FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Wat is er mis mee?quote:
Te genuanceerdquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was tijdens de quiz ook heel luidruchtig en vrolijk.
Je ruikt Orgie en je bent gelijk weer aan het posten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Orgie en ik wist al meteen dat Bommert dit topicje gefabriekt had
Omdat ze een brede muzieksmaak heeft?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef houdoeken het volgende:
Monique kan toch onmogelijk hoogbegaafd zijn...![]()
Dan is het in ieder geval even stilquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Darklight het volgende:
Tijd dat de drank die keeltjes ingaat
Dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je ruikt Orgie en je bent gelijk weer aan het posten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dit topic had "bommelding"moeten heten
Meer omdat ze op een kinderlijke manier alle nummers aankondigt en vervolgens de hele kamer vult met haar schelle stem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze een brede muzieksmaak heeft?
Vals zingende sekreten , dat wel....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Verneukeratieve TT![]()
Ik zie nog geen drank of tieten, kom over een uurtje wel weer eens kijken.
Ik denk dat ze zich naast al die hoerige blote jurkjes ook erg ongemakkelijk voelt in haar hobbezak....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Alhoewel ik meeleef met Sharon is deze jurk afschuwelijk, zouden de andere dames haar niet kunnen meta-foseren...style by jury.......het is geen lelijke dikzak, ze is stevig maar heeft wel vormen. Dit maakt ouwelijk, lelijk en vormeloos.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Verneukeratieve TT![]()
Ik zie nog geen drank of tieten, kom over een uurtje wel weer eens kijken.
whahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Like A Virgin en dan inzoomen op Aafke
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is 't wachten op?
* alleen tv kijkt, de dames dus
Alle doppen zitten er nog op!quote:
ooh... Snode plannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Krijgen Karim en Servio een missie tijdens het feestje?
Servio en Karim in de kvdw..........nieuwe missie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is 't wachten op?
Drank, mayhem, ruige seks en streamlocksquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is 't wachten op?
Geselecteerd op geen smaak hebben..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Darklight het volgende:
Waarom 'zingen' ze van die ruknummers
Dat ligt aan die snollen zeker wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Coos het volgende:
btw ligt het aan fok dat ie zo traag is?
Ik moest echt lachen, hardquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
Cynthia heeft straf en moet in de hoek staan?.
pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze gebruiken alle zelfbruiners je ziet vlekken op de benen, gelige kleur...of er iemand overheen gepiest heeft.
Ze mogen niet drinken vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Servio en Karim in de kvdw..........nieuwe missie?
dat laatste ja wachten op streamlocksquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Drank, mayhem, ruige seks en streamlocks
serieus?quote:
Wellicht een geheime missie voor tijdens het feest!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef BJay het volgende:
Waarom moeten Karim en Servio naar KvdW?
Waarschijnlijk heeft Alphons22 zijn cavia aan de bedrading liggen knagen ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk ik ook technische storing
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind eigenlijk stiekem dat Sofie een mooi gezicht heeft
hoef je niet stiekums aan te doen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Misschien is ze toch fluffer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
die Aafke heeft me toch een bovenarmen, of ze zwemt of ze doet wat anders maar erg vrouwelijk is het niet
Heb je haar niet iedere dag haar armspieren zien trainen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
die Aafke heeft me toch een bovenarmen, of ze zwemt of ze doet wat anders maar erg vrouwelijk is het niet
Jammer dat alphons22 dat niet zelf heeft gedaan dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Alphons22 zijn cavia aan de bedrading liggen knagen ofzo
hier `1 en 2 streamlockquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
serieus?
Darn, ik kan sowieso niet kijken omdat lief de afstandsbediening in beslag heeft genomen
laura en guido dronken voeren zodat ze wel bij elkaar komen te liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht een geheime missie voor tijdens het feest!
Jij kent je pappenheimersquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waterpolo geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Dat zijn mensen die het slappe gelul zat zijnquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iemand die voordoet hoe je moet klappen in een studio
ja vond het niet tegenvallen viel mij meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Sharon kan best fijn zingen overigens!
Sofie? Wies da?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iemand die voordoet hoe je moet klappen in een studio
Sloot drank erin ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die het slappe gelul zat zijn
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zeg maar de opstart-chick voor kerels
Nu weten wij het ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
sharon ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Robbiedd het volgende:
Monique kent wel heel veel teksten valt me op.
Als er al make up nodig is omdat een gezicht mooi te vinden ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sofie? Wies da?
Maar ik vind het ook.Iets minder bleek, beetje make-up en ik vind haar mooi. Ander kapsel maakt ook enorm verschil denk ik.
...óf de opstart-chico voor kerels ;-)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zeg maar de opstart-chick voor kerels
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Sharon haar geheim is dat ze lisa van xfactor is
Flugel... Je hebt nu verbinding met internet.... Daar heb je ook streams....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
serieus?
Darn, ik kan sowieso niet kijken omdat lief de afstandsbediening in beslag heeft genomen
Zeker! en weet veel van muziek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetje
als je maar lang genoeg googeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef BJay het volgende:
Is het mogelijk om het SST Ziggo kanaal online te bekijken?
Viel mij ook op. Ze is zingend prettiger aan te horen dan sprekend iigquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
daarom ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetje
ziggo main site gecheckt, denkt dat niet gaat werken, dus 15quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef BJay het volgende:
Is het mogelijk om het SST Ziggo kanaal online te bekijken?
Geeft niet hoor, niemand is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
het was niet mijn geheim, maar ik vond het stiekem wel
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Iedereen zit te zingen en Cynthia zit te kijken alsof ze water ziet branden.
Heb geen trek om in m'n up te zitten en meneer kijkt naar moraalridders...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Flugel... Je hebt nu verbinding met internet.... Daar heb je ook streams....
Dat begin van 'there's a heroooo', vond ik best goed nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkelequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkele.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura kreeg straf omdat ze niet naast Guido is gaan liggen: inhoud kluis is gehalveerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Je moet wat als je zit te wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
Er moet echt een stop met zingen topic komen.
Geen, het was blijkbaar enkel de missie van Laura dus zij kreeg een sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is het wachten eigenlijk op?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgen
In de kvdw staat een verkleinapparaat zoals in 'honey i shrunk the kids' morgen om 09:30 zal hij zich moeten melden. Bewoners zullen tevens worden gewaarschuwd om heeeel voorzichtig door het huis te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat ze dan liedjes kiezen waar ze de tekst van kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Omdat wij dan allemaal gaan zitten zeiken dat het gelockt wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
zou ik ook doen, samen afzijdig met Joanna zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
wat gaat joaana afzijdig zitten ,voelt e zich hier te goed voor?
Dat zou wel super zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaan
Helemaal eens. Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Ik vind dit leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
Niets, alleen Laura heeft een sanctie gekregen: helft van haar kluisinhoud kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
wat was de sanctie die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Valt best mee. De helft van het geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Net getrouwd en ze wil eigenlijk eind maart op huwelijksreis. Zou je denken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
you wish ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij wil ik me eigenlijk wel aansluiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef MissJ.24 het volgende:
DE STEM: Dames een verzoek van de 5 kijkende streamers op FOK, of jullie je bek willen houden.....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Goede zaak!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ja allemaal verplicht zuipen en groepsex
Denk het niet. Married and all...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven kutquote:Op [url=http://forum.fo[quote]
[b] Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Ze lijken nu al wel laveloos.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi SS Dames,
Heel leuk dat jullie een feestje hebben en jullie extra jullie best hebben gedaan om kledingstukken met zo min mogelijk stof aan te trekken.
Ook heel leuk dat jullie zo'n goeie zin hebben vanavond. (Ok, jij misschien iets minder, Cynthia)
Dat jullie zingen is wat minder leuk voor mijn oren maar vooruit, ik doe niet moeilijk.
Maar willen jullie dan alsjeblieft, heul alsjeblieft wel liedjes zingen waar jullie de tekst van kennen?
Alsjeblieft dank je wel.
liefs,
Beaverhausen
PS: Sofia mag ik je schoenen lenen?
ik vind al die flubber dingen (zonder bh) (blote ruggetjes dingen vast tapen enzo)niet echt classie hoor ,classie is in mijn woordenboek iets heel andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Die Sharon heeft toch iets meer klasse qua kleding dan de rest, al heeft ze maatje meer bij de andere kan je zo naar binnen gluren
ik heb het geluid al uit staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik begin die Veamer reclame zelfs al te waarderen... hoor ik ze tenminste even niet zingen...
Ik draag geen dames schoenen en heb dat ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij nou een man of een vrouw je hebt namelijk een mannetje bij je naam, maakt mij niet uit dan als je Sofietje haar schoenen leent maar ik zou zeggen dan eerst veel oefenen
Guusjequote:
Omdat die kamer nu vol met potten pindakaas staat voor brainless chicken mikequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef BJay het volgende:
Waarom krijgen wij niet te zien wat in de KvdW gebeurd?
ik zei het ook over Sharon...niet over die andere die maar de hele tijd alles moeten ophijsenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind al die flubber dingen (zonder bh) (blote ruggetnes dingen vast tapen enzo)niet echt classie hoor ,classie is in mijn woordenboek iets heel anders
Je weet dat je zelf het geluid ook uit kunt zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik begin die Veamer reclame zelfs al te waarderen... hoor ik ze tenminste even niet zingen...
Ze vraagt er gewoon geld voor en zegt tegen haar man dat het business as usual wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk het niet. Married and all...
waarom wil je ze dan lenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik draag geen dames schoenen en heb dat ook nog nooit gedaan..
He, vanaf deze kant zie ik ook bijna haar navelquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand riep om meer Joanna caps?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een grapjequote:
Mooi kutmoment om weg te klikken vanmiddagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef NotYou het volgende:
Overigens, klikte ik de streams eerder vandaag weg toen t Wilhelmus gezongen werd, nu zet ik ze weer aan en hoor ik dit.. Ze zijn toch niet de hele dag zo bezig geweest hè?"Op naar de 0 kijkers!"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha ik zapte net langs die zender met mijn moeder, zegt ze: wat een sletten allemaal.
Deden ze nou maar wat met dat slet zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha ik zapte net langs die zender met mijn moeder, zegt ze: wat een sletten allemaal.
En jij ziet geen verschil tussen neuken met anderen voor je werk en neuken met anderen in je privéleven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja.....dus? Ze is al jaren met die vent hoor, is ook haar manager.......die bediende de camera zeg maar toen ze natuurfilmpjes maakte.......
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef houdoeken het volgende:
Mijn tv staat niet zo heel hard maar toch komen ze boven mijn wasmachine uit die op 1200 toeren staat te rammen hier.
quote:
hij beraamd een moordquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind al die flubber dingen (zonder bh) (blote ruggetje dingen vast tapen enzo)niet echt classie hoor ,classie is in mijn woordenboek iets heel anders
dat zijn vrouwen al snel hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Coctailjurkjes...tja. Het zijn ook sletten. Muurbloempjes moet je niet hebben in een RLS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Gewoon geld vragen uit hun kluis.. problem solvedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En jij ziet geen verschil tussen neuken met anderen voor je werk en neuken met anderen in je privéleven?
Wil je serieus antwoord hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En jij ziet geen verschil tussen neuken met anderen voor je werk en neuken met anderen in je privéleven?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deden ze nou maar wat met dat slet zijn
Je raakt er maar niet over uitgepraatquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was een grapje
Maar vind haar schoenen wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |