FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ben ik effe blij dat ik nog niet geflost en gepoetst heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
Tsssss LS , jij eet vast zoutloosquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef catwaezle het volgende:
Aafke druk aan de klets
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Men vindt Philip hier lelijk? That's new...
anaalridder toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef waxmask het volgende:
Alex: Ben jij ninja! (tegen Guido) Spannend!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
6 fipo's.. ik heb officieel echt geen leven!![]()
Ik kan zo dat huis in!
"Gekke Gerrit je wilt te graaaaag!!"quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
6 fipo's.. ik heb officieel echt geen leven!![]()
Ik kan zo dat huis in!
EY!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tsssss LS , jij eet vast zoutloos(heb nog wel wat korrels in de aanbieding
)
Tinypic plaatjes zijn bij mij niet zichtbaar dus ik heb die weggelaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |