daarom ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze stond vanmiddag in de keuken te zingen en geloof me ze heeft aardig stemmetje
ziggo main site gecheckt, denkt dat niet gaat werken, dus 15quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef BJay het volgende:
Is het mogelijk om het SST Ziggo kanaal online te bekijken?
Geeft niet hoor, niemand is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
het was niet mijn geheim, maar ik vond het stiekem wel
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Iedereen zit te zingen en Cynthia zit te kijken alsof ze water ziet branden.
Heb geen trek om in m'n up te zitten en meneer kijkt naar moraalridders...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Flugel... Je hebt nu verbinding met internet.... Daar heb je ook streams....
Dat begin van 'there's a heroooo', vond ik best goed nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkelequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Geen enkele.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura kreeg straf omdat ze niet naast Guido is gaan liggen: inhoud kluis is gehalveerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Je moet wat als je zit te wachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
Er moet echt een stop met zingen topic komen.
Geen, het was blijkbaar enkel de missie van Laura dus zij kreeg een sanctie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is het wachten eigenlijk op?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgen
In de kvdw staat een verkleinapparaat zoals in 'honey i shrunk the kids' morgen om 09:30 zal hij zich moeten melden. Bewoners zullen tevens worden gewaarschuwd om heeeel voorzichtig door het huis te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat ze dan liedjes kiezen waar ze de tekst van kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Omdat wij dan allemaal gaan zitten zeiken dat het gelockt wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
zou ik ook doen, samen afzijdig met Joanna zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
wat gaat joaana afzijdig zitten ,voelt e zich hier te goed voor?
Dat zou wel super zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaan
Helemaal eens. Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Ik vind dit leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
Niets, alleen Laura heeft een sanctie gekregen: helft van haar kluisinhoud kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
wat was de sanctie die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Valt best mee. De helft van het geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Net getrouwd en ze wil eigenlijk eind maart op huwelijksreis. Zou je denken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
you wish ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
Hierbij wil ik me eigenlijk wel aansluiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef MissJ.24 het volgende:
DE STEM: Dames een verzoek van de 5 kijkende streamers op FOK, of jullie je bek willen houden.....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |