Helemaal eens. Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Ik vind dit leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
Niets, alleen Laura heeft een sanctie gekregen: helft van haar kluisinhoud kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
wat was de sanctie die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Valt best mee. De helft van het geld wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.
En zó erg is de sanctie niet.
Net getrouwd en ze wil eigenlijk eind maart op huwelijksreis. Zou je denken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Als er iemand vanavond als eerste op haar rug zal gaan is zij het wel:
[ afbeelding ]
you wish ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij wil ik me eigenlijk wel aansluiten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef MissJ.24 het volgende:
DE STEM: Dames een verzoek van de 5 kijkende streamers op FOK, of jullie je bek willen houden.....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Goede zaak!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ja allemaal verplicht zuipen en groepsex
Denk het niet. Married and all...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven kutquote:Op [url=http://forum.fo[quote]
[b] Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Ze lijken nu al wel laveloos.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Hoi SS Dames,
Heel leuk dat jullie een feestje hebben en jullie extra jullie best hebben gedaan om kledingstukken met zo min mogelijk stof aan te trekken.
Ook heel leuk dat jullie zo'n goeie zin hebben vanavond. (Ok, jij misschien iets minder, Cynthia)
Dat jullie zingen is wat minder leuk voor mijn oren maar vooruit, ik doe niet moeilijk.
Maar willen jullie dan alsjeblieft, heul alsjeblieft wel liedjes zingen waar jullie de tekst van kennen?
Alsjeblieft dank je wel.
liefs,
Beaverhausen
PS: Sofia mag ik je schoenen lenen?
ik vind al die flubber dingen (zonder bh) (blote ruggetjes dingen vast tapen enzo)niet echt classie hoor ,classie is in mijn woordenboek iets heel andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Die Sharon heeft toch iets meer klasse qua kleding dan de rest, al heeft ze maatje meer bij de andere kan je zo naar binnen gluren
ik heb het geluid al uit staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik begin die Veamer reclame zelfs al te waarderen... hoor ik ze tenminste even niet zingen...
Ik draag geen dames schoenen en heb dat ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij nou een man of een vrouw je hebt namelijk een mannetje bij je naam, maakt mij niet uit dan als je Sofietje haar schoenen leent maar ik zou zeggen dan eerst veel oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |