FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hadden ze niet mee moeten doen, zoiets weet je vantevoren stelletje jankerdsquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat ze steeds verder moeten gaan, daar zijn ze het niet mee eens
Precies!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hadden ze niet mee moeten doen, zoiets weet je vantevoren stelletje jankerds
In filmpjes topic heb ik net 3 delen gepost, het gesprek van vannacht tot iets van 01:30quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er nog enig overleg geweest, waarom ze 't niet gedaan heeft?
stond niet in het contract dat je een ander geheim kon krijgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Thanx, ik ga kijken!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
In filmpjes topic heb ik net 3 delen gepost, het gesprek van vannacht tot iets van 01:30
Heb je het contract gezien dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
stond niet in het contract dat je een ander geheim kon krijgen
Ze wisten vantevoren toch niet dat ze een stelletje moeten gaan vormen? Ze hadden hun eigen geheimquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Onzin ze gingen ieder met een eigen geheim erin en dit wisten ze van te voren niet. Het zou me niet verbazen dat dit uit de Hummiekoker komt ze heeft het bij BB6 ook gedaan met Jeroen en Milica alleen die zijn nu wel getrouwd maar dat is wel na het programma gebeurd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Toen Laura te horen kreeg dat ze een relatie moest faken, zei ze zelf dat ze het had verwacht dat ze de lul zou zijn voor zoiets. Dus ze wisten wel van te voren dat zoiets kon gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze gingen ieder met een eigen geheim erin en dit wisten ze van te voren niet. Het zou me niet verbazen dat dit uit de Hummiekoker komt ze heeft het bij BB6 ook gedaan met Jeroen en Milica alleen die zijn nu wel getrouwd maar dat is wel na het programma gebeurd.
Daarom vind ik het ook maar een belachelijke beslissing van het programma om ineens je geheim te veranderen. Je geeft je op met een geheim en het programma gaat dat even veranderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze wisten vantevoren toch niet dat ze een stelletje moeten gaan vormen? Ze hadden hun eigen geheim
Zij heeft dan ook geen relatie en ze heeft zelf gezegd dat ze er van baalt dat ze het met iemand moet doen die er wel eentje heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Toen Laura te horen kreeg dat ze een relatie moest faken, zei ze zelf dat ze het had verwacht dat ze de lul zou zijn voor zoiets. Dus ze wisten wel van te voren dat zoiets kon gebeuren.
Bij een RLS weet je toch gewoon niet alles van te voren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze gingen ieder met een eigen geheim erin en dit wisten ze van te voren niet. Het zou me niet verbazen dat dit uit de Hummiekoker komt ze heeft het bij BB6 ook gedaan met Jeroen en Milica alleen die zijn nu wel getrouwd maar dat is wel na het programma gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |