ik geloof er niks van dat gerard zoiets aan anderen zou vertellen, als ie iets op het spoor zou zijn? Hij probeert ze juist op het verkeerde been te zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Cynthia op het spoor met luxe poppetje dat ze verbergt dat ze geld heeft. Maar is Cynthia de miljonair?
Zijn die er dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja echt hééél raar. Man ze heeft hier een fanclub!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien heel raar maar ik zou Joanna best doen.
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb een deel gemist, maar is Karim zijn haar nou geknipt door Servio al?
Waarom zou het niet voor de hand mogen liggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ok maar als Gerard miljonair is dan moet Cynthia wel bollywood zijn maar dat ligt wel heel erg voor de hand (als enige donkere)
Oogleden cabrio!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan wel met die pseudo gezaghebbende stem hè.![]()
Goed idee! En dan de reacties peilen. Voorspelling: Joanna spert haar ogen zo ver open dat ze geen voorhoofd en wangen meer heeft.
Ah dank!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendgesprek met Cynthia.
Weiger ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee , je mot gewoon de uitzendingen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |