Ik vind hem zó leukquote:
Ehm, je hebt echt niks noppes nadda gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hoi lieve mensen van de COS
is er nog wat bijzonders geweest vandaag?
Jij ook , maar Laura vindt hem niet aantrekkelijk hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel de spanning tussen Laura en Alex gewoon door mijn beeldscherm heen.
Kijken wij hetzelfde programma?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem zó leuk
Leuk met de mannen en de vrouwen, niet te stil, niet te irritant, gewoon tof.
Die zouden buiten het huis al lang liggen te kezen. Douw ze maar in dat tentje met een hidden cam, zul je het zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
maar das op uiterlijk, innerlijk of beiden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly.
Ik vind Gerard wel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Ja, wat hebben Monique en Cynthia geflikt in dat tentje afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zouden buiten het huis al lang liggen te kezen. Douw ze maar in dat tentje met een hidden cam, zul je het zien.
Dit gaat over Servio he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijken wij hetzelfde programma?.
Statisch hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
servio is echt een toffe dude hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit gaat over Servio he?
Vind je die zo irritant dan? Ik denk dat gay mannen hem heel leuk vinden
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja, wat hebben Monique en Cynthia geflikt in dat tentje afgelopen nacht?
Ja?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Shit cap te laat. maar er staat dus een h achter de klok!
Die was te dik volgens hunquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!.
Die waren heel erg dik, merkte Cynthia meteen op toen ze die kregenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze hadden wel 2 zaklampen bij zich!.
Gelukkig is het wel normaal,dat ze afgezonderd van de buitenwereld in portugal zitten....geheimen hebben die uitgeplozen moeten worden,en ze 24 uur per dag gezien worden door camera`s,bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
Het is toch niet normaal, midden in de nacht motten ze naar kvdw![]()
Geef die mensen wat te doen en drank ofzo!
Te dik. Yeah right. Niet voor Cynthia. Dat kan je mij niet wijsmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |