Amanda misschien...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef Noelle06 het volgende:
Gaan ze nu mensen uit ss vergelijken met dgk. Cynthia met ...dat hoorde ik even niet?
Niet leuk.quote:
Ja een kotsende jaap naar binnenschoppen brengt de boel wel tot leven .quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik mis een Brian en Terror Jaap in SS
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef toxikon het volgende:
[..]
die rol heeft joanna al vind ik.
Het zijn allemaal te lieve/normale mensen nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja een kotsende jaap naar binnenschoppen brengt de boel wel tot leven .
Meer een Natasia inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...
Maar ze kon wel net zo hysterisch doen....jonguh!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?! Amanda heeft nooit een schoonmaakdoek aangeraakt en haar persoonlijke hygiene was ook om te huilen...
Ze zitten er nog maar een week in.. wordt vanzelf wel minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn zich teveel bewust van de camera's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |