Waar is het wachten eigenlijk op?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Geenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je ? Uitgekotst door alles wat daar zit. Ze moet nog tot morgen
In de kvdw staat een verkleinapparaat zoals in 'honey i shrunk the kids' morgen om 09:30 zal hij zich moeten melden. Bewoners zullen tevens worden gewaarschuwd om heeeel voorzichtig door het huis te lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
OOoh wie kan me even kort vertellen wat voor straf Guido kreeg omdat die niet naast Laura ging slapen?
Dat ze dan liedjes kiezen waar ze de tekst van kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet wat als je zit te wachten.
Omdat wij dan allemaal gaan zitten zeiken dat het gelockt wordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
zou ik ook doen, samen afzijdig met Joanna zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
wat gaat joaana afzijdig zitten ,voelt e zich hier te goed voor?
Dat zou wel super zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef quibus01 het volgende:
[..]
En dan vliegt Aafke eruit, want die stond dik onderaan
Helemaal eens. Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Zij kon zich uiteindelijk ook wel vinden in de redenen van Guido.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef MissJ.24 het volgende:
WAAAT!!??? Het was Laura's missie, maar omdat Guido jankte of die een puppy dood moest slaan ipv naast een aantrekkelijk vrouw slapen kreeg ZEI straf??? Gatverdamme.
Ik vind dit leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef ollebollegeis het volgende:
woorom word dit niet gelockt????
Niets, alleen Laura heeft een sanctie gekregen: helft van haar kluisinhoud kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MissJ.24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |