Wat dacht je van een deathpool dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
krijg je met die labiele vrouwen, janken elke dag wel een keer, is geen leuke weddenschap
Ik neurie al 2 dagen "elke morgen als ik wakker word, denk ik wat doe die camera op mijn kop?"quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net als sss, sssj, ssj als er Secret Story wordt gezegd
Geeeeeeeeeeeeeeeraardddt!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat 'Gerard' van Guido overgenomen
en mag ook wel iets korter.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
me too (alleen hij moet vaker zijn haar wassen)
Een ander hoofd nog meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
Gerard met zijn gore waxmat. Een ander kapsel zou al zoveel schelen.
Een beetje shampoo is al voldoendequote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
kaalscheren en dan pek met verenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo is al voldoende
eeerst met een scheut azijn even ontvettenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zijn hoofd vind ik op zich nog wel okay. Maar dat haar detoneert en maakt hem een heuse sjonnie.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef itsme het volgende:
Welterusten. Ik ga naar bed met mijn boek Fall of Giants. Hele dag lekker in de cos verbleven en het was gezellig.(niet dankzij de streams trouwens)
Leuk om te zien dat er meer dames smaak hebben hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die nog een beetje beroering en humor in het huis brengt.
Waar is de tijd gebleven van het oud Hollandsch stenigen op het marktplein?quote:
Nee, die halve mat moet eraf. Een fris koppie zou veel beter staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik mis het vierendelenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van het oud Hollandsch stenigen op het marktplein?.
Kaal!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er meer dames smaak hebben hier.Is iig meer man. dan bv Guidette
Ik geef toe dat het zielig voor de paarden was, maar we hebben tegenwoordig auto's!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Ben blij dat dat geen bon ton meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |