Wat dacht je van een deathpool dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef Boobman het volgende:
[..]
krijg je met die labiele vrouwen, janken elke dag wel een keer, is geen leuke weddenschap
Ik neurie al 2 dagen "elke morgen als ik wakker word, denk ik wat doe die camera op mijn kop?"quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net als sss, sssj, ssj als er Secret Story wordt gezegd
Geeeeeeeeeeeeeeeraardddt!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat 'Gerard' van Guido overgenomen
en mag ook wel iets korter.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
me too (alleen hij moet vaker zijn haar wassen)
Een ander hoofd nog meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
Gerard met zijn gore waxmat. Een ander kapsel zou al zoveel schelen.
Een beetje shampoo is al voldoendequote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
kaalscheren en dan pek met verenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een beetje shampoo is al voldoende
eeerst met een scheut azijn even ontvettenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zijn hoofd vind ik op zich nog wel okay. Maar dat haar detoneert en maakt hem een heuse sjonnie.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef itsme het volgende:
Welterusten. Ik ga naar bed met mijn boek Fall of Giants. Hele dag lekker in de cos verbleven en het was gezellig.(niet dankzij de streams trouwens)
Leuk om te zien dat er meer dames smaak hebben hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die nog een beetje beroering en humor in het huis brengt.
Waar is de tijd gebleven van het oud Hollandsch stenigen op het marktplein?quote:
Nee, die halve mat moet eraf. Een fris koppie zou veel beter staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik mis het vierendelenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van het oud Hollandsch stenigen op het marktplein?.
Kaal!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat er meer dames smaak hebben hier.Is iig meer man. dan bv Guidette
Ik geef toe dat het zielig voor de paarden was, maar we hebben tegenwoordig auto's!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Ben blij dat dat geen bon ton meer is
Dat waren nog eens tijden...quote:
En stink grapjes? Mogen die wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
Geen apen geluiden a.u.b.
[ afbeelding ]
Ben jij racist ofzo?!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
Geen apen geluiden a.u.b.
[ afbeelding ]
moet ik al popcorn gaan halen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Copycat het volgende:
Niet vergeten dat we jouw interieur ook hebben gezien, LekkerSimpele Rob. En ook dat was geen pretty sight.
Ik denk het welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef b_engeltje het volgende:
ze mogen waaarschijnlijk geen muziek,omdat men dan het gepraat niet kan horen ...???
Ik vind Sofia verre van walgelijk. Kortzichtige mensen, die vind ik pas walgelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Andrea_S het volgende:
.
Sofia is walgelijjk en ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom.
Hij gaat met de dag meer op Rick Brandsteder lijkenquote:
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Copycat het volgende:
Niet vergeten dat we jouw interieur ook hebben gezien, LekkerSimpele Rob. En ook dat was geen pretty sight.
Niet voor mij. K heb net mijn tanden gepoetst en geflost.quote:
Daar mis je weinig aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil Geeerrrraaaaarrrddd weleens naakt zienKijken of het meevalt
Noem jij CC nu kortzichtig?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...
Kan ik daar ook geband worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:
zijn jullie ook nog allemaal gebanned op nowlive?
Same goes voor die bank, dus shut it.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...
Ik heb een flits voorbij zien komen op tvquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Want jij hebt hem regelmatig naakt gezien?
Ik maakte daar ooit 1x een anti-huub opmerking, en kon gelijk nooit meer postenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het vanmiddag even gecheckt en ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:
Jij Gerard jij!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Noem jij CC nu kortzichtig?![]()
* gaat alvast achterover zitten
Is al een pic van...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil Geeerrrraaaaarrrddd weleens naakt zienKijken of het meevalt
Was jij anti-Huub, damn valt me tegen dudequote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik maakte daar ooit 1x een anti-huub opmerking, en kon gelijk nooit meer posten
Niet echt anti-huub, maar dat ze daar ALTIJD pro-huub warenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was jij anti-Huub, damn valt me tegen dude
Oh heb ik gemist dan, effe zoeken...quote:
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Copycat het volgende:
Jawel, hij stond net zijn haar te soppenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Zoals ik Gerard zie draaien onder die douche mag zijn haar niet nat worden........
dan gaat zijn haar verf eruitquote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Zoals ik Gerard zie draaien onder die douche mag zijn haar niet nat worden........
Wie maakt de dipsaus? Ik heb de chips en drank al gepakt!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
En dat gebeurde allemaal op de streams??? Geef me dat adres eens want ik mis wat blijkbaar.... (Oftewel, kibbel lekker ergens anders...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
njah ben ook verbaasdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Men vindt Philip hier lelijk? That's new...
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die TBS'ers maakt mij beetje zenuwachtig.
Is het familie van ScanMan01?
Kan bijna niet, want hij zit op een normale bank en hij lijkt niet op Herman Finkers.
Maar voor de rest is het toch een enge vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |