FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!
Ja, nu die bewoners nog!quote:
Misschien niet tijdens de nominatieronde, als het nomineren aan de gang is oid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....
Een van de regels.
Staat niet tussen de verbodenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....
Een van de regels.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
huppa deze er weer in![]()
en ze slaapt blijkbaar al
Dat klopt snap er ook niks meer vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
Guido 'Ik zat net naar Aafke te kijken en zat te denken om te drukken omdat ik denk dat het wel een man zou kunnen zijn geweest' ?
laura 'laten we vooral zo door blijven spelen, want niemand snapt er ook maar iets van'
Ik weet het niet... misschien niet aantrekkelijk, maar daarom kan ze hem nog wel leuk vinden hequote:
Hey... De zwerver...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
Phillip vraagt aan Karim wat hij nog meer goed kan op straat, dansen zegt karim.
Karim : Maar ik ben geen straat artiest jongens.
Staat er wel tussen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat niet tussen de verboden
Het is geen BB he
Misschien is ze dan toch gewoon een vrouw?quote:
Dit ging nu eens een keer niet over mij en mijn al dan niet aanwezige voorkeur voor Alexquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef gniffie het volgende:
ze is gewoon geil, dat jij hem leuk vindt betekent niet dat zij hem ook leuk hoeft te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |