Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Day het volgende:
Sorry, maar Alex lult Servio nu wel klem.
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Praatpoeder het volgende:
De hel barst los omdat er teveel kaas op een broodje gaat
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Alex escaleert de boel zelf en wil dan omdat hij merkt aan het kortste eind te gaan trekken de boel weer repareren dat is zwak sta voor je eigen zaak.
Nee maar daar gaat echt nog wel wat komen natuurlijk als eenmaal die missie van Guido en Laura is mislukt. (Eer?)gister zaten ze nog aan elkaar te frunniken, A&L dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Ja precies, zou het echt zonde vinden als Alex moest vertrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het gedrag ,want nu lijkt op verwent /jaloers gedrag ook wel wat hebben ,kan in iedergeval leuke tv opleveren
en toch echt voor guido gaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.
Waarom zitten ze daar zo op budget?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappen
Ja, nadat hij bij iedereen zijn beklag heeft gedaan, behalve tegen Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..
Idd maar dat is nu eenmaal de beperking van de wereld waarin geleefd wordt daar is niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
Aan sommige mensen irriteer je je gewoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
is ook wel makkelijker als ,je merkt dat als je tegen iemand zegt dat je niet geintreseer bent,deze op zo een manier terug reageerd (teminste zou ik wel hebben)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Laura nu fullpower voor haar missie gaat, samen met Guido
Ja dat zie je ook overal terug. Van school tot op 't werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
in iedergeval bi,volgens de sites waar hij zich aanboodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt' echt? Guido is toch zo gay als maar kan?
Het is echt typisch groepsgedrag. Je moet je aanpassen aan de regels en het gedrqg, anders lig je eruit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |