als je maar lang genoeg googeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef BJay het volgende:
Is het mogelijk om het SST Ziggo kanaal online te bekijken?
Viel mij ook op. Ze is zingend prettiger aan te horen dan sprekend iigquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Sharon kan best fijn zingen overigens!
daarom ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetje
ziggo main site gecheckt, denkt dat niet gaat werken, dus 15quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef BJay het volgende:
Is het mogelijk om het SST Ziggo kanaal online te bekijken?
Geeft niet hoor, niemand is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
het was niet mijn geheim, maar ik vond het stiekem wel
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Iedereen zit te zingen en Cynthia zit te kijken alsof ze water ziet branden.
Heb geen trek om in m'n up te zitten en meneer kijkt naar moraalridders...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Flugel... Je hebt nu verbinding met internet.... Daar heb je ook streams....
Dat begin van 'there's a heroooo', vond ik best goed nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkelequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkele.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura kreeg straf omdat ze niet naast Guido is gaan liggen: inhoud kluis is gehalveerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Je moet wat als je zit te wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
Er moet echt een stop met zingen topic komen.
Geen, het was blijkbaar enkel de missie van Laura dus zij kreeg een sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is het wachten eigenlijk op?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgen
In de kvdw staat een verkleinapparaat zoals in 'honey i shrunk the kids' morgen om 09:30 zal hij zich moeten melden. Bewoners zullen tevens worden gewaarschuwd om heeeel voorzichtig door het huis te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat ze dan liedjes kiezen waar ze de tekst van kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Omdat wij dan allemaal gaan zitten zeiken dat het gelockt wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
zou ik ook doen, samen afzijdig met Joanna zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
wat gaat joaana afzijdig zitten ,voelt e zich hier te goed voor?
Dat zou wel super zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |