Helemaal eens. Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Ik vind dit leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
Niets, alleen Laura heeft een sanctie gekregen: helft van haar kluisinhoud kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
wat was de sanctie die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Valt best mee. De helft van het geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Net getrouwd en ze wil eigenlijk eind maart op huwelijksreis. Zou je denken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
you wish ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |