FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet in ieder topic![]()
ben benieuwd of guido dalijk huilend naar buiten komt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
die zit op de rode bankquote:
wat voor missie hebben ze? kan ik dit ergens teruglezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom Laura en daarna Guido naar de kamer? Omdat ze te weinig intiem doen? Zal toch wel iets met hun geheime missie te maken hebben toch..?
Ik zal dat morgen eens updatenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat "vorige delen"stukje is ook niet meer echt actueel
Flatteus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog erger dan gisterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1114 Stuart
02. 0788 charmed_angel
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Niets... hij gaf een bevel!quote:
Dat ze vanavond het zwembad in moet slaapwandelenquote:
31 127 markvanrinsumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
[..]
Nog erger dan gisterIk geloof dat ik maar ga slapen
Mooi volgende kutopdracht voor Maik pleasequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik vraagt zich af waarom hij nooit naar binnen is geroepen...
Kan wel...denken de meeste users hier ook. Kennis had het ook gezegd over hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
Zou zomaar kunnen!!!!! Echt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
nee, de regie is een blinde portugees van 98, de batterijen van zijn hoorapparaat zijn ook kapotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Beeld graag, nou de regie wordt gevoerd door stagiairs lijkt het. Waar het interessant is vooral niet uitzenden.
Is toch wel by far de meest aparte tante die daar rondloopt. Intrigerend.quote:
opzouten met dat gepingelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
Alex over Karim met zn gitaar: 'Toch heerlijk om zo'n vent in huis te hebben'
Zitten er ook heteromannen in dat huis ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
Beiden hebben het wel eens met vrouwen gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef toxikon het volgende:
aaahhh yes woman on woman action vanacht?
Of geef hem aan Joanna, dan een paar borrels er in en eens zien of ze hem dan op iemands hoofd plant.quote:
Als-ie nou elke dag twee mooie liedjes zou spelen en dan weer ophouden, dan wel misschien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
ik weet het niet. Hoog metro gehalte op zn minst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Zitten er ook heteromannen in dat huis ?
Dat is wel een hele vage draai hoor, die je nu maakt. Bij een kameleon denk je aan het veranderen van kleur, opgaan in de achtergrond ofzo. Niet aan z'n tongquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef meneertje1972 het volgende:
een kameleon heeft een lange tong ---> piercing
we hebben de ochtend-, middag-, en avondoutfit natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Lesterr het volgende:
Waarom kleden sommige bewoners zich 3 keer per dag om ?
God, het is echt gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie nou elke dag twee mooie liedjes zou spelen en dan weer ophouden, dan wel misschien.
Maar dat oeverloze vervelende getokkel en gepiel.
En dit is vals ook zeg.
O wacht dit is Gerard.
Doe ik ook vaak zatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Lesterr het volgende:
Waarom kleden sommige bewoners zich 3 keer per dag om ?
Oke maar waar zijn de piercing clou's dan? en de Bingo ballen clous?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vage draai hoor, die je nu maakt. Bij een kameleon denk je aan het veranderen van kleur, opgaan in de achtergrond ofzo. Niet aan z'n tong
Mwah, heb nog geen agressieve trekjes gezien, zelfs niet met drank op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is by far de leukste. Doet z'n best, humor, doet het meest z'n best. Wat vinden jullie? Beetje de Huub :-)
AAAhh das beter dan laura ingesmeerd met honing en ik mag het aflikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of geef hem aan Joanna, dan een paar borrels er in en eens zien of ze hem dan op iemands hoofd plant.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen een gevulde drankkast?
ZIjn ze dan bang dat iedereen de geheimen er zo uitflapt of zo?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex wil z'n zwaard in Laura steken ;-)
Lol! Dat is wel een plakzooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
AAAhh das beter dan laura ingesmeerd met honing en ik mag het aflikken.
Serieus
Dat dus. Hij doet z'n best ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is by far de leukste. Doet z'n best, humor, doet het meest z'n best. Wat vinden jullie? Beetje de Huub :-)
Maar ja jij ben een manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Als ik thuis kom doe ik een joggingsbroek aan en that's all.
Yup...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Gert het volgende:
Die zijn gewoon verliefd hè, of hard op weg, Alex en Laura.
Dat hoef je niet te mailen, dat kan je hier kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Laten we SBS mailen dat ze wel wat booze mogen inladen in dat huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |