FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!
Ja, nu die bewoners nog!quote:
Misschien niet tijdens de nominatieronde, als het nomineren aan de gang is oid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....
Een van de regels.
Staat niet tussen de verbodenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet afspraken maken over nominaties....
Een van de regels.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
huppa deze er weer in![]()
en ze slaapt blijkbaar al
Dat klopt snap er ook niks meer vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
Guido 'Ik zat net naar Aafke te kijken en zat te denken om te drukken omdat ik denk dat het wel een man zou kunnen zijn geweest' ?
laura 'laten we vooral zo door blijven spelen, want niemand snapt er ook maar iets van'
Ik weet het niet... misschien niet aantrekkelijk, maar daarom kan ze hem nog wel leuk vinden hequote:
Hey... De zwerver...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
Phillip vraagt aan Karim wat hij nog meer goed kan op straat, dansen zegt karim.
Karim : Maar ik ben geen straat artiest jongens.
Staat er wel tussen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat niet tussen de verboden
Het is geen BB he
Misschien is ze dan toch gewoon een vrouw?quote:
Dit ging nu eens een keer niet over mij en mijn al dan niet aanwezige voorkeur voor Alexquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef gniffie het volgende:
ze is gewoon geil, dat jij hem leuk vindt betekent niet dat zij hem ook leuk hoeft te vinden
Die dweil zit in KvdW.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
jah ik zag het net. hopelijk komt ze ons weer verblijden met haar schoonheidquote:
De 12 geboden van de stem:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is geen BB he
nee ze is in dkvwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
owja klopt, sorryquote:
Is in de kick-off wel opgelezen. Vooraf mogen ze er niet over spreken. Naderhand wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is geen BB he
quote:
Ze zei dat ze zijn uitstraling wel leuk vindt...of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... misschien niet aantrekkelijk, maar daarom kan ze hem nog wel leuk vinden he
Sjuul de Korte mompelde ook al zo iets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit ging nu eens een keer niet over mij en mijn al dan niet aanwezige voorkeur voor Alex.
Stevie Wonder kan nog zien dat Laura Alex leuk ende aantrekkelijk vindt.
Ray Charles kan het nog zien. Vanuit zijn graf. Met een zonnebril op.
Nou, dan is er verder niks aan de hand tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zijn uitstraling wel leuk vindt...of zo
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit ging nu eens een keer niet over mij en mijn al dan niet aanwezige voorkeur voor Alex.
Stevie Wonder kan nog zien dat Laura Alex leuk ende aantrekkelijk vindt.
Ray Charles kan het nog zien. Vanuit zijn graf. Met een zonnebril op.
Nee hoor. ze was gewoon in de kvdwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
leuk meisje next door. maar wel keihard nemen hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
Laura is een vervelend lelijk wijf, en 2e geworden in een Disco-schoonheidswedstrijd en de arrogantie straalt nog dagelijks van die slungel af...
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
Wat een domme regel.. niet nominaties vooraf bespreken.. Hoe meer complot en achterklap hoe beter!
[POLL] Wie is de mooiste dame in het huis?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
Laura is een vervelend lelijk wijf, en 2e geworden in een Disco-schoonheidswedstrijd en de arrogantie straalt nog dagelijks van die slungel af...
Eens, Maik heb wel wat maar laat zich te weinig zien en horen gewoon.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Sjesus, die Maik staalt ook echt een en al domheid uit...
Ik zei toch al dat die polls voor geen meter kloppen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
[POLL] Wie is de mooiste dame in het huis?
FOK!ers hebben geen smaakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat die polls voor geen meter kloppen!
Echt he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
monique zit aafkes haar te masseren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:01 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee hoor. ze was gewoon in de kvdw
[ afbeelding ]
of is dit moniek?
Jammer, die éne noodzakelijke optie staat er niet bij..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
ik ga je een bril emailen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat die polls voor geen meter kloppen!
Gelukkig is de rest allemaal nobel prijs winnaars.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
idd, ik ga er juist teveel op lettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
Ik irriteer me kapot aan Maik's saaie en domme uitstraling/gedoe
Hey dat zijn allemaal Cynthia's mannelijk en vrouwelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef toxikon het volgende:
Goed concert van toots en de maytals.
Die kan z'n geheim niet verklappen want die is-ie vast al vergeten.quote:
Echt een kansloos en nutteloos figuurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
idd, ik ga er juist teveel op letten
bokito?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Noelle06 het volgende:
Gaan ze nu mensen uit ss vergelijken met dgk. Cynthia met ...dat hoorde ik even niet?
Amanda misschien...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Noelle06 het volgende:
Gaan ze nu mensen uit ss vergelijken met dgk. Cynthia met ...dat hoorde ik even niet?
Niet leuk.quote:
Ja een kotsende jaap naar binnenschoppen brengt de boel wel tot leven .quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik mis een Brian en Terror Jaap in SS
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
die rol heeft joanna al vind ik.
Het zijn allemaal te lieve/normale mensen nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja een kotsende jaap naar binnenschoppen brengt de boel wel tot leven .
Meer een Natasia inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...
Maar ze kon wel net zo hysterisch doen....jonguh!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...
Ze zitten er nog maar een week in.. wordt vanzelf wel minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn zich teveel bewust van de camera's
Lol, ja nou, dat is waar.... Maar goed, die vergelijking zou ik nog niet willen maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze kon wel net zo hysterisch doen....jonguh!
quote:
Gelukkig kan hij ook goed pensioens adviseren.quote:
Helaas is dat zijn normale blik.quote:
Maar hij heeft wel gelijk gekregen op het eindquote:
En nu.. als hetero vrouw?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
Als ik man was en gay, dan viel ik op Servio denk ik
/interessante info
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
/interessante info
Als ik er eentje zou móeten doen van de mannen daar, was het toch Gerardquote:
Zo met je eens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:17 schreef Greys het volgende:
/interessante info
gerard?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik er eentje zou móeten doen van de mannen daar, was het toch Gerard
Hebbie Maik zijn clipje al in zijn deelnemerstopique gepost?
Ik vind hem zó leukquote:
Ehm, je hebt echt niks noppes nadda gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hoi lieve mensen van de COS
is er nog wat bijzonders geweest vandaag?
Jij ook , maar Laura vindt hem niet aantrekkelijk hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel de spanning tussen Laura en Alex gewoon door mijn beeldscherm heen.
Kijken wij hetzelfde programma?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem zó leuk
Leuk met de mannen en de vrouwen, niet te stil, niet te irritant, gewoon tof.
Die zouden buiten het huis al lang liggen te kezen. Douw ze maar in dat tentje met een hidden cam, zul je het zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
maar das op uiterlijk, innerlijk of beiden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly.
Ik vind Gerard wel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Ja, wat hebben Monique en Cynthia geflikt in dat tentje afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zouden buiten het huis al lang liggen te kezen. Douw ze maar in dat tentje met een hidden cam, zul je het zien.
Dit gaat over Servio he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijken wij hetzelfde programma?.
Statisch hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
servio is echt een toffe dude hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit gaat over Servio he?
Vind je die zo irritant dan? Ik denk dat gay mannen hem heel leuk vinden
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja, wat hebben Monique en Cynthia geflikt in dat tentje afgelopen nacht?
Ja?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Shit cap te laat. maar er staat dus een h achter de klok!
Die was te dik volgens hunquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!.
Die waren heel erg dik, merkte Cynthia meteen op toen ze die kregenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!.
Gelukkig is het wel normaal,dat ze afgezonderd van de buitenwereld in portugal zitten....geheimen hebben die uitgeplozen moeten worden,en ze 24 uur per dag gezien worden door camera`s,bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
Het is toch niet normaal, midden in de nacht motten ze naar kvdw![]()
Geef die mensen wat te doen en drank ofzo!
Te dik. Yeah right. Niet voor Cynthia. Dat kan je mij niet wijsmaken.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Te dik. Yeah right. Niet voor Cynthia. Dat kan je mij niet wijsmaken.
Hoezo niet voor Cynthia dan? Heeft die allemaal Rocco's gehad in haar leven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Te dik. Yeah right. Niet voor Cynthia. Dat kan je mij niet wijsmaken.
4 x yep!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem zó leuk
Leuk met de mannen en de vrouwen, niet te stil, niet te irritant, gewoon tof.
joanna moet haar eigen stream krijgen. dan komt alle sgoedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef toxikon het volgende:
Alleen drank kan de kijkcijfers opkrikken, en tieten al dan niet mannelijk of vrouwelijk.
Zou me niks verbazen. Vies kind.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hoezo niet voor Cynthia dan? Heeft die allemaal Rocco's gehad in haar leven?
Ik zag een kwartje vallenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hoezo niet voor Cynthia dan? Heeft die allemaal Rocco's gehad in haar leven?
Ik mag haar niet....weet zelf niet precies waarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
Alex heeft een puistje ziet Laura.. zelf heeft die arrgante kut 'tig potentiele huidkankertjes.. eehh Moedervlekjes..
[ link | afbeelding ]
Dat weet nog niemand zeker maar het lijkt er wel een beetje op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef Chilled het volgende:
Iemand moet mij dit nog even uitleggen; moet die laura nog gaan aanpappen met Guido om de rest van het huis te laten geloven dat ze een relatie krijgen of doen ze nu al of ze een relatie hebben? Als het die laatste is, dan is wel wel erg ongeloofwaardig.. Dit stukje snap ik niet helemaal
Allebei wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar das op uiterlijk, innerlijk of beiden?
Ik had dat niet van je verwacht eigenlijk
LOL.. Hoezo is dan nou weer een vies kind dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Vies kind.
Euh dat ze dus nog moeten gaan aanpappen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef kahaarin het volgende:
Dat weet nog niemand zeker maar het lijkt er wel een beetje op.
Ik ga mijn monitor instellen op zwart wit, dat is veel beter te doen zie ikquote:
Niet alleen gaymannen hoor,ik vind het ook wel een leuke vent!(kwa sympathiek,en uitstraling)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit gaat over Servio he?
Vind je die zo irritant dan? Ik denk dat gay mannen hem heel leuk vinden
Nee, dat het niet meer hoeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef Chilled het volgende:
[..]
Euh dat ze dus nog moeten gaan aanpappen bedoel je?
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei wel eigenlijk.
Ik vind hem best aantrekkelijk-ish om te zien. En hij is zelfverzekerd, dat vind ik sekseh
Hij heeft een heel leuke vrouw, ik denk dat hij ook best een leuke man is. Intelligent ook.
Maik had ik sowieso niet verwacht.quote:Maik mag dan misschien de 'pretty boy' zijn, maar zijn domme uitstraling is afstotelijk.
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Niet alleen gaymannen hoor,ik vind het ook wel een leuke vent!(kwa sympathiek,en uitstraling)
Dat is Bommie's schuld!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. Hoezo is dan nou weer een vies kind dan?
Een 'stelletje' dat nog nooit heeft gezoend, heeft wat mij betreft geen relatie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dus iedereen weet al dat ze "een relatie hebben?"
Ze zijn 1 voor 1 naar de KVDW geroepen, eerst "het stel" en daarna de rest, Laura en Guido waren helemaal vrolijk, verder weten wij ook niets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dus iedereen weet al dat ze "een relatie hebben?"
Ja, daarom snap ik het ook niet! Gisteren lieten ze een stukje zien dat ze in de kamer vd waarheid zaten en dat Laura Guido vertelde dat ze moesten spelen dat ze een relatie hebben.. Maar als dit een relatie is, dan vind ik t wel erg ongeloofwaardig overkomen. Vooral met hoe ze naar Alex kijkt en dat ze totaal niet intiem doet met Guido.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Een 'stelletje' dat nog nooit heeft gezoend, heeft wat mij betreft geen relatie.
Philip vind ik dus weer helemaaaaaaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Maik had ik sowieso niet verwacht.
Dacht meer aan Servio of Philip
Ohw, dus wel echt een man-manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Philip vind ik dus weer helemaaaaaaal niet aantrekkelijk.
Niet mannelijk genoeg (hij heeft vrouwelijke trekjes in zijn gezicht), naar mijn persoonlijke smaak.
Puur qua uiterlijk dus. Het lijkt me wel een sympathiekerd
0:50quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zijn 1 voor 1 naar de KVDW geroepen, eerst "het stel" en daarna de rest, Laura en Guido waren helemaal vrolijk, verder weten wij ook niets.
Zolang ze nog niet stevig hebben liggen tongen, hebben ze geen relatie en kan dus nooit iemand hun geheim raden. Ik vind het een beetje aan 'vals' deel van het spel dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik het ook niet! Gisteren lieten ze een stukje zien dat ze in de kamer vd waarheid zaten en dat Laura Guido vertelde dat ze moesten spelen dat ze een relatie hebben.. Maar als dit een relatie is, dan vind ik t wel erg ongeloofwaardig overkomen. Vooral met hoe ze naar Alex kijkt en dat ze totaal niet intiem doet met Guido.
Ook weer helder dus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:31 schreef Lesterr het volgende:
[..]
0:50
Guido raadt Laura aan om Maik te nomineren. Laura zegt: 'Jij bent echt wel veilig, ons geheim vindt heel nederland leuk.' De missie is dus nog niet afgelopen. (dit was namelijk nadat ze allebei al in de kvdw zijn geweest, wel opletten he mensen)
Ja,zou ik niet raar vinden!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
Als ik man en gay was zou ik als een blok voor hem vallen dus
renate zei dat als ze willen ze ook kunnen switchen. dus mixed bedroomsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat de mannen en vrouwen van elkaar zijn gescheiden qua slaapkamers?
hmmm..? De mannen mogen nu toch eerst nomineren? En daarna zijn de twee weken om toch? Dus dan is dat een beetje een rare gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:31 schreef Lesterr het volgende:
[..]
0:50
Guido raadt Laura aan om Maik te nomineren. Laura zegt: 'Jij bent echt wel veilig, ons geheim vindt heel nederland leuk.' De missie is dus nog niet afgelopen. (dit was namelijk nadat ze allebei al in de kvdw zijn geweest, wel opletten he mensen)
ze heeft een foto van haar kind mee zei zequote:
Ok, dus ze zullen dan nog wel een opdracht krijgen met dat ze op een of andere manier moeten laten zien dat ze verliefd op elkaar zijn ofzo...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet stevig hebben liggen tongen, hebben ze geen relatie en kan dus nooit iemand hun geheim raden. Ik vind het een beetje aan 'vals' deel van het spel dit.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
renate zei dat als ze willen ze ook kunnen switchen. dus mixed bedrooms
Die is al retired hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Coos het volgende:
Ik zie miss porno nergens. Heeft die een kutklusje buiten de deur?
Ja, precies. Vraag me ook af of er gevolgen zijn als hun geheim niet binnen 2 weken geraden wordt. Want dat was wel de opdracht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet stevig hebben liggen tongen, hebben ze geen relatie en kan dus nooit iemand hun geheim raden. Ik vind het een beetje aan 'vals' deel van het spel dit.
`quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
Als ik man en gay was zou ik als een blok voor hem vallen dus
Nope, philip vind ik ook niet woest aantrekkelijk.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Philip vind ik dus weer helemaaaaaaal niet aantrekkelijk.
Niet mannelijk genoeg (hij heeft vrouwelijke trekjes in zijn gezicht), naar mijn persoonlijke smaak.
Puur qua uiterlijk dus. Het lijkt me wel een sympathiekerd
Vreemd wijf die Joanna.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon zegt dat d'r haar leuk zat op die foto, en Joanna zegt ja maar toen was ik 52 kilo?
Hun geheim moet niet binnen 2 weken geraden worden. De bewoners moeten binnen twee weken overtuigd zijn dat Guido en Laura een relatie hebben. Het geheim begint dan eigenlijk pas.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, precies. Vraag me ook af of er gevolgen zijn als hun geheim niet binnen 2 weken geraden wordt. Want dat was wel de opdracht.
Even voor de duidelijkheid: het gehéim is dat die relatie (die ze dus nog moeten beginnen) fake is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, precies. Vraag me ook af of er gevolgen zijn als hun geheim niet binnen 2 weken geraden wordt. Want dat was wel de opdracht.
"Toen ik 52 kilo was, was alles leuk"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon zegt dat d'r haar leuk zat op die foto, en Joanna zegt ja maar toen was ik 52 kilo?
Ja klopt. maar Laura en Guido hadden het over het nomineren van vrouwen en daarna hadden ze het over het nomineren van mannen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hmmm..? De mannen mogen nu toch eerst nomineren? En daarna zijn de twee weken om toch? Dus dan is dat een beetje een rare gevolgtrekking.Nou ja, we zullen wel zien.
Kom er maar in Coosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:37 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
"Toen ik 52 kilo was, was alles leuk"
Wat een oppervlakkig mens..
Maar ze zouden na twee weken een duidelijke relatie moeten hebben, dat zie ik nopg niet geburen, wat gebeurt er als dat niet lukt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: het gehéim is dat die relatie (die ze dus nog moeten beginnen) fake is.
Ooooooooooh?! Nu snap ik 'm! Dat betekent dus ook dat ze het 13 weken vol moeten houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Hun geheim moet niet binnen 2 weken geraden worden. De bewoners moeten binnen twee weken overtuigd zijn dat Guido en Laura een relatie hebben. Het geheim begint dan eigenlijk pas.
Guido had het over de vrouwennominatie over een week. Hij maakte zich zorgen, maar laura sprak hem moed in, zij zou niet op hem stemmen. Ik denk dat ze denken dat hun missie wel slaagt want ze vonden het vandaag erg leuk met elkaar. En misschien hebben ze vandaag iets in de DKDW gehoord wat het makkelijker maakt voor ze, geen idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hmmm..? De mannen mogen nu toch eerst nomineren? En daarna zijn de twee weken om toch? Dus dan is dat een beetje een rare gevolgtrekking.Nou ja, we zullen wel zien.
Precies. Lullig voor Laura als ze echt verliefd is op Alex.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ooooooooooh?! Nu snap ik 'm! Dat betekent dus ook dat ze het 13 weken vol moeten houden.
Dan gaan ze er van uit dat het eerste deel lukt, dat ze de rest er van kunnen overtuigen dat ze een relatie hebben, zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:37 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Ja klopt. maar Laura en Guido hadden het over het nomineren van vrouwen en daarna hadden ze het over het nomineren van mannen.
liedjes van BOTSquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef Lesterr het volgende:
WIL GERARD ALSJEBLIEFT STOPPEN MET FLUITEN IN DE MICROFOON
Ja,denk dat die haar poesje moest uitlaten,beestje had wat last van hyperventilatie en paniekaanvallen....en toen ging het regenen,en nu is ze beestje aan het afdrogenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Coos het volgende:
Ik zie miss porno nergens. Heeft die een kutklusje buiten de deur?
Dat is inderdaad de vraag. Het meest logische zou zijn dat dan dus de missie mislukt is en ze hun orginele geheimen weer terug krijgen. alleen klopt dan bijvoorbeeld die aanwijzing van dat nep-horloge niet meer. Allemaal nogal vaag dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar ze zouden na twee weken een duidelijke relatie moeten hebben, dat zie ik nopg niet geburen, wat gebeurt er als dat niet lukt?
Van Huub! Wat zullen we drinken, 7 dagen lang, wat zullen we drinken wat een feestquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:39 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja,denk dat die haar poesje moest uitlaten,beestje had wat last van hyperventilatie en paniekaanvallen....en toen ging het regenen,en nu is ze beestje aan het afdrogen(hoe vind je de verhaallijn tot nu toe?!)
ik postte dat ook om even duidelijk te maken dat de missie/geheim nog steeds geldt, er werd namelijk vermoedt hier dat de missie/geheim was afgelopen nadat ze beide heel vrolijk de kvdw uitkwamen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaan ze er van uit dat het eerste deel lukt, dat ze de rest er van kunnen overtuigen dat ze een relatie hebben, zie ik niet gebeuren.
Er hebben al verschillende bewoners gevraagd aan Laura wat ze van Guido vindt enzo. De bewoners hebben wel het gevoel dat er iets tussen hun.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaan ze er van uit dat het eerste deel lukt, dat ze de rest er van kunnen overtuigen dat ze een relatie hebben, zie ik niet gebeuren.
Ik vermoed dat ze er mee mogen stoppen als ze het niet lukt om de rest te overtuigen, wellicht met boete oid maar dat er zoiets is beloofd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Guido had het over de vrouwennominatie over een week. Hij maakte zich zorgen, maar laura sprak hem moed in, zij zou niet op hem stemmen. Ik denk dat ze denken dat hun missie wel slaagt want ze vonden het vandaag erg leuk met elkaar. En misschien hebben ze vandaag iets in de DKDW gehoord wat het makkelijker maakt voor ze, geen idee.
Joh die heeft gewoon last van ontwenningsverschijnselen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:39 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja,denk dat die haar poesje moest uitlaten,beestje had wat last van hyperventilatie en paniekaanvallen....en toen ging het regenen,en nu is ze beestje aan het afdrogen(hoe vind je de verhaallijn tot nu toe?!)
Dank lief... zie je wel hoe ze me altijd overal de schuld van gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef Bommerinnetje het volgende:
[..]
Ohwnee! Dat is echt de schuld van Joan!!
Op welke stream?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Guido en Servio in gesprek nu!
Yellowbirdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op welke stream?!
Ik heb 2 ogen nu en de slaapkamer
Hmm, misschien, we zullen zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hebben al verschillende bewoners gevraagd aan Laura wat ze van Guido vindt enzo. De bewoners hebben wel het gevoel dat er iets tussen hun.
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Joanna mag grapjes over iedereen maken maar andersom trekt ze niet , loooooooser alert.
yellowbird. Codes werden gedeeld vanavond en zolang je het open laat staan kan je mee kijken ook als er streamlocks zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op welke stream?!
Ik heb 2 ogen nu en de slaapkamer
Gerard??? Doe me eenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
`
Ik dacht de hele tijd dat jullie het over Gerard hadden op de één of andere manier.
Maar jullie hebben het over Servio, wat een fijne vent.
En waar vind je die codes?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
yellowbird. Codes werden gedeeld vanavond en zolang je het open laat staan kan je mee kijken ook als er streamlocks zijn
Maik had condooms bij zich in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Tinos85 het volgende:
Die opgeblazen condoom, die is van Guido?
Aafke vertelde vannacht nog dat ze normaal heel veel masturbeert. Die heeft dan ook afkickverschijnselen.... of ze houdt haar handjes niet boven de dekens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh die heeft gewoon last van ontwenningsverschijnselen.![]()
Verhaallijn??
Ah oke, ik dacht Guido. Ben maar van de tv-uitzendingen op de streams overgestapt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maik had condooms bij zich in ieder geval.
So true!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Joanna mag grapjes over iedereen maken maar andersom trekt ze niet , loooooooser alert.
guido had verteld tegen philip of joanna? dat hij condooms mee hadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht Guido. Ben maar van de tv-uitzendingen op de streams overgestapt.
Je lijkt mn vent wel....die mompelde ook al iets over ontwenningsverschijnselen na zoveel dagen in dat huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh die heeft gewoon last van ontwenningsverschijnselen.![]()
Verhaallijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |