Oké, dat is wel apart..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas pakte
Dat zegt toch ook wel wat. Daarnaast was ze gisteren na dat gesprek met alex ook verdrietigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex is aan het vissen bij Laura wie ze wil zien 'na het huis'.
Laura als eerste; Jou, hoop ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
Ze willen elkaar dus allebei nog wel zien.
Zijn nu al afspraken aan het maken.
Lijkt mij ook, lekker lopen vervelen op bed, ga toch met die kluis klooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
hyvesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?
Wie moet van jou het huis verlaten?
Laura
9%
Cynthia
78%
Aafke
13%
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te trekken...
de snelkookpanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te verbinden...
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
Dat zijn dan de mensen met wie ze het meest optrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.
Dan moeten ze effe achter kastjes kijken enzo naar kabelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.
Hebben ze met 15 lui maar 1 toilet? Dáár zou ik me aan ergeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Mylene het volgende:
Ik zou me ook storen aan Alex die 20 minuten de tijd nodig heeft om te schijten. Waar zou die verstopping dan ook vandaan komen?
Servio zegt net zelf dat hij alex helemaal niet kent, maar ondertussen weet hij wel wie en hoe alex is gebaseerd op zijn afkomst en zijn geld (ik weet niet ens of alex rijk is). Hij moet 'm gewoon niet en dat kan. Maar zegt dat dan gewoon en gooi het niet op teveel kaas op je brood of te lang douchen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou weet i niet misschien moest het niet zo in detail ,maar (vaak ) als je van goed afkomst bent (dus mensen met geld) heb je niet door dat bezuinigen echt bezuinigen is
hij zei het ook zo he ,dat alex het zelf nieteens door heeft
Natuurlijk weer Cynthia.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
Wie zit er door dat gesprek te pingelen? Is toch ook niet goed voor tv? Qua audio etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |