FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Huh? Lult Philip maar wat? Hij had geraden dat Alex van adel is en dat was in de goede richting. Waarom zou hij daar van af gaan dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef angeljacky het volgende:
Philip laat aan Joana en karim weten dat hij Alex een profvoetballer heeft geraden in de KVDW, nu willen ze tuurlijk weten of hij spits, verdediger of middenvelder is zegt hij.
huh? Is die de weg kwijt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef angeljacky het volgende:
Philip laat aan Joana en karim weten dat hij Alex een profvoetballer heeft geraden in de KVDW, nu willen ze tuurlijk weten of hij spits, verdediger of middenvelder is zegt hij.
Omdat hij weet dat hij warm zit en zo anderen op een dwaalspoor brengtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Huh? Lult Philip maar wat? Hij had geraden dat Alex van adel is en dat was in de goede richting. Waarom zou hij daar van af gaan dan?
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Niemand mocht een oogpotlood mee het huis in nemen, vanwege het niet mogen schrijven. Joanna mag wel een oogpotlood gebruiken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Hoihoi. ff teruggelezen...
Als ik hett goed begrijp is Alex nogal jaloers op Guido en probeert hem zwart te maken bij anderen? En heeft Laura Alex dus afgewezen?
afgesproken met alexquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
huh? Is die de weg kwijt?
hij zat toch in de buurt met het raden? (van adel) Hoe komt die nu weer bij voetballer dan?
Hij gaat zijn tegenspelers toch niet op het goede spoor zetten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
hij zat toch in de buurt met het raden? (van adel) Hoe komt die nu weer bij voetballer dan?
Hadden ze het net in de slaapkamer over. En Gerard schijnt 'in' kaarsvet te schrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Heeft ze die binnengesmokkeld tussen haar 81 kilo aan bagage?
Hahaha schitterend. Wat ben jij dom zeg. Het is een spel! Mensen op het verkeerde been zetten en je anders voordoen etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, hij heeft 2 gebruikte waxinelichthoudertjes, waar hij notities in maakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hadden ze het net in de slaapkamer over. En Gerard schijnt 'in' kaarsvet te schrijven.
Ik wist niet dat die een afspraak had gemaakt met alexquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hahaha schitterend. Wat ben jij dom zeg. Het is een spel! Mensen op het verkeerde been zetten en je anders voordoen etc.
Met voedsel zou je ook altijd nog kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, hij heeft 2 gebruikte waxinelichthoudertjes, waar hij notities in maakt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hadden ze het net in de slaapkamer over. En Gerard schijnt 'in' kaarsvet te schrijven.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het is volgens mij een kwestie van tijd voordat Geeeerrraaaaarrrd denkt dat ie Napoleon is.
Hij gaf het aan als voorbeeld. Hij wil niet dat de rest weet wat hij precies goed had, dus gebruikt hij de voetballer als voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Huh? Lult Philip maar wat? Hij had geraden dat Alex van adel is en dat was in de goede richting. Waarom zou hij daar van af gaan dan?
Feest dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef Mylene het volgende:
Vanavond groepsgesprek om eventuele irritaties uit te spreken, aldus Alex.
dat weten de andere bewoners toch niet ,die weten alleen dat philip warm zat ,maar niet waarmeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaf het aan als voorbeeld. Hij wil niet dat de rest weet wat hij precies goed had, dus gebruikt hij de voetballer als voorbeeld.
met of zonder streamlockquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef Lyza666 het volgende:
Oh ze gaan groepssessies (praten dan hm) doen.
Om anderen te misleidenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat. Philip zal wel aan Alex hebben doorgespeeld dat hij niet meer goed in de groep ligt na vanochtend. En als hij zo doorgaat, is hij volgende week genomineerd.quote:
Zonder.quote:
Het is zeker leuker om naar te kijken nu er meer irritaties en geroddel isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
Er zal zeker nog wel een SL volgen vanavond, gewoon voorgevoel![]()
Maar leuk om te lezen dat er iets meer spanningen lijken te ontstaan in het huis.
Geen flits te zien?quote:
Het heeft even zijn tijd nodig, net als BB komt dat vanzelf na een paar wekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is zeker leuker om naar te kijken nu er meer irritaties en geroddel is
Vind hijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef muzas het volgende:
[..]
En terrecht. Hij past veel beter bij laura.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:59 schreef Krambo het volgende:
Guido is helemaal klaar met Alex volgens mij
idd wij vinden guido leuker bij lauraquote:
Niet aan wennen.. strax moet ik het ook nog aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef b_engeltje het volgende:
moet toch zo wennen aan die strakke broekies voor mannen in verschillende kleurtjes
Te laat en een beetje too obviousquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef Lyza666 het volgende:
Alex voelt dat 'ie de lul is voor de volgende nominaties en probeert weer met iedereen vriendjes te maken.
Te laat.
Ja, op alle vlakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
Alex heeft zich vandaag dus laten kennen
is alex niet meerquote:
Ze weet niet beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef superkokje het volgende:
laura douchte samen met de mannen na het korfbal
Alex escaleert de boel zelf en wil dan omdat hij merkt aan het kortste eind te gaan trekken de boel weer repareren dat is zwak sta voor je eigen zaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel stoer van Alex. Hij heeft ook gewoon gelijk.
Bij mij nooit geweest hoor. Bij de bewoners ook nooit écht geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is alex niet meeralex
??????????
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
En toch moet Alex er niet uit volgende week hoor, zou zonde van het Laura/Alex verhaaltje zijn
ik vind het gedrag ,want nu lijkt op verwent /jaloers gedrag ook wel wat hebben ,kan in iedergeval leuke tv opleverenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
En toch moet Alex er niet uit volgende week hoor, zou zonde van het Laura/Alex verhaaltje zijn
Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef Day het volgende:
Sorry, maar Alex lult Servio nu wel klem.
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Praatpoeder het volgende:
De hel barst los omdat er teveel kaas op een broodje gaat
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Alex escaleert de boel zelf en wil dan omdat hij merkt aan het kortste eind te gaan trekken de boel weer repareren dat is zwak sta voor je eigen zaak.
Nee maar daar gaat echt nog wel wat komen natuurlijk als eenmaal die missie van Guido en Laura is mislukt. (Eer?)gister zaten ze nog aan elkaar te frunniken, A&L dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
die hebben sinds gister nog geen woord gewisseld volgens mij
Ja precies, zou het echt zonde vinden als Alex moest vertrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het gedrag ,want nu lijkt op verwent /jaloers gedrag ook wel wat hebben ,kan in iedergeval leuke tv opleveren
en toch echt voor guido gaatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Laura nu ze meer afstand hebben haar volledige interesse verliest.
Waarom zitten ze daar zo op budget?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou in ne huis waar weinig eten is ,kan ik dat best wel snappen
Ja, nadat hij bij iedereen zijn beklag heeft gedaan, behalve tegen Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Servio zegt toch gewoon hoe hij over Alex denkt en verder niks? Ik zie het klemlullen niet zo..
Idd maar dat is nu eenmaal de beperking van de wereld waarin geleefd wordt daar is niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
Aan sommige mensen irriteer je je gewoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Og please, die dingen waar die gasten zich druk om maken, slaan echt nergens op!
is ook wel makkelijker als ,je merkt dat als je tegen iemand zegt dat je niet geintreseer bent,deze op zo een manier terug reageerd (teminste zou ik wel hebben)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Laura nu fullpower voor haar missie gaat, samen met Guido
Ja dat zie je ook overal terug. Van school tot op 't werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
in iedergeval bi,volgens de sites waar hij zich aanboodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt' echt? Guido is toch zo gay als maar kan?
Het is echt typisch groepsgedrag. Je moet je aanpassen aan de regels en het gedrqg, anders lig je eruit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe men van zondebok naar zondebok gaat.
De menselijke natuur is een vreemd iets.
Textbook inderdaad. Ik moet daarbij altijd een beetje aan The Wave denken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef Day het volgende:
Het is echt typisch groepsgedrag. Je moet je aanpassen aan de regels en het gedrqg, anders lig je eruit.
Weet ik niet. Op zich zijn dat wel de dingen waar je - hoe kinderachtig misschien ook - je wel aan stoort als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, nadat hij bij iedereen zijn beklag heeft gedaan, behalve tegen Alex.
Hij heeft in 1 ding gelijk, je hoeft elkaar niet allemaal te mogen. Maar de redenen die hij aangrijpt om dat duidelijk te maken zijn bullshit.
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er mee stemmen om aafke eruit te krijgen?
In zijn videodagboek spreekt hij zijn vriendin toch wel toe met veel houden van en mis je opmerkingen. Ik weet het echt effe niet bij die knul. Misschien weet zijn vriendin het wel gewoon en hebben zij een relatie gevonden waarin beide gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in iedergeval bi,volgens de sites waar hij zich aanbood
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er mee stemmen om aafke eruit te krijgen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogen
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ben je gek? Als er iemand in dit huis poging tot verkrachting doet is zij het wel, laat d'r maar lekker uitdrogen
een missie bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..
heeft net5 een site danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?
Wie moet van jou het huis verlaten?
Laura
9%
Cynthia
78%
Aafke
13%
Dan moeten ze er wel ff wat drank ingooien(in aafke/het huis)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ahjah... maar kan ze dat niet gewoon nu doen voor de stemmen en dan er alsnog uit..
nee nu mensen proberen te bespringen voor betere tv ;0quote:
Ze praten wel hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
Laura is echt volledig uitgepraat met Alex he?
[ afbeelding ]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Op zich zijn dat wel de dingen waar je - hoe kinderachtig misschien ook - je wel aan stoort als je 24/7 op elkaars lip zit.
Ja nu weer idd, ik gilde iets te vroegquote:
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas paktequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef henkbarte het volgende:
Wel beetje triest om dan allemaal als kuddedieren op Alex af te geven. Hij is echt niet heel verwend of iets. Heeft Servio letterlijk gezegd over dat teveel kaas? Dat zou wel grappig zijn want Servio zie ik heeeel vaak eten. En ik mag ze beiden, dat terzijde..
duh. Wij vrouwen zien datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu weer idd, ik gilde iets te vroeg
En aan haar maniertjes te zien vindt ze hem wel echt nog leuk.
nou weet i niet misschien moest het niet zo in detail ,maar (vaak ) als je van goed afkomst bent (dus mensen met geld) heb je niet door dat bezuinigen echt bezuinigen isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.
vechte om eten gebeurd vaker tussen de groot verbruikers ,omdat ze beide denken te kort te zullen hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas pakte
Ja daar heb je wel een punt. Hij ging daar inderdaad wel ver in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat je je eraan stoort, is niet erg. En dat ze op alles gaan letten, omdat ze 24/7 op elkaars lip zit, kan ik ook nog wel begrijpen. Het wordt anders als je echt kwaad gaat spreken, om iemand te isoleren. Er worden dingen over alex en cynthia gezegd, die echt niet kunnen, vind ik. Servio ging afgelopen nacht wat mij betreft over de scheef bij alex door z'n ouders, zijn opvoeding en zijn afkomst erbij te betrekken.
Oké, dat is wel apart..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat Alex teveel kaas pakte
Dat zegt toch ook wel wat. Daarnaast was ze gisteren na dat gesprek met alex ook verdrietigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex is aan het vissen bij Laura wie ze wil zien 'na het huis'.
Laura als eerste; Jou, hoop ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
Ze willen elkaar dus allebei nog wel zien.
Zijn nu al afspraken aan het maken.
Lijkt mij ook, lekker lopen vervelen op bed, ga toch met die kluis klooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
hyvesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
heb je trouwens op de site van net5 al gezien wie er op voorsprong ligt om eruit te worden gekickt?
Wie moet van jou het huis verlaten?
Laura
9%
Cynthia
78%
Aafke
13%
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te trekken...
de snelkookpanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja ach, iedereen zal elkaar wel willen zien. Je krijgt zo'n band in dat huis. Niet echt iets om conclussies aan te verbinden...
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, heeft er al iemand wat codes in die kluis lopen kloppen?
Ik bedoel, verjaardagen, begin of einddata SST?
Zie ze er helemaal niet meer mee bezig zijn, ik zou als een malle aan het tikken zijn (toch niets beters te doen). Of ik heb het gemist..
Dat zijn dan de mensen met wie ze het meest optrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, Laura noemde er maar 3 die ze nog wil zien, de rest stellig niet.
Dan moeten ze effe achter kastjes kijken enzo naar kabelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, want er zit geen stroom op dus die nummers reageren niet als ze erop drukken.
Hebben ze met 15 lui maar 1 toilet? Dáár zou ik me aan ergeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Mylene het volgende:
Ik zou me ook storen aan Alex die 20 minuten de tijd nodig heeft om te schijten. Waar zou die verstopping dan ook vandaan komen?
Servio zegt net zelf dat hij alex helemaal niet kent, maar ondertussen weet hij wel wie en hoe alex is gebaseerd op zijn afkomst en zijn geld (ik weet niet ens of alex rijk is). Hij moet 'm gewoon niet en dat kan. Maar zegt dat dan gewoon en gooi het niet op teveel kaas op je brood of te lang douchen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou weet i niet misschien moest het niet zo in detail ,maar (vaak ) als je van goed afkomst bent (dus mensen met geld) heb je niet door dat bezuinigen echt bezuinigen is
hij zei het ook zo he ,dat alex het zelf nieteens door heeft
Natuurlijk weer Cynthia.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
Wie zit er door dat gesprek te pingelen? Is toch ook niet goed voor tv? Qua audio etc
Cynthia, eist zendtijd opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
Wie zit er door dat gesprek te pingelen? Is toch ook niet goed voor tv? Qua audio etc
Is altijd zo geweest hoor, ze moeten dingen verdienen aan de hand van groepsopdrachtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom zitten die bewoners daar op zo'n rantsoen. Het concept heeft toch niks met Back to Basic van doen? Of komt dat door het lage budget waardoor ook flink is bezuinigd op kundig personeel?
dank dat de shoppers (dus van de regie) niet gewent zijn in te schatten boodschappen te halen voor 14 manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom zitten die bewoners daar op zo'n rantsoen. Het concept heeft toch niks met Back to Basic van doen? Of komt dat door het lage budget waardoor ook flink is bezuinigd op kundig personeel?
In het SST concept?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef RiftNL het volgende:
Is altijd zo geweest hoor, ze moeten dingen verdienen aan de hand van groepsopdrachten
Mag ook na haar exit meteen door naar de kliniek van de mama van Joannaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ook na haar exit meteen door naar de kliniek van de mama van Joanna
De kluis?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Hmm ik zie dat SST frankrijk wat andere dingetjes had.. en:
In Day 15 (Wednesday), A new room was opened in the house called "Le Couloir des Secrets" ("The Secrets' Hallway") which contains clues on the Housemates' secrets.
Zou dat hier ook morgen gebeuren?
dit is dan ook geen echte gitaar En hij mist een snaar ...quote:Op [url=http://for um.fok.nl/topic/1611505/6/25#93156296]dinsdag 22 februari 2011 16:32[/url] schreef Day het volgende:
Cynthia vertelde dat ze 3 jaar gitaarles heeft gehad. Is niet echt te horen.
een kamer met aanwijzingen ,nee denk het niet ,veel aanwijzingen zijn gewoon in het huis zoals hij nu is verwerktquote:
Kon ik niet vinden, wel dat er andere kamers open konden (zoals deze geheime gang).quote:
Er is een winkel met luxe artikelen zoals pindakaas en Milka die men kan verdienen. Hoe of wat dit precies werkt is enkel op die Sharon miss gedoe te zien geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het SST concept?
En waar blijven die groepsopdrachten dan?
Ja okay, dat gaat om luxe (...) artikelen. Maar waarom moeten ze tijdens de normale eetmomenten het met zulke karige porties doen? Dat heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? Worden ze imo enkel suffer van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef Mylene het volgende:
Er is een winkel met luxe artikelen zoals pindakaas en Milka die men kan verdienen. Hoe of wat dit werkt is enkel op die Sharon miss gedoe te zien geweest.
Zou toch iets van clues in de kluis moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
een kamer met aanwijzingen ,nee denk het niet ,veel aanwijzingen zijn gewoon in het huis zoals hij nu is verwerkt
Inderdaad, ik zou het niet trekken op alleen groentesoep s'avonds..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, dat gaat om luxe (...) artikelen. Maar waarom moeten ze tijdens de normale eetmomenten het met zulke karige porties doen? Dat heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? Worden ze imo enkel suffer van.
jah, wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Wat zei Sharon nou over "Als ik nu een scheet laat dan...".
Alex vroeg Laura net of ze mee wilde zoeken idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo.
Actie, Gerard en Alex gaan op zoek naar clues in plantebakken gok ik
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, dat gaat om luxe (...) artikelen. Maar waarom moeten ze tijdens de normale eetmomenten het met zulke karige porties doen? Dat heeft toch geen enkele toegevoegde waarde? Worden ze imo enkel suffer van.
ik denk dat de kluis opzich een aanwijzing is bij die van miljonairquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zou toch iets van clues in de kluis moeten zitten.
NLP voor Dummiesquote:
Och geen actie..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Alex vroeg Laura net of ze mee wilde zoeken idd.
Maar die wilde niet.
Echt waar? Ik schakelde net te laat in, maar dan ligt ze er sowieso uit deze week. Niemand houdt van diefjesquote:
Waarom maakt ze zichzelf toch zo belachelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Echt waar? Ik schakelde net te laat in, maar dan ligt ze er sowieso uit deze week. Niemand houdt van diefjes
Volgens mij lukte het net niet, omdat Gerard en Alex eraan kwamen lopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Echt waar? Ik schakelde net te laat in, maar dan ligt ze er sowieso uit deze week. Niemand houdt van diefjes
heb ik helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Klote reclame telkens tussendoor
Wat doe ik dan verkeerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb ik helemaal geen last van
Ronald Janquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef MargrietV het volgende:
die Gerard doet mij ook denken aan die Robert Jan Hein met zijn vroegere centrum en allerlei therapieën
Klopt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef Enyma het volgende:
Aafke maakt vriendjes....
Servio is wel gewend aan n beetje schijt..
Al zijn miljoenen opgegaan in Oibibio.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef MargrietV het volgende:
Ja die met al die alternatieve therapieën.
Wat hèb ik nou aan jou?quote:
Neuro Linguistisch Programmeren... heel hip tegenwoordig ;0quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, Gerard met zijn gewauwel
Ga nu terug naar het gevoel dat je eh... had toen je blij was met de mensen om je heen. Je was toen al blij, het gaf je zo'n fijn gevoel, ze houden allemaal van je, je vertrouwt ze. En dat gevoel is nu nog tien keer zo sterk. En daar denk je heel graag aan terug. Nee nu de tijd om daar echt te zijn.
Is hij hem aan het hypnotiseren?
Als ik daar heen ga begint het ook gelijk met reclame..quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef catwaezle het volgende:
Gerard en Alex draaien een beetje door.
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef catwaezle het volgende:
Gerard en Alex draaien een beetje door.
Zet die regel in je host file.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik daar heen ga begint het ook gelijk met reclame..
Ja, dat zegt me dus niks he. Ik ben geen nerdquote:
Jaajaja, serieus. Dat probeerde ie al eerder. Schitterende vent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, Gerard met zijn gewauwel
Ga nu terug naar het gevoel dat je eh... had toen je blij was met de mensen om je heen. Je was toen al blij, het gaf je zo'n fijn gevoel, ze houden allemaal van je, je vertrouwt ze. En dat gevoel is nu nog tien keer zo sterk. En daar denk je heel graag aan terug. Nee nu de tijd om daar echt te zijn.
Is hij hem aan het hypnotiseren?
Eerder een prutser met een boekje ;0quote:
Tuurlijk. Dat blijft ook zolang ze daar zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Denkt Sofia er nog steeds aan om weg te gaan ?
hij is miljonairquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerder een koekebakker van gebakken lucht
Ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft, maar ik vind het ge-wel-digquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Eerder een prutser met een boekje ;0
Zit nog te dubben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef iBenny het volgende:
heeft Sofia trouwens al besloten of ze weggaat of niet?
Hier lijkt Aafke echt op Lieke (DGK)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef chufi het volgende:
Zoepn, poepn en op de proeme kroepn
[ afbeelding ]
die ken ik nog van vroeger
Neurolinguïstisch programmeren (NLP) is een methodiek voor training, coaching en communicatieverbetering. NLP werd ontwikkeld in de jaren zeventig van de twintigste eeuw aan de Universiteit van Californië (Santa Cruz). NLP heeft geen noemenswaardig verband met de wetenschappelijke neurolinguïstiek.[1] De grondgedachte van NLP is dat vaardigheden van zogeheten experts in kaart gebracht (gemodelleerd) en als techniek aan anderen onderwezen kunnen worden. Theorie en effectiviteit van NLP hebben geen wetenschappelijke ondersteuningquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurolingu%C3%AFstisch_programmeren
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef catwaezle het volgende:
Sofia zegt dat haar geheim wel te vinden is op het internet, maar volgens mij niet makkelijk.
Dat kan wel kloppen dus.
en dat zou volgens fok zijn ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef catwaezle het volgende:
Sofia zegt dat haar geheim wel te vinden is op het internet, maar volgens mij niet makkelijk.
Dat kan wel kloppen dus.
Als je haar googled kom je alleen maar bij andere dingen uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelf
wat ik hierbovn al zei internaat word ook de laatste tijd aan cynthia gekoppeldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gevonden dat ze in een internaat zat, en ik schat maik, jurien en cynthia niet hoger in qua googleskills als mezelf
Er is ergens te vinden dat haar ouders schippers waren (binnenvaart) en daaruit kun je wel concluderen dat zij als kind dus vaak in een schippersinternaat heeft gezeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gok dat Jurieen daar is blijven hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Lemar het volgende:
[..]
Als je haar googled kom je alleen maar bij andere dingen uit.
Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef catwaezle het volgende:
Sofia: "Ik heb het spelletje onderschat. Het is 24 uur per dag en dat is zó vermoeiend. Ik merk aan mezelf dat ik dat enorm vermoeiend vind"
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gok dat Jurieen daar is blijven hangen
uuuh.quote:
èèèhquote:
Snap niet dat bijna iedereen haar gewoon mag. Wat een grafwijf..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef catwaezle het volgende:
Sofia: "Ik heb het spelletje onderschat. Het is 24 uur per dag en dat is zó vermoeiend. Ik merk aan mezelf dat ik dat enorm vermoeiend vind"
Een hele goede constatering. Een waar de makers onvoldoende rekening mee hebben gehoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef catwaezle het volgende:
Sofia vindt het jammer dat het door het spel ook oppervlakkig blijft tijdens gesprekken met de anderen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een hele goede constatering. Een waar de makers onvoldoende rekening mee hebben gehouden
Huwelijksreis en Dj conference ... mjahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef catwaezle het volgende:
Sofia en haar man zouden in maart op huwelijksreis gaan. Dat is ook een reden dat ze er nog steeds aan denkt vrijwillig exit te gaan. Als het spel toch niet meer te winnen is, gaat ze er liever uit zodat de huwelijksreis in maart nog door kan gaan.
Dat juist die twee ook moeilijke geheimen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Voor slaapwandelen zijn er heel veel clues (nachtkijker, schaapjes, vleermuis schilderij, liedje a night like this) en van een internaat is er niks. Niet eerlijk! En ook geen cafe/bingoballen.
Kortom: sommige bewoners zijn de 'lul' omdat er veel clues van hen zijn en van sommige zien we geen een clue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |