FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Tuurlijk is Philip leuker dan Alexquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ok. Philip is leuk. Maar niet zo leuk als Alex.
Objection!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef anniccck het volgende:
[..]
Tuurlijk is Philip leuker dan Alex
me too, etenstijd. Tot vanavond half achtquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
mensen, fijne middag verder, ik ga mijn kindertjes voeren
Dus ff saai huisvrouw spelen, vanavond weer aanwezig, spannend !! de live show
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef PinkDream het volgende:
Gerard staat nog steeds aan kop, gevolgd door Jurien en Philip. Wie zal er het huis verlaten vanavond?
Psst, liveshow is half negen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, etenstijd. Tot vanavond half acht
Op Philip.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?
Dit is van de sst site op Hyvesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
dus op wie moet ik stemmen zodat jurien weggaat? en hoe zie jij die tussenstand?
op philip stemmen dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoeveel kost sms-en eigelijk, zie het nergens staan? gewoon 60 centquote:
Ik heb geen idee, doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoeveel kost sms-en eigelijk, zie het nergens staan? gewoon 60 cent
nee dat is op net5 geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Hoort de rode knop om te stemmen bij UPC te werken? Bij mij werkt hij namelijk niet!
Hoort te werken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:40 schreef BrabantsWorstenbroodje het volgende:
Hoort de rode knop om te stemmen bij UPC te werken? Bij mij werkt hij namelijk niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |