FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Eens. De dagelijkse uitzending duurt wmb ook te lang, maar de streams zijn wel van invloed. Als je de streams de hele dag volgt is er geen enkele reden om de dagelijkse uitzendingen te volgen (en in die tijd de streams te missen)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
streams is maar een fractie en heeft weinig tot niets met de uitzending te maken...
idd is het te vroeg voor een analyse maar het feit dat private practice beter scoorde gisteren is niet zo'n goed teken. Aangezien SS veeeeel duurder is dan een aangekochte Amerikaanse serie. Het is hun duurste productie en daarmee wil je ook een vlaggenschip in huis en geen opmaat naar je Amerikaanse serie.
Ben het met je eens dat ik de cijfers ook nog wel zie stijgen, al zal er de komende twee weken denk ik eerden een daling inzitten, maar geef het de tijd. DGK scoorde ook niet goed in het begin, kijker moet een band opbouwen en de uitzendingen moeten uitnodigen tot kijken naar meer
Verliefd aan het wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Weka het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Laura in vredesnaam aan het doen is?
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Studiotje het volgende:
Toch grappig dat vorige delen is blijven hangen op #007
Nou ja... je moet de dagelijkse uitzendingen bekijken om te horen wat er in de kvdw besproken is...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Eens. De dagelijkse uitzending duurt wmb ook te lang, maar de streams zijn wel van invloed. Als je de streams de hele dag volgt is er geen enkele reden om de dagelijkse uitzendingen te volgen (en in die tijd de streams te missen)
Ze doet niets verbodens lijkt mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Weka het volgende:
Tuurlijk wel, de dingen die in de kamer van de waarheid worden gezegd zien we niet op de streams..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Eens. De dagelijkse uitzending duurt wmb ook te lang, maar de streams zijn wel van invloed. Als je de streams de hele dag volgt is er geen enkele reden om de dagelijkse uitzendingen te volgen (en in die tijd de streams te missen)
Behalve dan dat je alle kvdw gesprekken enkel in de uitzendingen ziet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
En waarom grijpt Guido niet in?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Weka het volgende:
Misschien vind ze Alex wel leuk? Laat haar lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:53 schreef Weka het volgende:
er was toch iets met een borstverkleining?? dan moet zij dat wezen.quote:
Nee, zij heeft de tsunami overleefdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er was toch iets met een borstverkleining?? dan moet zij dat wezen.
is gewoon een lekkere hollandse meid, en niet geblondeerd of opgespoten lippen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef das_phantom het volgende:
Die Sharon lijkt mij behoorlijk uit de boot te vallen qua uiterlijk of ligt dat aan mij
Sharon overleefde de tsunami. Zie Sharon-topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er was toch iets met een borstverkleining?? dan moet zij dat wezen.
Ligt aan jou. Ondanks dat ze wat steviger is, is ze niet de lelijkste in het huis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef das_phantom het volgende:
Die Sharon lijkt mij behoorlijk uit de boot te vallen qua uiterlijk of ligt dat aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |