FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Als het maar naakt isquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:46 schreef catwaezle het volgende:
Ze hebben het over praten in de slaap. Straks ook nog wandelen tijdens slaap?
Dat is toch niet te radenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Guido zit op een goed spoor bij Servio!
Daar kan ik het niet mee oneens zijn.... als het iemand is van het vrouwelijke geslacht tenminste.quote:
Of strikt analytisch om het geslacht te bepalen natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Daar kan ik het niet mee oneens zijn.... als het iemand is van het vrouwelijke geslacht tenminste.
Guido schijnt van alle markten thuis te zijn...quote:
Er gebeurde echt niets in DGK in het begin. Sylvia werd al gewaarschuwd toen dat ze eruit gezet zou worden als ze niet voor meer actie zorgde. Pas toen de ruzies tussen Huub en Nathanael begonnen, begon het wat levendiger te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:57 schreef das_phantom het volgende:
Vraag me trouwens af hoe dat met DGK aan het begin was: vind tot nu toe het allemaal vrij softe types.
het verbaasd me wel een beetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Guido schijnt van alle markten thuis te zijn...
Ben DGK pas na een tijdje gaan kijken. Maar volgens mij is het daar nooit echt soft geweest. Het concept is natuurlijk ook heel anders. Hier moet je mensen wel enigszins te vriend houden ivm nominaties. In DGK uiteraard niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:57 schreef das_phantom het volgende:
Vraag me trouwens af hoe dat met DGK aan het begin was: vind tot nu toe het allemaal vrij softe types.
snachts gaat de airco aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom liggen die dames met hun kleren aan in bed?! Zijn ze iets van plan?
In het begin van DGK was iedereen ook rustig. De eerste was volgens mij Nicolaas die boos werd. (op de redactie als ik het me goed herinner)quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:57 schreef das_phantom het volgende:
Off-topic, maar heb jij wel eens het bed gedeeld met een schone dame?quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben DGK pas na een tijdje gaan kijken. Maar volgens mij is het daar nooit echt soft geweest. Het concept is natuurlijk ook heel anders. Hier moet je mensen wel enigszins te vriend houden ivm nominaties. In DGK uiteraard niet.
ja ik volgde het begin ook niet totdat iemand me nou aan het eind eigenlijk bij die kickbox wedstrijden me erop wees dat ik echt moest gaan kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben DGK pas na een tijdje gaan kijken. Maar volgens mij is het daar nooit echt soft geweest. Het concept is natuurlijk ook heel anders. Hier moet je mensen wel enigszins te vriend houden ivm nominaties. In DGK uiteraard niet.
Ze durven niet naakt te gaan liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom liggen die dames met hun kleren aan in bed?! Zijn ze iets van plan?
Hmm dus hij heeft misschien een volle bingokaart met inside infoquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jawel hoor. Want je kon er wel degelijk uitgestemd worden als je iedereen op je hand kreeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |