Waarschijnlijk heeft Alphons22 zijn cavia aan de bedrading liggen knagen ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk ik ook technische storing
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind eigenlijk stiekem dat Sofie een mooi gezicht heeft
hoef je niet stiekums aan te doen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik vind eigenlijk stiekem dat Sofie een mooi gezicht heeft
Misschien is ze toch fluffer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
die Aafke heeft me toch een bovenarmen, of ze zwemt of ze doet wat anders maar erg vrouwelijk is het niet
Heb je haar niet iedere dag haar armspieren zien trainen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
die Aafke heeft me toch een bovenarmen, of ze zwemt of ze doet wat anders maar erg vrouwelijk is het niet
Jammer dat alphons22 dat niet zelf heeft gedaan dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Alphons22 zijn cavia aan de bedrading liggen knagen ofzo
hier `1 en 2 streamlockquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
serieus?
Darn, ik kan sowieso niet kijken omdat lief de afstandsbediening in beslag heeft genomen
laura en guido dronken voeren zodat ze wel bij elkaar komen te liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht een geheime missie voor tijdens het feest!
Jij kent je pappenheimersquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wellicht een geheime missie voor tijdens het feest!
Waterpolo geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Dat zijn mensen die het slappe gelul zat zijnquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iemand die voordoet hoe je moet klappen in een studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |