Heerlijk tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Dutchguy het volgende:
Die Sofia begint ook steeds meer te bitchen.
anders zakt dat ranzige gezicht helemaal in elkaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom heeft aafke een stuk ducktape rond haar hoofd, is dat de nieuwe mode ?
Aha! ja das wel logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
anders zakt dat ranzige gezicht helemaal in elkaar
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heerlijk tochIedereen staat sinds zondag/maandag in bitch-modus
Ja idd, ineens een omslag. Ze beginnen elkaar nu echt op de zenuwen te werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heerlijk tochIedereen staat sinds zondag/maandag in bitch-modus
Stijgende lijn. Misschien komen er nu ook kijkersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
Eerst was het te saai, nu is het tenminste weer wat minder saai
quote:
guido die wegkijkt, gaynes confimerdquote:
Zou tof zijn. Moet het dan wel niet meer inkakken in het huis. Dus Aafke eruit en Laura vanwege G en A en Cynthia erin blijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:37 schreef Enyma het volgende:
[..]
Stijgende lijn. Misschien komen er nu ook kijkers
Cynthia mag van mij wel weg. Dat komt niet meer goed. Volgende slachtoffer is al gevonden; Alex.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef xxbritt het volgende:
Ik hoop dat Cynthia blijft, maar alleen als ze dan echt gaat rellen.
Laura zei in de KvdW dat ze liever heeft dat Aafke vertrekt ipv Cynthia. En daarna heel lulverhaal dat ze dat eigk toch niet zo bedoelt bladiebla. Aafke vond het niet leukquote:
Van mij mag Aafke weg, vind haar echt helemaal niets toevoegen. Cynthia kan nog een tijdje als stoorzender fungeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia mag van mij wel weg. Dat komt niet meer goed. Volgende slachtoffer is al gevonden; Alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |