Klopt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef Enyma het volgende:
Aafke maakt vriendjes....
Servio is wel gewend aan n beetje schijt..
Al zijn miljoenen opgegaan in Oibibio.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef MargrietV het volgende:
Ja die met al die alternatieve therapieën.
Wat hèb ik nou aan jou?quote:
Neuro Linguistisch Programmeren... heel hip tegenwoordig ;0quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, Gerard met zijn gewauwel
Ga nu terug naar het gevoel dat je eh... had toen je blij was met de mensen om je heen. Je was toen al blij, het gaf je zo'n fijn gevoel, ze houden allemaal van je, je vertrouwt ze. En dat gevoel is nu nog tien keer zo sterk. En daar denk je heel graag aan terug. Nee nu de tijd om daar echt te zijn.
Is hij hem aan het hypnotiseren?
Als ik daar heen ga begint het ook gelijk met reclame..quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef catwaezle het volgende:
Gerard en Alex draaien een beetje door.
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef catwaezle het volgende:
Gerard en Alex draaien een beetje door.
Zet die regel in je host file.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik daar heen ga begint het ook gelijk met reclame..
Ja, dat zegt me dus niks he. Ik ben geen nerdquote:
Jaajaja, serieus. Dat probeerde ie al eerder. Schitterende vent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, Gerard met zijn gewauwel
Ga nu terug naar het gevoel dat je eh... had toen je blij was met de mensen om je heen. Je was toen al blij, het gaf je zo'n fijn gevoel, ze houden allemaal van je, je vertrouwt ze. En dat gevoel is nu nog tien keer zo sterk. En daar denk je heel graag aan terug. Nee nu de tijd om daar echt te zijn.
Is hij hem aan het hypnotiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |