Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Day het volgende:
Sorry, maar Alex lult Servio nu wel klem.
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Praatpoeder het volgende:
De hel barst los omdat er teveel kaas op een broodje gaat
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Alex escaleert de boel zelf en wil dan omdat hij merkt aan het kortste eind te gaan trekken de boel weer repareren dat is zwak sta voor je eigen zaak.
Nee maar daar gaat echt nog wel wat komen natuurlijk als eenmaal die missie van Guido en Laura is mislukt. (Eer?)gister zaten ze nog aan elkaar te frunniken, A&L dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Ja precies, zou het echt zonde vinden als Alex moest vertrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het gedrag ,want nu lijkt op verwent /jaloers gedrag ook wel wat hebben ,kan in iedergeval leuke tv opleveren
en toch echt voor guido gaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.
Waarom zitten ze daar zo op budget?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappen
Ja, nadat hij bij iedereen zijn beklag heeft gedaan, behalve tegen Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..
Idd maar dat is nu eenmaal de beperking van de wereld waarin geleefd wordt daar is niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
Aan sommige mensen irriteer je je gewoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
is ook wel makkelijker als ,je merkt dat als je tegen iemand zegt dat je niet geintreseer bent,deze op zo een manier terug reageerd (teminste zou ik wel hebben)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Laura nu fullpower voor haar missie gaat, samen met Guido
Ja dat zie je ook overal terug. Van school tot op 't werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
in iedergeval bi,volgens de sites waar hij zich aanboodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt' echt? Guido is toch zo gay als maar kan?
Het is echt typisch groepsgedrag. Je moet je aanpassen aan de regels en het gedrqg, anders lig je eruit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
Textbook inderdaad. Ik moet daarbij altijd een beetje aan The Wave denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef Day het volgende:
Het is echt typisch groepsgedrag. Je moet je aanpassen aan de regels en het gedrqg, anders lig je eruit.
Weet ik niet. Op zich zijn dat wel de dingen waar je - hoe kinderachtig misschien ook - je wel aan stoort als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, nadat hij bij iedereen zijn beklag heeft gedaan, behalve tegen Alex.
Hij heeft in 1 ding gelijk, je hoeft elkaar niet allemaal te mogen. Maar de redenen die hij aangrijpt om dat duidelijk te maken zijn bullshit.
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er mee stemmen om aafke eruit te krijgen?
In zijn videodagboek spreekt hij zijn vriendin toch wel toe met veel houden van en mis je opmerkingen. Ik weet het echt effe niet bij die knul. Misschien weet zijn vriendin het wel gewoon en hebben zij een relatie gevonden waarin beide gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in iedergeval bi,volgens de sites waar hij zich aanbood
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er mee stemmen om aafke eruit te krijgen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogen
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogen
een missie bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..
heeft net5 een site danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?
Wie moet van jou het huis verlaten?
Laura
9%
Cynthia
78%
Aafke
13%
Dan moeten ze er wel ff wat drank ingooien(in aafke/het huis)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..
nee nu mensen proberen te bespringen voor betere tv ;0quote:
Ze praten wel hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Laura is echt volledig uitgepraat met Alex he?
[ afbeelding ]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Op zich zijn dat wel de dingen waar je - hoe kinderachtig misschien ook - je wel aan stoort als je 24/7 op elkaars lip zit.
Ja nu weer idd, ik gilde iets te vroegquote:
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas paktequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef henkbarte het volgende:
Wel beetje triest om dan allemaal als kuddedieren op Alex af te geven. Hij is echt niet heel verwend of iets. Heeft Servio letterlijk gezegd over dat teveel kaas? Dat zou wel grappig zijn want Servio zie ik heeeel vaak eten. En ik mag ze beiden, dat terzijde..
duh. Wij vrouwen zien datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu weer idd, ik gilde iets te vroeg
En aan haar maniertjes te zien vindt ze hem wel echt nog leuk.
nou weet i niet misschien moest het niet zo in detail ,maar (vaak ) als je van goed afkomst bent (dus mensen met geld) heb je niet door dat bezuinigen echt bezuinigen isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.
vechte om eten gebeurd vaker tussen de groot verbruikers ,omdat ze beide denken te kort te zullen hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas pakte
Ja daar heb je wel een punt. Hij ging daar inderdaad wel ver in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.
Oké, dat is wel apart..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas pakte
Dat zegt toch ook wel wat. Daarnaast was ze gisteren na dat gesprek met alex ook verdrietigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex is aan het vissen bij Laura wie ze wil zien 'na het huis'.
Laura als eerste; Jou, hoop ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
Ze willen elkaar dus allebei nog wel zien.
Zijn nu al afspraken aan het maken.
Lijkt mij ook, lekker lopen vervelen op bed, ga toch met die kluis klooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
hyvesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?
Wie moet van jou het huis verlaten?
Laura
9%
Cynthia
78%
Aafke
13%
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te trekken...
de snelkookpanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te verbinden...
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
Dat zijn dan de mensen met wie ze het meest optrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.
Dan moeten ze effe achter kastjes kijken enzo naar kabelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.
Hebben ze met 15 lui maar 1 toilet? Dáár zou ik me aan ergeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Mylene het volgende:
Ik zou me ook storen aan Alex die 20 minuten de tijd nodig heeft om te schijten. Waar zou die verstopping dan ook vandaan komen?
Servio zegt net zelf dat hij alex helemaal niet kent, maar ondertussen weet hij wel wie en hoe alex is gebaseerd op zijn afkomst en zijn geld (ik weet niet ens of alex rijk is). Hij moet 'm gewoon niet en dat kan. Maar zegt dat dan gewoon en gooi het niet op teveel kaas op je brood of te lang douchen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou weet i niet misschien moest het niet zo in detail ,maar (vaak ) als je van goed afkomst bent (dus mensen met geld) heb je niet door dat bezuinigen echt bezuinigen is
hij zei het ook zo he ,dat alex het zelf nieteens door heeft
Natuurlijk weer Cynthia.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
Wie zit er door dat gesprek te pingelen? Is toch ook niet goed voor tv? Qua audio etc
Cynthia, eist zendtijd opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
Wie zit er door dat gesprek te pingelen? Is toch ook niet goed voor tv? Qua audio etc
Is altijd zo geweest hoor, ze moeten dingen verdienen aan de hand van groepsopdrachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom zitten die bewoners daar op zo'n rantsoen. Het concept heeft toch niks met Back to Basic van doen? Of komt dat door het lage budget waardoor ook flink is bezuinigd op kundig personeel?
dank dat de shoppers (dus van de regie) niet gewent zijn in te schatten boodschappen te halen voor 14 manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom zitten die bewoners daar op zo'n rantsoen. Het concept heeft toch niks met Back to Basic van doen? Of komt dat door het lage budget waardoor ook flink is bezuinigd op kundig personeel?
In het SST concept?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef RiftNL het volgende:
Is altijd zo geweest hoor, ze moeten dingen verdienen aan de hand van groepsopdrachten
Mag ook na haar exit meteen door naar de kliniek van de mama van Joannaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ook na haar exit meteen door naar de kliniek van de mama van Joanna
De kluis?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm ik zie dat SST frankrijk wat andere dingetjes had.. en:
In Day 15 (Wednesday), A new room was opened in the house called "Le Couloir des Secrets" ("The Secrets' Hallway") which contains clues on the Housemates' secrets.
Zou dat hier ook morgen gebeuren?
dit is dan ook geen echte gitaar En hij mist een snaar ...quote:Op [url=http://for um.fok.nl/topic/1611505/6/25#93156296]dinsdag 22 februari 2011 16:32[/url] schreef Day het volgende:
Cynthia vertelde dat ze 3 jaar gitaarles heeft gehad. Is niet echt te horen.
een kamer met aanwijzingen ,nee denk het niet ,veel aanwijzingen zijn gewoon in het huis zoals hij nu is verwerktquote:
Kon ik niet vinden, wel dat er andere kamers open konden (zoals deze geheime gang).quote:
Er is een winkel met luxe artikelen zoals pindakaas en Milka die men kan verdienen. Hoe of wat dit precies werkt is enkel op die Sharon miss gedoe te zien geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het SST concept?
En waar blijven die groepsopdrachten dan?
Ja okay, dat gaat om luxe (...) artikelen. Maar waarom moeten ze tijdens de normale eetmomenten het met zulke karige porties doen? Dat heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? Worden ze imo enkel suffer van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef Mylene het volgende:
Er is een winkel met luxe artikelen zoals pindakaas en Milka die men kan verdienen. Hoe of wat dit werkt is enkel op die Sharon miss gedoe te zien geweest.
Zou toch iets van clues in de kluis moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
een kamer met aanwijzingen ,nee denk het niet ,veel aanwijzingen zijn gewoon in het huis zoals hij nu is verwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |