Op welke stream?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Guido en Servio in gesprek nu!
Yellowbirdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op welke stream?!
Ik heb 2 ogen nu en de slaapkamer
Hmm, misschien, we zullen zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hebben al verschillende bewoners gevraagd aan Laura wat ze van Guido vindt enzo. De bewoners hebben wel het gevoel dat er iets tussen hun.
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Joanna mag grapjes over iedereen maken maar andersom trekt ze niet , loooooooser alert.
yellowbird. Codes werden gedeeld vanavond en zolang je het open laat staan kan je mee kijken ook als er streamlocks zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op welke stream?!
Ik heb 2 ogen nu en de slaapkamer
Gerard??? Doe me eenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
`
Ik dacht de hele tijd dat jullie het over Gerard hadden op de één of andere manier.
Maar jullie hebben het over Servio, wat een fijne vent.
En waar vind je die codes?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
yellowbird. Codes werden gedeeld vanavond en zolang je het open laat staan kan je mee kijken ook als er streamlocks zijn
Maik had condooms bij zich in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Tinos85 het volgende:
Die opgeblazen condoom, die is van Guido?
Aafke vertelde vannacht nog dat ze normaal heel veel masturbeert. Die heeft dan ook afkickverschijnselen.... of ze houdt haar handjes niet boven de dekens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh die heeft gewoon last van ontwenningsverschijnselen.![]()
Verhaallijn??
Ah oke, ik dacht Guido. Ben maar van de tv-uitzendingen op de streams overgestapt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maik had condooms bij zich in ieder geval.
So true!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef toxikon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Joanna mag grapjes over iedereen maken maar andersom trekt ze niet , loooooooser alert.
guido had verteld tegen philip of joanna? dat hij condooms mee hadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht Guido. Ben maar van de tv-uitzendingen op de streams overgestapt.
Je lijkt mn vent wel....die mompelde ook al iets over ontwenningsverschijnselen na zoveel dagen in dat huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh die heeft gewoon last van ontwenningsverschijnselen.![]()
Verhaallijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |