FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet in ieder topic![]()
ben benieuwd of guido dalijk huilend naar buiten komt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
die zit op de rode bankquote:
wat voor missie hebben ze? kan ik dit ergens teruglezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom Laura en daarna Guido naar de kamer? Omdat ze te weinig intiem doen? Zal toch wel iets met hun geheime missie te maken hebben toch..?
Ik zal dat morgen eens updatenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat "vorige delen"stukje is ook niet meer echt actueel
Flatteus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog erger dan gisterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1114 Stuart
02. 0788 charmed_angel
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Niets... hij gaf een bevel!quote:
Dat ze vanavond het zwembad in moet slaapwandelenquote:
31 127 markvanrinsumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
[..]
Nog erger dan gisterIk geloof dat ik maar ga slapen
Mooi volgende kutopdracht voor Maik pleasequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik vraagt zich af waarom hij nooit naar binnen is geroepen...
Kan wel...denken de meeste users hier ook. Kennis had het ook gezegd over hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
Zou zomaar kunnen!!!!! Echt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
nee, de regie is een blinde portugees van 98, de batterijen van zijn hoorapparaat zijn ook kapotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Beeld graag, nou de regie wordt gevoerd door stagiairs lijkt het. Waar het interessant is vooral niet uitzenden.
Is toch wel by far de meest aparte tante die daar rondloopt. Intrigerend.quote:
opzouten met dat gepingelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
Alex over Karim met zn gitaar: 'Toch heerlijk om zo'n vent in huis te hebben'
Zitten er ook heteromannen in dat huis ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
Beiden hebben het wel eens met vrouwen gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef toxikon het volgende:
aaahhh yes woman on woman action vanacht?
Of geef hem aan Joanna, dan een paar borrels er in en eens zien of ze hem dan op iemands hoofd plant.quote:
Als-ie nou elke dag twee mooie liedjes zou spelen en dan weer ophouden, dan wel misschien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Lesterr het volgende:
ik weet het niet. Hoog metro gehalte op zn minst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Zitten er ook heteromannen in dat huis ?
Dat is wel een hele vage draai hoor, die je nu maakt. Bij een kameleon denk je aan het veranderen van kleur, opgaan in de achtergrond ofzo. Niet aan z'n tongquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef meneertje1972 het volgende:
een kameleon heeft een lange tong ---> piercing
we hebben de ochtend-, middag-, en avondoutfit natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Lesterr het volgende:
Waarom kleden sommige bewoners zich 3 keer per dag om ?
God, het is echt gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie nou elke dag twee mooie liedjes zou spelen en dan weer ophouden, dan wel misschien.
Maar dat oeverloze vervelende getokkel en gepiel.
En dit is vals ook zeg.
O wacht dit is Gerard.
Doe ik ook vaak zatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Lesterr het volgende:
Waarom kleden sommige bewoners zich 3 keer per dag om ?
Oke maar waar zijn de piercing clou's dan? en de Bingo ballen clous?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vage draai hoor, die je nu maakt. Bij een kameleon denk je aan het veranderen van kleur, opgaan in de achtergrond ofzo. Niet aan z'n tong
Mwah, heb nog geen agressieve trekjes gezien, zelfs niet met drank op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is by far de leukste. Doet z'n best, humor, doet het meest z'n best. Wat vinden jullie? Beetje de Huub :-)
AAAhh das beter dan laura ingesmeerd met honing en ik mag het aflikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of geef hem aan Joanna, dan een paar borrels er in en eens zien of ze hem dan op iemands hoofd plant.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen een gevulde drankkast?
ZIjn ze dan bang dat iedereen de geheimen er zo uitflapt of zo?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex wil z'n zwaard in Laura steken ;-)
Lol! Dat is wel een plakzooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
AAAhh das beter dan laura ingesmeerd met honing en ik mag het aflikken.
Serieus
Dat dus. Hij doet z'n best ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is by far de leukste. Doet z'n best, humor, doet het meest z'n best. Wat vinden jullie? Beetje de Huub :-)
Maar ja jij ben een manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Als ik thuis kom doe ik een joggingsbroek aan en that's all.
Yup...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Gert het volgende:
Die zijn gewoon verliefd hè, of hard op weg, Alex en Laura.
Dat hoef je niet te mailen, dat kan je hier kwijtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Laten we SBS mailen dat ze wel wat booze mogen inladen in dat huis
Misschien mogen ze hun missie opgeven, Guido en Laura?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Krambo het volgende:
Laura is wel lekker vrolijk sinds ze terug is uit de kamer
Die knapt zo uit z'n onderharnasje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja vrijwillig blijf je niet bij dat gepingel van Gerard zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Gert het volgende:
Die zijn gewoon verliefd hè, of hard op weg, Alex en Laura.
Gaafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te mailen, dat kan je hier kwijt(daar lezen ze mee!
)
Tips voor de regie en de productie.
Zoiets dacht ik ook al idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien mogen ze hun missie opgeven, Guido en Laura?
Ik vermoed ook zoiets.. en guido was nog steeds niet terug geloof ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien mogen ze hun missie opgeven, Guido en Laura?
Ja dat dacht ik dus ook (zei ik net) daarom is Laura vrolijk, kan ze zich volledig richten op Arie Media Markt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vermoed ook zoiets.. en guido was nog steeds niet terug geloof ik?
Of ze kon de missie afkopen voor geld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura vrolijk, misschien is de missie beeindigd en kan ze zich nu volledig richten op meneer Mediamarkt.
ha jij ook al? Joggingbroeken FTW!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Als ik thuis kom doe ik een joggingsbroek aan en that's all.
Cool, lezen ze daar echt mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te mailen, dat kan je hier kwijt(daar lezen ze mee!
)
Tips voor de regie en de productie.
Leuk voor de streamers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef Wilskracht het volgende:
Idee monopoly gaan spelen
De winnaar krijgt 5000 euro er bij.
YEAAAAHquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha jij ook al? Joggingbroeken FTW!
Goh, echt?quote:
Dat vraag ik mij dus ook af. Het is vrijdagavond zelfsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
Wat is er in godsnaam tegen een gevulde drankkast?
ZIjn ze dan bang dat iedereen de geheimen er zo uitflapt of zo?
Ja, kijk maar in het topic, ze hebben er al een keer feedback over gemaild over een paar dingen.quote:
Ik ook, mn man vindt het alleen niet zo leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha jij ook al? Joggingbroeken FTW!
Ik !!quote:
Welnee! Hoe kom je daar nou bij?quote:
idd. nu ff wachten op een een-tweetje tussen Laura en Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Lesterr het volgende:
Guido is ook wel opvallend opgewekt..
Guido........quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Lesterr het volgende:
Guido is ook wel opvallend opgewekt..
Vandaar de streamlocksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in het topic, ze hebben er al een keer feedback over gemaild over een paar dingen.
En gisteren lieten ze nog weten tips en reacties echt erg te waarderen, we/jullie zijn tenslotte hun doelgroep.
Of Guido wordt verruild met Alex...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Oooh Alex moet ook. Nu heb ik het, de missie wordt gewijzigd naar een trio relatie.
met ademen!quote:
Ja verdubbelen ze de kijkcijfers naar 120.000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Goffer, dat vind ik toch wel een zwaktebod, dat die missie van Laura en Guido niet meer hoeft.
Maar aan de andere kant, het was gedoemd te mislukken natuurlijk en volgend mij ergerde zo ongeveer iedereen zich aan het feit dat er toch niets mee gedaan werd.
Waarschijnlijk kiezen ze eieren voor hun geld en denken ze dat de kijkers liever gebek en gebats zien tussen L&A dan dat geklungel tussen de missie-kneuzen.
Het hoeft niet meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Goffer, dat vind ik toch wel een zwaktebod, dat die missie van Laura en Guido niet meer hoeft.
Maar aan de andere kant, het was gedoemd te mislukken natuurlijk en volgend mij ergerde zo ongeveer iedereen zich aan het feit dat er toch niets mee gedaan werd.
Waarschijnlijk kiezen ze eieren voor hun geld en denken ze dat de kijkers liever gebek en gebats zien tussen L&A dan dat geklungel tussen de missie-kneuzen.
Kunnen we jou dat huis niet inkrijgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
GA.KAPOT.MET.DIE.CHOLERA.GITAAR!!!!![]()
Als ik daar gezeten had, was ik er nu door de bewaking uitgezet en Gerard door ambulance personeel!
Jamaar.... Dat weten we niet zeker, allemaal speculaas!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Oh nou dat denk ikquote:
Idd. zwaktebod maar misschien wel beter voor de show nu even.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben ze wel extra tijd gekregen, weet jij veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat denk ik
Omdat ze allebei zo strontgelukkig die KvdW uit komen.
Ik zou hersendood raken.. als je het gemiddelde gesprek hoort van die kneuzen... Ik denk dat ik uit verveling narcolepsie begin te ontwikkelen als ik die gasten aan moet horen! En er gaan doden vallen, dat is zekers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kunnen we jou dat huis niet inkrijgen?.
Neuh, dat zouden ze juist erg vinden denk ik, als het nog langer zou durenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel extra tijd gekregen, weet jij veel.
Geen idee hoe dat gemeten moet gaan worden, of de rest het gelooft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd begrijp ik guido's en laura's geheim nog steeds niet helemaal. Ze hebben 2 weken de tijd gekregen om de rest te laten denken dat ze verliefd zijn geworden, toch? En wat nou als het niet geraden wordt? En als het geraden is, moeten ze het dan de rest van de tijd vol blijven houden of mag Laura zich daarna op alex storten? Questions,questions!
hehe hij hoort jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Wilskracht het volgende:
Binnen 20 seconden gitaar inleveren anders sta je genomineerd Gerard.
Welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben slapen
Morgen goed uitgerust zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard, mag ik Geertje zeggen? Vast wel. Mag ik alsjeblieft, heel liefdevol uiteraard, die gitaar ovrdwars je anus in rammen?
Trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben slapen
Morgen goed uitgerust zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou hersendood raken.. als je het gemiddelde gesprek hoort van die kneuzen... Ik denk dat ik uit verveling narcolepsie begin te ontwikkelen als ik die gasten aan moet horen! En er gaan doden vallen, dat is zekers!
huh feest, hoezo datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
TrusteGoed uitrusten, morgen natuurlijk knalfeest met veel drank
Of meer tijd en meer geld...? Ik denk trouwens dat de opdracht niet meer hoeft hoor, of dat ze iemand anders aan Laura hebben gekoppeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, dat zouden ze juist erg vinden denk ik, als het nog langer zou duren
ik wil joanna naakt zien, gaat dat ook gebeuren morgenquote:
Sproetjes kloppen niet toch...? Stiekem een tweeling!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef Lesterr het volgende:
Yeah Laura is nog klaarwakker. en ze gaan nog lange niet naar bed zeggen ze.
Maar ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef Lesterr het volgende:
Mooie tijd voor een orgie dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef Lesterr het volgende:
Nee, omdat wij dat niet willenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik wil joanna naakt zien, gaat dat ook gebeuren morgen
Ik denk idd dat ze allebei hun oorspronkelijke geheim gewoon weer hebben en dat die missie van de baan is. Dat ze er misschien een geldboete voor hebben gekregen ofzo en dat ze het zo konden afkopen en dat ze daar heel opgelucht over zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of meer tijd en meer geld...? Ik denk trouwens dat de opdracht niet meer hoeft hoor, of dat ze iemand anders aan Laura hebben gekoppeld.
Ik vind dat het weer tijd wordt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
Is Cynthia de laatste 20 minuten nog een vies kind genoemd?
kan niet want dan weet Guido ervan en kan hij op de rode knop drukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Krambo het volgende:
ff een shot in the dark: Alex neemt het geheim van Guido over (fake relatie met Guido). Laura blij omdat ze gek is op Alex, Guido blij omdat hij van zijn mission impossible af is
Nee, want dan is het niet fake, de relatie (A&L) denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Krambo het volgende:
ff een shot in the dark: Alex neemt het geheim van Guido over (fake relatie met Laura). Laura blij omdat ze gek is op Alex, Guido blij omdat hij van zijn mission impossible af is
Eigenlijk zou de stem het een keer moeten zeggen: "Cynthia... Ik vind jou een vies kind. Je moet weer in een tent slapen!"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind dat het weer tijd wordt..
Dat regelt de stem dan wel even hoor als Alex mee gaat met de deal als de deal er is natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
kan niet want dan weet Guido ervan en kan hij op de rode knop drukken.
Duh. Koffie kook je. In de ijskast. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee ze kunnen geen pan vinden om het te bakken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Lesterr het volgende:
Maik tegen Gerard: 'Dan zeg ik nog een keer lieve schat.....'
quote:Maik (25) is fotomodel en heeft voor meerdere grote merken fotoshoots gedaan. Hij speelt graag met zijn seksualiteit en is zich bewust van zijn aantrekkingskracht op zowel vrouwen als mannen.
Hmm, hij kan toch die opdracht hebben gekregen zonder dat hij weet dat het eerst Guido was? Iedereen weet dat er een probleem was met Guido dus het is niet raar dat hij ook naar achter werd geroepen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
kan niet want dan weet Guido ervan en kan hij op de rode knop drukken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de stem het een keer moeten zeggen: "Cynthia... Ik vind jou een vies kind. Je moet weer in een tent slapen!"
Voor de rest van het programmaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de stem het een keer moeten zeggen: "Cynthia... Ik vind jou een vies kind. Je moet weer in een tent slapen!"
Hij is ergens blij over, maar wáár over...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Guido drank gehad ofzo?.
Zou ontzettend lullig voor Philip zijn aangezien hij dichtbij het geheim van Alex zat. Kan niet denk ik hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Krambo het volgende:
ff een shot in the dark: Alex neemt het geheim van Guido over (fake relatie met Laura). Laura blij omdat ze gek is op Alex, Guido blij omdat hij van zijn mission impossible af is
Questions, questions....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is ergens blij over, maar wáár over...
Is maar een theorietje hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zou ontzettend lullig voor Philip zijn aangezien hij dichtbij het geheim van Alex zat. Kan niet denk ik hoor.
Nouja als dat gebeurt mag ze er best nog een maand in blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor de rest van het programma.
Oh wacht, dat is voor haar nog maar een week.
Maar die relatie zou niet fake zijn....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Duh. Koffie kook je. In de ijskast. Dat weet iedereen.
Mja die clue was ook wel erg wazigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar dit gedeelde geheim moet doorgezet worden.
Anders klopt de clue van het gouden horloge niet meer!
Eindelijk van Laura af misschien ? Eigen Secret terug gekregen ? " Ik was in het verleden een Escortboy"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is ergens blij over, maar wáár over...
Zo vies als de haren van Gerard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja als dat gebeurt mag ze er best nog een maand in blijven![]()
Maar zie je de verbanden al? Joanna wil dat ze buiten d'r haar gaat doen, de stem propt er zo snel mogelijk in een tent naar buiten.. ze is gewoon vies!
Jawel, kijkcijfer kanon komt van vrouwen en homo'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef toxikon het volgende:
Goffer heb al meer halfnaakte mannen gezien dan vrouwen, is niet goed voor de kijkcijfers hoor.
En dan wel met die pseudo gezaghebbende stem hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Gerard met zijn irritante kleutergitaar is voor je gehoor, is Cynthia voor de rest van de zintuigen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo vies als de haren van Gerard.
Gerard is de miljonair.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Cynthia op het spoor met luxe poppetje dat ze verbergt dat ze geld heeft. Maar is Cynthia de miljonair?
Alex zit in de kamer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef iBenny het volgende:
Stream 1 en 2 mogen nu wel weer aan hoor regie
nou lekker is dat...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jawel, kijkcijfer kanon komt van vrouwen en homo's
ik geloof er niks van dat gerard zoiets aan anderen zou vertellen, als ie iets op het spoor zou zijn? Hij probeert ze juist op het verkeerde been te zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Cynthia op het spoor met luxe poppetje dat ze verbergt dat ze geld heeft. Maar is Cynthia de miljonair?
Zijn die er dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja echt hééél raar. Man ze heeft hier een fanclub!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien heel raar maar ik zou Joanna best doen.
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb een deel gemist, maar is Karim zijn haar nou geknipt door Servio al?
Waarom zou het niet voor de hand mogen liggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ok maar als Gerard miljonair is dan moet Cynthia wel bollywood zijn maar dat ligt wel heel erg voor de hand (als enige donkere)
Oogleden cabrio!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan wel met die pseudo gezaghebbende stem hè.![]()
Goed idee! En dan de reacties peilen. Voorspelling: Joanna spert haar ogen zo ver open dat ze geen voorhoofd en wangen meer heeft.
Ah dank!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendgesprek met Cynthia.
Weiger ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee , je mot gewoon de uitzendingen kijken.
Hmz. Chacun a son gout zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is wel leuke beeldvulling...
Zou kunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef meneertje1972 het volgende:
THEORIE: Na Laura en Guido moet iedereen apart naar de kamer komen. Iedereen wordt vertelt over de liefdesmissie die nu ophoudt te bestaan en dat Laura en Guido vanaf nu een 'echt' geheim hebben. Zou kunnen toch?
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef meneertje1972 het volgende:
THEORIE: Na Laura en Guido moet iedereen apart naar de kamer komen. Iedereen wordt vertelt over de liefdesmissie die nu ophoudt te bestaan en dat Laura en Guido vanaf nu een 'echt' geheim hebben. Zou kunnen toch?
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!quote:
Ze vindt hem dus echt niet leuk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Laura vindt Alex niet aantrekkelijk?
Bitch, puhlease.
ze is gewoon geil, dat jij hem leuk vindt betekent niet dat zij hem ook leuk hoeft te vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Bitch, puhlease.
Ging over Philip volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Bitch, puhlease.
Je kompt er al lekker in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |