Eerder een prutser met een boekje ;0quote:
Tuurlijk. Dat blijft ook zolang ze daar zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Denkt Sofia er nog steeds aan om weg te gaan ?
hij is miljonairquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerder een koekebakker van gebakken lucht
Ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft, maar ik vind het ge-wel-digquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Eerder een prutser met een boekje ;0
Zit nog te dubben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef iBenny het volgende:
heeft Sofia trouwens al besloten of ze weggaat of niet?
Hier lijkt Aafke echt op Lieke (DGK)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef chufi het volgende:
Zoepn, poepn en op de proeme kroepn
[ afbeelding ]
die ken ik nog van vroeger
Neurolinguïstisch programmeren (NLP) is een methodiek voor training, coaching en communicatieverbetering. NLP werd ontwikkeld in de jaren zeventig van de twintigste eeuw aan de Universiteit van Californië (Santa Cruz). NLP heeft geen noemenswaardig verband met de wetenschappelijke neurolinguïstiek.[1] De grondgedachte van NLP is dat vaardigheden van zogeheten experts in kaart gebracht (gemodelleerd) en als techniek aan anderen onderwezen kunnen worden. Theorie en effectiviteit van NLP hebben geen wetenschappelijke ondersteuningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurolingu%C3%AFstisch_programmeren
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef catwaezle het volgende:
Sofia zegt dat haar geheim wel te vinden is op het internet, maar volgens mij niet makkelijk.
Dat kan wel kloppen dus.
en dat zou volgens fok zijn ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef catwaezle het volgende:
Sofia zegt dat haar geheim wel te vinden is op het internet, maar volgens mij niet makkelijk.
Dat kan wel kloppen dus.
Als je haar googled kom je alleen maar bij andere dingen uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelf
wat ik hierbovn al zei internaat word ook de laatste tijd aan cynthia gekoppeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelf
Er is ergens te vinden dat haar ouders schippers waren (binnenvaart) en daaruit kun je wel concluderen dat zij als kind dus vaak in een schippersinternaat heeft gezeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gok dat Jurieen daar is blijven hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Lemar het volgende:
[..]
Als je haar googled kom je alleen maar bij andere dingen uit.
Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef catwaezle het volgende:
Sofia: "Ik heb het spelletje onderschat. Het is 24 uur per dag en dat is zó vermoeiend. Ik merk aan mezelf dat ik dat enorm vermoeiend vind"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gok dat Jurieen daar is blijven hangen
uuuh.quote:
èèèhquote:
Snap niet dat bijna iedereen haar gewoon mag. Wat een grafwijf..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef catwaezle het volgende:
Sofia: "Ik heb het spelletje onderschat. Het is 24 uur per dag en dat is zó vermoeiend. Ik merk aan mezelf dat ik dat enorm vermoeiend vind"
Een hele goede constatering. Een waar de makers onvoldoende rekening mee hebben gehoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef catwaezle het volgende:
Sofia vindt het jammer dat het door het spel ook oppervlakkig blijft tijdens gesprekken met de anderen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een hele goede constatering. Een waar de makers onvoldoende rekening mee hebben gehouden
Huwelijksreis en Dj conference ... mjahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef catwaezle het volgende:
Sofia en haar man zouden in maart op huwelijksreis gaan. Dat is ook een reden dat ze er nog steeds aan denkt vrijwillig exit te gaan. Als het spel toch niet meer te winnen is, gaat ze er liever uit zodat de huwelijksreis in maart nog door kan gaan.
Dat juist die twee ook moeilijke geheimen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Voor slaapwandelen zijn er heel veel clues (nachtkijker, schaapjes, vleermuis schilderij, liedje a night like this) en van een internaat is er niks. Niet eerlijk! En ook geen cafe/bingoballen.
Kortom: sommige bewoners zijn de 'lul' omdat er veel clues van hen zijn en van sommige zien we geen een clue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |