Volgens mij heb jij een beetje moeite met lezen, dudequote:
Gert maak mij effe hulpmod dan flikker ik die bal effe op de keien.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap eens even jij.
Ik lees alleen maar onaangename posts van je hier en je vindt het naar eigen zeggen ook een stom programma. Ga dan gewoon weg, of gedraag je eens wat vriendelijker.
Dat lijkt heel veel.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef iteejer het volgende:
Piek in verbruikte bandbreedte op onze servers gedurende de kickoff:
[ afbeelding ]
(Viel in deel 3 net over de rand, dus hier maar weer)
http://www.spixtv.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke stream is een beetje interessant?
geen?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke stream is een beetje interessant?
Alleen de piek is om 18:00 en de kickoff begon pas om 21:15quote:
Wat is de temp, kun je al een ei bakken op die servers?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef iteejer het volgende:
Piek in verbruikte bandbreedte op onze servers gedurende de kickoff:
[ afbeelding ]
(Viel in deel 3 net over de rand, dus hier maar weer)
Zolang zij praat gaat er niemand slapen, des te moeilijker voor haar om als laatste naar bed te gaan, dat houdt ze nooit vol zoquote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef Ceetje.. het volgende:
die joanna praat zoveel omdat ze anders in slaap valt.........
Twee doen het maar.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
Heb je ze alle 4
Waarom moet dat dan? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zolang zij praat gaat er niemand slapen, des te moeilijker voor haar om als laatste naar bed te gaan, dat houdt ze nooit vol zo
Dat komt omdat die zijn cam op de tv heeft gezet. Op het digitale kanaal heb je blijkbaar geen reclamequote:Op maandag 14 februari 2011 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb op de ustream van peeet1 nog geen reclame gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |