1 jaar de kans om zich te bewijzen. Zeker als ook Skoubo weggaat heb je voorin weinig alternatieven meer over.
idd. ik kan er niet wakker van liggen als een of andere user een ban krijgt, om wat voor reden dan ook. dan maar een user minder, om fok dan maar meteen te boycotten vind ik kinderachtig. Mensen moeten zo een forum, of in het algemeen wat op internet gebeurt, niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:37 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Jammer. Opmerkelijk dat mensen zich zo laten meetrekken met hetgeen online gebeurt. Dat interesseert met echt geen hol.
ik zeg ook niet dat meulens een topper is/wordt maar een echte kans heeft ie ook nog niet gehad. En dan bedoel ik niet een keer meedoen tegen GAE voor de beker of 10 minuten invallen als de wedstrijd al gespeeld is. Ik zou hem gewoon nog een jaar de kans geven, hij zal niet duur zijn en als ie dan alweer geen basisplaats afdwingt heb je toch nog 'iets' achter de hand voor de flank. Of men heeft iemand anders op het oog. Las dat die Mitea graag terugwil naar nederland, misschien is die bruikbaar al heeft ie al jaren amper gespeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Meulens heeft welgeteld een goede wedstrijd gespeeld. Dat was uit tegen Vitesse als ik mij niet vergis. Verder heeft hij vooral laten zien het niveau niet aan te kunnen. Desalniettemin lijkt het er wel op de dat de selectie van 2011/2012 weinig spelers hebben die diepte kunnen bieden.
Ben ik niet helemaal met je eens. Hij heeft nog geen opvallende wedstrijden gespeeld, maar je merkt wel dat het spel vloeiender loopt als hij erin komt. Aanvallen lopen wat beter, er is meer gevaar en hij heeft best een aardige dribbel in zich. Het is idd jammer dat hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:40 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Meulens heeft welgeteld een goede wedstrijd gespeeld. Dat was uit tegen Vitesse als ik mij niet vergis. Verder heeft hij vooral laten zien het niveau niet aan te kunnen. Desalniettemin lijkt het er wel op de dat de selectie van 2011/2012 weinig spelers hebben die diepte kunnen bieden.
idd, en mooi uitgespeelde goals ook, maar aan andere kant 4 tegen krijgen tegen Willem 2 is ook niet echt best, maar goed zelf 5 maken is dan wel weer heel goed...quote:
Hoezo? Geruchten gehoord?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef TheYoung1 het volgende:
Weet iemand wat daar na afloop van de wedstrijd in Tilburg gebeurt is?
Wat een misselijk beugelbekkie is het toch... Lijkt wel de nieuwe Suarez.quote:Op zondag 10 april 2011 16:28 schreef iehlaak het volgende:
Goed gespeeld tegen Twente. Twee onterechte pingels tegen de landskampioen, tien man, derde keeper in het veld en toch nog een puntje. Lekker.
In de eerste helft was een soortgelijke situatie, kwam hij er ook al niet meer bij.quote:Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef planethugo het volgende:
die penalty plus rode kaart vond ik echt belachelijk. Ruiz loopt zelf op Prus af. Tikt de bal met zijn laatste kracht langs prus maar kan nóóit meer op tijd erbij komen en loopt dus slim tegen prus aan.
maar prima eerste helft en in de 2de was het idd paar keer even mzzl hebben maar al met al een verdiend punt
hoe kansloos, 2 wedstrijdenquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Eis van de aanklager tegen Rosales is 2 plus 1 voorwaardelijk. Pruss 1 wedstrijd...
quote:Secerovic terug naar Roda
Adnan Secerovic keert in de zomer terug naar Roda JC. NEC heeft de Kerkraadse club laten weten geen beroep meer te willen doen op de 19-jarige middenvelder.
Voetbal
Van onze verslaggever
De Bosniër werd het afgelopen seizoen verhuurd aan NEC, maar speelde geen minuut voor de ploeg van Wiljan Vloet. Secerovic heeft nog een contract tot medio 2014 bij Roda. Hij is wel eigendom van Nol Hendriks, die het salaris voor zijn rekening neemt en in ruil daarvoor de rechten bezit op de speler.
Kah: 'Puur toeval'quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef DohanJerksen het volgende:
Pa Modou Rooney!
Klasse, inpakken en door naar NAC volgende week!
Kah, de man die met zijn hoofd hands kan maken, wat een brute heldquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Kn0x het volgende:
Als iemand een foto heeft van dat moment, dan ga ik hem even verwerken naar een UI.
We laantal dubieuze goaltjes maar wat maakt het uit. KAH POW!
Niet opgevallen dat er op West nauwelijk klappers warenquote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
ja die gasten met dat Jupiler doek waren idd hilarisch. Denk dat ze zelf ook niet verwacht hadden dat ze zo massaal toegejuicht zouden worden![]()
die klappers daarentegen.... verschrikkelijk
dacht dat er helemaal geen waren en dat dat bewust zo gedaan was?quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef RD4 het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat er op West nauwelijk klappers waren?
Klappers lagen door het hele stadion, alleen op West zijn ze weggeflikkerdquote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
dacht dat er helemaal geen waren en dat dat bewust zo gedaan was?
Ik "miste" ze idd al bij ons op de tribune en aan de meeste mensen om ons heen te horen, was niemand daar echt rouwig om. Wat stond er trouwens op het grote spandoek onderaan West3 te lezen?quote:Op zondag 17 april 2011 13:03 schreef RD4 het volgende:
[..]
Klappers lagen door het hele stadion, alleen op West zijn ze weggeflikkerd
Op het doek wat ophing stond "Voetbal is van ons" en op het iets kleinere doek na de 1-0 stond "Volgend seizoen periodekampioen?"quote:Op zondag 17 april 2011 13:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik "miste" ze idd al bij ons op de tribune en aan de meeste mensen om ons heen te horen, was niemand daar echt rouwig om. Wat stond er trouwens op het grote spandoek onderaan West3 te lezen?
Edit: De goal van Kah gaat inmiddels de wereld over:
http://www.101greatgoals.(...)a-v-vvv-venlo/91065/
In het kader van de bezuinigingen zie ik hem liever gaan, aangezien hij nog een salaris heeft uit de tijd dat voor Roda de bomen nog tot de hemel groeiden. Als ie flink wil inleveren mag ie blijven. Hetzelfde geld voor Skoubo, die verdient ook een vorstelijk salaris (wel betaald door Utrecht, maar toch).quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou wel een poll willen zien over hoeveel mensen hem liever zien gaan, of blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |