Flatteus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet in ieder topic![]()
ben benieuwd of guido dalijk huilend naar buiten komt
Nog erger dan gisterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1114 Stuart
02. 0788 charmed_angel
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Niets... hij gaf een bevel!quote:
Dat ze vanavond het zwembad in moet slaapwandelenquote:
31 127 markvanrinsumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
[..]
Nog erger dan gisterIk geloof dat ik maar ga slapen
Mooi volgende kutopdracht voor Maik pleasequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik vraagt zich af waarom hij nooit naar binnen is geroepen...
Kan wel...denken de meeste users hier ook. Kennis had het ook gezegd over hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt van wie welk geheim heeft maar ik heb alleen MAIK nog over, dan moet hij een borstverkleining hebben gehad. Lijkt me sterk, wat denken jullie..?
Zou zomaar kunnen!!!!! Echt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |