Vind hijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef muzas het volgende:
[..]
En terrecht. Hij past veel beter bij laura.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Krambo het volgende:
Guido is helemaal klaar met Alex volgens mij
idd wij vinden guido leuker bij lauraquote:
Niet aan wennen.. strax moet ik het ook nog aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef b_engeltje het volgende:
moet toch zo wennen aan die strakke broekies voor mannen in verschillende kleurtjes
Te laat en een beetje too obviousquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Lyza666 het volgende:
Alex voelt dat 'ie de lul is voor de volgende nominaties en probeert weer met iedereen vriendjes te maken.
Te laat.
Ja, op alle vlakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
Alex heeft zich vandaag dus laten kennen
is alex niet meerquote:
Ze weet niet beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef superkokje het volgende:
laura douchte samen met de mannen na het korfbal
Alex escaleert de boel zelf en wil dan omdat hij merkt aan het kortste eind te gaan trekken de boel weer repareren dat is zwak sta voor je eigen zaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel stoer van Alex. Hij heeft ook gewoon gelijk.
Bij mij nooit geweest hoor. Bij de bewoners ook nooit écht geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is alex niet meeralex
??????????
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
En toch moet Alex er niet uit volgende week hoor, zou zonde van het Laura/Alex verhaaltje zijn
ik vind het gedrag ,want nu lijkt op verwent /jaloers gedrag ook wel wat hebben ,kan in iedergeval leuke tv opleverenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
En toch moet Alex er niet uit volgende week hoor, zou zonde van het Laura/Alex verhaaltje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |