FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij wil drukken voor sofia, maar durft niet, omdat hij bang is dat ze het aan wat er gisteren is gebeurd koppelt en dus denkt dat iemand van achter dat doorverteld heeft. Karim vindt overigens dat ze daar geen rekening mee hoeven houden.quote:
Ik zat ook al te wachten als die van mij dan weghaald, dankquote:
Karim heeft gelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij wil drukken voor sofia, maar durft niet, omdat hij bang is dat ze het aan wat er gisteren is gebeurd koppelt en dus denkt dat iemand van achter dat doorverteld heeft. Karim vindt overigens dat ze daar geen rekening mee hoeven houden.
Oh please... Aafke exitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:01 schreef Enyma het volgende:
Aafke: "Maar Cynthia gaat gewoon naar huis" .. We shall see.
Mag je van 'je lief' niet kijken dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nog even kijken voor mijn lief thuis komt.. heb het hele weekend niet kunnen kijken
Hij denkt dat ze kunstschilderes is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim heeft gelijk.
Maar ergens wel tof van Gerard dat hij toch bang is dat hij haar dan net dat zetje geeft om te gaan. Aan de andere kant, lijkt me stug dat hij haar geheim écht weet, dus als hij dan fout raadt krijgt zij wellicht weer wat vertrouwen
Ik denk het welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Papiergeld het volgende:
Gerard denk dat Sharon favoriet is in de buitenwereld. Ik denk het niet..
Dat moet ie lekker drukken, wedden dat ze daarna blijft?quote:
Ze is in ieder geval wel populair in 't huis, dus hoeft ze voorlopig niet bang te zijn dat ze genomineerd was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Papiergeld het volgende:
Gerard denk dat Sharon favoriet is in de buitenwereld. Ik denk het niet..
Ik vind het wel sympathiek dat hij niet goed durft te gokken op haar geheim nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:12 schreef Killersmile het volgende:
Gerhard is echt wel een leuke gast hoor
mmmquote:
Inderdaad, allemaal op Cynthia en Alex inhakken, super TVquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef md89 het volgende:
Ik vind dat idee van Gerard zo gek nog niet..lekker rellen!
doe maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:14 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ben je nou irritant aan het doen om het irritant doen, of moet ik echt met argumenten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |