Dat waren nog eens tijden...quote:
En stink grapjes? Mogen die wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
Geen apen geluiden a.u.b.
[ afbeelding ]
Ben jij racist ofzo?!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
Geen apen geluiden a.u.b.
[ afbeelding ]
moet ik al popcorn gaan halen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Copycat het volgende:
Niet vergeten dat we jouw interieur ook hebben gezien, LekkerSimpele Rob. En ook dat was geen pretty sight.
Ik denk het welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef b_engeltje het volgende:
ze mogen waaarschijnlijk geen muziek,omdat men dan het gepraat niet kan horen ...???
Ik vind Sofia verre van walgelijk. Kortzichtige mensen, die vind ik pas walgelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Andrea_S het volgende:
.
Sofia is walgelijjk en ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom.
Hij gaat met de dag meer op Rick Brandsteder lijkenquote:
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Copycat het volgende:
Niet vergeten dat we jouw interieur ook hebben gezien, LekkerSimpele Rob. En ook dat was geen pretty sight.
Niet voor mij. K heb net mijn tanden gepoetst en geflost.quote:
Daar mis je weinig aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil Geeerrrraaaaarrrddd weleens naakt zienKijken of het meevalt
Noem jij CC nu kortzichtig?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...
Kan ik daar ook geband worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:
zijn jullie ook nog allemaal gebanned op nowlive?
Same goes voor die bank, dus shut it.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
En als je beetje iets van me weet, weet je ook dat dat hele interieuer kompleet vervangen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |